abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:37:05 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969188
Jaap is telefonisch geïnterviewd door CAZ radio en tijdens de uitzending (tussen 16.00 en 17.00 uur) wordt Natasia finaal afgebrand door zowel de presentator als de luisteraars.

De (tot nu toe) enige pro-Natasia luisteraar wordt door een muziekje overstemd, een BAN-fan werd afgekapt zodra duidelijk was dat het een BAN-fan was.

Een eerdere luisteraar die Natasia's moederschap nogal in twijfel trekt dacht dit:
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Oeh..Natasia wordt even onder handen genomen. Moet ze überhaupt nog wel terug naar haar kinderen.
haha
Waarop Natasia zo keek:

Cap Blomst

Hier verder commentaar op de streams, off-topic geleuter kan hier: [DGK SC # 105] 2 Bagger or not 2 Bagger

[ Bericht 99% gewijzigd door Leandra op 31-05-2007 16:43:09 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:37:31 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969209
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat om het gehele plaatje vind ik.. Ze blijft maar beweren dat ze zo'n goede moeder is..
Dat zou wel eens niet eens zo ver van de waarheid kunnen zijn dus: dat dit het beste is wat ze voor haar kinderen kan doen... zich niet meer met de opvoeding bemoeien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:37:32 #3
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49969211
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Ik deel je mening!

maar dat neemt niet weg dat het een Schreeuwlelijke Vislip is met een klomp ijs in de vorm van een hart in d'r kunstmatige borstkas
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:38:49 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49969259
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik deel je mening!

maar dat neemt niet weg dat het een Schreeuwlelijke Vislip is met een klomp ijs in de vorm van een hart in d'r kunstmatige borstkas
Volgens mij is dat toch een meer realistische mening dan die van DutchTV
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49969282
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou wel eens niet eens zo ver van de waarheid kunnen zijn dus: dat dit het beste is wat ze voor haar kinderen kan doen... zich niet meer met de opvoeding bemoeien.
Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
pi_49969336
Lieke ging bellen. Ik hoorde haar nog net zeggen dat een of andere les niet doorgaat. Geen idee of dat de catwalk is.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:41:03 #7
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49969338
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens mij is dat toch een meer realistische mening dan die van DutchTV
misschien,.. maar ik ben het wel met hem eens dat Natasia ook zeker wel haar goede kanten heeft.
helaas ontbreekt het haar aan IQ om door te hebben dat die donkere kant van haar de boventoon voert waardoor inmiddels vrijwel heel Nederland de schurft aan haar heeft.

zij denkt nog steeds dat iedereen gek op haar is en dat ze de mediapersoonlijkheidprijs van het jaar verdient!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:41:15 #8
38396 mazaru
pi_49969344
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
Het gaat ook niet om de kinderen, niemand heeft ooit iets verkeerds over die kinderen hier geschreven.
Het gaat er om dat Natassssssja!!! geen moederliefde in zich heeft, alleen maar eigenliefde.
pi_49969360
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...
Zit wat in maar kinderen blijven loyaal naar de moeder. Ik vond het sneu toen ik Yario hoorde zeggen dat zij hele nare dingen over hun moeder zeiden. Die kinderen worden misschien wel beter opgevoed of hoe je dat ook moet noemen maar ze zitten wel tussen twee vuren in denk ik.
Go hard or go home
pi_49969374
Eric geeft aan moe te zijn en wallen te hebben

Lieke heeft ook last van blauw onder haar ogen en haar onder haar neus

† In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:42:27 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_49969389
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke ging bellen. Ik hoorde haar nog net zeggen dat een of andere les niet doorgaat. Geen idee of dat de catwalk is.
Yep, gaat niet door.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:43:08 #12
38396 mazaru
pi_49969409
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef RSie het volgende:

[..]

misschien,.. maar ik ben het wel met hem eens dat Natasia ook zeker wel haar goede kanten heeft.
helaas ontbreekt het haar aan IQ om door te hebben dat die donkere kant van haar de boventoon voert waardoor inmiddels vrijwel heel Nederland de schurft aan haar heeft.

zij denkt nog steeds dat iedereen gek op haar is en dat ze de mediapersoonlijkheidprijs van het jaar verdient!
Waar hebben jullie die goede kant dan gezien??
In het begin heb ik echt objectief naar die mensen gekeken, maar ik heb nog nooit iets liefs of aardigs in haar kunnen ontdekken.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:43:46 #13
137949 Disana
pi_49969434
quote:

[..]

Maar het gaat er niet om of het gedresseerde kinderen zijn; daar hebben ze zelf niets aan. Het gaat om hoe ze zich voelen. Tijdens het vrienden- en familiebezoek bleek dat ze niet blij zijn met de tantes en dat ze hun moeder liefst nog gisteren terug zien om bij die tantes weg te zijn.
pi_49969437
quote:

[..]

Wat ook zo'n goede moederkant van natsja was: Mama komt over 4 maanden thuis, dat is niet zo lang.
Dochter: dat is wel te lang voor ons.
En wat doet MaNatas, die zegt dat ze beloofd heeft een jaar in de kooi te blijven en ze altijd haar beloftes na komt.
De belofte dat wanneer haar kinderen aan zouden geven dat het genoeg was tel niet zeker!
Goedemorgen :W
pi_49969454
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waar hebben jullie die goede kant dan gezien??
In het begin heb ik echt objectief naar die mensen gekeken, maar ik heb nog nooit iets liefs of aardigs in haar kunnen ontdekken.
Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????
pi_49969494
Goede OP trouwens, Leandra.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:39 #17
137949 Disana
pi_49969500
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????
Zolang je d'r geen strobreed in de weg legt, want dan treft het gekrijs evengoed Brian of Amanda.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:42 #18
38396 mazaru
pi_49969503
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Ze is alleen maar aardig tegen die twee, zolang ze haar kont kussen.
Zodra ze zelf een mening hebben die niet met die van haar strookt, dan zijn de rapen gaar.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:52 #19
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49969511
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef blomst het volgende:

[..]

Wat ook zo'n goede moederkant van natsja was: Mama komt over 4 maanden thuis, dat is niet zo lang.
Dochter: dat is wel te lang voor ons.
En wat doet MaNatas, die zegt dat ze beloofd heeft een jaar in de kooi te blijven en ze altijd haar beloftes na komt.
De belofte dat wanneer haar kinderen aan zouden geven dat het genoeg was tel niet zeker!
Weet je nog, in december zou ze na 2 weken gaan, dat werd vervolgens 4 weken ..........
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:46:20 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969525
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit wat in maar kinderen blijven loyaal naar de moeder. Ik vond het sneu toen ik Yario hoorde zeggen dat zij hele nare dingen over hun moeder zeiden. Die kinderen worden misschien wel beter opgevoed of hoe je dat ook moet noemen maar ze zitten wel tussen twee vuren in denk ik.
Voor de kinderen is het idd dramatisch want die zijn loyaal tot op het bot, dat wil niet zeggen dat Natasia voorheen wel een goede moeder was...
Ik heb namelijk niet het idee dat haar egoïsme iets van het laatste jaar is.

Maar wat ik al eerder gezegd heb, ik begrijp haar wel (kan me voorstellen dat ze van alle ellende een burn-out heeft) maar ik heb geen begrip voor de keuze die ze gemaakt heeft (de villa ingaan)
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:48:45 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969617
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:45 schreef noekje het volgende:
Goede OP trouwens, Leandra.
Thnx
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49969674
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om de kinderen, niemand heeft ooit iets verkeerds over die kinderen hier geschreven.
Het gaat er om dat Natassssssja!!! geen moederliefde in zich heeft, alleen maar eigenliefde.
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:52:09 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_49969738
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Jammer dat je de enige bent die er zo over denkt.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:52:14 #24
137949 Disana
pi_49969741
quote:

[..]

Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?

Hoezo, zijn de borstvergroting, gratis lessen, aandacht, buikwandcorrectie, sportlessen, en noem maar op, nog niet genoeg?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:52:55 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969766
quote:
[..]

Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.

Ze zal absoluut van haar kinderen houden, maar ze houdt meer van zichzelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49969862
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.

Ze zal absoluut van haar kinderen houden, maar ze houdt meer van zichzelf.
Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.
Leuk zo'n moeder.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:55:33 #27
137949 Disana
pi_49969866
Overigens blijf ik dat kantoor een steriel en ongemakkelijk geheel vinden sinds Des Bouvrie en vrouw eroverheen zijn geweest.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:55:58 #28
57011 bob_marley
Im A member of A alcoholic fam
pi_49969874
Ja en als natas zich gewoon ging gedragen (dingen zeggen met inhoud, dus niet over erik's overlede moeder te praten is zo fucking laag) konden we ook niks slechts over haar zeggen, maar als ze zulke domme uitspraken doet dan zeggen we inderdaad dat ze een fucking kutwijf met een vislip is.

en die kinderen horen dat ook op straat van anderen, misschien niet direct tegen hun maar ze weten het wel dat niemand hun moeder mag, met andere woorden ja ze is een slechte moeder want een echte moeder zorgt ervoor dat kinderen niet worden geconfronteerd met zulke shit

ik wil persoonlijk langs gaan in de gouden kooi en zal live op haar kut kop schijten en dr uit trappen! wordt echt niet goed van zulke mensen fucking kut zooi.
what's the difrent between a pizza and a jew?
a pizza doesn't scream when you put it in a oven
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:56:24 #29
137949 Disana
pi_49969898
Ze hebben wel zin om te kijken naar de donorshow van BNN morgenavond.
pi_49969946
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jammer dat je de enige bent die er zo over denkt.
Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:58:07 #31
137949 Disana
pi_49969948
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef bob_marley het volgende:

en die kinderen horen dat ook op straat van anderen, misschien niet direct tegen hun maar ze weten het wel dat niemand hun moeder mag, met andere woorden ja ze is een slechte moeder want een echte moeder zorgt ervoor dat kinderen niet worden geconfronteerd met zulke shit
Bij een bezoek wat langer geleden wilde Cheyenne daarover beginnen, maar Natasia kapte het af en liep weg.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:58:14 #32
bright side of life
pi_49969955
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
Overigens blijf ik dat kantoor een steriel en ongemakkelijk geheel vinden sinds Des Bouvrie en vrouw eroverheen zijn geweest.
Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:59:37 #33
137949 Disana
pi_49970011
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.
Die familie Des B. heeft rare ideeen over tafels. Uiterlijk gaat boven functionaliteit, en dan vind ik nog dat dat uiterlijk koud en goedkoop is.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:59:48 #34
bright side of life
pi_49970016
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Keep the Sunny Side Up
pi_49970031
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.
Leuk zo'n moeder.
Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.
pi_49970054
De kinderen gaan inmiddels naar een psycholoog, ze werden gepest waarop er een spreekverbod over dgk is gekomen op school. Eveneens zien de kinderen opeens hun vader weer die al heel lang geen rol meer had in hun leven maar sinds dgk is hij ook weer opgedoken. Dit alles lijkt mij als moeder een groot teken aan de wand of iig reden genoeg om eens naar huis te gaan en polshoogte te gaan nemen maar zij kiest voor nieuwe borsten en een buikwandcorrectie. Terwijl ik dit tik denk ik zelfs,'waar gaat dit over?'
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:01:34 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49970082
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Dit topic zou er heel geschikt voor zijn: [De bewoners] Natasia #5
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49970086
quote:

[..]

Nogal logisch dat die kinderen zo beleefd zijn, ze zijn doodsbang voor haar gekrijs.
Ik blijf het een klote moeder vinden.
Vroeger was je de kids gewoon kwijt als je een jaar niet voor ze kon zorgen.
De kinderen vind ik doodzielig, zijn echt wel leuke kinderen, iedereen ziet dat, alleen zij zelf niet.
Moest ze nu echt zolang van huis om haar rijbewijs te halen en haar borsten te liften?
Ik heb zelf ook mijn rijbewijs en een borstverkleining gehad, maar daardoor heb ik nooit mijn kinderen achter gelaten.
Natasia is gewoon een vies egoistisch stinkwijf!!!!
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_49970088
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja , ik zal er over ophouden Maar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:02:04 #40
137949 Disana
pi_49970099
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.

on-topic: het heeft Natasia wel lekker stil gemaakt, dat item over haar.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:02:14 #41
38396 mazaru
pi_49970102
quote:

[..]

Wie zegt dat ze die kinderen alleen heeft opgevoed?
Ik geloof er in ieder geval helemaal niets van, Natasssssssja is geen goede moeder.
Een goede moeder zou het niet in haar hoofd halen om haar twee kleine kinderen voor een jaar in de steek te laten.
Een goede moeder zou reageren op een noodkreet van haar kleine meisje en knulletje.
Die kinderen verdienen zoveel meer dan die harteloze vislip.
pi_49970153
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.
Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:04:38 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_49970172
quote:

Daar kun jij toch niets aan of tegen doen. Excessen komen overal voor, ook in Utrecht.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:05:03 #44
137949 Disana
pi_49970187
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Ja , ik zal er over ophouden Maar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
Ik vond dit kleine beetje discussie helemaal niet erg in de COS, aangezien Natasia centraal stond op de streams. Voor mij is COS schrijven wat je ziet en over wat je ziet op de streams; soms is een kleine en korte discussie best op zijn plaats.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:05:48 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_49970222
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Commentaar Op Streams.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:06:51 #46
167022 RSie
Nomen Nescio
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:08:01 #47
137949 Disana
pi_49970308
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.
Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.

Ik vraag me steeds af waarom Lieke zo'n blotig avondjurkje aan heeft. De rest is veel warmer gekleed.
pi_49970332
zo , zit ook weer thuis en streams staan weer aan
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49970336
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.
afgaande op de objectieve feiten:

Een moeder verlaat vrijwillig haar kinderen voor onbepaalde tijd om haar doelen te bereiken.(die kennen wij inmiddels).
Het betreft hier een moeder met verschillende partners inmiddels.
Kinderen verblijven dan weer bij oom W dan weerbij een nichtje en dan weer bij tante A en tante B die naar zij zeggen geen leuke dingen zeggen over hun moeder.
Deze kinderen worden met veel shit geconfronteerd door toedoen van hun moeder
Uit de verhalen van N kunnen wij opmaken dat de relatie van hun moeder met hun biologische vader verre van rooskleurig is geweest en er zou geweld mee gemoeid zijn hier zullen zij ongetwijfeld door geaffecteerd zijn.
Je kunt dus stellen dat deze kids in een bizarre onveilige wereld opgroeien enkel en alleen door toedoen van hun biologische moeder en opvoeder die van mening is dat de kinderen voordeel hebben omdat ze zoveel beter kan groeien nu.

Een positief waardeoordeel laat ik gaarne over aan diegene die menen voor moeder te moeten opkomen.
De meest kwetsbaren in het verhaal die niet om deze situatie gevraagd hebben daar kom ik liever voor op
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:09:45 #50
bright side of life
pi_49970364
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.

Ik vraag me steeds af waarom Lieke zo'n blotig avondjurkje aan heeft. De rest is veel warmer gekleed.
Ze had eerst iets anders aan, Huub vroeg haar dit aan te trekken.
Keep the Sunny Side Up
pi_49970369
Weet iemand misschien hoe dat nummer heet dat Jaap als intro voor DGK wil ?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:10:07 #52
137949 Disana
pi_49970378
Lekker fris om je nagels pal naast de appels te vijlen (Amanda).
pi_49970411
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
A - Inderdaad smerig
B - Niemand eet toch die appels
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:11:05 #54
137949 Disana
pi_49970413
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ze had eerst iets anders aan, Huub vroeg haar dit aan te trekken.
Dan kan hij lang vragen (waarom trouwens, belachelijk), want vrijwel geen enkel jurkje kleedt dat gespierde lichaam goed af.
pi_49970463
Lieke houdt wel van een onderdanig spelltetje met Meester Huub

H : wat zal ik in Amanda haar wijn stoppen
L : zout
H: afvoeronstopper
L: slaappillen houdt ze tenminste haar mond
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:12:34 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49970473
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Lichaamsverzorging vindt daar sowieso op ranzige plekken plaats.... ontharen en nagels knippen in bad of jacuzzi, in bed je snor plukken enz...
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:12:38 #57
137949 Disana
pi_49970475
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

A - Inderdaad smerig
B - Niemand eet toch die appels
Misschien niet, maar het is me vaker opgevallen dat ze te pas en te onpas met die nagels bezig is op plekken waar het van mij niet hoeft.

Toevoeging: en bovendien vind ik het een irritant geluid.
pi_49970487
Feit: objectiviteit is bij de Huubclan ver te zoeken
Feit: er zijn een heleboel moeders die hun kinderen in de steek (moeten) laten om centjes te vedienen. Daar is niks mis mee. Natasia heeft nu de kans om een heleboel centjes voor haar kindertjes te verdienen. Centjes die ze anders nooit bij elkaar had kunnen sparen. Er zijn miljoenen moeders die graag een zelfde keus hadden willen hebben.

De rest is alleen maar vuilspuiterij.
Fuck Henk en Ingrid
pi_49970501
rara wie is dit?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:14:32 #61
137949 Disana
pi_49970556
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef blomst het volgende:
rara wie is dit?
[afbeelding]
Sylvia?
X
X
X
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:14:56 #63
137949 Disana
pi_49970560
quote:
rara wie is dit?
[afbeelding]
De stratenmaker?
pi_49970578
quote:

Ik ben trots dat ik in Groningen woon!
De daders komen toch uit Slochteren
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:15:43 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49970585
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: er zijn een heleboel moeders die hun kinderen in de steek (moeten) laten om centjes te vedienen. Daar is niks mis mee. Natasia heeft nu de kans om een heleboel centjes voor haar kindertjes te verdienen. Centjes die ze anders nooit bij elkaar had kunnen sparen. Er zijn miljoenen moeders die graag een zelfde keus hadden willen hebben.
Feit: Natasia zit daar volgens eigen zeggen niet voor de villa of de centen. Ze zit daar puur voor haarzelf. Een halfslachtige typecursus en nieuwe tieten en strakkere buik. Daar kunnen die kids straks toch een VETTE boterham van eten, joh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:16:50 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49970622
quote:
-knip-
M'n reactie staat hier: [De bewoners] Natasia #5
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49970627
quote:
rara wie is dit?
[afbeelding]
... wacht, wacht volgensmij is 't Amanda !
X
X
X
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:17:58 #68
137949 Disana
pi_49970668
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ik ben trots dat ik in Groningen woon!
De daders komen toch uit Slochteren
Een van de daders, hij heeft in Groningen gewerkt (Blauwborgje). Ik vind het gewoon vies nieuws, verder is Groningen een prachtige stad.

On-topic: de radio gaat weer harder.
pi_49970721
quote:

Huubclan is een groot woord, Ik heb bij deze mensen in de kooi een voorkeur voor Huub, maar Als het aan mij zou liggen dan had TIEN nooit fysiek geweld toegestaan en hadden Brian en Huub al thuis gezeten , en ondertussen de rest ook al
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:20:20 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_49970733
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lichaamsverzorging vindt daar sowieso op ranzige plekken plaats.... ontharen en nagels knippen in bad of jacuzzi, in bed je snor plukken enz...
Dat is de keuze van de FEBO: Japio is Cult.
― Mark Twain
pi_49970751
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef Frasier het volgende:

[..]

[afbeelding]... wacht, wacht volgensmij is 't Amanda !
Door voor de koelkast
pi_49970774
quote:

Huub mag er van mij vandaag nog uit maar dan nog..
Die miljoenen moeders, die zijn dus allemaal een jaar weg om centjes te verdienen? Ik ken nogal wat moeders die hun kind alleen opvoeden en die stoppen 's avonds hun kind in bed nadat ze de centjes verdiend hebben. Natasia had dus ook gewoon een baan kunnen zoeken.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:22:37 #73
38396 mazaru
pi_49970808
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Feit: Natasia zit daar volgens eigen zeggen niet voor de villa of de centen. Ze zit daar puur voor haarzelf. Een halfslachtige typecursus en nieuwe tieten en strakkere buik. Daar kunnen die kids straks toch een VETTE boterham van eten, joh!

Je haalt de woorden uit mijn toetsenboard
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:22:42 #74
137949 Disana
pi_49970813
Jaap heeft eigenhandig de Gouden Kooi gered, vindt de presentator. Daarom staat hij 2.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:26:52 #75
135305 beequeen
Lost.
pi_49970950
Op de site van Japio stond, dat hij foto's zou plaatsen van de ellende van vannacht. Dat is plotseling verdwenen. Censuur dus.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:30:01 #76
137949 Disana
pi_49971050
Amanda wil Jaaps nagels doen. Jaap: Ik wil ze niet langer.

donderdag 31 mei 2007 @ 17:30:42 #77
bright side of life
pi_49971073
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Op de site van Japio stond, dat hij foto's zou plaatsen van de ellende van vannacht. Dat is plotseling verdwenen. Censuur dus.
Volgens mij moeten de foto's nog komen. Japio stuurt ze naar Sjoerd, hij moert ze bewerken en plaatsen. Sjoerd is wellicht nog niet thuis (?)
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:31:05 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49971086
Komt Jaap nog op CAZ?? Heb voor het eerst nu CAZ aanstaan namelijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_49971091
http://www.hetlaatstenieuws.tv/#

interview jaap en Lieke
pi_49971099
Eric nog steeds aan het leren? Lijkt me ook moeilijk concentreren op deze manier.
pi_49971137
[quote]Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:

[/quote

geld maakt niet gelukkig
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:34:16 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_49971201
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Volgens mij moeten de foto's nog komen. Japio stuurt ze naar Sjoerd, hij moert ze bewerken en plaatsen. Sjoerd is wellicht nog niet thuis (?)
Dat weet ik, maar er stond een verwijzing naar zijn fotoboek, die is nu verdwenen.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:35:34 #83
bright side of life
pi_49971250
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Disana het volgende:

[afbeelding]
En hij krijgt ze langer .....

Keep the Sunny Side Up
pi_49971279
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Disana het volgende:

[afbeelding]
Daar stopt ze wel weer mee nadat ze Jaap op de radio haar 'stoephoer' hoort noemen
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:38:09 #85
bright side of life
pi_49971329
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar er stond een verwijzing naar zijn fotoboek, die is nu verdwenen.
Op de hoofdpagina staat dit. Het artikel zelf heeft hij een stuk uitgebreid.

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:38:19 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_49971335
Lieke wilde iets pakken uit de nagelbox van Dellie.
Dellie: Terugleggen, dat is van mij.
Lieke: Dat is toch van Tilly?
Dellie: Nee, dat is van mij.
Lieke: Hebberd.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:39:26 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49971370
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:39:33 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_49971373
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Op de hoofdpagina staat dit. Het artikel zelf heeft hij een stuk uitgebreid.

[afbeelding]
Ok, dan heeft hij het aangepast.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:39:47 #89
137949 Disana
pi_49971383
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Het duurt bij Amanda zo'n 2 dagen voordat ze weer uit haar 'obstinate mode' is.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:40:59 #90
135305 beequeen
Lost.
pi_49971421
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.
Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:41:42 #91
38396 mazaru
pi_49971448
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hier nog 1, ik had zo'n medelijden met haar toen ze na die klap maar achter Brian aan bleef lopen.
De volgende keer dat ze een knal voor haar kanus krijgt, dan ben ik bang dat ik in de lach schiet
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:41:47 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_49971452
Post.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:43:00 #93
38396 mazaru
pi_49971480
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Post.
Reisje?
Een ton meenemen?
Unanieme beslissing??
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:43:30 #94
bright side of life
pi_49971500
Flinke stapel post. Eerste brief is aan Alle Miljonairs

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:44:03 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_49971520
Bovenste brief is voor alle miljonairs.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:44:19 #96
38396 mazaru
pi_49971533
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Flinke stapel post. Eerste brief is aan Alle Miljonairs

[afbeelding]
Een sanctie zou wel op zijn plaats zijn na het verkloten van dat reisje.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:46:20 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49971600
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.
Waar je mee omgaat raak je mee besmet, heel duidelijk.
Dank je wel Blomst
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:46:52 #98
137949 Disana
pi_49971622
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit is al de tweede keer hoor De eerste keer was met Eric, dat duurde ook meer dan een dag en ging immers zover dat hij de politie ging bellen. Dit is een of andere gekte waar ze in schiet zo af en toe; net af ze niet meer op kan houden.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:48:09 #99
137949 Disana
pi_49971665
Natasia laat in augustus een telefoontoestel voor zich kopen. Ik vraag me af wie dat betaalt.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:48:59 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49971689
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Natasia laat in augustus een telefoontoestel voor zich kopen. Ik vraag me af wie dat betaalt.
Jelmar waarschijnlijk, die betaald alles (dus Talpa)
pi_49971726
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is al de tweede keer hoor De eerste keer was met Eric, dat duurde ook meer dan een dag en ging immers zover dat hij de politie ging bellen. Dit is een of andere gekte waar ze in schiet zo af en toe; net af ze niet meer op kan houden.
Ze is al een beetje aan het kalmeren. Ze vraagt Huub om een mening over een restyling van Jaap.
Het duurt dus zo ongeveer een dag.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:50:26 #102
137949 Disana
pi_49971738
Drie kleurende beelden... toeval?

† In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:51:25 #103
137949 Disana
pi_49971769
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jelmar waarschijnlijk, die betaald alles (dus Talpa)
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet (van) wie die Jelmar is.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:51:39 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_49971781
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:

[afbeelding]
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:52:47 #105
135305 beequeen
Lost.
pi_49971801
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze hebben allemaal een persoonlijk contactpersoon. Voor Huub en Natasja is dat Jelmar.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:53:17 #106
bright side of life
pi_49971820
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Jelmar is contactpersoon voor Natasia en als ik me niet vergis ook voor Huub en Lieke.
Keep the Sunny Side Up
pi_49971844
De Wereld Draait Door moet gewoon op één! (best programma)
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:54:12 #108
137949 Disana
pi_49971854
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze hebben allemaal een persoonlijk contactpersoon. Voor Huub en Natasja is dat Jelmar.
Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.
pi_49971893
OMG man... DGK op één... Alle credits naar Jaap!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:55:43 #110
137949 Disana
pi_49971903
Uitgegroeid van een suffe BB5 met Vinex typetjes tot... en toen was ik het weer vergeten.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:55:45 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_49971905
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar kan best kloppen.
Japio op de radio.
― Mark Twain
pi_49971938
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
Uitgegroeid van een suffe BB5 met Vinex typetjes tot... en toen was ik het weer vergeten.
poel des verderf
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:57:09 #113
bright side of life
pi_49971944
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Inkopen worden gedaan door Liesbeth, wellicht na goedkeuring van de redactie. En Liesbeth heeft ook de rol van styliste overgenomen van Monique (externe styliste).
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:57:27 #114
137949 Disana
pi_49971954
'We gaan binnenkort uitzenden vanuit De Gouden Kooi'.

Moet zeggen dat ik nooit op de populariteit let. Wat mij betreft zitten we hier in de COS met een stel fanaten
pi_49971972
En Natasia hoort weer wat ze wil horen, DGK is nu een goed programma geworden.
Dat was dus helemaal niet de strekking van het verhaal.
pi_49971982
DGK en Natasia in één adem, snapt ze nog steeds niet dat het fucking NEGATIEVE aandacht is
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:58:23 #117
137949 Disana
pi_49971988
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Inkopen worden gedaan door Liesbeth, wellicht na goedkeuring van de redactie. En Liesbeth heeft ook de rol van styliste overgenomen van Monique (externe styliste).
Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?
pi_49972009
Natasia: "Ik wil mezelf niet op een voetstuk plaatsen, maar het enige wat je hoort is "Natasia".
pi_49972012
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef SiRojK het volgende:
DGK en Natasia in één adem, snapt ze nog steeds niet dat het fucking NEGATIEVE aandacht is
Dat snapt ze wel.. maar aandacht is aandacht hè
pi_49972013
Het is alleen maar Natasja wat je hoor schatje. De Natasja die haar kinderen alleen heeft gelaten. Ze zegt het met trots en ze noemt zichzelf Natasja.
Go hard or go home
pi_49972031
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?
Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.
Zij doet zo makkelijk over geld...... even een nieuwe bank, Jairootje moet nieuwe Reebokjes, nieuw mobieltje van 500 euro.
Wie gelooft er in godsnaam nog dat zij alleen maar een uitkering had.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:00:01 #122
137949 Disana
pi_49972043
Ze denken echt dat ze positief in de aandacht staan.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:00:57 #123
137949 Disana
pi_49972072
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.
Zij doet zo makkelijk over geld...... even een nieuwe bank, Jairootje moet nieuwe Reebokjes, nieuw mobieltje van 500 euro.
Precies, dat soort dingen. Daar heeft ze zelf toch helemaal geen geld voor.
pi_49972077
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze had ook wel een uitkering hoor.. Drugs en vrouwenhandel kun je niet opgeven bij de belastingdienst, dus dan krijg je een uitkering omdat je geen werk hebt
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:01:32 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_49972091
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
Ze denken echt dat ze positief in de aandacht staan.
In dat schijnwereldje ga je dat snel denken.
― Mark Twain
pi_49972120
op de achtergrond hoor je iemand (Ben), 'wil jij even op een subtiele manier Amanda deze kant opsturen', 'succes hé '
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:02:23 #127
137949 Disana
pi_49972124
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

In dat schijnwereldje ga je dat snel denken.
Terwijl ik denk dat de meesten een positieve invloed op hun leven na DGK kunnen vergeten.
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:02:26 #128
bright side of life
pi_49972127
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Disana het volgende:

[..]

De kans is groot dat iedere bewoner een bepaald budget beschikbaar heeft. Dat budget zal voor iedereen wel verschillend zijn, net als de maandelijkse vergoeding. Ik weet nog dat Nena destijds een clash had gehad met 'achter' (Frans) en vervolgens was haar budget verhoogd. (Bart had Nena geadviseerd daarover te beginnen)
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:02:44 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_49972140
Ik ga met de hond lopen, ben het zo zat, later
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:03:13 #130
137949 Disana
pi_49972156
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De kans is groot dat iedere bewoner een bepaald budget beschikbaar heeft. Dat budget zal voor iedereen wel verschillend zijn, net als de maandelijkse vergoeding. Ik weet nog dat Nena destijds een clash had gehad met 'achter' (Frans) en vervolgens was haar budget verhoogd. (Bart had Nena geadviseerd daarover te beginnen)
Dat klinkt plausibel. Natasia zou dan flink wat krijgen.
pi_49972160
quote:

[afbeelding]
Speciaal voor jou
X
X
X
pi_49972179
quote:

[afbeelding]
Heeft Lieke net chocolade melk gedronken? ze heeft een bruine snor...
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:04:00 #133
137949 Disana
pi_49972182
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Frasier het volgende:

[..]

Speciaal voor jou
Oh nee, ben je d'r weer?
pi_49972198
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Najah, kijk, als Wilgo wel geld verdient, maar niet de echte vader is, dan heb je best kans dat Natasia als vergoeding gewoon een gezonde lading geld krijgt...
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:04:49 #135
137949 Disana
pi_49972206
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Heeft Lieke net chocolade melk gedronken? ze heeft een bruine snor...
Die snor is echt.

Iedereen gaat nu de post lezen behalve Jaap die nog achter de computer zit.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:05:36 #136
137949 Disana
pi_49972231
Lieke: Ik heb een club, ik heb een fanclub!

Yeah right.
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:05:39 #137
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49972234
Wat staat dat toch goor en aso zo'n vestje waar de knoopjes niet van dicht kunnen door een te vette buik.....
pi_49972244
Indringers:

En Huub leest post dat Fok en VOL volledig achter hem staan..Nee hoor, ik sta achter JAAP!
pi_49972273
post!!!!
het valt me wel op dat natas helemaal geen post of bloemen krijgt om haar beterschap te wensen met haar nieuwe tieten!!
als je na gaat wat toen silvia kreeg met het overlijden van haar vader.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:06:52 #140
137949 Disana
pi_49972283
Huub: Ik heb weer een kaartenactie gekregen, van VOL.
pi_49972294
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh nee, ben je d'r weer?
Ja
X
X
X
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:07:36 #142
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_49972317
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:06 schreef fredfik het volgende:
post!!!!
het valt me wel op dat natas helemaal geen post of bloemen krijgt om haar beterschap te wensen met haar nieuwe tieten!!
als je na gaat wat toen silvia kreeg met het overlijden van haar vader.
Die vergelijking..............
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:07:49 #143
bright side of life
pi_49972322
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Enkele bedragen zijn uitgelekt. Nena kreeg oorspronkelijk 750 euro per maand, Natasia ongeveer 1800 euro en Nathanael was iets duurder. Toen Nathanael net binnen was, stond zijn eigen server onbeveiligd open en daar kon je een spreadsheet lezen. Daarin stond de berekening van zijn maandlasten, die hij declareerde bij DGK.
Keep the Sunny Side Up
pi_49972349
Eric krijgt post waar een concertkaartje bij inzit!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:08:58 #145
137949 Disana
pi_49972353
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
Lieke: Ik heb een club, ik heb een fanclub!

Yeah right.
Heeft ze inderdaad, en ze worden gesponserd door:

X
X
X
pi_49972357
Waarom schrijven fans van 6 jaar?
Ik neem aan dat die toch geen aflevering mogen kijken.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 18:10:16 #148
137949 Disana
pi_49972386
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja
Ik weet wat leuks voor je: een kaartenactie voor Lieke. Houdt je van de straat, en levert je veel 'superlief' en 'ahhhh' op, iets wat je van mij zoals je merkt steeds maar niet krijgt
pi_49972393
weten we al wat die brief was voor alle bewoners? of was dat niet iets speciaals?
pi_49972394
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Enkele bedragen zijn uitgelekt. Nena kreeg oorspronkelijk 750 euro per maand, Natasia ongeveer 1800 euro en Nathanael was iets duurder. Toen Nathanael net binnen was, stond zijn eigen server onbeveiligd open en daar kon je een spreadsheet lezen. Daarin stond de berekening van zijn maandlasten, die hij declareerde bij DGK.
Ik vind het ook helemaal niet gek dat het op die manier wordt gedaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')