Eens! (Mensen die express zich kaalscheren dan.. Uit politiek motief. Dus neit vanwege hun werk of omdat ze kanker hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Kaalkopen moeten sowieso verboden worden
Niet bij iedereen denkt in mogelijk te posten topics op fok.nl.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Moest je speciaal je daar voor registeren ? dan had je zelf het topic wel kunnen openen ..
Next ! .
Mensen die kanker hebben scheren zich meestal ook niet expres kaal, hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Eens! (Mensen die express zich kaalscheren dan.. Uit politiek motief. Dus neit vanwege hun werk of omdat ze kanker hebben)
goed dat je het erbij zegt, anders zouden mensen mij misschien verkeerd begrijpenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Eens! (Mensen die express zich kaalscheren dan.. Uit politiek motief. Dus neit vanwege hun werk of omdat ze kanker hebben)
Idd en dan pakken ze je op enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
goed dat je het erbij zegt, anders zouden mensen mij misschien verkeerd begrijpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je dat nou vergetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef Schrrw het volgende:
[..]
Niet bij iedereen denkt in mogelijk te posten topics op fok.nl.
Aan je naam te zien bedoel je dit niet eens cynisch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef Clausewitz het volgende:
LOL!
Die gasten zijn regelrechte helden. Chapeau voor die jongeman achter de moslima's!
Zo jammer hè...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef Clausewitz het volgende:
LOL!
Die gasten zijn regelrechte helden. Chapeau voor die jongeman achter de moslima's!
Filmpjes posten wordt een beetje moeilijk, hakenkruizen posten gaat mij een beetje ver...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:54 schreef olifantje_18 het volgende:
[..]
Zo jammer hè...
Die anti-ajax foto's zijn ook lekker extreem, misschien kan je die ook posten NMGN23? Of dat geweldige filmpje van een man die aan het schilderen is? haha
Eh, wat zie je aan mijn naam?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Aan je naam te zien bedoel je dit niet eens cynisch?![]()
"Ik ben Danny!"quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef NMGN23 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Ik ben Danny!"
"En ik ben Barrie!"
"En samen doen we MBO Stratenmakert!"
hahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Ik ben Danny!"
"En ik ben Barrie!"
"En samen doen we MBO Stratenmakert!"
Ja ik weet 't niet hoor.quote:
Ik ken dhr. Clausewitz niet, maar iemand diequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Ja ik weet 't niet hoor.
Carl Clausewitz is 'n historisch figuur. Maar die nerd zal wel denken dat het een verwijzing is naar 'Auschwitz' of iets dergelijks. Helaas moet ik je teleurstellen.
post, kan verwachten te worden aangesproken op zijn Duitse naam. En ik kan me moeilijk voorstellen dat het geen verwijzing is naar Auschwitz als je zulke uitspraken doetquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef Clausewitz het volgende:
LOL!
Whehe hoe jij conclusies trektquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ach ja kenis = kennisDat je daar over valt geeft al aan dat het mere bij jou past wat er op de foto's staat .
Manneke... dat is toch maar 'n geintje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ken dhr. Clausewitz niet, maar iemand die
[..]
post, kan verwachten te worden aangesproken op zijn Duitse naam. En ik kan me moeilijk voorstellen dat het geen verwijzing is naar Auschwitz als je zulke uitspraken doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |