Ook tnx aan Jojoortje hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik idd :-D Tnx! Geweldig nummer vind ik dat.
Check je fotoboekquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef jovink het volgende:
wat ben je ook een motherfokker donroyce die vna mij kon ook :p
Het was Playgroup ft Kc Flight - Front 2 back (switch remix)quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:49 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Het was Playgroup ft Kc Flight - Front 2 back (switch remix)
En hij zong dus Flashlight ipv Red Light/Left Right![]()
Tof nummer iig!
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:05 schreef tha_dark het volgende:
Ik zoek een soort hardstyle nummer (ben niet zo'n kenner in al die verschillende genres)
Het is misschien lastig maar ik ze zeggen steeds zoiets: La questa la follier (en dan nog een paar regels en het is niet in het Engels volgens mij)
Ik weet niet of iemand dit nummer kent maar ik kan echt niet meer informatie geven.
Ja dat is ie!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.
En ik zoek nog steeds het nummer uit de Philips LivingColours reclame. Ik bedoel dus niet dat Engelse nummer, maar het Franse nummer.
Speciaal geschreven voor commercial?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.
En ik zoek nog steeds het nummer uit de Philips LivingColours reclame. Ik bedoel dus niet dat Engelse nummer, maar het Franse nummer.
Succes met zoeken:quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef MrCrowley het volgende:
Ik wil graag weten welke jazz zangeres Feeling Good zingt. Muse heeft dit nummer ook ooit gecoverd en de jazzversie is ontzettend relaxed.
Som eens alles op voordat je postquote:Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef Flaccid het volgende:
Niemand mijn lounge liedje? Staat mss ook op mtv lounge, weet alleen nniet welk jaar.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- Geen zang
- Zo'n Yorin Travel deuntje
- Heeft wat weg van Groove Armada- My Friend
IEmand?
Niet Porcelain.
Waarschijnlijk wordt de versie van het Frank Cunimundo Trio bedoeld...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes met zoeken:
Wiki over Feeling Good
Sidney Samson & Skitzofrenix - Work It (Vato Gonzalez Remix)quote:Op maandag 4 juni 2007 15:28 schreef soares het volgende:
help!!1
ik ben opzoek naar het nummer work it...
het wordt momenteel veel gedraait in de clubs, er zit een stukje reagge in
Geen dankquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef soares het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb hem al binnen dank je welllll
Pete Philly ft. C-mon & Kypski - Make My Dayquote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef wayno1337 het volgende:
Soort ''rock'' nummer met de tekst; "oh what a bueatifull daaaayyyyy..."
Het is m niet van u2.. sorry dat ik niet meer tekst weet![]()
Blur - Song 2quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef mathijssli het volgende:
Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat het eerste nummer in dit filmpje is:
http://www.youtube.com/watch?v=MOuYRhf0z38
Alvast bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |