nou...het was gewoon een ordinaire trol....mijn hemel wat een ordinair wijf is datquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er zijn er meer die haar leuk vinden hoor, ik vond haar gisteren lachen, gieren, brullen en zo schattig, echt.
ik blijf erbij dat zij de liefste persoon is van DGK, en ik ben gek op haar stem, maakt niet uit of ze schreeuwt of zacht praat
![]()
Het is wachten tot Mao, Hitler en Napoleon de volgende hypes worden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat poster van de Che vind ik zo verwerpelijk in dit huis...Sowieso vind ik elke merchandising dan ook over de Che bullshit!
Amanda leest dat gewoon niet.. Wat zou haar dat ook interesseren, staat toch niets in over drank, sex of kleding!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.
Amanda vroeg nog aan Palma waar ze dan gingen lopen. Palma zei dat ze bij het zwembad zouden lopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke haalde koffie. Bij die beelden was niets te zien van het opbouwen van een catwalk in de woonkamer.
Het valt me uberhaupt op dat ze nooit over actueel nieuws praten. Over politiek wordt al helemaal niet gesproken (zal mischien verboden zijn). En ook de TV-tijd, nooit wordt naar het Journaal gekeken, terwijl dat voor heel veel mensen het meest bekekenprogramma is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verder is er overigens ook weinig over gesproken in de villa, dat geeft maar aan hoe volledig ze al vervreemd zijn van de buitenwereld en hoe hun interesse beperkt is tot hun eigen wereldje...
En dat laatste vooral letterlijk want oprechte interesse in een mede-bewoner kan er al bijna niet meer af.
Dat bedoel ik dus... ze hebben sowieso alleen nog maar interesse in zichzelf.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me uberhaupt op dat ze nooit over actueel nieuws praten. Over politiek wordt al helemaal niet gesproken (zal mischien verboden zijn). En ook de TV-tijd, nooit wordt naar het Journaal gekeken, terwijl dat voor heel veel mensen het meest bekekenprogramma is.
Natasia kan nooit genoeg stronT over zich heen krijgen waar het haar houding tov haar kinderen betreft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
WAT EEN KUTWIJF DAAR BIJ CAZ , Natasia heeft al zat strond over zich gehad!
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef getl0st het volgende:
Het ging nu alleen over natasia? Zat net in een kort overleg met collega's
Hear, hear.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia kan nooit genoeg stronT over zich heen krijgen waar het haar houding tov haar kinderen betreft.
Yep.. tussen 5 en 6 het interview met Jaap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef getl0st het volgende:
Het ging nu alleen over natasia? Zat net in een kort overleg met collega's
jep, ook de donorshow is al besproken en meer van dat soort onderwerpen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef noekje het volgende:
10 minuten geleden hadden ze het nog over het Hiv inspuiten in Groningen. Ze volgen het dus wel degelijk. Ook de baby die in de auto is overleden hoorde ik ze over dus het valt nog wel mee geloof ik.
Maar de strekking van het verhaal klopt, en Natasia werd haarfijn neergezet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor , maar waar bemoeit dat mens zich mee ?! Ook dingen zeggen als: Ze zei tegen haar kinderen hou je bek! Hoezo dat? Heb ik niet gehoord hoor?
Ze ging tegen Cheyenne tekeer dat ze "normaal" moest doen toen ze een week eerder dan gepland opgehaald werd door Gordon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor , maar waar bemoeit dat mens zich mee ?! Ook dingen zeggen als: Ze zei tegen haar kinderen hou je bek! Hoezo dat? Heb ik niet gehoord hoor?
Ze probeert gewoon een statement neer te zetten dat dit soort dingen niet zouden moeten kunnen.. En gelijk heeft ze, het is niet normaal dat een moeder van jonge kinderen ineens een jaar weg gaat uit de villa... En waarom? Zodat ze geld kan winnen en tv kan maken voor JdMquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat lost ze weer op door zondag naar Cheyenne's verjaardag te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging tegen Cheyenne tekeer dat ze "normaal" moest doen toen ze een week eerder dan gepland opgehaald werd door Gordon.
Het kind was helemaal overstuur en Natasia had niet eens het fatsoen even met haar te praten maar vond dat ze zich niet zo moest aanstellen.
Die wordt gevierd bij Life & Cooking??quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lost ze weer op door zondag naar Cheyenne's verjaardag te gaan.
Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen goed achtergelaten zegt een mevrouw. Eén van haar zussen is voogd.
Ze heeft gezegd niet te gaan, omdat ze het zo zielig vindt als ze weer weg moet. Ze leeft zo mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lost ze weer op door zondag naar Cheyenne's verjaardag te gaan.
Je snapt toch ook wel waarom Natasia 'toevallig' die dag uit de villa gaat. Was ook bij de verjaardag van haar zoontje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wordt gevierd bij Life & Cooking??![]()
Ja, er ging gewoon muziek overheen. Moeten ze in dgk zelf ook doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Nu natuurlijk een ProNatasja type, die kappen ze af.![]()
![]()
Dat klopt, maar het gaat om het gehele plaatje vind ik.. Ze blijft maar beweren dat ze zo'n goede moeder is..quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...
Ok, ze kan koken, so what? De rest klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Ik deel je mening!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |