Waarop Natasia zo keek:quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Oeh..Natasia wordt even onder handen genomen. Moet ze überhaupt nog wel terug naar haar kinderen.
haha
Dat zou wel eens niet eens zo ver van de waarheid kunnen zijn dus: dat dit het beste is wat ze voor haar kinderen kan doen... zich niet meer met de opvoeding bemoeien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat om het gehele plaatje vind ik.. Ze blijft maar beweren dat ze zo'n goede moeder is..
Ik deel je mening!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Volgens mij is dat toch een meer realistische mening dan die van DutchTVquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik deel je mening!
maar dat neemt niet weg dat het een Schreeuwlelijke Vislip is met een klomp ijs in de vorm van een hart in d'r kunstmatige borstkas
Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel eens niet eens zo ver van de waarheid kunnen zijn dus: dat dit het beste is wat ze voor haar kinderen kan doen... zich niet meer met de opvoeding bemoeien.
misschien,.. maar ik ben het wel met hem eens dat Natasia ook zeker wel haar goede kanten heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch een meer realistische mening dan die van DutchTV![]()
Het gaat ook niet om de kinderen, niemand heeft ooit iets verkeerds over die kinderen hier geschreven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
Zit wat in maar kinderen blijven loyaal naar de moeder. Ik vond het sneu toen ik Yario hoorde zeggen dat zij hele nare dingen over hun moeder zeiden. Die kinderen worden misschien wel beter opgevoed of hoe je dat ook moet noemen maar ze zitten wel tussen twee vuren in denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...
Yep, gaat niet door.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke ging bellen. Ik hoorde haar nog net zeggen dat een of andere les niet doorgaat. Geen idee of dat de catwalk is.
Waar hebben jullie die goede kant dan gezien??quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef RSie het volgende:
[..]
misschien,.. maar ik ben het wel met hem eens dat Natasia ook zeker wel haar goede kanten heeft.
helaas ontbreekt het haar aan IQ om door te hebben dat die donkere kant van haar de boventoon voert waardoor inmiddels vrijwel heel Nederland de schurft aan haar heeft.
zij denkt nog steeds dat iedereen gek op haar is en dat ze de mediapersoonlijkheidprijs van het jaar verdient!
Maar het gaat er niet om of het gedresseerde kinderen zijn; daar hebben ze zelf niets aan. Het gaat om hoe ze zich voelen. Tijdens het vrienden- en familiebezoek bleek dat ze niet blij zijn met de tantes en dat ze hun moeder liefst nog gisteren terug zien om bij die tantes weg te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Haar kinderen zijn altijd erg keurig , praten netjes en begroeten iedereen. En zijn soms uitzonderingen maar dat is bij ieder kind . Ga me niet vertellen dat dat allemaal uit de lucht komt vallen , nee dat is een van haar goede moeders kanten.
Wat ook zo'n goede moederkant van natsja was: Mama komt over 4 maanden thuis, dat is niet zo lang.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar hebben jullie die goede kant dan gezien??
In het begin heb ik echt objectief naar die mensen gekeken, maar ik heb nog nooit iets liefs of aardigs in haar kunnen ontdekken.
Zolang je d'r geen strobreed in de weg legt, want dan treft het gekrijs evengoed Brian of Amanda.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????
Ze is alleen maar aardig tegen die twee, zolang ze haar kont kussen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Najah, ze heeft wel één goede kant, ze KAN lief doen tegen Amanda en Brian, daarnaast????
Weet je nog, in december zou ze na 2 weken gaan, dat werd vervolgens 4 weken ..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat ook zo'n goede moederkant van natsja was: Mama komt over 4 maanden thuis, dat is niet zo lang.
Dochter: dat is wel te lang voor ons.
En wat doet MaNatas, die zegt dat ze beloofd heeft een jaar in de kooi te blijven en ze altijd haar beloftes na komt.
De belofte dat wanneer haar kinderen aan zouden geven dat het genoeg was tel niet zeker!
Voor de kinderen is het idd dramatisch want die zijn loyaal tot op het bot, dat wil niet zeggen dat Natasia voorheen wel een goede moeder was...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit wat in maar kinderen blijven loyaal naar de moeder. Ik vond het sneu toen ik Yario hoorde zeggen dat zij hele nare dingen over hun moeder zeiden. Die kinderen worden misschien wel beter opgevoed of hoe je dat ook moet noemen maar ze zitten wel tussen twee vuren in denk ik.
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kinderen, niemand heeft ooit iets verkeerds over die kinderen hier geschreven.
Het gaat er om dat Natassssssja!!! geen moederliefde in zich heeft, alleen maar eigenliefde.
Jammer dat je de enige bent die er zo over denkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
?
PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Hoezo, zijn de borstvergroting, gratis lessen, aandacht, buikwandcorrectie, sportlessen, en noem maar op, nog niet genoeg?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?
PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?
Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.
Ze zal absoluut van haar kinderen houden, maar ze houdt meer van zichzelf.
Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je de enige bent die er zo over denkt.
Bij een bezoek wat langer geleden wilde Cheyenne daarover beginnen, maar Natasia kapte het af en liep weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef bob_marley het volgende:
en die kinderen horen dat ook op straat van anderen, misschien niet direct tegen hun maar ze weten het wel dat niemand hun moeder mag, met andere woorden ja ze is een slechte moeder want een echte moeder zorgt ervoor dat kinderen niet worden geconfronteerd met zulke shit
Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
Overigens blijf ik dat kantoor een steriel en ongemakkelijk geheel vinden sinds Des Bouvrie en vrouw eroverheen zijn geweest.
Die familie Des B. heeft rare ideeen over tafels. Uiterlijk gaat boven functionaliteit, en dan vind ik nog dat dat uiterlijk koud en goedkoop is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.
Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.
Leuk zo'n moeder.
Dit topic zou er heel geschikt voor zijn: [De bewoners] Natasia #5quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Nogal logisch dat die kinderen zo beleefd zijn, ze zijn doodsbang voor haar gekrijs.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja , ik zal er over ophoudenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Wie zegt dat ze die kinderen alleen heeft opgevoed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.
Daar kun jij toch niets aan of tegen doen. Excessen komen overal voor, ook in Utrecht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.
on-topic: het heeft Natasia wel lekker stil gemaakt, dat item over haar.
Ik vond dit kleine beetje discussie helemaal niet erg in de COS, aangezien Natasia centraal stond op de streams. Voor mij is COS schrijven wat je ziet en over wat je ziet op de streams; soms is een kleine en korte discussie best op zijn plaats.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja , ik zal er over ophoudenMaar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
Commentaar Op Streams.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja , ik zal er over ophoudenMaar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.
afgaande op de objectieve feiten:quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.
Ze had eerst iets anders aan, Huub vroeg haar dit aan te trekken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.
Ik vraag me steeds af waarom Lieke zo'n blotig avondjurkje aan heeft. De rest is veel warmer gekleed.
A - Inderdaad smerigquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Lekker fris om je nagels pal naast de appels te vijlen (Amanda).
Dan kan hij lang vragen (waarom trouwens, belachelijk), want vrijwel geen enkel jurkje kleedt dat gespierde lichaam goed af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze had eerst iets anders aan, Huub vroeg haar dit aan te trekken.
Lichaamsverzorging vindt daar sowieso op ranzige plekken plaats.... ontharen en nagels knippen in bad of jacuzzi, in bed je snor plukken enz...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Lekker fris om je nagels pal naast de appels te vijlen (Amanda).
Misschien niet, maar het is me vaker opgevallen dat ze te pas en te onpas met die nagels bezig is op plekken waar het van mij niet hoeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
A - Inderdaad smerig
B - Niemand eet toch die appels
Da's voor mij een lege pagina.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:12 schreef F04 het volgende:
http://www.hetlaatstenieuws.tv/seeasx.php?id=1785&extern=RNN7
Ik ben trots dat ik in Groningen woon!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
on-topic: het heeft Natasia wel lekker stil gemaakt, dat item over haar.
Feit: Natasia zit daar volgens eigen zeggen niet voor de villa of de centen. Ze zit daar puur voor haarzelf. Een halfslachtige typecursus en nieuwe tieten en strakkere buik. Daar kunnen die kids straks toch een VETTE boterham van eten, joh!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: er zijn een heleboel moeders die hun kinderen in de steek (moeten) laten om centjes te vedienen. Daar is niks mis mee. Natasia heeft nu de kans om een heleboel centjes voor haar kindertjes te verdienen. Centjes die ze anders nooit bij elkaar had kunnen sparen. Er zijn miljoenen moeders die graag een zelfde keus hadden willen hebben.
M'n reactie staat hier: [De bewoners] Natasia #5quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
-knip-
Een van de daders, hij heeft in Groningen gewerkt (Blauwborgje). Ik vind het gewoon vies nieuws, verder is Groningen een prachtige stad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben trots dat ik in Groningen woon!
De daders komen toch uit Slochteren![]()
Huubclan is een groot woord, Ik heb bij deze mensen in de kooi een voorkeur voor Huub, maar Als het aan mij zou liggen dan had TIEN nooit fysiek geweld toegestaan en hadden Brian en Huub al thuis gezeten , en ondertussen de rest ook alquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: objectiviteit is bij de Huubclan ver te zoeken
Feit: er zijn een heleboel moeders die hun kinderen in de steek (moeten) laten om centjes te vedienen. Daar is niks mis mee. Natasia heeft nu de kans om een heleboel centjes voor haar kindertjes te verdienen. Centjes die ze anders nooit bij elkaar had kunnen sparen. Er zijn miljoenen moeders die graag een zelfde keus hadden willen hebben.
De rest is alleen maar vuilspuiterij.
Dat is de keuze van de FEBO: Japio is Cult.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lichaamsverzorging vindt daar sowieso op ranzige plekken plaats.... ontharen en nagels knippen in bad of jacuzzi, in bed je snor plukken enz...
Door voor de koelkastquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]... wacht, wacht volgensmij is 't Amanda!
Huub mag er van mij vandaag nog uit maar dan nog..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: objectiviteit is bij de Huubclan ver te zoeken
De rest is alleen maar vuilspuiterij.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Feit: Natasia zit daar volgens eigen zeggen niet voor de villa of de centen. Ze zit daar puur voor haarzelf. Een halfslachtige typecursus en nieuwe tieten en strakkere buik. Daar kunnen die kids straks toch een VETTE boterham van eten, joh!
Volgens mij moeten de foto's nog komen. Japio stuurt ze naar Sjoerd, hij moert ze bewerken en plaatsen. Sjoerd is wellicht nog niet thuis (?)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Op de site van Japio stond, dat hij foto's zou plaatsen van de ellende van vannacht. Dat is plotseling verdwenen. Censuur dus.
Dat weet ik, maar er stond een verwijzing naar zijn fotoboek, die is nu verdwenen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de foto's nog komen. Japio stuurt ze naar Sjoerd, hij moert ze bewerken en plaatsen. Sjoerd is wellicht nog niet thuis (?)
En hij krijgt ze langer .....quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Amanda wil Jaaps nagels doen. Jaap: Ik wil ze niet langer.
[afbeelding]
Daar stopt ze wel weer mee nadat ze Jaap op de radio haar 'stoephoer' hoort noemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Amanda wil Jaaps nagels doen. Jaap: Ik wil ze niet langer.
[afbeelding]
Op de hoofdpagina staat dit. Het artikel zelf heeft hij een stuk uitgebreid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er stond een verwijzing naar zijn fotoboek, die is nu verdwenen.
In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke wilde iets pakken uit de nagelbox van Dellie.
Dellie: Terugleggen, dat is van mij.
Lieke: Dat is toch van Tilly?
Dellie: Nee, dat is van mij.
Lieke: Hebberd.
Ok, dan heeft hij het aangepast.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina staat dit. Het artikel zelf heeft hij een stuk uitgebreid.
[afbeelding]
Het duurt bij Amanda zo'n 2 dagen voordat ze weer uit haar 'obstinate mode' is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke wilde iets pakken uit de nagelbox van Dellie.
Dellie: Terugleggen, dat is van mij.
Lieke: Dat is toch van Tilly?
Dellie: Nee, dat is van mij.
Lieke: Hebberd.
Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.
Hier nog 1, ik had zo'n medelijden met haar toen ze na die klap maar achter Brian aan bleef lopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.
Reisje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Post.
Een sanctie zou wel op zijn plaats zijn na het verkloten van dat reisje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Flinke stapel post. Eerste brief is aan Alle Miljonairs
[afbeelding]
Waar je mee omgaat raak je mee besmet, heel duidelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.
Dit is al de tweede keer hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.
Jelmar waarschijnlijk, die betaald alles (dus Talpa)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Natasia laat in augustus een telefoontoestel voor zich kopen. Ik vraag me af wie dat betaalt.
Ze is al een beetje aan het kalmeren. Ze vraagt Huub om een mening over een restyling van Jaap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer hoorDe eerste keer was met Eric, dat duurde ook meer dan een dag en ging immers zover dat hij de politie ging bellen. Dit is een of andere gekte waar ze in schiet zo af en toe; net af ze niet meer op kan houden.
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet (van) wie die Jelmar is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jelmar waarschijnlijk, die betaald alles (dus Talpa)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Drie kleurende beelden... toeval?
[afbeelding]
Ze hebben allemaal een persoonlijk contactpersoon. Voor Huub en Natasja is dat Jelmar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet (van) wie die Jelmar is.
Jelmar is contactpersoon voor Natasia en als ik me niet vergis ook voor Huub en Lieke.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet (van) wie die Jelmar is.
Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een persoonlijk contactpersoon. Voor Huub en Natasja is dat Jelmar.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar kan best kloppen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.
poel des verderfquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
Uitgegroeid van een suffe BB5 met Vinex typetjes tot... en toen was ik het weer vergeten.
Inkopen worden gedaan door Liesbeth, wellicht na goedkeuring van de redactie. En Liesbeth heeft ook de rol van styliste overgenomen van Monique (externe styliste).quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.
Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inkopen worden gedaan door Liesbeth, wellicht na goedkeuring van de redactie. En Liesbeth heeft ook de rol van styliste overgenomen van Monique (externe styliste).
Dat snapt ze wel.. maar aandacht is aandacht hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef SiRojK het volgende:
DGK en Natasia in één adem, snapt ze nog steeds niet dat het fucking NEGATIEVE aandacht is
Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?
Precies, dat soort dingen. Daar heeft ze zelf toch helemaal geen geld voor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.
Zij doet zo makkelijk over geld...... even een nieuwe bank, Jairootje moet nieuwe Reebokjes, nieuw mobieltje van 500 euro.
Wie gelooft er in godsnaam nog dat zij alleen maar een uitkering had.![]()
Ze had ook wel een uitkering hoor.. Drugs en vrouwenhandel kun je niet opgeven bij de belastingdienst, dus dan krijg je een uitkering omdat je geen werk hebtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.
Zij doet zo makkelijk over geld...... even een nieuwe bank, Jairootje moet nieuwe Reebokjes, nieuw mobieltje van 500 euro.
Wie gelooft er in godsnaam nog dat zij alleen maar een uitkering had.![]()
In dat schijnwereldje ga je dat snel denken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
Ze denken echt dat ze positief in de aandacht staan.
Terwijl ik denk dat de meesten een positieve invloed op hun leven na DGK kunnen vergeten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat schijnwereldje ga je dat snel denken.
De kans is groot dat iedere bewoner een bepaald budget beschikbaar heeft. Dat budget zal voor iedereen wel verschillend zijn, net als de maandelijkse vergoeding. Ik weet nog dat Nena destijds een clash had gehad met 'achter' (Frans) en vervolgens was haar budget verhoogd. (Bart had Nena geadviseerd daarover te beginnen)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?
Dat klinkt plausibel. Natasia zou dan flink wat krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De kans is groot dat iedere bewoner een bepaald budget beschikbaar heeft. Dat budget zal voor iedereen wel verschillend zijn, net als de maandelijkse vergoeding. Ik weet nog dat Nena destijds een clash had gehad met 'achter' (Frans) en vervolgens was haar budget verhoogd. (Bart had Nena geadviseerd daarover te beginnen)
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Heeft Lieke net chocolade melk gedronken? ze heeft een bruine snor...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Najah, kijk, als Wilgo wel geld verdient, maar niet de echte vader is, dan heb je best kans dat Natasia als vergoeding gewoon een gezonde lading geld krijgt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt plausibel. Natasia zou dan flink wat krijgen.
Die snor is echt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heeft Lieke net chocolade melk gedronken? ze heeft een bruine snor...
Die vergelijking..............quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:06 schreef fredfik het volgende:
post!!!!
het valt me wel op dat natas helemaal geen post of bloemen krijgt om haar beterschap te wensen met haar nieuwe tieten!!
als je na gaat wat toen silvia kreeg met het overlijden van haar vader.
Enkele bedragen zijn uitgelekt. Nena kreeg oorspronkelijk 750 euro per maand, Natasia ongeveer 1800 euro en Nathanael was iets duurder. Toen Nathanael net binnen was, stond zijn eigen server onbeveiligd open en daar kon je een spreadsheet lezen. Daarin stond de berekening van zijn maandlasten, die hij declareerde bij DGK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt plausibel. Natasia zou dan flink wat krijgen.
Heeft ze inderdaad, en ze worden gesponserd door:quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
Lieke: Ik heb een club, ik heb een fanclub!
Yeah right.
Ik weet wat leuks voor je: een kaartenactie voor Lieke. Houdt je van de straat, en levert je veel 'superlief' en 'ahhhh' op, iets wat je van mij zoals je merkt steeds maar niet krijgtquote:
Ik vind het ook helemaal niet gek dat het op die manier wordt gedaan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Enkele bedragen zijn uitgelekt. Nena kreeg oorspronkelijk 750 euro per maand, Natasia ongeveer 1800 euro en Nathanael was iets duurder. Toen Nathanael net binnen was, stond zijn eigen server onbeveiligd open en daar kon je een spreadsheet lezen. Daarin stond de berekening van zijn maandlasten, die hij declareerde bij DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |