quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Sannelie het volgende:
shit om 20.00 heb ik een super goed nummer op 538 gehoord en ik kan m niet vinden op de site....Weet iemand m... of iemand die m kan vinden??? Het was echt heel gaaf.. elektro achtig zeg maar..
Volgens mij stond er nog meer open maar ik ben het overzicht een beetje kwijtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet het klassieke stuk achter dit liedje ?
http://www.youtube.com/watch?v=OQOgDwUyB9I
Beethoven's Symphony No. 5quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet het klassieke stuk achter dit liedje ?
http://www.youtube.com/watch?v=OQOgDwUyB9I
Ik was eerderquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
@ Paultjuhhh: Da's natuurlijk de 5e van Beethoven.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar misschien heb je iets aan de volgende link:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef sugarJay het volgende:
hoieen aantal jaren terug heb ik op tv voor het eerst zero 7 gehoord en gezien.. in de clip zit de zangeres (een blonde dame in een jurk met blote voeten) achter een piano en gedurende de clip 'transformeert' die piano.. er komt een soort van mechaniek uit en zo.. mijn vraag is.. wat is de titel van dat nummer? ik ben op zoek naar die clip maar kan hem nergens vinden
![]()
overigens weet ik niet zeker of het zero 7 was maar ik denk van wel.. en de zangeres zou sia furler kunnen zijn maar dat weet ik ook niet.. ik herinner me alles van die clip behalve de titel.
Groove Armada - Get Down?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Marcvth het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een videoclip waarin personen in konijnenpakken zichzelf vermenigvuldigen. In dit nummer wordt er soms in het chinees gezongen, wie wo wie?
Kelly Rowland feat Eve - Like Thisquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zoek zon liedje waarmee begint: listen up, kelly is back. en dan DONT YA blablablaHet is hiphop. zit een vette beat in. iemand? Je zult hem vast gehoord hebben op juize fm maar ik denk niet dat veel mensen juize lusiteren. Maazrgoed. Als iemand het weet tell me
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek een nummer uit een film:
http://www.zshare.net/audio/208667451beee8/
Heldquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet
Ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef DennieXL het volgende:
Je bedoelt denk ik:
Jump Project - The Whistle
En dat is gejat van dit liedje:
Nelly Furtado - All Good Things (Come to an end)
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat voor het nummer ''superfreak'' komt in de Veronica reclame. Ik heb helaas geen filmpje.
Alvast bedankt.
Ik neem aan dat je deze bedoelt Rick James - Super Freakquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand deze misschien nog?
[..]
Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef sugarJay het volgende:
hoieen aantal jaren terug heb ik op tv voor het eerst zero 7 gehoord en gezien.. in de clip zit de zangeres (een blonde dame in een jurk met blote voeten) achter een piano en gedurende de clip 'transformeert' die piano.. er komt een soort van mechaniek uit en zo.. mijn vraag is.. wat is de titel van dat nummer? ik ben op zoek naar die clip maar kan hem nergens vinden
![]()
overigens weet ik niet zeker of het zero 7 was maar ik denk van wel.. en de zangeres zou sia furler kunnen zijn maar dat weet ik ook niet.. ik herinner me alles van die clip behalve de titel.
Nope dat was hem niet, had m al gecheckt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef kaassouffle het volgende:
had je mijn tip al gechecked.. met je tadadada![]()
Robert Miles - Children.. moest ik aan denken... http://www.youtube.com/watch?v=Y0wUCa-IwJc
Volgens mij bedoelt ie juist het nummer dat ervoor komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bedoelt Rick James - Super Freak
die site had ik al gevonden.. maar geen succes daaro.. toch bedanktquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt, maar misschien heb je iets aan de volgende link:
http://www.videocodezone.com/videos/z/zero_7/
Daar staan video's van Zero 7.
Succes!
dat is hem! dank u! ik dacht echt zero 7 sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:
http://www.youtube.com/watch?v=ftQfxoAOZII
Michael Jackson - Thriller.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:19 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zoek een nummer (jawel)!
Clip heeft een beetje een horrorthema, eindigt op een begraafplaats, met een huisje.
Al gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=iEILHtmAogUquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een Engelstalig nummer van waarschjnlijk een Nederlandse groep/artiest. Was een paar maande geleden een bescheiden hit in de top 40, maar niet echt doorgebroken. Genre was rock. Iemand?
Usher - you make me wannaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
ik zoek de artiest van I wanna m m I en dat gaat zo het hele liedje door
the Lawyer...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
ik zoek de artiest van I wanna m m I en dat gaat zo het hele liedje door
Justice - d.a.n.c.e (ipv love) ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Xords het volgende:
ben opzoek artiest van een nieuwe clip met animatie op tshirt: xxxxx - L.o.v.e
Dat is hem, thanksquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Justice - d.a.n.c.e (ipv love) ??
http://www.youtube.com/watch?v=fo_QVq2lGMs
Volgens mij duran duran - the reflex.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand deze misschien nog?
[..]
Heldquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij duran duran - the reflex.
elly & rikkert - alles is vrij ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor de oudere FOK!kers onder ons, ook ouder dan dat ik ben dus![]()
Hé ga je mee, want ik weet een hele mooie speeltuin
Het is een wonderlijke speeltuin
En hij is voor iedereen
Daarom gaan we erheen
Je kunt er zwieren en zwaaien
en wippen en draaien...
En verder weet ik 'm dus niet meerHet is een nr volgens mij van eind jaren 60
![]()
Alles is vrijquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor de oudere FOK!kers onder ons, ook ouder dan dat ik ben dus:(
Hé ga je mee, want ik weet een hele mooie speeltuin
Het is een wonderlijke speeltuin
En hij is voor iedereen
Daarom gaan we erheen
Je kunt er zwieren en zwaaien
en wippen en draaien...
En verder weet ik 'm dus niet meer-O-Het is een nr volgens mij van eind jaren 60:)
quote:Opdonderdag 31 mei 2007 22:34schreef SeaOfLove het volgende:
Mag ik verkering met jullie:@
Duizendmaal dank!!!
Heb zulke leuke herinneringen aan dit liedje, vroeger met mijn beste vriendinnetje singletjes draaien van onze ouders waaronder deze of bijv van Les Poppy's, maar dit nr kon ik niet vinden op Lime-Wire enzo. Tik je speeltuin in dan krijg je alleen maar Marco Borsatoquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding], bedankt maar ik val op mannen (daar ik zelf ook V ben)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb zulke leuke herinneringen aan dit liedje, vroeger met mijn beste vriendinnetje singletjes draaien van onze ouders waaronder deze of bijv van Les Poppy's, maar dit nr kon ik niet vinden op Lime-Wire enzo. Tik je speeltuin in dan krijg je alleen maar Marco Borsato-O-
paar opties:quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef jovink het volgende:
goeeeieanovnd
ik zoek een nummer wat laaste tijd veel op 3fm werd gedraaid.
het ging zo
a b c d e f g in een hoog stemmetje en verder weet ik er niks van:P
alvast bedankt
neenee is m ook niet op 3fm is ie veel laatste tijd ik kan mecht niet vindenquote:
Don't worry, be happy van Bobby McFerrinquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik laatst op jazz fm hoorde.
Het is een best rustige nummer waar een man soms dit zegt:
Be happy, Dont worry, be happy now
(en dan een andere stem in de achtergrond: oeeeeooeeee oeoeeeeeeee)
Be happy, dont worry, be happy now
Iemand die mij kan vertellen hoe dit liedje heet en wie de maker is?
Rune - Calabria?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef ejvdb het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3621545897353198581&q=destination
Wie weet welk liedje het orginele is? het deuntje kotm me te bekend voor...
Fats Domino - Blueberry hill ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef renz0r het volgende:
Oud zomers vrolijk liedje....Iets met Hamburger hill en een soort vogel in het engels ofzo...ff naam kwijt....
Roots Syndicate- Mockin' bird hill.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef renz0r het volgende:
Oud zomers vrolijk liedje....Iets met Hamburger hill en een soort vogel in het engels ofzo...ff naam kwijt....
Pagina doet het niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een nummer dat gebruikt wordt in een aflevering van that 70's show. Ik heb het fragment even online gezet.
"Tell me that you like it, yeah..." Weet iemand van wie dit is en hoe het heet?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef Hollie het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en componist van deze muziek / dit koor.
Ik heb uit een aflevering van Spuiten en slikken de muziek gehaald. Je hoort wat kreunen en soppen op de achtergrond.... ik laat aan jullie fantasie over wat ze aan het doen zijn!
Mij gaat het om de muziek.
KLIK HIER VOOR FRAGMENT
Terry Hunter - Back 2 Housequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer, het wordt vaak op sneakerz feesten enzo dance feesten gedraait.
het is een nummer met daarin een deuntje wat lijkt gespeeld op een houten xylofoon(zo goed geschreven??:P)
ik heb een voorbeeldje, niet van super kwaliteit, maar je hoort het wel.... LUISTEREN
Weet iemand waarop je moet zoeken als je dance remixes van RHCP in mp3 formaat zoekt?
Bedankt alvast!
Justice - D.A.N.C.E. [?]quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef jovink het volgende:
volgens mij zat er wel abc in de titel naam maar kan niks vinden.
ik zal deze ff opzoeken iig bedankt!
Lee Aron - Tell me something good [?]quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een nummer dat gebruikt wordt in een aflevering van that 70's show. Ik heb het fragment even online gezet.
"Tell me that you like it, yeah..." Weet iemand van wie dit is en hoe het heet?
jaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Roots Syndicate- Mockin' bird hill.
Tralalala, twiedeliediedie
don royco your ma man!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Justice - D.A.N.C.E. [?]
[..]
Lee Aron - Tell me something good [?]
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:14 schreef jovink het volgende:
[..]
zeggen ze wel eens abc? zonee dan vind ik het best knap dat jet raad
Jawel dus, maar alles bij mekaar genomen (je aanwijzingen dus) maakte het voor mij duidelijk dat het om dit nummer zou kunnen gaan in het meest theoretische gevalquote:Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right
Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.
Just easy as A.B.C.
Do the DANCE
gekkeweeerk ik vind t netjes!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Jawel dus, maar alles bij mekaar genomen (je aanwijzingen dus) maakte het voor mij duidelijk dat het om dit nummer zou kunnen gaan in het meest theoretische geval![]()
Who Made Who - Satisfactionquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef LostFormat het volgende:
Ja, hoi. De rock versie van benny benassi - satisfaction. Hoe heet ie en van wie issie?
Nope dat is m niet, het is een beetje Freestylers achtig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef LostFormat het volgende:
Technonummer? Zo ja, dan is 't wellicht green velvet - la la land.
http://www.yourfilehost.com/quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan je muziek uploaden ik heb zo een muziekbestandje waarvan ik de titel niet weet
offtopic: wies die chick in je icon ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nope dat is m niet, het is een beetje Freestylers achtig.
[..]
http://www.yourfilehost.com/
Dat is de Wilhelm Tell-ouverture van Gioachino Rossini, maar dan iets te snel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb het volgende stukje muziek in elkaar geflanst met een van die sites in de OP. Het is een klassiek stuk maar ik kan er niet opkomen van wie het nou is en hoe het natuurlijk heet. Wie kan mij helpen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=MPy1HPE7.mid
Timeless - Where is the lovequote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:01 schreef loentje het volgende:
Ik zoek een swing soul nummer,ik geloof al wat jaartjes oud.
het begint met een hoge mannestem(een uithaal)......en de tekst wat ik me nog kan herinneren,is ongeveer: where is the love......en iets van: how can we loose it.......
het word gezongen door een paar mannen,beetje traditie van the isley brothers/o'jays/spinners,enz...
het is een snel nummer.
het zou natuurlijk ook een nederlandse groep/band geweest kunnen zijn.ik dacht rond de 80'/90' jaren.......
Keeley Hazellquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
offtopic: wies die chick in je icon ?
[afbeelding]
![]()
Ok Go - Here It Goes Againquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:03 schreef mini-lellan het volgende:
Z'n nummer met in de clip 4/5 gasten die over van die lopende banden steeds springen.
Lijkt meer op iets van Bob Marley...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef GForceT1 het volgende:
Kan iemand mij helpen. Ik zoek de artiest en naam van dit nummer.
Volgens mij is het van UB40 maar ik dacht dat ik daar alles wel van had en deze zit daar niet tussen.
![]()
Bedankt voor de reactie maar dit is toch niet wat ik zoek. Ik heb een aantal varianten op youtube beluisterd en kwam niet tot het stuk wat ik bedoel. Iemand anders misschien mits ik fout zit en je me het juiste gedeelte kan aangevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is de Wilhelm Tell-ouverture van Gioachino Rossini, maar dan iets te snel.
Het komt uit Peer Gynt, de Prelude (act iv) (morning)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb het volgende stukje muziek in elkaar geflanst met een van die sites in de OP. Het is een klassiek stuk maar ik kan er niet opkomen van wie het nou is en hoe het natuurlijk heet. Wie kan mij helpen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=MPy1HPE7.mid
Blijkt dus idd Tell me something good te heten, maar dan van Rufus feat. Chaka Khan kwam ik na even zoeken achter. Thanks!quote:
Aargh, ik had me inderdaad vergist. Sorry daarvoor. Wat Lienekien zegt (Edvard Grieg) is correct.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:51 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie maar dit is toch niet wat ik zoek. Ik heb een aantal varianten op youtube beluisterd en kwam niet tot het stuk wat ik bedoel. Iemand anders misschien mits ik fout zit en je me het juiste gedeelte kan aangeven
ik heb nou bijna alles van UB40, Bob Marley en Peter Tosh geluisterd maar hij zit er niet tussenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef GForceT1 het volgende:
Volgens mij is het van UB40 maar ik dacht dat ik daar alles wel van had en deze zit daar niet tussen.
![]()
Heb je geen langer fragment?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef GForceT1 het volgende:
![]()
Bedankt, dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Het komt uit Peer Gynt, de Prelude (act iv) (morning)
Geeft niet, ik heb alsnog zeer snel het antwoordquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:27 schreef Croupouque het volgende:
Aargh, ik had me inderdaad vergist. Sorry daarvoor. Wat Lienekien zegt (Edvard Grieg) is correct.
Kun je het niet uploaden via megaupload.com ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:10 schreef DownForZ het volgende:
Hey weet iemand hoe dit nummer heet
(opgenomen met mic vanaf de sneakerz site....)
http://minorcrisis.net/files/nummer.wma
pff ja speld in hooiberg.. er zijn zat andere bands in dit genre.. maar om die allemaal te gaan luisteren. Handigst is misschien een forum met kenners van dit genre zoeken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:49 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
nee dit is alles![]()
Beef! is het ook niet
Geeft aan dat ie de sourcefile niet kan lezenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:06 schreef DownForZ het volgende:
heb het hier even geupload
http://www.megaupload.com/nl/?d=PCYRGNXG
Je beschrijving komt niet helemaal overeen, maar doet me heel erg aan Manau - La tribu de dana denken.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:22 schreef Silaz het volgende:
Weet iemand mss het nummer, van zo'n clip, waarin een jongens bandje bij een put speelt. En dat op een klif. De hele clip straalt een beetje die keltische vibe oud en is al heel wat jaren oud.
Ja dat is hem. Dank Dankquote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Je beschrijving komt niet helemaal overeen, maar doet me heel erg aan Manau - La tribu de dana denken.
heb hem gevondenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geeft aan dat ie de sourcefile niet kan lezenSorry
(Meestal worden in de aftiteling alle gebruikte nummers vermeld)quote:Op zondag 3 juni 2007 11:34 schreef watersteef het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film 'A good year'...in de film na 1 uur 25 minuten en precies 30 sec...begint een bandje een muziekje te spelen..het is een franstalig nummer en hij staat niet op de soundtrack.
Alvast bedankt
ging wat misquote:Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef DownForZ het volgende:
[..]
heb hem gevonden![]()
het was Veron & Praia Del Sol - Sleazy
http://www.youtube.com/watch?v=0O5JC7epRuc
Wel een lekker nummer jaquote:
Iets van housequake, gregor salto, erick e, fedde le grand, die trend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:44 schreef Opgeduveld het volgende:
Iemand enig idee wat voor mix dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=i3zxG_P0UMk
- Geen zangquote:Op zondag 3 juni 2007 12:58 schreef kaassouffle het volgende:
Misschien moet je je hints weer even opsommen...
Lezen blijft moeilijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:44 schreef Opgeduveld het volgende:
Iemand enig idee wat voor mix dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=i3zxG_P0UMk
quote:KRS-One's klassieker 'Sound Of Da Police' is recentelijk onder handen genomen door Born To Funk en in een electronisch house jasje gegoten. Deze plaat vormde de rode draad door de dag. The anthem van Housequake on Wheels! De remix komt begin dit jaar uit op het label R&G Electronics onder de titel 'SODP'
Ik wou net zeggenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Staat toch in de beschrijving?
Sommige mensen...
Je hebt deze vraag al minimaal drie keer hier gesteld, dus nogmaals mijn reactie: registreer je ff op www.bokt.nl en stel daar je vraag, 99,9% zeker dat ze het daar wetenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje wat ze bij paardrijden gebruiken, zodra de prijzen zijn uitgereikt draven ze nog een ere-rondje in de bak.
ze gebruiken hiervoor klassieke muziek, vrolijk en snel (minimaal allegro)
weet iemand welke ik zoek?:)
haha captain jack?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:23 schreef Duvel86 het volgende:
Ik heb een nummer en dat hoor ik altijd in de kroeg maar ik ben te retarded om het te verstaan.
Tis een dance-electro-weet ik veel nummer en het enige wat ze geloof ik zingen is "Red Light" of "Left Right". Ben benieuwd!
Nee jonge geen captain jack , zo retarded ben ik dan ook weer niet. Maar ik heb m al gevonden! Bedankt voor het helpen Jovinkquote:
1- Double Barrel - Ansel Collinsquote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef female81 het volgende:
http://www.wwzapper.com/search/t035.mp3
http://www.wwzapper.com/search/t033.mp3
http://www.wwzapper.com/search/t026.mp3
Nogal verschillende nummers, maar goed... Wie kan ze id-en?
The Verve - Bitter Sweet Symphonyquote:Op zondag 3 juni 2007 21:30 schreef stefan1187 het volgende:
Hallo,
Zou iemand mij de titel van het nummer uit het volgende filmpje kunnen geven:
http://www.youtube.com/watch?v=ng6U_ULD2wY
Bijvoorbaat dank![]()
Verder is het een beetje Freestylers, Audiobullys stijl?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef UncleSam het volgende:
Ik hoorde net n nummer en het ging iets van, "you dont have to take the pill, just to get the thrill" ofzoiets. Iemand n idee?
geen probleemquote:Op zondag 3 juni 2007 20:27 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Nee jonge geen captain jack , zo retarded ben ik dan ook weer niet. Maar ik heb m al gevonden! Bedankt voor het helpen Jovink![]()
Wat was het dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:27 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Nee jonge geen captain jack , zo retarded ben ik dan ook weer niet. Maar ik heb m al gevonden! Bedankt voor het helpen Jovink![]()
Je bedoelt denk ik: Bronski Beat - Smalltown Boyquote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef tulpje6 het volgende:
Hoe heet het jaren '80 nummer waarin door een man met hoge stem wordt gezongen 'cry boy cry boy cryyy' en 'runaway turnaway runaway turnaway runawaaaaay' .
Ik dacht de hele tijd dat het New order- Blue monday was maar ik had dat nummer blijkbaar ook op mn MP3 gezet en dat nummer ging heel anders (of het is toch new order met blue monday en dan klopt titel+artiest van het nummer op mn mp3 dus niet).
Ja die bedoel ik idd :-D Tnx! Geweldig nummer vind ik dat.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik: Bronski Beat - Smalltown Boy
Ook tnx aan Jojoortje hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik idd :-D Tnx! Geweldig nummer vind ik dat.
Check je fotoboekquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef jovink het volgende:
wat ben je ook een motherfokker donroyce die vna mij kon ook :p
Het was Playgroup ft Kc Flight - Front 2 back (switch remix)quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:49 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Het was Playgroup ft Kc Flight - Front 2 back (switch remix)
En hij zong dus Flashlight ipv Red Light/Left Right![]()
Tof nummer iig!
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:05 schreef tha_dark het volgende:
Ik zoek een soort hardstyle nummer (ben niet zo'n kenner in al die verschillende genres)
Het is misschien lastig maar ik ze zeggen steeds zoiets: La questa la follier (en dan nog een paar regels en het is niet in het Engels volgens mij)
Ik weet niet of iemand dit nummer kent maar ik kan echt niet meer informatie geven.
Ja dat is ie!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.
En ik zoek nog steeds het nummer uit de Philips LivingColours reclame. Ik bedoel dus niet dat Engelse nummer, maar het Franse nummer.
Speciaal geschreven voor commercial?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.
En ik zoek nog steeds het nummer uit de Philips LivingColours reclame. Ik bedoel dus niet dat Engelse nummer, maar het Franse nummer.
Succes met zoeken:quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef MrCrowley het volgende:
Ik wil graag weten welke jazz zangeres Feeling Good zingt. Muse heeft dit nummer ook ooit gecoverd en de jazzversie is ontzettend relaxed.
Som eens alles op voordat je postquote:Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef Flaccid het volgende:
Niemand mijn lounge liedje? Staat mss ook op mtv lounge, weet alleen nniet welk jaar.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- Geen zang
- Zo'n Yorin Travel deuntje
- Heeft wat weg van Groove Armada- My Friend
IEmand?
Niet Porcelain.
Waarschijnlijk wordt de versie van het Frank Cunimundo Trio bedoeld...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes met zoeken:
Wiki over Feeling Good
Sidney Samson & Skitzofrenix - Work It (Vato Gonzalez Remix)quote:Op maandag 4 juni 2007 15:28 schreef soares het volgende:
help!!1
ik ben opzoek naar het nummer work it...
het wordt momenteel veel gedraait in de clubs, er zit een stukje reagge in
Geen dankquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef soares het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb hem al binnen dank je welllll
Pete Philly ft. C-mon & Kypski - Make My Dayquote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef wayno1337 het volgende:
Soort ''rock'' nummer met de tekst; "oh what a bueatifull daaaayyyyy..."
Het is m niet van u2.. sorry dat ik niet meer tekst weet![]()
Blur - Song 2quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef mathijssli het volgende:
Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat het eerste nummer in dit filmpje is:
http://www.youtube.com/watch?v=MOuYRhf0z38
Alvast bedankt![]()
Thanks!!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pete Philly ft. C-mon & Kypski - Make My Day
Don Diablo - Pain is temporary, pride is foreverquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Verder is het een beetje Freestylers, Audiobullys stijl?
Wow, bedankt voor snelle reactiequote:
Ik ben ook benieuwd, klinkt erg leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef stefan1187 het volgende:
Wie kan me de titel vertellen van het 2e nummer dat je in onderstaande filmpje hoort?
Alvast Bedankt
http://filmpjes.phototargets.com/
Clubbed to Deathquote:Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef stefan1187 het volgende:
Wie kan me de titel vertellen van het 2e nummer dat je in onderstaande filmpje hoort?
Alvast Bedankt
http://filmpjes.phototargets.com/
http://www.youtube.com/watch?v=KZ0peIBpXrwquote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef MrStock het volgende:
Owjah, waar ik al een langer tijdje op naar op zoek ben:
Clip met een DJ dat in een amerikaanse auto in een woestijn is, auto is vies van het zand, komen drie van die dames de auto wassen, je had 2 versies van die clip, eentje waar ze topje aanhielden, eentje waar ze hem uitdeden, waar je dan van die lelijke siliconenzooi zag..
Jaaa dat was 'm! Zo nieuw dat de lyrics nog niet eens te vinden zijn!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Don Diablo - Pain is temporary, pride is forever
DJ Inphinity - Tricky Trickyquote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef RazorShell het volgende:
ik zoek zo'n wat ouder trance/hardstyle-achtig nr...
heb 'm even snel op de soft synth nagespeeld zodat we weten waar het over gaat...
http://www.peter-online.nl/liedje.mp3
iemand? alvast bedankt...
Busta Rhymes ft. Mary J. Blige, Missy Elliot, Papoose, Lloyd Banks & DMX - Touch It (Remix)quote:Op maandag 4 juni 2007 22:23 schreef El_Bartos het volgende:
Gegroet allemaal
Daarstraks heb ik een RnB/HipHop versie gehoord van het liedje Technologic van Daft Punk
Iemand een ideetje van de uitvoerders en van de (eventueel) gewijzigde titel?
Greets
Geweldig, i thank youquote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Inphinity - Tricky Tricky
of
DJ Massive vs. The Rebel - Like this
Wat een snelle reactiequote:Op maandag 4 juni 2007 22:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Busta Rhymes ft. Mary J. Blige, Missy Elliot, Papoose, Lloyd Banks & DMX - Touch It (Remix)
of gewoon Busta Rhymes - Touch it![]()
Geen dankquote:
Yes thnx!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt de versie van het Frank Cunimundo Trio bedoeld...
helaas, hier doen we niet aan warez requests... Zie de OP voor meer info.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:28 schreef Miele82 het volgende:
Hello,
iik ben eigenlijk op zoek naar een instrumentale versie van het nummer Il Est Cinq Heures (Paris S'eveille) van Jacques DutroncWe hebben dit nodig voor een stukje tijdens een weekend. We hebben er zelf tekst op verzonnen maar wanneer er frans doorheen gezongen wordt is het toch wat moeilijk verstaanbaar
Wie kan mij hiermee helpen, zou ik echt helemaal geweldig vinden
![]()
Alvast bedankt
![]()
Edwin van der Toolenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:01 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand nog welke jongens allemaal in de nederlandse boyband Velvet hebben gezeten?
* Charly Luske
* Jeroen Post
* Robin Zijlstra
* Yorick Bakker
* Edwin (weet ook iemand achternaam)
Waren het deze of nog meer.
Weet ook iemand hoe lang velvet bestond en hoe lang de jongens er in hebben gezeten.
Please Lounge liedjequote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- Geen zang
- Zo'n Yorin Travel deuntje
- Heeft wat weg van Groove Armada- My Friend
IEmand?
Niet Porcelain.
atlantic ocean - waterfall?quote:
origineel is van Isley-Jasper-Isleyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mijn moeder zoekt een artiest die het nummer ´The Caravan of Love´ zingt , ze zegt dit nummer ook regelmatig op sky radio te horen, maar aangezien ik dat dus niet luister heb ik geen idee welke artiest ze bedoelt.
thanks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
origineel is van Isley-Jasper-Isley
maar het kan ook van The Housemartins zijn
lol, bekend euvelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:54 schreef bartrid het volgende:
F5 is een handige toets;)
Tjah hoe zeg je dat. Ik weet niet wat voor instrument het is, een soort syntesyzer...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je omschrijving toch nog te vaag is.
langzaam of snel ?
Nog bijzondere instrumenten ?
Ja joh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Onder welk muziektype vallen die rustige kalme nummers die ze vaak in strandtenten draaien? Lounge?
U2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb net een trailer geizen van The KIngdom en wil graag weten wat voor muziek in deze trailer gebruikt is. Is dat muziek van U2?
De trailer staat hier: http://www.apple.com/trailers/universal/thekingdom/large.html.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tjah hoe zeg je dat. Ik weet niet wat voor instrument het is, een soort syntesyzer...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
atlantic ocean - waterfall? [afbeelding]
ik doe ook maar een wilde gok eigenlijk....maar past wel bij je omschrijving
Het kan natuurlijk ook speciaal voor die commercial gecomponeerd zijn en nooit op plaat zijn verschenen, ik denk dat je het beste direct contact kan opnemen met het reclamebureau.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:03 schreef Evik het volgende:
[afbeelding]
Ik ben op zoek naar het liedje uit de coca cola reclame met release datum: 28-05-03
De titel van de reclame heet: carnaval
De uitvoerende artiesten zijn: M. Rozenbroek, D. Kranenburg
De titel van de het liedje heet: Carnaval
Het reclamebureau heet: Publicis
Heb op veel plekken gezocht, maar nergens kunnen vinden.
The Fray - How to save a lifequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef thatsme het volgende:
Ik ben op zoek naar het origineel van dit liedje Het fragment van 3 min komt onder een filmpje vandaan, en ik wil graag het origineel hebben.
Nou ik heb hem gevonden hoor... Maar nog steeds niet duidelijk van wie het nummer is:quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef markiemark het volgende:
... een nummer dat ik een tijdje terug hoorde in de kro serie het schaap met de vijf poten. weet er niet zo heel veel meer van.. ging ongeveer zo:
je hebt me bedrogen <naam>,
je hebt tegen me gelogen <naam>,
...
zoiets
iemand?
quote:Jet:
We dachten dat het in orde was,
En dat we van jou konden houde.
En dat je braaf geworden was,
En dat we je konden vertrouwen.
Maar nee het was maar schijnt,
Het bleek niet zo te zijn.
Want jij hebt gelogen Gerrit,
Je hebt ons bedrogen Gerrit,
Je hebt ons teleurgesteld Gerrit,
En dat is verkeerd.
Je hebt ons verdriet gedaan Gerrit,
En alles te niet gedaan Gerrit,
Je bent er vandoor gegaan Gerrit,
Je bent hem gesmeerd.
Zuster Kliva:
We dachten dat je nou eerlijk was,
En nooit meer een inbraak zou plegen.
En dat nou zo heerlijk was,
Aan ons heeft het niet gelegen.
We dachten het beslist,
We hebben ons vergist.
Want jij hebt gelogen Gerrit,
( Je hebt gelogen Gerrit)
Je hebt ons bedrogen Gerrit,
(Je hebt ons bedrogen)
Je hebt ons teleurgesteld Gerrit,
(Teleurgesteld)
En dat is verkeerd.
(Zeer verkeerd)
Je hebt ons verdriet gedaan Gerrit,
(Veel verdriet)
En alles te niet gedaan Gerrit,
(Alles te niet Gerrit)
Je bent er vandoor gegaan Gerrit,
Je bent hem gesmeerd.
Je bent hem gesmeerd..
Hoehoehoehoehoehoe...
Darude - Touch me Feel mequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:45 schreef zwareshag het volgende:
In 2001 ofzo had ik een trance nummer op CD waarin de hele tijd nogal zwoel "Touch me" gezongen werd. Iemand zei me dat het Tiesto maar die persoon kan het mis hebben, hoewel het wel Tiesto-achtig klonk voor zover ik het me kan herinneren. Wie weet welke ik bedoel?
Is van Tiesto en heet gewoon Touch Mequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:45 schreef zwareshag het volgende:
In 2001 ofzo had ik een trance nummer op CD waarin de hele tijd nogal zwoel "Touch me" gezongen werd. Iemand zei me dat het Tiesto maar die persoon kan het mis hebben, hoewel het wel Tiesto-achtig klonk voor zover ik het me kan herinneren. Wie weet welke ik bedoel?
Toch niet Günther (ft. Samantha Fox) - Touch mequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef zwareshag het volgende:
Beide niet, helaas.
Het staat wel op die cd, maar het nummer is van Rui Da Silvaquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is van Tiesto en heet gewoon Touch Me![]()
Staat op TranceNation 2001 btw
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=U4LXyenU1_0quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Memory het volgende:
[..]
Het staat wel op die cd, maar het nummer is van Rui Da Silva![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=U4LXyenU1_0
Volgens mij is dat hem alleen heb ik geen naam van de artiest..quote:Ooh yeah
Oh yeah
I can't find another minute for myself
Too busy pleasing someone else today
I've lost my way
There's gotta be a way of finding my way back
Just have to take a different tact
To where I'm at
And the only thing
I really learned
Is how to break my fall
And before I get
My fingers burned
Before I lose it all
I've got to
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Down to earth
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Second birth
It's really hard to find the dream confusion raised
I hit my head against the wall again
But it's not in vain
There has to be a better reason why I'm here
Before I start to disappear
I gotta get out of here
And the only thing
I really learned
Is how to break my fall
And before I get
My fingers burned
Before I lose it all
I've got to
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Down to earth
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Second birth
I, I don't wanna be here
I, I don't have to be here
I said I, I don't wanna be here
Cos it's time to move on to get back to the place I belong
And the only thing
I really learned
Is how to break my fall
And before I get
My fingers burned
Before I lose it all, yeah
I've got to
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Down to earth
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Second birth
Breakaway, break away
And the only thing
Breakaway, breakaway
I really learned
Breakaway, breakaway
Is how to break my fall
Breakaway, breakaway
And before I get
Breakaway, breakaway
My fingers burned
Breakaway, breakaway
Before I lose it all
Breakaway, breakaway
I've got to
Breakaway, breakaway
De artiest is 'V'quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Koenz0r het volgende:
Vlak voor het refrein zingt ze ook iets als in "But i know, iam not a loser lalala break away":').
EDIT:
[..]
Volgens mij is dat hem alleen heb ik geen naam van de artiest..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef BlackRhino het volgende:
Wie kan mij helpen aan wat titels van Deutsche Schlagers? Van die lekkere foute![]()
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ik vrees dat ik te laat was, maar Qbox helpt je vast verderquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
wie weet hoe dit nr heet wat nu op www.deepfm.nl is
snel!
Sade - no ordinary love?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:26 schreef xman het volgende:
Kan iemand me helpen met een lied die maar blijft malen in m'n hoofd, maar weet niet welk lied dat is.
All I gave to you all I gave to you all that you took I gave back. Of zoiets.
Ricky L ft. Mick - Born Again dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
snel!
Nee het is een beetje een uptempo nummer. Jaren 90.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sade - no ordinary love?
http://www.mp3lyrics.org/s/sade/no-ordinary-love/
Voortaan iets met je mobiel opnenmen ofzo, al is het maar een stukje dan is dat nog handig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
snel!
Had ie ook gedaan, daarom wist IK het nummer ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Voortaan iets met je mobiel opnenmen ofzo, al is het maar een stukje dan is dat nog handig...
Weet niemand het??quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef yeppi het volgende:
Wie weet welke plaat je hoort op deze site?
http://members.lycos.nl/djyeppi/
Het gaat om het nummer dat je op de achtergrond hoort...hoop dat iemand het weet...
bvd
Yeppi
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kalm aan, dr zijn nog mensen die werken de hele dag![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Ballistic het volgende:
iemand enig idee hoe dat nummer heet in de nieuwe 'Bier mag weer gezien worden' reclame van Grolsch?
Via grolsch.nlquote:De muziek in de TVC glazen huis is speciaal voor Grolsch gecomponeerd door Wayne Roberts en uitgevoerd door Madplanet. De titel van de track is Eagle.
Geen dankquote:
ik weet wat je bedoelt! geen idee hoe het heet. Google helpt me ook niet echt zo.quote:Opdonderdag 7 juni 2007 21:25schreef Lucc het volgende:
Ok, even een moeilijke ben ik bang!
Hoorde het nummer een tijdje geleden weer op 3FM
Volgens mij is het nummer een beetje in de stijl van het intro nummer van: The Fresh Prince of Bel-Air
In het nummer herhaalde steeds een teskt als: Mr. Bambolino, Mr. Bob Bambolino..
Teminste.. zoiets verstond ik altijd!
Iemand enig idee? Google werkt niet echt mee!
je hoort door dat riedeltje van die vent op eens wat dames er doorheen zingen: oeoeoehhhh, mister bombelino!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef innepin het volgende:
Beach boys misschien? weet even de titel van het nummer niet, zal ff zoeken.
Dat zou heeel mooi zijn! :-)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoort door dat riedeltje van die vent op eens wat dames er doorheen zingen: oeoeoehhhh, mister bombelino!
(er komt steeds meer boven, misschien weet ik het straks spontaan)
hoppaquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Lucc het volgende:
Volgens mij is het nummer een beetje in de stijl van het intro nummer van: The Fresh Prince of Bel-Air
In het nummer herhaalde steeds een teskt als: Mr. Bambolino, Mr. Bob Bambolino..
Ik zal eens proberen wat vaker weer op dit forum aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Lucc het volgende:
He Ron, jij hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen wat vaker op dit forum aanwezig te zijn.
Dat had in dit geval minstens 2,5 uur zoeken gescheeld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |