Fijn dat het maar een geintje was. Hihi. Ben je toch minder erg met je username dan ik dacht, ook al heb je wel Duitse humor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Manneke... dat is toch maar 'n geintje.
Natuurlijk zijn het idioten. Maar in hun soort zijn ze dan wel weer humoristisch, want ik moest gewoon gniffelen bij die ene foto met Hitler-groet + moslima's.
En denk jij dat de politie op zoek gaat om deze jongens te achterhalen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
omg en nog trots op zijn ook :S
aan gedacht om foto's aan instanties zoals politie of iets dergelijks te geven?
nee politie misschien niet maar als je dit bij antidiscriminatie instantie inlevert gaan die de politie heus wel dwingen om er iets aan te doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
En denk jij dat de politie op zoek gaat om deze jongens te achterhalen?![]()
![]()
![]()
iets met naÏf en vrouwquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee politie misschien niet maar als je dit bij antidiscriminatie instantie inlevert gaan die de politie heus wel dwingen om er iets aan te doen
Je hebt zeker heel lang moeten nadenken welke vergelijking ik bedoelquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Ja ik weet 't niet hoor.
Carl Clausewitz is 'n historisch figuur. Maar die nerd zal wel denken dat het een verwijzing is naar 'Auschwitz' of iets dergelijks. Helaas moet ik je teleurstellen.
Die gast met dat petje ken ik!quote:
nee die "von" maakt het essentiele verschilquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Bovendien heet die held van jou: Carl von Clausewitz![]()
Op wat voor pauper afvalverwerkingsbedrijf werk je dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die gast met dat petje ken ik!![]()
Is oud-collega van me, komt uit Beuningen.
Dan leek het iig meer op een achternaamquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef jovink het volgende:
[..]
nee die "von" maakt het essentiele verschil![]()
is goed von nmgn23quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Dan leek het iig meer op een achternaam![]()
Dan ben je ook weer zon nsb-erquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
omg en nog trots op zijn ook :S
aan gedacht om foto's aan instanties zoals politie of iets dergelijks te geven?
Is oud-collega, --als in: werkt er niet meer--, en dat is dus niet voor niets zo, sukkel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Op wat voor pauper afvalverwerkingsbedrijf werk je dan?![]()
En zo is de cirkel weer rondquote:
OMG.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Je hebt zeker heel lang moeten nadenken welke vergelijking ik bedoel![]()
Dan zijn er hier al 6 nerds die dat denken.
Bovendien is die link snel gelegd met zulke iq-loze posts...
Bovendien heet die held van jou: Carl von Clausewitz![]()
tjeezquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |