je naamquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef BOKIT0 het volgende:
Die laatste foto heeft ooit al eens ergens op internet gestaan
Wilders types slaat ook weer totaal nergens op zeg. Zie echt geen verbrand tussen hem en die gasten op die foto's..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
wat een lossers echt Wilders types
Opsluiten die gestoorden, zelf zijn ze werkloos of lopen achter de vuilniskar
Wilders heeft tenminste haarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
Ik toch wel:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wilders types slaat ook weer totaal nergens op zeg. Zie echt geen verbrand tussen hem en die gasten op die foto's..![]()
quote:De partij van Geert Wilders kreeg bij de laatste Kamerverkiezingen van november 2006 opvallend veel stemmen van plattelandbewoners en van inwoners uit Limburg en de oostelijke provincies.
Dat blijkt uit het Nationaal Kiezersonderzoek 2006, uitgevoerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek en politicologen van diverse Nederlandse universiteiten. Daaruit blijkt ook dat Wilders met zijn forse anti-islamuitspraken meer jongeren (tot 34 jaar) trekt dan ouderen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef Catch_me het volgende:
Van zulke mensen moeten we er meer hebben in dit kut land 14.gif
Lossers ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
Wat een scherpzinnigheid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef sander89 het volgende:
Ja loopt erg triest volk rond blijkt maar weer.
Ja man, echt lossers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef henkway het volgende:
Ja. Zie post.quote:
WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef Tietvlieg het volgende:
ik Jump
Ik ben geen kloon. Ik ben een kleine zelfstandige.quote:
Mensen uit losser weten nooit ergens vanaf...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:59 schreef Jumparound het volgende:
wat hebben mensen uit losser er nou mee te maken?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:13 schreef Devolution het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van deze persoon als ie dit topic ziet.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:13 schreef Devolution het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van deze persoon als ie dit topic ziet.
ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hey ik heb die gast z'n hand gebroken toen hij een hitlergroet naar me maakte
Ter controle, wat doet garfield?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:09 schreef patrickt37 het volgende:
Heyy, dat is mijn kaartje. Wil je zo vriendelijk zijn gelijk alle foto's weg te halen.
Whehhe onder anderequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef MASD het volgende:
[..]
jij bent toch van die hakenkruis webcam foto's?zielig mannetje
Yep dat is in de boogaard.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:13 schreef seto het volgende:
Die foto voor de Konmar is toch in de Boogaard in Rijswijk?
Jij vind het melden van antisemitisme verraad?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef deejaylethal het volgende:
De mensen die het nodig vinden om deze mensen aan te geven: Dan schaar je jezelf dus ook onder de SS?? Verraad is blijkbaar nog steeds aanwezig in de Nederlandse maatschappij.
Als deze figuren zonodig dit soort achterlijke dingen willen doen is dat al erg genoeg. Zolang ze het niet gaan propaganderen vind ik het best. Aandacht schenken aan dit soort sneue praktijken is al erg genoeg.
er is wel een verschil tussen het "verraden" van onschuldige mensen, en het verraden van kakkerlakken zoals op de foto'squote:Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef deejaylethal het volgende:
De mensen die het nodig vinden om deze mensen aan te geven: Dan schaar je jezelf dus ook onder de SS?? Verraad is blijkbaar nog steeds aanwezig in de Nederlandse maatschappij.
Als deze figuren zonodig dit soort achterlijke dingen willen doen is dat al erg genoeg. Zolang ze het niet gaan propaganderen vind ik het best. Aandacht schenken aan dit soort sneue praktijken is al erg genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |