abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49969862
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.

Ze zal absoluut van haar kinderen houden, maar ze houdt meer van zichzelf.
Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.
Leuk zo'n moeder.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:55:33 #27
137949 Disana
pi_49969866
Overigens blijf ik dat kantoor een steriel en ongemakkelijk geheel vinden sinds Des Bouvrie en vrouw eroverheen zijn geweest.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:55:58 #28
57011 bob_marley
Im A member of A alcoholic fam
pi_49969874
Ja en als natas zich gewoon ging gedragen (dingen zeggen met inhoud, dus niet over erik's overlede moeder te praten is zo fucking laag) konden we ook niks slechts over haar zeggen, maar als ze zulke domme uitspraken doet dan zeggen we inderdaad dat ze een fucking kutwijf met een vislip is.

en die kinderen horen dat ook op straat van anderen, misschien niet direct tegen hun maar ze weten het wel dat niemand hun moeder mag, met andere woorden ja ze is een slechte moeder want een echte moeder zorgt ervoor dat kinderen niet worden geconfronteerd met zulke shit

ik wil persoonlijk langs gaan in de gouden kooi en zal live op haar kut kop schijten en dr uit trappen! wordt echt niet goed van zulke mensen fucking kut zooi.
what's the difrent between a pizza and a jew?
a pizza doesn't scream when you put it in a oven
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:56:24 #29
137949 Disana
pi_49969898
Ze hebben wel zin om te kijken naar de donorshow van BNN morgenavond.
pi_49969946
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jammer dat je de enige bent die er zo over denkt.
Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:58:07 #31
137949 Disana
pi_49969948
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef bob_marley het volgende:

en die kinderen horen dat ook op straat van anderen, misschien niet direct tegen hun maar ze weten het wel dat niemand hun moeder mag, met andere woorden ja ze is een slechte moeder want een echte moeder zorgt ervoor dat kinderen niet worden geconfronteerd met zulke shit
Bij een bezoek wat langer geleden wilde Cheyenne daarover beginnen, maar Natasia kapte het af en liep weg.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:58:14 #32
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49969955
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
Overigens blijf ik dat kantoor een steriel en ongemakkelijk geheel vinden sinds Des Bouvrie en vrouw eroverheen zijn geweest.
Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:59:37 #33
137949 Disana
pi_49970011
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.
Die familie Des B. heeft rare ideeen over tafels. Uiterlijk gaat boven functionaliteit, en dan vind ik nog dat dat uiterlijk koud en goedkoop is.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:59:48 #34
bright side of life
pi_49970016
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Keep the Sunny Side Up
pi_49970031
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.
Leuk zo'n moeder.
Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.
pi_49970054
De kinderen gaan inmiddels naar een psycholoog, ze werden gepest waarop er een spreekverbod over dgk is gekomen op school. Eveneens zien de kinderen opeens hun vader weer die al heel lang geen rol meer had in hun leven maar sinds dgk is hij ook weer opgedoken. Dit alles lijkt mij als moeder een groot teken aan de wand of iig reden genoeg om eens naar huis te gaan en polshoogte te gaan nemen maar zij kiest voor nieuwe borsten en een buikwandcorrectie. Terwijl ik dit tik denk ik zelfs,'waar gaat dit over?'
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:01:34 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49970082
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Dit topic zou er heel geschikt voor zijn: [De bewoners] Natasia #5
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49970086
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Nogal logisch dat die kinderen zo beleefd zijn, ze zijn doodsbang voor haar gekrijs.
Ik blijf het een klote moeder vinden.
Vroeger was je de kids gewoon kwijt als je een jaar niet voor ze kon zorgen.
De kinderen vind ik doodzielig, zijn echt wel leuke kinderen, iedereen ziet dat, alleen zij zelf niet.
Moest ze nu echt zolang van huis om haar rijbewijs te halen en haar borsten te liften?
Ik heb zelf ook mijn rijbewijs en een borstverkleining gehad, maar daardoor heb ik nooit mijn kinderen achter gelaten.
Natasia is gewoon een vies egoistisch stinkwijf!!!!
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_49970088
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja , ik zal er over ophouden Maar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:02:04 #40
137949 Disana
pi_49970099
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.

on-topic: het heeft Natasia wel lekker stil gemaakt, dat item over haar.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:02:14 #41
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49970102
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?

PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Wie zegt dat ze die kinderen alleen heeft opgevoed?
Ik geloof er in ieder geval helemaal niets van, Natasssssssja is geen goede moeder.
Een goede moeder zou het niet in haar hoofd halen om haar twee kleine kinderen voor een jaar in de steek te laten.
Een goede moeder zou reageren op een noodkreet van haar kleine meisje en knulletje.
Die kinderen verdienen zoveel meer dan die harteloze vislip.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49970153
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.
Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:04:38 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_49970172
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:

on-topic: het heeft Natasia wel lekker stil gemaakt, dat item over haar.
Daar kun jij toch niets aan of tegen doen. Excessen komen overal voor, ook in Utrecht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:05:03 #44
137949 Disana
pi_49970187
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Ja , ik zal er over ophouden Maar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
Ik vond dit kleine beetje discussie helemaal niet erg in de COS, aangezien Natasia centraal stond op de streams. Voor mij is COS schrijven wat je ziet en over wat je ziet op de streams; soms is een kleine en korte discussie best op zijn plaats.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:05:48 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_49970222
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Commentaar Op Streams.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:06:51 #46
167022 RSie
Nomen Nescio
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 17:08:01 #47
137949 Disana
pi_49970308
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.
Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.

Ik vraag me steeds af waarom Lieke zo'n blotig avondjurkje aan heeft. De rest is veel warmer gekleed.
pi_49970332
zo , zit ook weer thuis en streams staan weer aan
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49970336
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.
afgaande op de objectieve feiten:

Een moeder verlaat vrijwillig haar kinderen voor onbepaalde tijd om haar doelen te bereiken.(die kennen wij inmiddels).
Het betreft hier een moeder met verschillende partners inmiddels.
Kinderen verblijven dan weer bij oom W dan weerbij een nichtje en dan weer bij tante A en tante B die naar zij zeggen geen leuke dingen zeggen over hun moeder.
Deze kinderen worden met veel shit geconfronteerd door toedoen van hun moeder
Uit de verhalen van N kunnen wij opmaken dat de relatie van hun moeder met hun biologische vader verre van rooskleurig is geweest en er zou geweld mee gemoeid zijn hier zullen zij ongetwijfeld door geaffecteerd zijn.
Je kunt dus stellen dat deze kids in een bizarre onveilige wereld opgroeien enkel en alleen door toedoen van hun biologische moeder en opvoeder die van mening is dat de kinderen voordeel hebben omdat ze zoveel beter kan groeien nu.

Een positief waardeoordeel laat ik gaarne over aan diegene die menen voor moeder te moeten opkomen.
De meest kwetsbaren in het verhaal die niet om deze situatie gevraagd hebben daar kom ik liever voor op
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:09:45 #50
bright side of life
pi_49970364
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.

Ik vraag me steeds af waarom Lieke zo'n blotig avondjurkje aan heeft. De rest is veel warmer gekleed.
Ze had eerst iets anders aan, Huub vroeg haar dit aan te trekken.
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')