Jaaa dat was 'm! Zo nieuw dat de lyrics nog niet eens te vinden zijn!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Don Diablo - Pain is temporary, pride is forever
DJ Inphinity - Tricky Trickyquote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef RazorShell het volgende:
ik zoek zo'n wat ouder trance/hardstyle-achtig nr...
heb 'm even snel op de soft synth nagespeeld zodat we weten waar het over gaat...
http://www.peter-online.nl/liedje.mp3
iemand? alvast bedankt...
Busta Rhymes ft. Mary J. Blige, Missy Elliot, Papoose, Lloyd Banks & DMX - Touch It (Remix)quote:Op maandag 4 juni 2007 22:23 schreef El_Bartos het volgende:
Gegroet allemaal
Daarstraks heb ik een RnB/HipHop versie gehoord van het liedje Technologic van Daft Punk
Iemand een ideetje van de uitvoerders en van de (eventueel) gewijzigde titel?
Greets
Geweldig, i thank youquote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Inphinity - Tricky Tricky
of
DJ Massive vs. The Rebel - Like this
Wat een snelle reactiequote:Op maandag 4 juni 2007 22:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Busta Rhymes ft. Mary J. Blige, Missy Elliot, Papoose, Lloyd Banks & DMX - Touch It (Remix)
of gewoon Busta Rhymes - Touch it![]()
Geen dankquote:
Yes thnx!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt de versie van het Frank Cunimundo Trio bedoeld...
helaas, hier doen we niet aan warez requests... Zie de OP voor meer info.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:28 schreef Miele82 het volgende:
Hello,
iik ben eigenlijk op zoek naar een instrumentale versie van het nummer Il Est Cinq Heures (Paris S'eveille) van Jacques DutroncWe hebben dit nodig voor een stukje tijdens een weekend. We hebben er zelf tekst op verzonnen maar wanneer er frans doorheen gezongen wordt is het toch wat moeilijk verstaanbaar
Wie kan mij hiermee helpen, zou ik echt helemaal geweldig vinden
![]()
Alvast bedankt
![]()
Edwin van der Toolenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:01 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand nog welke jongens allemaal in de nederlandse boyband Velvet hebben gezeten?
* Charly Luske
* Jeroen Post
* Robin Zijlstra
* Yorick Bakker
* Edwin (weet ook iemand achternaam)
Waren het deze of nog meer.
Weet ook iemand hoe lang velvet bestond en hoe lang de jongens er in hebben gezeten.
Please Lounge liedjequote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- Geen zang
- Zo'n Yorin Travel deuntje
- Heeft wat weg van Groove Armada- My Friend
IEmand?
Niet Porcelain.
atlantic ocean - waterfall?quote:
origineel is van Isley-Jasper-Isleyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mijn moeder zoekt een artiest die het nummer ´The Caravan of Love´ zingt , ze zegt dit nummer ook regelmatig op sky radio te horen, maar aangezien ik dat dus niet luister heb ik geen idee welke artiest ze bedoelt.
thanks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
origineel is van Isley-Jasper-Isley
maar het kan ook van The Housemartins zijn
lol, bekend euvelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:54 schreef bartrid het volgende:
F5 is een handige toets;)
Tjah hoe zeg je dat. Ik weet niet wat voor instrument het is, een soort syntesyzer...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je omschrijving toch nog te vaag is.
langzaam of snel ?
Nog bijzondere instrumenten ?
Ja joh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Onder welk muziektype vallen die rustige kalme nummers die ze vaak in strandtenten draaien? Lounge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |