Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.
Ze zal absoluut van haar kinderen houden, maar ze houdt meer van zichzelf.
Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je de enige bent die er zo over denkt.
Bij een bezoek wat langer geleden wilde Cheyenne daarover beginnen, maar Natasia kapte het af en liep weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef bob_marley het volgende:
en die kinderen horen dat ook op straat van anderen, misschien niet direct tegen hun maar ze weten het wel dat niemand hun moeder mag, met andere woorden ja ze is een slechte moeder want een echte moeder zorgt ervoor dat kinderen niet worden geconfronteerd met zulke shit
Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
Overigens blijf ik dat kantoor een steriel en ongemakkelijk geheel vinden sinds Des Bouvrie en vrouw eroverheen zijn geweest.
Die familie Des B. heeft rare ideeen over tafels. Uiterlijk gaat boven functionaliteit, en dan vind ik nog dat dat uiterlijk koud en goedkoop is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vooral die bar. Echt nergens voor te gebruiken. Die oude ronde tafel was veel handiger, daar konden ze gasten ontvangen en een fatsoenlijk gesprek voeren.
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Het zou pas echt een kutwereld zijn als iedereen het eens is over alles, en zowiezo ben ik niet de enige. Ieder zijn eigen mening.
Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja ze houd heel erg van haar zelf en een aantal treden onder haar komt Wilgo en nog lager komen haar kinderen.
Leuk zo'n moeder.
Dit topic zou er heel geschikt voor zijn: [De bewoners] Natasia #5quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Nogal logisch dat die kinderen zo beleefd zijn, ze zijn doodsbang voor haar gekrijs.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?
PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Ja , ik zal er over ophoudenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je een discussie wilt voeren. Hier is het COS, andere topics zijn meer geschikt voor een discussie.
Wie zegt dat ze die kinderen alleen heeft opgevoed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?
PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.
Daar kun jij toch niets aan of tegen doen. Excessen komen overal voor, ook in Utrecht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.
on-topic: het heeft Natasia wel lekker stil gemaakt, dat item over haar.
Ik vond dit kleine beetje discussie helemaal niet erg in de COS, aangezien Natasia centraal stond op de streams. Voor mij is COS schrijven wat je ziet en over wat je ziet op de streams; soms is een kleine en korte discussie best op zijn plaats.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja , ik zal er over ophoudenMaar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
Commentaar Op Streams.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja , ik zal er over ophoudenMaar ik weet nog steeds niet echt wat COS enzo inhoud want ik ben hier nog maar een tijdje
Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet doen, joh! Dat is echt nergens voor nodig.
afgaande op de objectieve feiten:quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat maak jij op uit haar Gouden Kooi leven . Niemand hier kan weten hoe zij daarover denkt en wie ze belangrijker vind. Dat het lijkt betekend nog niet dat het zo is.
Ze had eerst iets anders aan, Huub vroeg haar dit aan te trekken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Noekje en Bee, 't is gewoon dat ik hier zoiets nooit had voor mogelijk had gehouden omdat de gay community hier best okee is en doodnormaal.
Ik vraag me steeds af waarom Lieke zo'n blotig avondjurkje aan heeft. De rest is veel warmer gekleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |