quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Ze was toch zelfs gestopt met speciaal onderwijs?
Vergeet ordinair en onopgevoed en luidruchting en strontvervelend niet!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef riri het volgende:
op het moment dat ze door had dat er een mogelijkheid bestond dat ze naar instanbul kon heeft ze haar ware aard laten zien...ze gunt een ander NIETS,alleen ZICHZELF ook al heeft die ander een stem meer
Ze is een ontzettend hebberig en verwend persoon
Plastic fantastic college?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Een school voor moeilijk opvoedbare kinderen.(de naam is me ontschoten)
WTF meiden feesiequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
Het is idd mayday zeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was volgens mij iets van Cazquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef ToughLove het volgende:
Waar heeft Huub het over? Dat Jaap 2de is geworden met iets?
Klopt, ze zat samen met Nena op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. Geen van beide heeft het "diploma" gehaald, ze zijn allebei voortijdig van school gegaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Ze was toch zelfs gestopt met speciaal onderwijs?
Volgens mij moet ze dood en het liefst vandaagquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeet ordinair en onopgevoed en luidruchting en strontvervelend niet!
kreeg jij nou niet zo goed als alles voor elkaar bij de redactie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze dood en het liefst vandaag![]()
Be careful what you wish for.... zeker jijquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver toch....ik heb ook een hekel aan Dellie maar dood wens ik niemand..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
kreeg jij nou niet zo goed als alles voor elkaar bij de redactie?![]()
Wanneer staat de advertentie in de Telegraaf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Caz...voorheen Yorin dacht ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Caz? wat is dat? ik dacht dat ie het over de pp had.
Volgens mij is ze gister/vannacht al 10x dood geweest.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Be careful what you wish for.... zeker jij
Caz radio http://www.caz.nl/quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Caz? wat is dat? ik dacht dat ie het over de pp had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |