quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Sannelie het volgende:
shit om 20.00 heb ik een super goed nummer op 538 gehoord en ik kan m niet vinden op de site....Weet iemand m... of iemand die m kan vinden??? Het was echt heel gaaf.. elektro achtig zeg maar..
Volgens mij stond er nog meer open maar ik ben het overzicht een beetje kwijtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet het klassieke stuk achter dit liedje ?
http://www.youtube.com/watch?v=OQOgDwUyB9I
Beethoven's Symphony No. 5quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet het klassieke stuk achter dit liedje ?
http://www.youtube.com/watch?v=OQOgDwUyB9I
Ik was eerderquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
@ Paultjuhhh: Da's natuurlijk de 5e van Beethoven.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar misschien heb je iets aan de volgende link:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef sugarJay het volgende:
hoieen aantal jaren terug heb ik op tv voor het eerst zero 7 gehoord en gezien.. in de clip zit de zangeres (een blonde dame in een jurk met blote voeten) achter een piano en gedurende de clip 'transformeert' die piano.. er komt een soort van mechaniek uit en zo.. mijn vraag is.. wat is de titel van dat nummer? ik ben op zoek naar die clip maar kan hem nergens vinden
![]()
overigens weet ik niet zeker of het zero 7 was maar ik denk van wel.. en de zangeres zou sia furler kunnen zijn maar dat weet ik ook niet.. ik herinner me alles van die clip behalve de titel.
Groove Armada - Get Down?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Marcvth het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een videoclip waarin personen in konijnenpakken zichzelf vermenigvuldigen. In dit nummer wordt er soms in het chinees gezongen, wie wo wie?
Kelly Rowland feat Eve - Like Thisquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zoek zon liedje waarmee begint: listen up, kelly is back. en dan DONT YA blablablaHet is hiphop. zit een vette beat in. iemand? Je zult hem vast gehoord hebben op juize fm maar ik denk niet dat veel mensen juize lusiteren. Maazrgoed. Als iemand het weet tell me
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek een nummer uit een film:
http://www.zshare.net/audio/208667451beee8/
Heldquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet
Ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef DennieXL het volgende:
Je bedoelt denk ik:
Jump Project - The Whistle
En dat is gejat van dit liedje:
Nelly Furtado - All Good Things (Come to an end)
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat voor het nummer ''superfreak'' komt in de Veronica reclame. Ik heb helaas geen filmpje.
Alvast bedankt.
Ik neem aan dat je deze bedoelt Rick James - Super Freakquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand deze misschien nog?
[..]
Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef sugarJay het volgende:
hoieen aantal jaren terug heb ik op tv voor het eerst zero 7 gehoord en gezien.. in de clip zit de zangeres (een blonde dame in een jurk met blote voeten) achter een piano en gedurende de clip 'transformeert' die piano.. er komt een soort van mechaniek uit en zo.. mijn vraag is.. wat is de titel van dat nummer? ik ben op zoek naar die clip maar kan hem nergens vinden
![]()
overigens weet ik niet zeker of het zero 7 was maar ik denk van wel.. en de zangeres zou sia furler kunnen zijn maar dat weet ik ook niet.. ik herinner me alles van die clip behalve de titel.
Nope dat was hem niet, had m al gecheckt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef kaassouffle het volgende:
had je mijn tip al gechecked.. met je tadadada![]()
Robert Miles - Children.. moest ik aan denken... http://www.youtube.com/watch?v=Y0wUCa-IwJc
Volgens mij bedoelt ie juist het nummer dat ervoor komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bedoelt Rick James - Super Freak
die site had ik al gevonden.. maar geen succes daaro.. toch bedanktquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt, maar misschien heb je iets aan de volgende link:
http://www.videocodezone.com/videos/z/zero_7/
Daar staan video's van Zero 7.
Succes!
dat is hem! dank u! ik dacht echt zero 7 sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:
http://www.youtube.com/watch?v=ftQfxoAOZII
Michael Jackson - Thriller.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:19 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zoek een nummer (jawel)!
Clip heeft een beetje een horrorthema, eindigt op een begraafplaats, met een huisje.
Al gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=iEILHtmAogUquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een Engelstalig nummer van waarschjnlijk een Nederlandse groep/artiest. Was een paar maande geleden een bescheiden hit in de top 40, maar niet echt doorgebroken. Genre was rock. Iemand?
Usher - you make me wannaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
ik zoek de artiest van I wanna m m I en dat gaat zo het hele liedje door
the Lawyer...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
ik zoek de artiest van I wanna m m I en dat gaat zo het hele liedje door
Justice - d.a.n.c.e (ipv love) ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Xords het volgende:
ben opzoek artiest van een nieuwe clip met animatie op tshirt: xxxxx - L.o.v.e
Dat is hem, thanksquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Justice - d.a.n.c.e (ipv love) ??
http://www.youtube.com/watch?v=fo_QVq2lGMs
Volgens mij duran duran - the reflex.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand deze misschien nog?
[..]
Heldquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij duran duran - the reflex.
elly & rikkert - alles is vrij ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor de oudere FOK!kers onder ons, ook ouder dan dat ik ben dus![]()
Hé ga je mee, want ik weet een hele mooie speeltuin
Het is een wonderlijke speeltuin
En hij is voor iedereen
Daarom gaan we erheen
Je kunt er zwieren en zwaaien
en wippen en draaien...
En verder weet ik 'm dus niet meerHet is een nr volgens mij van eind jaren 60
![]()
Alles is vrijquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor de oudere FOK!kers onder ons, ook ouder dan dat ik ben dus:(
Hé ga je mee, want ik weet een hele mooie speeltuin
Het is een wonderlijke speeltuin
En hij is voor iedereen
Daarom gaan we erheen
Je kunt er zwieren en zwaaien
en wippen en draaien...
En verder weet ik 'm dus niet meer-O-Het is een nr volgens mij van eind jaren 60:)
quote:Opdonderdag 31 mei 2007 22:34schreef SeaOfLove het volgende:
Mag ik verkering met jullie:@
Duizendmaal dank!!!
Heb zulke leuke herinneringen aan dit liedje, vroeger met mijn beste vriendinnetje singletjes draaien van onze ouders waaronder deze of bijv van Les Poppy's, maar dit nr kon ik niet vinden op Lime-Wire enzo. Tik je speeltuin in dan krijg je alleen maar Marco Borsatoquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding], bedankt maar ik val op mannen (daar ik zelf ook V ben)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb zulke leuke herinneringen aan dit liedje, vroeger met mijn beste vriendinnetje singletjes draaien van onze ouders waaronder deze of bijv van Les Poppy's, maar dit nr kon ik niet vinden op Lime-Wire enzo. Tik je speeltuin in dan krijg je alleen maar Marco Borsato-O-
paar opties:quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef jovink het volgende:
goeeeieanovnd
ik zoek een nummer wat laaste tijd veel op 3fm werd gedraaid.
het ging zo
a b c d e f g in een hoog stemmetje en verder weet ik er niks van:P
alvast bedankt
neenee is m ook niet op 3fm is ie veel laatste tijd ik kan mecht niet vindenquote:
Don't worry, be happy van Bobby McFerrinquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik laatst op jazz fm hoorde.
Het is een best rustige nummer waar een man soms dit zegt:
Be happy, Dont worry, be happy now
(en dan een andere stem in de achtergrond: oeeeeooeeee oeoeeeeeeee)
Be happy, dont worry, be happy now
Iemand die mij kan vertellen hoe dit liedje heet en wie de maker is?
Rune - Calabria?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef ejvdb het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3621545897353198581&q=destination
Wie weet welk liedje het orginele is? het deuntje kotm me te bekend voor...
Fats Domino - Blueberry hill ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef renz0r het volgende:
Oud zomers vrolijk liedje....Iets met Hamburger hill en een soort vogel in het engels ofzo...ff naam kwijt....
Roots Syndicate- Mockin' bird hill.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef renz0r het volgende:
Oud zomers vrolijk liedje....Iets met Hamburger hill en een soort vogel in het engels ofzo...ff naam kwijt....
Pagina doet het niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een nummer dat gebruikt wordt in een aflevering van that 70's show. Ik heb het fragment even online gezet.
"Tell me that you like it, yeah..." Weet iemand van wie dit is en hoe het heet?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef Hollie het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en componist van deze muziek / dit koor.
Ik heb uit een aflevering van Spuiten en slikken de muziek gehaald. Je hoort wat kreunen en soppen op de achtergrond.... ik laat aan jullie fantasie over wat ze aan het doen zijn!
Mij gaat het om de muziek.
KLIK HIER VOOR FRAGMENT
Terry Hunter - Back 2 Housequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer, het wordt vaak op sneakerz feesten enzo dance feesten gedraait.
het is een nummer met daarin een deuntje wat lijkt gespeeld op een houten xylofoon(zo goed geschreven??:P)
ik heb een voorbeeldje, niet van super kwaliteit, maar je hoort het wel.... LUISTEREN
Weet iemand waarop je moet zoeken als je dance remixes van RHCP in mp3 formaat zoekt?
Bedankt alvast!
Justice - D.A.N.C.E. [?]quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef jovink het volgende:
volgens mij zat er wel abc in de titel naam maar kan niks vinden.
ik zal deze ff opzoeken iig bedankt!
Lee Aron - Tell me something good [?]quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een nummer dat gebruikt wordt in een aflevering van that 70's show. Ik heb het fragment even online gezet.
"Tell me that you like it, yeah..." Weet iemand van wie dit is en hoe het heet?
jaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Roots Syndicate- Mockin' bird hill.
Tralalala, twiedeliediedie
don royco your ma man!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Justice - D.A.N.C.E. [?]
[..]
Lee Aron - Tell me something good [?]
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:14 schreef jovink het volgende:
[..]
zeggen ze wel eens abc? zonee dan vind ik het best knap dat jet raad
Jawel dus, maar alles bij mekaar genomen (je aanwijzingen dus) maakte het voor mij duidelijk dat het om dit nummer zou kunnen gaan in het meest theoretische gevalquote:Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right
Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.
Just easy as A.B.C.
Do the DANCE
gekkeweeerk ik vind t netjes!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Jawel dus, maar alles bij mekaar genomen (je aanwijzingen dus) maakte het voor mij duidelijk dat het om dit nummer zou kunnen gaan in het meest theoretische geval![]()
Who Made Who - Satisfactionquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef LostFormat het volgende:
Ja, hoi. De rock versie van benny benassi - satisfaction. Hoe heet ie en van wie issie?
Nope dat is m niet, het is een beetje Freestylers achtig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef LostFormat het volgende:
Technonummer? Zo ja, dan is 't wellicht green velvet - la la land.
http://www.yourfilehost.com/quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan je muziek uploaden ik heb zo een muziekbestandje waarvan ik de titel niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |