Alleen de persoon is ook lekker Afrikaans, he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef jovink het volgende:
[..]
hoezo zijn gewoon afrikaanse rune tekens
Wie zegt van niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Alleen de persoon is ook lekker Afrikaans, he?![]()
aah fuck, goed dat je het zij nu ik nog eens kijk wtf het is een rasechte arier met mooie blauwe ogen en mooi blond haarquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Alleen de persoon is ook lekker Afrikaans, he?![]()
Zei.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef jovink het volgende:
[..]
aah fuck, goed dat je het zij nu ik nog eens kijk wtf het is een rasechte arier met mooie blauwe ogen en mooi blond haar![]()
Indischquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef jovink het volgende:
[..]
hoezo zijn gewoon afrikaanse rune tekens
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef jovink het volgende:
[..]
aah fuck, goed dat je het zij nu ik nog eens kijk wtf het is een rasechte arier met mooie blauwe ogen en mooi blond haar![]()
ja ik wist dat t ergens in die westhoek wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Indischen ze staan voor de 4 seizoenen.
daar zorgt luciano wel voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
omg en nog trots op zijn ook :S
aan gedacht om foto's aan instanties zoals politie of iets dergelijks te geven?
de nerd van de gevonden pistool magazijnquote:
In een gehuurde auto bijvquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef jovink het volgende:
waar vind je een pistool magazijn dan?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Ik ben Danny!"
"En ik ben Barrie!"
"En samen doen we MBO Stratenmakert!"
Mensen die dat roepenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:29 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
OMG.
Toch maar effe happen, he!
IQ-loos? Beste vrind, ik durf de strijd aan te gaan, want ik krijg niet de indruk dat ik hier met een bijster intelligent persoon te maken heb.
Zat jij op de TUe?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen![]()
Daar ga ik toch echt niet mn tijd aan verspillen![]()
Maar ben iig weinig mensen in het verleden op de TUe tegen gekomen die respect tonen aan een persoon die een hitlergroet uitbrengt aan een moslima...
Ben je toch nog uniek!!Vind je het heel erg als ik nu niet meer op je reageer?
Nerdquote:
Wel aangedacht maar eigenlijk pas na het zien van de foto's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
omg en nog trots op zijn ook :S
aan gedacht om foto's aan instanties zoals politie of iets dergelijks te geven?
pliesie doet er toch niks aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:26 schreef olifantje_18 het volgende:
[..]
Wel aangedacht maar eigenlijk pas na het zien van de foto's.
Zou het iets opleveren denk je? Zou de politie de moeite nemen om het kaartje te bekijken? Of om de eigenaar te achterhalen? Ik denk dat ze wel iets beters te doen hebben. En zulke lui gun ik hun kaartje ook niet, hadden er nou allemaal babyfoto's opgestaan of foto's van een bruiloft of iets dergelijks dat had ik zeker de moeite wel gedaan om de eigenaar te achterhalen. Deze gasten gun ik echter niets. Hoop niet dat je het erg vindt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |