idd. shoppen bij de konmarquote:
Ja, erg triest iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:23 schreef Vodka_Lime het volgende:
die laatste foto, TE erg..
Zwaaaaar de grappigste foto die ik heb gezien vandaag...quote:
witte melk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hij drinkt wel melk en dat is gezond![]()
![]()
ja de witte motor hequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hij drinkt wel melk en dat is gezond![]()
![]()
Snuift ie nou melk op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Dit loopt echt niet in Nijmegen rond![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heul niet. Dat is gewoon een Aziaat die blank wil zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef staticdata het volgende:
Hij had ook een pak blanke vla kunnen nemen
Blijkbaar wel want jij vondt de geheugenkaartquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Dit loopt echt niet in Nijmegen rond![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem niet gevonden, maar een kennis in Waddinxveen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:42 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want jij vondt de geheugenkaart
kubn je ze niet gewoon uiploaden en de link hier plaatsen
En nog inconsequent zijn ook hč.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gevonden, maar een kennis in Waddinxveen.
Een andere kennis (uit Nijmegen) kon hem wel gebruiken, vandaar.
En voor alle mensen die denken dat mijn vrienden op de foto's staan:![]()
Kijk, ze zijn eigenlijk best lief:
[afbeelding]
Staat ie daar nou op de foto van een donker gekleurd meisje? Hij is vast kleurenblindquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gevonden, maar een kennis in Waddinxveen.
Een andere kennis (uit Nijmegen) kon hem wel gebruiken, vandaar.
En voor alle mensen die denken dat mijn vrienden op de foto's staan:![]()
Kijk, ze zijn eigenlijk best lief:
[afbeelding]
[afbeelding]
Onschuldig, tot het tegendeel bewezen is!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
NMGN23 -> de kenis van de kenis van een vriendin van de bakker z'n achterneef vond het kaartje .. tuurlijk jochie slaap verder.
Kan een mod niet gewoon dit op slot of naar onzin pleuren. plaaatjes vinden met google kan iedereen wel
Aan jouw spelfouten te zien lijkt mij de kans groter dat dit jouw vrienden zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
NMGN23 -> de kenis van de kenis van een vriendin van de bakker z'n achterneef vond het kaartje .. tuurlijk jochie slaap verder.
Kan een mod niet gewoon dit op slot of naar onzin pleuren. plaaatjes vinden met google kan iedereen wel
Moest je speciaal je daar voor registeren ? dan had je zelf het topic wel kunnen openen ..quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef Schrrw het volgende:
@LD: Doe je best moet zoeken zou ik zeggen.
Toevallig ben ik de vinder van de kaart, waar oa ook nog een wietplant op staat. Het zijn idd kansloze types, op de plek waar ik de kaart vond heb ik de mensen van de foto nog nooit gezien.
Ach ja kenis = kennisquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:00 schreef NMGN23 het volgende:
Aan jouw spelfouten te zien lijkt mij de kans groter dat dit jouw vrienden zijn...
Spidermanquote:
Die met die 4 kaalkoppen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef Camplo het volgende:
Die laatste foto is officieel strafbaar.
Mail hem naar misdaad anoniem !!!
Nee met die hitler groet uit de !OP.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Die met die 4 kaalkoppen?
Met de coke snap, ik maar die...
Nee, die uit de OP bedoelt ie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Die met die 4 kaalkoppen?
Met de coke snap, ik maar die...
Hitlergroet? Volgens mij wil hij gewoon laten zien hoe groot islamitische vrouwen kunnen worden als ze genoeg melk drinkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee met die hitler groet uit de !OP.
Verboden in Nederland.
Eens! (Mensen die express zich kaalscheren dan.. Uit politiek motief. Dus neit vanwege hun werk of omdat ze kanker hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Kaalkopen moeten sowieso verboden worden
Niet bij iedereen denkt in mogelijk te posten topics op fok.nl.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Moest je speciaal je daar voor registeren ? dan had je zelf het topic wel kunnen openen ..
Next ! .
Mensen die kanker hebben scheren zich meestal ook niet expres kaal, hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Eens! (Mensen die express zich kaalscheren dan.. Uit politiek motief. Dus neit vanwege hun werk of omdat ze kanker hebben)
goed dat je het erbij zegt, anders zouden mensen mij misschien verkeerd begrijpenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Eens! (Mensen die express zich kaalscheren dan.. Uit politiek motief. Dus neit vanwege hun werk of omdat ze kanker hebben)
Idd en dan pakken ze je op enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
goed dat je het erbij zegt, anders zouden mensen mij misschien verkeerd begrijpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je dat nou vergetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef Schrrw het volgende:
[..]
Niet bij iedereen denkt in mogelijk te posten topics op fok.nl.
Aan je naam te zien bedoel je dit niet eens cynisch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef Clausewitz het volgende:
LOL!
Die gasten zijn regelrechte helden. Chapeau voor die jongeman achter de moslima's!
Zo jammer hč...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef Clausewitz het volgende:
LOL!
Die gasten zijn regelrechte helden. Chapeau voor die jongeman achter de moslima's!
Filmpjes posten wordt een beetje moeilijk, hakenkruizen posten gaat mij een beetje ver...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:54 schreef olifantje_18 het volgende:
[..]
Zo jammer hč...
Die anti-ajax foto's zijn ook lekker extreem, misschien kan je die ook posten NMGN23? Of dat geweldige filmpje van een man die aan het schilderen is? haha
Eh, wat zie je aan mijn naam?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Aan je naam te zien bedoel je dit niet eens cynisch?![]()
"Ik ben Danny!"quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef NMGN23 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Ik ben Danny!"
"En ik ben Barrie!"
"En samen doen we MBO Stratenmakert!"
hahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Ik ben Danny!"
"En ik ben Barrie!"
Ja ik weet 't niet hoor.quote:
Ik ken dhr. Clausewitz niet, maar iemand diequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Ja ik weet 't niet hoor.
Carl Clausewitz is 'n historisch figuur. Maar die nerd zal wel denken dat het een verwijzing is naar 'Auschwitz' of iets dergelijks. Helaas moet ik je teleurstellen.
post, kan verwachten te worden aangesproken op zijn Duitse naam. En ik kan me moeilijk voorstellen dat het geen verwijzing is naar Auschwitz als je zulke uitspraken doetquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef Clausewitz het volgende:
LOL!
Whehe hoe jij conclusies trektquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ach ja kenis = kennisDat je daar over valt geeft al aan dat het mere bij jou past wat er op de foto's staat .
Manneke... dat is toch maar 'n geintje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ken dhr. Clausewitz niet, maar iemand die
[..]
post, kan verwachten te worden aangesproken op zijn Duitse naam. En ik kan me moeilijk voorstellen dat het geen verwijzing is naar Auschwitz als je zulke uitspraken doet
Fijn dat het maar een geintje was. Hihi. Ben je toch minder erg met je username dan ik dacht, ook al heb je wel Duitse humor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Manneke... dat is toch maar 'n geintje.
Natuurlijk zijn het idioten. Maar in hun soort zijn ze dan wel weer humoristisch, want ik moest gewoon gniffelen bij die ene foto met Hitler-groet + moslima's.
En denk jij dat de politie op zoek gaat om deze jongens te achterhalen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
omg en nog trots op zijn ook :S
aan gedacht om foto's aan instanties zoals politie of iets dergelijks te geven?
nee politie misschien niet maar als je dit bij antidiscriminatie instantie inlevert gaan die de politie heus wel dwingen om er iets aan te doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
En denk jij dat de politie op zoek gaat om deze jongens te achterhalen?![]()
![]()
![]()
iets met naĪf en vrouwquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee politie misschien niet maar als je dit bij antidiscriminatie instantie inlevert gaan die de politie heus wel dwingen om er iets aan te doen
Je hebt zeker heel lang moeten nadenken welke vergelijking ik bedoelquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Ja ik weet 't niet hoor.
Carl Clausewitz is 'n historisch figuur. Maar die nerd zal wel denken dat het een verwijzing is naar 'Auschwitz' of iets dergelijks. Helaas moet ik je teleurstellen.
Die gast met dat petje ken ik!quote:
nee die "von" maakt het essentiele verschilquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Bovendien heet die held van jou: Carl von Clausewitz![]()
Op wat voor pauper afvalverwerkingsbedrijf werk je dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die gast met dat petje ken ik!![]()
Is oud-collega van me, komt uit Beuningen.
Dan leek het iig meer op een achternaamquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef jovink het volgende:
[..]
nee die "von" maakt het essentiele verschil![]()
is goed von nmgn23quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Dan leek het iig meer op een achternaam![]()
Dan ben je ook weer zon nsb-erquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is oud-collega, --als in: werkt er niet meer--, en dat is dus niet voor niets zo, sukkel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Op wat voor pauper afvalverwerkingsbedrijf werk je dan?![]()
En zo is de cirkel weer rondquote:
OMG.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Je hebt zeker heel lang moeten nadenken welke vergelijking ik bedoel![]()
Dan zijn er hier al 6 nerds die dat denken.
Bovendien is die link snel gelegd met zulke iq-loze posts...
Bovendien heet die held van jou: Carl von Clausewitz![]()
tjeezquote:
Alleen de persoon is ook lekker Afrikaans, he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef jovink het volgende:
[..]
hoezo zijn gewoon afrikaanse rune tekens
Wie zegt van niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Alleen de persoon is ook lekker Afrikaans, he?![]()
aah fuck, goed dat je het zij nu ik nog eens kijk wtf het is een rasechte arier met mooie blauwe ogen en mooi blond haarquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Alleen de persoon is ook lekker Afrikaans, he?![]()
Zei.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef jovink het volgende:
[..]
aah fuck, goed dat je het zij nu ik nog eens kijk wtf het is een rasechte arier met mooie blauwe ogen en mooi blond haar![]()
Indischquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef jovink het volgende:
[..]
hoezo zijn gewoon afrikaanse rune tekens
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef jovink het volgende:
[..]
aah fuck, goed dat je het zij nu ik nog eens kijk wtf het is een rasechte arier met mooie blauwe ogen en mooi blond haar![]()
ja ik wist dat t ergens in die westhoek wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Indischen ze staan voor de 4 seizoenen.
daar zorgt luciano wel voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
de nerd van de gevonden pistool magazijnquote:
In een gehuurde auto bijvquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef jovink het volgende:
waar vind je een pistool magazijn dan?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Ik ben Danny!"
"En ik ben Barrie!"
Mensen die dat roepenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:29 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
OMG.
Toch maar effe happen, he!
IQ-loos? Beste vrind, ik durf de strijd aan te gaan, want ik krijg niet de indruk dat ik hier met een bijster intelligent persoon te maken heb.
Zat jij op de TUe?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen![]()
Daar ga ik toch echt niet mn tijd aan verspillen![]()
Maar ben iig weinig mensen in het verleden op de TUe tegen gekomen die respect tonen aan een persoon die een hitlergroet uitbrengt aan een moslima...
Ben je toch nog uniek!!Vind je het heel erg als ik nu niet meer op je reageer?
Nerdquote:
Wel aangedacht maar eigenlijk pas na het zien van de foto's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
pliesie doet er toch niks aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:26 schreef olifantje_18 het volgende:
[..]
Wel aangedacht maar eigenlijk pas na het zien van de foto's.
Zou het iets opleveren denk je? Zou de politie de moeite nemen om het kaartje te bekijken? Of om de eigenaar te achterhalen? Ik denk dat ze wel iets beters te doen hebben. En zulke lui gun ik hun kaartje ook niet, hadden er nou allemaal babyfoto's opgestaan of foto's van een bruiloft of iets dergelijks dat had ik zeker de moeite wel gedaan om de eigenaar te achterhalen. Deze gasten gun ik echter niets. Hoop niet dat je het erg vindt...
je naamquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef BOKIT0 het volgende:
Die laatste foto heeft ooit al eens ergens op internet gestaan
Wilders types slaat ook weer totaal nergens op zeg. Zie echt geen verbrand tussen hem en die gasten op die foto's..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
wat een lossers echt Wilders types
Opsluiten die gestoorden, zelf zijn ze werkloos of lopen achter de vuilniskar
Wilders heeft tenminste haarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
Ik toch wel:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wilders types slaat ook weer totaal nergens op zeg. Zie echt geen verbrand tussen hem en die gasten op die foto's..![]()
quote:De partij van Geert Wilders kreeg bij de laatste Kamerverkiezingen van november 2006 opvallend veel stemmen van plattelandbewoners en van inwoners uit Limburg en de oostelijke provincies.
Dat blijkt uit het Nationaal Kiezersonderzoek 2006, uitgevoerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek en politicologen van diverse Nederlandse universiteiten. Daaruit blijkt ook dat Wilders met zijn forse anti-islamuitspraken meer jongeren (tot 34 jaar) trekt dan ouderen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef Catch_me het volgende:
Van zulke mensen moeten we er meer hebben in dit kut land 14.gif
Lossers ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
Wat een scherpzinnigheid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef sander89 het volgende:
Ja loopt erg triest volk rond blijkt maar weer.
Ja man, echt lossers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
Ja. Zie post.quote:
WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef Tietvlieg het volgende:
ik Jump
Ik ben geen kloon. Ik ben een kleine zelfstandige.quote:
Mensen uit losser weten nooit ergens vanaf...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:59 schreef Jumparound het volgende:
wat hebben mensen uit losser er nou mee te maken?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:13 schreef Devolution het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van deze persoon als ie dit topic ziet.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:13 schreef Devolution het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van deze persoon als ie dit topic ziet.
ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hey ik heb die gast z'n hand gebroken toen hij een hitlergroet naar me maakte
Ter controle, wat doet garfield?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:09 schreef patrickt37 het volgende:
Heyy, dat is mijn kaartje. Wil je zo vriendelijk zijn gelijk alle foto's weg te halen.
Whehhe onder anderequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef MASD het volgende:
[..]
jij bent toch van die hakenkruis webcam foto's?zielig mannetje
Yep dat is in de boogaard.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:13 schreef seto het volgende:
Die foto voor de Konmar is toch in de Boogaard in Rijswijk?
Jij vind het melden van antisemitisme verraad?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef deejaylethal het volgende:
De mensen die het nodig vinden om deze mensen aan te geven: Dan schaar je jezelf dus ook onder de SS?? Verraad is blijkbaar nog steeds aanwezig in de Nederlandse maatschappij.
Als deze figuren zonodig dit soort achterlijke dingen willen doen is dat al erg genoeg. Zolang ze het niet gaan propaganderen vind ik het best. Aandacht schenken aan dit soort sneue praktijken is al erg genoeg.
er is wel een verschil tussen het "verraden" van onschuldige mensen, en het verraden van kakkerlakken zoals op de foto'squote:Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef deejaylethal het volgende:
De mensen die het nodig vinden om deze mensen aan te geven: Dan schaar je jezelf dus ook onder de SS?? Verraad is blijkbaar nog steeds aanwezig in de Nederlandse maatschappij.
Als deze figuren zonodig dit soort achterlijke dingen willen doen is dat al erg genoeg. Zolang ze het niet gaan propaganderen vind ik het best. Aandacht schenken aan dit soort sneue praktijken is al erg genoeg.
haha pauperquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee politie misschien niet maar als je dit bij antidiscriminatie instantie inlevert gaan die de politie heus wel dwingen om er iets aan te doen
Ga huilen nerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen![]()
Daar ga ik toch echt niet mn tijd aan verspillen![]()
Maar ben iig weinig mensen in het verleden op de TUe tegen gekomen die respect tonen aan een persoon die een hitlergroet uitbrengt aan een moslima...
Ben je toch nog uniek!!Vind je het heel erg als ik nu niet meer op je reageer?
Och jee, jij wilde ook wat zeggen?quote:
Dat gaat niet, die heb ik namelijk...quote:Op zondag 3 juni 2007 21:15 schreef Insania het volgende:
Als 'ie ze aan wil geven moet 'ie het geheugenkaartje van ¤12,99 ook inleveren
![]()
Hey, hij zat in een ver verleden bij mij op de middelbare school, ik kan me inderdaad herinneren dat ie in Waddinxveen woonde. Toen (inmiddels zo'n 5 jaar geleden) was ie nog redelijk aardig. Typisch voorbeeld van beīnvloeding door foute vriendenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |