Ze is al een beetje aan het kalmeren. Ze vraagt Huub om een mening over een restyling van Jaap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer hoorDe eerste keer was met Eric, dat duurde ook meer dan een dag en ging immers zover dat hij de politie ging bellen. Dit is een of andere gekte waar ze in schiet zo af en toe; net af ze niet meer op kan houden.
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet (van) wie die Jelmar is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jelmar waarschijnlijk, die betaald alles (dus Talpa)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Drie kleurende beelden... toeval?
[afbeelding]
Ze hebben allemaal een persoonlijk contactpersoon. Voor Huub en Natasja is dat Jelmar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet (van) wie die Jelmar is.
Jelmar is contactpersoon voor Natasia en als ik me niet vergis ook voor Huub en Lieke.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet (van) wie die Jelmar is.
Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een persoonlijk contactpersoon. Voor Huub en Natasja is dat Jelmar.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar kan best kloppen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.
poel des verderfquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
Uitgegroeid van een suffe BB5 met Vinex typetjes tot... en toen was ik het weer vergeten.
Inkopen worden gedaan door Liesbeth, wellicht na goedkeuring van de redactie. En Liesbeth heeft ook de rol van styliste overgenomen van Monique (externe styliste).quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat is iemand van Talpa bij wie Natasia zomaar alles op kosten van Talpa kan bestellen? Je hoort haar regelmatig zeggen dat ze dingen ziet die ze mooi vindt, zoals schoenen of speelgoed voor d'r kinderen. Die wil ze dan bij Jelmar bestellen.
Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inkopen worden gedaan door Liesbeth, wellicht na goedkeuring van de redactie. En Liesbeth heeft ook de rol van styliste overgenomen van Monique (externe styliste).
Dat snapt ze wel.. maar aandacht is aandacht hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef SiRojK het volgende:
DGK en Natasia in één adem, snapt ze nog steeds niet dat het fucking NEGATIEVE aandacht is
Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie betaalt de spullen die zij voor haar kinderen en voor Wilgo bestelt, weet je dat ook?
Precies, dat soort dingen. Daar heeft ze zelf toch helemaal geen geld voor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.
Zij doet zo makkelijk over geld...... even een nieuwe bank, Jairootje moet nieuwe Reebokjes, nieuw mobieltje van 500 euro.
Wie gelooft er in godsnaam nog dat zij alleen maar een uitkering had.![]()
Ze had ook wel een uitkering hoor.. Drugs en vrouwenhandel kun je niet opgeven bij de belastingdienst, dus dan krijg je een uitkering omdat je geen werk hebtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister zei ze ook al dat Wilgo maar even de box van voetbalvrouwen moest gaan halen.
Zij doet zo makkelijk over geld...... even een nieuwe bank, Jairootje moet nieuwe Reebokjes, nieuw mobieltje van 500 euro.
Wie gelooft er in godsnaam nog dat zij alleen maar een uitkering had.![]()
In dat schijnwereldje ga je dat snel denken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
Ze denken echt dat ze positief in de aandacht staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |