Terwijl ik denk dat de meesten een positieve invloed op hun leven na DGK kunnen vergeten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat schijnwereldje ga je dat snel denken.
De kans is groot dat iedere bewoner een bepaald budget beschikbaar heeft. Dat budget zal voor iedereen wel verschillend zijn, net als de maandelijkse vergoeding. Ik weet nog dat Nena destijds een clash had gehad met 'achter' (Frans) en vervolgens was haar budget verhoogd. (Bart had Nena geadviseerd daarover te beginnen)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?
Dat klinkt plausibel. Natasia zou dan flink wat krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De kans is groot dat iedere bewoner een bepaald budget beschikbaar heeft. Dat budget zal voor iedereen wel verschillend zijn, net als de maandelijkse vergoeding. Ik weet nog dat Nena destijds een clash had gehad met 'achter' (Frans) en vervolgens was haar budget verhoogd. (Bart had Nena geadviseerd daarover te beginnen)
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Drie kleurende beelden... toeval?
[afbeelding]
Heeft Lieke net chocolade melk gedronken? ze heeft een bruine snor...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Drie kleurende beelden... toeval?
[afbeelding]
Najah, kijk, als Wilgo wel geld verdient, maar niet de echte vader is, dan heb je best kans dat Natasia als vergoeding gewoon een gezonde lading geld krijgt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt plausibel. Natasia zou dan flink wat krijgen.
Die snor is echt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heeft Lieke net chocolade melk gedronken? ze heeft een bruine snor...
Die vergelijking..............quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:06 schreef fredfik het volgende:
post!!!!
het valt me wel op dat natas helemaal geen post of bloemen krijgt om haar beterschap te wensen met haar nieuwe tieten!!
als je na gaat wat toen silvia kreeg met het overlijden van haar vader.
Enkele bedragen zijn uitgelekt. Nena kreeg oorspronkelijk 750 euro per maand, Natasia ongeveer 1800 euro en Nathanael was iets duurder. Toen Nathanael net binnen was, stond zijn eigen server onbeveiligd open en daar kon je een spreadsheet lezen. Daarin stond de berekening van zijn maandlasten, die hij declareerde bij DGK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt plausibel. Natasia zou dan flink wat krijgen.
Heeft ze inderdaad, en ze worden gesponserd door:quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
Lieke: Ik heb een club, ik heb een fanclub!
Yeah right.
Ik weet wat leuks voor je: een kaartenactie voor Lieke. Houdt je van de straat, en levert je veel 'superlief' en 'ahhhh' op, iets wat je van mij zoals je merkt steeds maar niet krijgtquote:
Ik vind het ook helemaal niet gek dat het op die manier wordt gedaan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Enkele bedragen zijn uitgelekt. Nena kreeg oorspronkelijk 750 euro per maand, Natasia ongeveer 1800 euro en Nathanael was iets duurder. Toen Nathanael net binnen was, stond zijn eigen server onbeveiligd open en daar kon je een spreadsheet lezen. Daarin stond de berekening van zijn maandlasten, die hij declareerde bij DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |