Ik denk het. Er komt straks iets met een catwalk, dus dat bouwen ze nu waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
Moeten ze met zijn allen in kantoor zijn?
Weer 2 optiesquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 is de uitzending van het interview op CAZ. Dat kunnen ze horen op de pc's in het kantoor.
Het kwam dus door die brief van de examencommissie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even zijn kingjaap.nl lezen, heel verhelderend artikel.
Geen idee of iets moet worden opgebouwd. Het zou eerst om 3 uur beginnen, daarna was het half vier. Zijn het niet dezelfde drie dames, die destijds al een keer bij Sylvia waren ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het. Er komt straks iets met een catwalk, dus dat bouwen ze nu waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
Amanda: Brian, wat betekent Bokito nou?
oh..my...Kot!!
Zou kunnen, ik weet geen namen, maar een catwalk is een kwestie van wat houten dingen tegen elkaar aanschuiven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee of iets moet worden opgebouwd. Het zou eerst om 3 uur beginnen, daarna was het half vier. Zijn het niet dezelfde drie dames, die destijds al een keer bij Sylvia waren ?
Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef mazaru het volgende:
Amanda weet als enige in Nederland en de rest van de wereld niet wat een Bokito is![]()
Sinds gisterenavond toen ze haar ware aard ineens zo overduidelijk liet zien, kan ik dat mokkel ook al niet meer uitstaan.
En van die stem krijg ik echt kotsneigingen.
![]()
Erg he. Ik was haar rond 18.00 uur al spuugzat ivm overdosis en toen moest het ergste nog komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef mazaru het volgende:
Amanda weet als enige in Nederland en de rest van de wereld niet wat een Bokito is![]()
Sinds gisterenavond toen ze haar ware aard ineens zo overduidelijk liet zien, kan ik dat mokkel ook al niet meer uitstaan.
En van die stem krijg ik echt kotsneigingen.
![]()
En jij denkt dat ze die leest?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??
Die keer met Sylvia was het alleen praten aan tafel. En met lappen stof over de schouder kijken welke kleuren het best bij iemand passen. Een catwalk, zoals jij die noemt, kwam er toen helemaal niet aan te pas. Maar ik heb geen idee of ze nu weer hetzelfde gaan doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet geen namen, maar een catwalk is een kwestie van wat houten dingen tegen elkaar aanschuiven.
Ik hoor nu, dat ze om 16.30 uur komen.
Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??
Daar ging het me niet zo om, maar als ze die niet krijgen kan ze idd amper weten wie Bokito is....quote:
Ik zie haar regelmatig in de krant kijken maar ze zal de plaatjes wel bekijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.![]()
Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.![]()
Ze zal de meeste woorden wel raden als er een plaatje staat, dus ze zag en plaatje van een gorilla en dacht daar staat Aap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.
Gelukkig was ze zo trots dat zij nu de krant las! Of bedoelde ze plaatjes kijken in de Telegraaf..quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
Amanda: Brian, wat betekent Bokito nou?
oh..my...Kot!!
Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.
We hebben het over Dellie. Die ontgaat alles als het niet relatie of haar gerelateerd is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.
Dat poster van de Che vind ik zo verwerpelijk in dit huis...Sowieso vind ik elke merchandising dan ook over de Che bullshit!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Verveling bij de camaramensen.
[afbeelding]
Verder is er overigens ook weinig over gesproken in de villa, dat geeft maar aan hoe volledig ze al vervreemd zijn van de buitenwereld en hoe hun interesse beperkt is tot hun eigen wereldje...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |