A - Inderdaad smerigquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Lekker fris om je nagels pal naast de appels te vijlen (Amanda).
Dan kan hij lang vragen (waarom trouwens, belachelijk), want vrijwel geen enkel jurkje kleedt dat gespierde lichaam goed af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze had eerst iets anders aan, Huub vroeg haar dit aan te trekken.
Lichaamsverzorging vindt daar sowieso op ranzige plekken plaats.... ontharen en nagels knippen in bad of jacuzzi, in bed je snor plukken enz...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Lekker fris om je nagels pal naast de appels te vijlen (Amanda).
Misschien niet, maar het is me vaker opgevallen dat ze te pas en te onpas met die nagels bezig is op plekken waar het van mij niet hoeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
A - Inderdaad smerig
B - Niemand eet toch die appels
Da's voor mij een lege pagina.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:12 schreef F04 het volgende:
http://www.hetlaatstenieuws.tv/seeasx.php?id=1785&extern=RNN7
Ik ben trots dat ik in Groningen woon!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
off-topic: Ik schaam me als inwoonster van Groningen elke keer als dat HIV nieuws langskomt.
on-topic: het heeft Natasia wel lekker stil gemaakt, dat item over haar.
Feit: Natasia zit daar volgens eigen zeggen niet voor de villa of de centen. Ze zit daar puur voor haarzelf. Een halfslachtige typecursus en nieuwe tieten en strakkere buik. Daar kunnen die kids straks toch een VETTE boterham van eten, joh!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: er zijn een heleboel moeders die hun kinderen in de steek (moeten) laten om centjes te vedienen. Daar is niks mis mee. Natasia heeft nu de kans om een heleboel centjes voor haar kindertjes te verdienen. Centjes die ze anders nooit bij elkaar had kunnen sparen. Er zijn miljoenen moeders die graag een zelfde keus hadden willen hebben.
M'n reactie staat hier: [De bewoners] Natasia #5quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
-knip-
Een van de daders, hij heeft in Groningen gewerkt (Blauwborgje). Ik vind het gewoon vies nieuws, verder is Groningen een prachtige stad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben trots dat ik in Groningen woon!
De daders komen toch uit Slochteren![]()
Huubclan is een groot woord, Ik heb bij deze mensen in de kooi een voorkeur voor Huub, maar Als het aan mij zou liggen dan had TIEN nooit fysiek geweld toegestaan en hadden Brian en Huub al thuis gezeten , en ondertussen de rest ook alquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: objectiviteit is bij de Huubclan ver te zoeken
Feit: er zijn een heleboel moeders die hun kinderen in de steek (moeten) laten om centjes te vedienen. Daar is niks mis mee. Natasia heeft nu de kans om een heleboel centjes voor haar kindertjes te verdienen. Centjes die ze anders nooit bij elkaar had kunnen sparen. Er zijn miljoenen moeders die graag een zelfde keus hadden willen hebben.
De rest is alleen maar vuilspuiterij.
Dat is de keuze van de FEBO: Japio is Cult.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lichaamsverzorging vindt daar sowieso op ranzige plekken plaats.... ontharen en nagels knippen in bad of jacuzzi, in bed je snor plukken enz...
Door voor de koelkastquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]... wacht, wacht volgensmij is 't Amanda!
Huub mag er van mij vandaag nog uit maar dan nog..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: objectiviteit is bij de Huubclan ver te zoeken
De rest is alleen maar vuilspuiterij.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Feit: Natasia zit daar volgens eigen zeggen niet voor de villa of de centen. Ze zit daar puur voor haarzelf. Een halfslachtige typecursus en nieuwe tieten en strakkere buik. Daar kunnen die kids straks toch een VETTE boterham van eten, joh!
Volgens mij moeten de foto's nog komen. Japio stuurt ze naar Sjoerd, hij moert ze bewerken en plaatsen. Sjoerd is wellicht nog niet thuis (?)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Op de site van Japio stond, dat hij foto's zou plaatsen van de ellende van vannacht. Dat is plotseling verdwenen. Censuur dus.
Dat weet ik, maar er stond een verwijzing naar zijn fotoboek, die is nu verdwenen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de foto's nog komen. Japio stuurt ze naar Sjoerd, hij moert ze bewerken en plaatsen. Sjoerd is wellicht nog niet thuis (?)
En hij krijgt ze langer .....quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Amanda wil Jaaps nagels doen. Jaap: Ik wil ze niet langer.
[afbeelding]
Daar stopt ze wel weer mee nadat ze Jaap op de radio haar 'stoephoer' hoort noemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Amanda wil Jaaps nagels doen. Jaap: Ik wil ze niet langer.
[afbeelding]
Op de hoofdpagina staat dit. Het artikel zelf heeft hij een stuk uitgebreid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er stond een verwijzing naar zijn fotoboek, die is nu verdwenen.
In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke wilde iets pakken uit de nagelbox van Dellie.
Dellie: Terugleggen, dat is van mij.
Lieke: Dat is toch van Tilly?
Dellie: Nee, dat is van mij.
Lieke: Hebberd.
Ok, dan heeft hij het aangepast.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina staat dit. Het artikel zelf heeft hij een stuk uitgebreid.
[afbeelding]
Het duurt bij Amanda zo'n 2 dagen voordat ze weer uit haar 'obstinate mode' is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke wilde iets pakken uit de nagelbox van Dellie.
Dellie: Terugleggen, dat is van mij.
Lieke: Dat is toch van Tilly?
Dellie: Nee, dat is van mij.
Lieke: Hebberd.
Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.
Hier nog 1, ik had zo'n medelijden met haar toen ze na die klap maar achter Brian aan bleef lopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
In alles is het gewoon een klein kutkind. 'Van mij, van mij, van mij.' Totdat ze iets van een ander nodig heeft. Ik heb er echt bijna spijt van dat ik me haar 'lot' ooit echt aantrok.
Reisje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Post.
Een sanctie zou wel op zijn plaats zijn na het verkloten van dat reisje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Flinke stapel post. Eerste brief is aan Alle Miljonairs
[afbeelding]
Waar je mee omgaat raak je mee besmet, heel duidelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.
Dit is al de tweede keer hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo langzamerhand krijgen we de echte Dellie te zien, en de beelden zijn niet mooi.
Jelmar waarschijnlijk, die betaald alles (dus Talpa)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Natasia laat in augustus een telefoontoestel voor zich kopen. Ik vraag me af wie dat betaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |