Ja had het gelezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:17 schreef Apfel. het volgende:
@ananas, op www.honkfeest.nl kun je ze downloaden
En het is goeie poep!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:17 schreef Apfel. het volgende:
@ananas, op www.honkfeest.nl kun je ze downloaden
Mannetje hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:22 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar wat een lady'z man
Kuijt is ook al zo populair dus tjaquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als ze daar in Zuid-Korea onze KJH al knap vinden, wat is dan lelijk?
Ja precies maar hij scoort veel en hij heeft geld en hij is bekendquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als ze daar in Zuid-Korea onze KJH al knap vinden, wat is dan lelijk?
Ik ben bang dat ik na 4 uur van dat spul wel toe ben aan wat nieuwere hardstyle en/of hardcore maar dat zien we dan wel weer in hoever ik dan nog leefquote:
Je bent dan ook geen Koreaanse vrouwquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef Riro het volgende:
Moet zeggen dat ik 'm de laatste tijd ook een stuk minder lelijk vindMaar knap? Nee
![]()
Zal wel zo zijn dat door zijn droogheid z'n lelijkheid minder opvalt ofzo
[afbeelding]
Gewoon komen jij... drinken we samen wel een biertjequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik na 4 uur van dat spul wel toe ben aan wat nieuwere hardstyle en/of hardcore maar dat zien we dan wel weer in hoever ik dan nog leef
Hehe, dat vermoeden had ik al. Top om het weer eens terug te luisteren, krijg zowaar stukken van de avond terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef Apfel. het volgende:
Iedereen die die sets nog wilt downloaden moet snel zijn. 't kan zijn dat ze van de site af moeten ivm dataverkeer en andere redenen.
Zdenek Grygera, wij bedanken u (is normaal in Tsjechie om mensen eerder met u aan te spreken) voor alles.quote:
al is die oerlelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef Riro het volgende:
Moet zeggen dat ik 'm de laatste tijd ook een stuk minder lelijk vindMaar knap? Nee
![]()
Zal wel zo zijn dat door zijn droogheid z'n lelijkheid minder opvalt ofzo
[afbeelding]
Toch wel misschienquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef De_Ananas het volgende:
Kwil eigenlijk ook wel gaan maar ken niemand
quote:
quote:
ze is lekker hequote:
Dat wist ik niet eens, zal Co wel komen daarna. Waar van Geel ging zag je Co en andersom.quote:30/5/2007 - Ten Cate: over half jaar nog eens kijken naar toekomst
(Gepost door RvN)
Henk ten Cate bevestigde in de nieuwe uitgave van Voetbal International dat hij op dit moment wil vasthouden aan zijn voornemen om zijn trainerscarriere eind volgend seizoen te beëindigen. Een voorstel tot contractverlenging wees hij daarom nu ook af. 'Ik ben nu te moe om vanuit een fris perspectief over het voorstel na te denken. Ik ga nu eerst een paar weken goed op vakantie. Misschien dat ik er na drie of vier maanden in de nieuwe competitie anders tegenaan kijk.'
Ajax Netwerk
Ten Cate legde volgens VI ook een riante aanbieding vanuit Qatar naast zich neer.
Als Ten Cate volgend jaar geen kampioen word, moet Co komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Vele hier denken daar anders over...
Van mij mag ie zeker komen!
mooi man altijd dat gespeculeer over trainers. Vinden jullie niet dan dat ajax eens wat minder hoerig met zn trainers om moet gaan :p.quote:
Ik snap alleen niet zo goed dat HtC al zo snel wil stoppen. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef Apfel. het volgende:
[..]
mooi man altijd dat gespeculeer over trainers. Vinden jullie niet dan dat ajax eens wat minder hoerig met zn trainers om moet gaan :p.
Misschien omdat ie volgend seizoen helemaal niet meer kan praten met die halfschore stem van mquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed dat HtC al zo snel wil stoppen. Maar we zullen zien.
Wie moet er anders komen? Eventueel is Martin Jol nog een optie, maar een San Marco mag wegblijven!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, zal Co wel komen daarna. Waar van Geel ging zag je Co en andersom.
Van mij hoeft kluivert niet te komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boulah zou een uitstekende versterking zijn ja. Prima opvolger voor Gryga.
Kluivert er dan nog bij als pinchitter en de rest van het team bij elkaar houden.
Denk dat Jol ook wel een goeie isquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie moet er anders komen? Eventueel is Martin Jol nog een optie, maar een San Marco mag wegblijven!
Kluivert is wat mij betreft altijd welkom!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van mij hoeft kluivert niet te komen![]()
Ja dat wel. Maar dan heb ik er toch graag nog een extra spits bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kluivert is wat mij betreft altijd welkom!
Wie zou jij graag als extra spits zien, die ook nog een betaalbaar en haalbaar is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dan heb ik er toch graag nog een extra spits bij.
Geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou jij graag als extra spits zien, die ook nog een betaalbaar en haalbaar is?
Ik hoop gewoon dat San Marco zichzelf tegen die tijd al te goed vind voor Ajax en lekker voor AC Milaan kiest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie moet er anders komen? Eventueel is Martin Jol nog een optie, maar een San Marco mag wegblijven!
Pas maar op, Johan Cruijff adviseert Marco vast bij de eerstvolgende vergadering in de ArenA..quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
, maar een San Marco mag wegblijven!
d8 het wel jah. helaasquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben toch al gezegd dat Kluivert geen optie is?
Johan Cruijff adviseerde Ajax ook al om Roger te halen, dus ik hoop dat met niet meer blind naar de adviezen van El Salvador luistert. Misschien dat hij Marco van Basten een plek bij Barcelona kan bezorgen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Pas maar op, Johan Cruijff adviseert Marco vast bij de eerstvolgende vergadering in de ArenA..![]()
Hij heeft al in een één van zijn columns in een Catalaanse krant geschreven dat v Basten wel eens een goede opvolger voor Rijkaard zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat hij Marco van Basten een plek bij Barcelona kan bezorgen?
dat zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft al in een één van zijn columns in een Catalaanse krant geschreven dat v Basten wel eens een goede opvolger voor Rijkaard zou kunnen zijn.![]()
Ik moet er niet aan denken, voordat je het weet staat Landzaat op het middenveld en Slory in de spits.
Dat ophemelen van Marco door Cruijff komt mij echt de strot uit. Heeft niets met voetbal te maken, pure vriendjespolitiek..![]()
Lijkt me niet verstandig als hij dan direct begint met een topclub.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef twi het volgende:
En ik denk dat je Van Bastel als trainer nog helemaal niet kunt beoordelen totdat hij een club heeft gecoached.
Ja, want jullie huidige coach had ook zo ontzettend veel ervaring voordat hij bij jullie twee landskampioenschappen en de Champions League won....quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als hij dan direct begint met een topclub.
Eerst maar eens ervaring opdoen bij FC Utrecht ofzo..![]()
Hij gaat een top-EK spelen deze zomer en zijn contract daarna verlengen gok ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef twi het volgende:
Net de 2e helft nog even teruggekeken, en Maduro was toch echt een meester tot 2 keer toe. Sliding bij De Zeeuw, de bal net wegkoppen voor Koevermans. Die moet echt blijven.
Dat zeg ik toch niet..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want jullie huidige coach had ook zo ontzettend veel ervaring voordat hij bij jullie twee landskampioenschappen en de Champions League won....
Of gewoon weer lekker weg uit de voetballerij, geen interviews mee en lekker golfen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet..
Hoewel Rijkaard het vrij aardig deed bij Oranje imo. En Sparta niet te vergeten he..![]()
Maar Rijkaard kan goed met sterren omgaan, spelers met apparte trekjes en met een mening.
Dat kan v Basten nou net niet volgens mij, veel te bang dat hij de controle verliest.
Bazig type en ik vraag me af of hij bij Barcelona past.
wmb hoeft hij niet te komen iig, laat hem maar naar Milan gaan.
Ik vond dat hij het heel goed deed bij Oranje. Zeker stukken beter dan nu. Met pech verloren op dat EK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet..
Hoewel Rijkaard het vrij aardig deed bij Oranje imo. En Sparta niet te vergeten he..![]()
Maar Rijkaard kan goed met sterren omgaan, spelers met apparte trekjes en met een mening.
Dat kan v Basten nou net niet volgens mij, veel te bang dat hij de controle verliest.
Bazig type en ik vraag me af of hij bij Barcelona past.
wmb hoeft hij niet te komen, laat hem maar naar Milan gaan of Ajax.
Idd, laat hij ons en zichzelf een plezier doen, golfen kan Marco uitstekend lees je overal.. win win situatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of gewoon weer lekker weg uit de voetballerij, geen interviews mee en lekker golfen!
Vooralsnog lijkt het van niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef venomsnake het volgende:
Gaat sneijder nu nog weg ofnie?
Ben bang van wel, al zou ik niet weten waarheen? Valencia lijkt mij afgeschreven, als de trainer/coach al zegt je niet nodig te hebben, lijkt me dat voldoende reden om niet te gaan. Welke clubs blijven er dan over? Chelsea is nog nooit met hem in verband gebracht, Manchester United heeft al vele miljoenen uitgegeven en heeft geen middenvelder meer nodig, Barcelona vindt hem nog niet goed genoeg en ook Real Madrid lijkt niet geïnteresseerd. Verder kunnen alleen Italiaanse clubs hem betalen en lijkt mij de Serie A niet geschikt voor Sneijder, maar goed. Misschien is dit allemaal wel puur hoop?quote:
Zou Liverpool/Arsenal niets voor hem zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben bang van wel, al zou ik niet weten waarheen? Valencia lijkt mij afgeschreven, als de trainer/coach al zegt je niet nodig te hebben, lijkt me dat voldoende reden om niet te gaan. Welke clubs blijven er dan over? Chelsea is nog nooit met hem in verband gebracht, Manchester United heeft al vele miljoenen uitgegeven en heeft geen middenvelder meer nodig, Barcelona vindt hem nog niet goed genoeg en ook Real Madrid lijkt niet geïnteresseerd. Verder kunnen alleen Italiaanse clubs hem betalen en lijkt mij de Serie A niet geschikt voor Sneijder, maar goed. Misschien is dit allemaal wel puur hoop?
Tering wat moeten we met Kluivert?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt het van niet.
Maar het zou me niet verbazen dat er overmorgen toch opeens bekend wordt dat hij contract heeft getekend bij Valencia ofzo.
Arsenal kan hem niet betalen, Liverpool speelt niet met een creatieve man achter de spitsen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou Liverpool/Arsenal niets voor hem zijn?
Het zal zeker een teleurstelling zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.
Ik dacht echt dat hij een krabbel onder een mooi contract zou zetten direct na de playoffs.
Bayern Munchen?quote:
Helaas welquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Bayern zal niet zijn droomclub zijn, maar hij zal het ook niet weigeren denk ik. Al is het maar voor het financiele aspect.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bayern Munchen?![]()
Maar de vraag is of hij in Duitsland wil spelen natuurlijk.
denk het eerlijk gezegd niet..
Quique Sánchez Flores gaf aan dat hij Wesley Sneijder er helemaal niet bij wilt hebben, later nuanceerde hij deze uitlatingen, maar waar rook is is vuur. Als ik in de schoenen van Sneijder zou staan, zou ik in elk geval niet tekenen bij Valencia als Sánchez Flores er trainer/coach is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.
Ik dacht echt dat hij een krabbel onder een mooi contract zou zetten direct na de playoffs.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
Sanchez Flores heeft er ook voor gezorgd dat Aimar daar is vertrokken, toch niet een speler die gek veel verschilt van Sneijder.
Daarom, plus het feit dat die David Silva net is doorgebroken en met Vicente, Joaquin, David Villa en Fernando Morientes al voldoende offensieve krachten heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
Sanchez Flores heeft er ook voor gezorgd dat Aimar daar is vertrokken, toch niet een speler die gek veel verschilt van Sneijder.
Real Zaragoza, toch?quote:
Slory is geen slechte hoor. Alleen Landzaat is een te slechte voetballer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft al in een één van zijn columns in een Catalaanse krant geschreven dat v Basten wel eens een goede opvolger voor Rijkaard zou kunnen zijn.![]()
Ik moet er niet aan denken, voordat je het weet staat Landzaat op het middenveld en Slory in de spits.
Dat ophemelen van Marco door Cruijff komt mij echt de strot uit. Heeft niets met voetbal te maken, pure vriendjespolitiek..![]()
Nee Slory is geen slechte maar om het nou een top spits te noemen. Hij kan een grote worden..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Slory is geen slechte hoor. Alleen Landzaat is een te slechte voetballer.
Beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee Slory is geen slechte maar om het nou een top spits te noemen. Hij kan een grote worden..
Hij speelt altijd top in Jong Oranje, maar bij ons...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij gaat een top-EK spelen deze zomer en zijn contract daarna verlengen gok ik.![]()
Denk juist dat hij zich nu kan bewijzen....Hij heeft bijna niet gespeeld, als hij nu nog vermoeid is..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij speelt altijd top in Jong Oranje, maar bij ons...Moet zeggen dat ik 'm redelijk vond invallen afgelopen zondag. Hij verbaasde me positief. Misschien toch goed dat ie een periode out is geweest. Jammer dat ie nu alweer aan de bak moet met Jong Oranje. Kan er wel weer eens in gaan slaan.
Naja bewijzen. Misschien bewijzen dat ie op de weg terug is. Want hoe hij speelt in Jong Oranje is altijd heel verschillend met hoe hij speelt in Ajax.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk juist dat hij zich nu kan bewijzen....Hij heeft bijna niet gespeeld, als hij nu nog vermoeid is..........
http://lydje.web-log.nl/lydje/files/KJHVermegen.wmvquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Huntelaars reactie op al die aandacht
Vijf miljoen euro, dat moet Ajax toch ook kunnen betalen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
'Chelsea bereid tot verkopen Boulahrouz aan Bayern München'
Chelsea is bereid om Khalid Boulahrouz voor 3,5 miljoen pond (zo'n 5 miljoen euro) te laten vertrekken naar Bayern München. Dat schrijft The Daily Mirror. Dat is de helft van het bedrag dat Chelsea vorig jaar aan Hamburger SV overmaakte om de Nederlander in te lijven. Bayern struint de markt af op zoek naar defensieve versterkingen. De Tsjech Tomas Ujfalusi van Fiorentina is een andere optie. Boulahrouz zou ook in de belangstelling staan van PSV. (MA)
tuurlijk wel, maar wilt hij dat wel? dat heb ik nog nergens gelezen namelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vijf miljoen euro, dat moet Ajax toch ook kunnen betalen?
Ik vraag me eigenlijk wel af of Ajax (Van Geel/Ten Cate) wil twee van die houthakkers als Japie en Khalid in het centrum willen hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Lijkt me wel, gelijk halen die gast.
Ajax zou een mooi opstapje kunnen zijn, je wilt toch niet naar Bayern München?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af of Ajax (Van Geel/Ten Cate) wil twee van die houthakkers als Japie en Khalid in het centrum willen hebben.
5 Miljoen is niet veel en ik vind het een uitstekende verdediger, maar ik denk dat 'Boula' nog niet terug wilt naar Nederland.
ja preciesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Misschien wil hij ook wel wat rechtzetten bij de club die hem op zijn veertiende o.i.d. wegstuurde?
En Nederlandse toppers willen toch wel ooit bij een Nederlandse topclub gespeeld hebben, voor sommigen is dat toch een soort van jongensdroom.
We blijven hoop houden.
Hoop heb ik ook wel, maar is het reëel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Misschien wil hij ook wel wat rechtzetten bij de club die hem op zijn veertiende o.i.d. wegstuurde?
En Nederlandse toppers willen toch wel ooit bij een Nederlandse topclub gespeeld hebben, voor sommigen is dat toch een soort van jongensdroom.
We blijven hoop houden.
Een klein beetje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop heb ik ook wel, maar is het reëel?
Die aflevering blijft zó geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://lydje.web-log.nl/lydje/files/KJHVermegen.wmv
Klaas Jan zo nuchter als altijd. Schitterend
filmpje waarin Huntelaar iemand van de fiets moet schoppen.![]()
Volgens mij was hier al een keer een bericht gepost dat Ajax wel interesse had in Boulahrouz.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Vraag me altijd af of Ajax net zo denkt als wij hier? Zullen ze ook al oriënterend contact opgenomen hebben met Khalid Boulahrouz? Of wachten ze het allemaal af? Persoonlijk was ik allang in London geweest.
Ja, maar op basis waarvan verscheen dat bericht? Heeft Martin van Geel zich daarover uitgelaten? Henk ten Cate? Of was het een bericht uit één of andere kut-tabloid overgenomen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij was hier al een keer een bericht gepost dat Ajax wel interesse had in Boulahrouz.
Mail van Geel even dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Vraag me altijd af of Ajax net zo denkt als wij hier? Zullen ze ook al oriënterend contact opgenomen hebben met Khalid Boulahrouz? Of wachten ze het allemaal af? Persoonlijk was ik allang in London geweest.
Heb even gezocht naar wat bronnen:quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, maar op basis waarvan verscheen dat bericht? Heeft Martin van Geel zich daarover uitgelaten? Henk ten Cate? Of was het een bericht uit één of andere kut-tabloid overgenomen?
m.vangeel@ajax.nl of m.van.geel@ajax.nl?quote:
Probeer ze allemaal maar, als Boula volgend jaar bij ajax speelt krijg je een biertjequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
m.vangeel@ajax.nl of m.van.geel@ajax.nl?
"Hij doorliep zijn jeugd bij achtereenvolgens Excelsior Maassluis, DSOV, Ajax, Haarlem en AZ."quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:56 schreef Ordinair het volgende:
Ja hij komt toch ook uit onze jeugd?
Allemaal even mailen mensen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
m.vangeel@ajax.nl of m.van.geel@ajax.nl?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:56 schreef Ordinair het volgende:
Ja hij komt toch ook uit onze jeugd?
Heb hem gemaild, voor bier doe ik alles.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Probeer ze allemaal maar, als Boula volgend jaar bij ajax speelt krijg je een biertje.
Top, tot wanneer loopt de transerperiode?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem gemaild, voor bier doe ik alles.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem gemaild, voor bier doe ik alles.
Nog exact drie maanden, maar heb Martin geadviseerd snel te handelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Top, tot wanneer loopt de transerperiode?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan zal ik alvast gaan sparen.
*U vraagt, wij draaien: klik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef TIM-846 het volgende:
@ Cyberia, Heb je gifje nog ergens van die actie van huntelaar?
Ja, vieze stinkerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
Was toen ook een mooi itempje bij die Zuid-Afrika docu. Harry Vermeegen die de slaapkamer van Stam en Klaas ging bezoeken. Die Huntelaar was de hele tijd aan het ruften
Haha was een mooi duo jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
Was toen ook een mooi itempje bij die Zuid-Afrika docu. Harry Vermeegen die de slaapkamer van Stam en Klaas ging bezoeken. Die Huntelaar was de hele tijd aan het ruften
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klaas Jan zo nuchter als altijd. Schitterend filmpje waarin Huntelaar iemand van de fiets moet schoppen.![]()
Whaha ja en op het laatst: Leeft hij nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef w00h00 het volgende:
"Het is dat die bert geen haar heeft anders was die raak geweest!"
Geweldig die klaas.
quote:'Kinderachtig. Dat deed ik in de D'tjes.'
Ryan Donk over het provocerende juichen van Klaas-Jan Huntelaar na het eigen doelpunt van de AZ-verdediger tegen Ajax (De Telegraaf)
Dat VI er nou weer mee komt, wil niet zeggen dat Ryan Donk het steeds blijft roepen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
Hij zit er nog steeds mee , zit hem wel diep![]()
Telegraafquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat VI er nou weer mee komt, wil niet zeggen dat Ryan Donk het steeds blijft roepen.
Mompelt iets over de moraal van het verhaal.quote:
Ik heb me toch zo kapot gelachenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
Dat 'ie 's nachts niet durfde te slapen vanwege die geldwof op de arm van Stam enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb me toch zo kapot gelachenPrachtig was dat !
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat 'ie 's nachts niet durfde te slapen vanwege die geldwof op de arm van Stam enzo
Iets voor Ajaxquote:Fellaini wil breken met Standard
Marouane Felliani wil weg bij Standard. De 19-jarige middenvelder zou volgens Het Laatste Nieuws zelfs de wet van '78 willen gebruiken om onder zijn lopende contract tot 2011 uit te komen. Fellaini speelt nog maar sinds dit seizoen in het eerste elftal van de Rouches.
De reden dat Fellaini wil vertrekken, is omdat hij te weinig verdient. De Rode Duivel zou een maandsalaris hebben van een middelmatige speler in eerste klasse hebben.
Met de wet van '78 kan hij zonder veel problemen onder zijn contract uit. De verbrekingsvergoeding zou slechts een paar honderdduizend euro bedragen.
Voor geïnteresseerde clubs is dat een peulschil. Als Fellaini de beruchte wet zal gebruiken dan kan hij in principe niet naar een Belgische club. De clubs sloten immers een gentlemen's agreement dat ze geen spelers van mekaar aantrekken op basis van de wet van '78.
Het valt nog maar af te wachten of alle clubs zich aan deze afspraak houden. Standard kan de speler nog proberen te overhalen met een eventueel sterk verbeterd contract.
Belgiumsoccer.be
Ten Cate wilde er nog een sterke middenvelder bij, dan zou Fellaini een goede optie kunnen zijn.quote:
Kijkt iedereen hem nu ofso, het gaat hier echt rete traagquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klaas Jan zo nuchter als altijd. Schitterend filmpje waarin Huntelaar iemand van de fiets moet schoppen.![]()
Dit stond in het wereldje bij VI.nlquote:
quote:• Klaas-Jan Huntelaar: 'Eigen doelpunten maken en penalty's missen, dat deed ik zelfs niet eens in de D'tjes.
• Huntelaar: 'Liever kinderachtig naar de CL, dan volwassen de bal in eigen goal schieten.'
Zowel letterlijk (1.94 cm) als figuurlijk een van de grootste talenten van België. Verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, wat is het voor soort speler?
Duurt ff.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kijkt iedereen hem nu ofso, het gaat hier echt rete traag![]()
ja ff een zingende harrie vermegen weggehaald en de post van VAkkie_W en al die reacties daaropquote:
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ff een zingende harrie vermegen weggehaald en de post van VAkkie_W en al die reacties daarop
Je kunt hem ook negeren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?
Doe ik, maar vervuiling blijft vervuiling, voor je het weet wilt hij ons bestuur en de familie ook aanvallenquote:
Huiliequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit stond in het wereldje bij VI.nl
[..]
Kerel tyf op man. Ook zonder mijn inbreng word er hier vol op offtopic gelult over Harry Vermegen en zijn Dennis bier en weet ik het allemaal. Of over Huntelaar die een scheet laat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:
als je nou eens stopt met vervelen zou dat al heel wat slowchat schelen Vakkie_W en verder maar weer ontopic graag.
De eerste wedstrijden gespeeld op 14 en 15 augustus, de returns op 28 en 29 augustus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:41 schreef Bananenman het volgende:
Wanneer zijn de wedstrijden voor de voorronde CL? Welke data?
Waar ging die Defour nou uiteindelijk heen, en hoe heeft hij het daar gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef Black-Death het volgende:
Die speler is pas 19! En daarnaast weet ik niet of het een goed idee is om hem om te pikken via de wet van '78, aangezien Belgische clubs dan sneller geneigd zijn minder te onderhandelen in de toekomst. Overigens hield Ajax zich bij de zaak-Defour ook aan dat gentlemen-agreement die de Belgische clubs hebben gesloten, dus het zou vreemd zijn als Ajax nu wel toehapt.
Over de speler zelf weet ik niets overigens.
28 juliquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wanneer is de loting?
De loting vindt plaats op 27 juliquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wanneer is de loting?
Ja dat is één van de twee definitieve aankopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het nou met Delorge? Dat is toch gewoon rond?
Omdat Henk maar over diepgaande middenvelders blijft praten, dacht dat Delorge dat moest worden.
Het contract is getekend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het nou met Delorge? Dat is toch gewoon rond?
Omdat Henk maar over diepgaande middenvelders blijft praten, dacht dat Delorge dat moest worden.
François Sterchele zou wel een stoere spits zijn.
Hij ging naar een andere Belgische clubquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Omega het volgende:
[..]
Waar ging die Defour nou uiteindelijk heen, en hoe heeft hij het daar gedaan?
Vond ik wel netjes van Ajax.
Maar omdat hij dus weg wil (zelfs uiteindelijk via de wet van ´78, kunnen ze hem ook proberen te kopen voor een weliswaar iets hoger bedrag, maar dat alle partijen er beter van worden.
Overigens ken ik hem niet dus weet niet of hij wat waard is.
Omdat die dit jaar een sterke prestatie heeft geleverd in Belgie en daarnaast de Ajax-cultuur wel kentquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij ging naar een andere Belgische clubMaar ik weet niet of dat contract uiteindelijk nog op een normale manier is afgekocht. Het zal haast wel, denk ik. Hoe hij het heeft gedaan weet ik niet, maar ik zie Boussoufa denk ik liever komen.
Eigenlijk had hij moeten blijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Ordinair het volgende:
Misschien kunnen we Boukhari terug halen.Aangezien AZ hem toch niet meer nodig heeft.
Boukhariquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Ordinair het volgende:
Misschien kunnen we Boukhari terug halen.Aangezien AZ hem toch niet meer nodig heeft.
Zoals al eerder werd gezegd, Beyern kan meer bieden qua inkomsten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef MCH het volgende:
Over het Boula gerucht --> wij hebben nog kans op CL (Wij spelen CL), Bayern nur Uefa Cup voetbal.
Qua salaris, weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zoals al eerder werd gezegd, Beyern kan meer bieden qua inkomsten.
Natuurlijk wel, Bayern is een van de rijkste clubs ter wereld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Qua salaris, weet het zo net nog niet.
Dan moet Stam nog 4 jaar doorspelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
Maar, dat gaat ten koste van een Vermaelen. Hoezo niet wachten en dan Chivu proberen als stam stopt?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Qua salaris, weet het zo net nog niet.
Maar die moeten ook wat afknijpen komend jaar zou je denken, met het missen van de CL en Toni die ze al gehaald hebben. Maar dat ze veel meer geld hebben dan welke Nederlandse club dan ook, klopt wel natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Bayern is een van de rijkste clubs ter wereld.
Van Chelsea naar Ajax? Ik denk dat Khalid nog lekker een paar jaar in het buitenland vertoeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
Hoezo is Boulah een utopie? Qua prijs toch niet?
denk dat ie bij Bayern ook een goede kans heeft om die prutser van een Van Buyten te vervangenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hm dunno? Hij komt niet aan spelen toe nu, bij Ajax heeft ie meer kans.
So truequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
denk dat ie bij Bayern ook een goede kans heeft om die prutser van een Van Buyten te vervangen
UEFA CUPquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef Nashje het volgende:
Speelt Bayern eigenlijk CL ?
Ja, bij RKC ook, maar dan kiest hij denk ik toch eerder voor een club in Engeland, Italie, Duitsland of Spanje, waar hij die kans net zo goed heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hm dunno? Hij komt niet aan spelen toe nu, bij Ajax heeft ie meer kans.
Blijf in je eigen topic, of ga je met het volgend lijstje bezig houden: http://www.voetbalcentraa(...)06/07-bekend-gemaaktquote:
Dat moet toch pijn doen, die einduitslag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Blijf in je eigen topic, of ga je met het volgend lijstje bezig houden: http://www.voetbalcentraa(...)06/07-bekend-gemaakt
HHAHAHAHAHAHAHHA 9e. Neus op de feiten Vakkie_Wquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Blijf in je eigen topic, of ga je met het volgend lijstje bezig houden: http://www.voetbalcentraa(...)06/07-bekend-gemaakt
Niet al te diep erin wrijven he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHHA 9e. Neus op de feiten Vakkie_W
Die gothic? Van Bommel of Roy Makaay verdiend iets van 8 miljoen euro per jaar ofzo. Dus bayern betaald iets beter dan ajax.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Boulah gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Bayern aldus onze insider.
Zeker. Nog gefeliciteerd met je toernooiwinst trouwens. Hopelijk kan ik met de volgende meedoen.quote:
Die volgt snel, details krijg je te horen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zeker. Nog gefeliciteerd met je toernooiwinst trouwens. Hopelijk kan ik met de volgende meedoen.
Bayern heeft al een half team gekocht, dus ik denk niet dat die nog veel meer gaan halen. Bovendien hebben die al een erg sterk centrum.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zoals al eerder werd gezegd, Beyern kan meer bieden qua inkomsten.
Lucio en van Buyten zijn dit seizoen de twee grote clownen bij Bayern hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef twi het volgende:
[..]
Bayern heeft al een half team gekocht, dus ik denk niet dat die nog veel meer gaan halen. Bovendien hebben die al een erg sterk centrum.
Alex geht nach Chel$kiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie zegt dat Boula weg wil bij Chelsea? Die wil gewoon niet mislukken bij Chelsea lijkt mij.
quote:
quote:Niet Khalid Boulahrouz, maar Manuel da Costa is bij PSV de beoogde opvolger van de mogelijk naar Chelsea vertrekkende Alex. Dat liet technisch directeur Stan Valckx vandaag weten aan NOS Langs de Lijn
Bronquote:“Het vertrek van Alex is van twee dingen afhankelijk. Hij moet vertrouwen hebben dat hij bij Chelsea inderdaad aan spelen toekomt én dat hij een werkvergunning in Engeland krijgt. Ik denk dat beide zaken wel in orde zullen komen. Dat is in ieder geval de informatie die ik te horen heb gekregen. De kans dat hij gaat is niet honderd procent, maar wij zitten wel in de wachtkamer."
Mourinho vind Carvalho zijn beste verdediger en Terry gaat sowieso niet op de bank zitten.quote:
Alex? Die mag denk ik rotten op de bank of wedstrijden spelen in de Carling Cupquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mourinho vind Carvalho zijn beste verdediger en Terry gaat sowieso niet op de bank zitten.
En Alex wil sowieso spelen. 1+1=2?
Juist 'em! Stam-Boulahquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom maar Boula.
En dan nog? Ze kwamen er afgelopen seizoen juist telkens 1 te kort. Pas als Chelsea 2 verdedigers aantrekt, zou ik rekenen op een vertrek van Boulahrouz.quote:
Alleen al het feit dat de verdediging van PSV een stuk minder wordt is goed nieuws als Khalid Boulahrouz dan ook nog eens naar Ajax zou komen, zou helemaal geweldig zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En dan nog? Ze kwamen er afgelopen seizoen juist telkens 1 te kort. Pas als Chelsea 2 verdedigers aantrekt, zou ik rekenen op een vertrek van Boulahrouz.
Heb gisteren een mailtje gestuurd naar Martin van Geel, maar nog niks teruggehad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk wel interesse in Boulah? Ik heb daar nog niets van gehoord.
Boulah is erg gevoelig voor t grote geld volgens mij...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van Chelsea naar Ajax? Ik denk dat Khalid nog lekker een paar jaar in het buitenland vertoeft.
Eensch, we kunnen t altijd proberen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe dat had ik gelezen ja
Maar voor zover ik weet, heeft Ajax nog geen interesse getoond in Boulah en zelfs nog niet eens geïnformeerd. Zou een gemiste kans zijn.
Een poging wagen lijkt me toch wel verstandig. Niet geschoten is altijd mis.
Ik las iets over één of andere Roemeen. Maar die ken ik verder niet. Ben zijn naam ook al weer vergeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eensch, we kunnen t altijd proberen.![]()
Wie zou t anders moeten worden?![]()
Dat was hem ja. Goede speler?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef denthemen het volgende:
Constantin
Hmm.. lovende woorden, had nog nooit van hem gehoord. Misschien dat die van der Zee zijn contacten ff kan aansporenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij Alex Silva (Sao Paulo) maar, check: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=27062
Ja, voor mij ook. Maar ik ben bang dat hij het niet gaat worden, als het dan maar niet aan Ajax ligt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boulah is voor mij eerste keus.
iemand een link waar ik dit nog terug kan kijken? ik heb het destijds gemistquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
quote:Ten Cate genomineerd voor titel Coach van het Jaar
Henk ten Cate (Ajax), Louis van Gaal (AZ), Ronald Koeman (PSV) en Fred Rutten (FC Twente) zijn genomineerd voor de titel Coach van het Jaar 2007. Het tijdschrift De Voetbaltrainer maakte de nominaties voor de Rinus Michels Awards donderdag bekend. Op 9 juni kiezen de Nederlandse coaches op het trainerscongres de winnaar.
Dan hadden ze Erwin Koeman ook wel kunnen nomineren!quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8681/bb.20070121.asfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:56 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
iemand een link waar ik dit nog terug kan kijken? ik heb het destijds gemist![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=3848336&md5=51933be11617b49fe72151bbe8627354
Nee, laat HtC hem maar winnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef SiemeN het volgende:
Wat mij betreft mag van Gaal die prijs best winnen. Hij heeft de juiste prijzen al weg gegeven.
Ik weet nog dat het wel uren leek te duren toen Trabelsi iets met die bal moest doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:35 schreef MaxC het volgende:
Deze kwam ik net tegen
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Wat was dat een prachtige wedstrijd zeg![]()
quote:
Bronquote:Leonardo: "Sneijder is beter dan Deco"
Leonardo heeft zich vrijdag bijzonder positief uitgelaten over teamgenoot Wesley Sneijder. Volgens de Braziliaan mag de kleine middenvelder zich tot een van de beste spelers ter wereld rekenen.
"Waarom? Omdat hij de beste middenvelder van Nederland is. Hij heeft een sleutelrol in de ploeg. Als hij weggaat, is dat een groot verlies. Als ik Ajax was, zou ik er echt alles voor opzij zetten om hem minimaal nog jaar bij ons te houden", aldus Leonardo tegenover het ANP.
De Braziliaan, die voor Ajax vanwege een blessure nauwelijks in actie kwam, ziet de toekomst van Sneijder rooskleurig tegemoet. "Wesley is beter dan Deco. Hij verrast met de bal op elk moment in de wedstrijd. Soms lachen we samen over de toekomst. Dan zeg ik tegen hem dat hij nog een jaar moet wachten en dat hij eerst naar Barcelona moet gaan en dat ik later kom. Ik zeg ook altijd dat blaugrana hem beter staat dan het wit van Valencia."
Treurig hoe t nu ervoor staat met Hatem. Kan hij niet terugkomen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het wel uren leek te duren toen Trabelsi iets met die bal moest doen.
Ongelofelijk, die actie leek wel een uur te duren en niemand bij Feyenoord doet ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:35 schreef MaxC het volgende:
Deze kwam ik net tegen
Ongelooflijk wat geflatteerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:49 schreef Luco het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=y4oHknprrWQ&mode=related&search=
4:45... Mooie actie van Kanu
Die grim was trouwens niet een misselijke keeper lolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:49 schreef Luco het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=y4oHknprrWQ&mode=related&search=
4:45... Mooie actie van Kanu
Ongelooflijk. Met een B-elftal een paar dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar die kakkerlakjes met 5-0 in hun eigen stadion oprollenquote:
Dat is nog niet eens de helft van de spelers die normaal in de basis zouden staan. Dus een B-elftal. Hoe dan ook. Ajax speelde verre van in hun sterkste opstelling. En die kakkies werden tot op het bot toe vernederd in eigen huisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
B elftal valt zo te zien ook wel mee, zie oa. Blind, Seedorf, Davids, Overmars etc. gewoon lopen. En Grim keepte ook de wedstrijd van zn leven
Tsja dat kan Fc Groningen nu zelfs ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens de helft van de spelers die normaal in de basis zouden staan. Dus een B-elftal. Hoe dan ook. Ajax speelde verre van in hun sterkste opstelling. En die kakkies werden tot op het bot toe vernederd in eigen huis![]()
Dat Feyenoord was wel een stukje beter zoals je ook in het filmpje ziet. Als het met rust 3-1 stond mocht ajax niet klagen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tsja dat kan Fc Groningen nu zelfs ookdus daar is geen eer meer aan te behalen
Ja ik was er bij toen der tijd in de stadion toen we met 2-4 in de kuip wonnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord was wel een stukje beter zoals je ook in het filmpje ziet. Als het met rust 3-1 stond mocht ajax niet klagen.
Die wedstrijd tegen Real is wel meesterlijk trouwens, dat is de betekenis van voetbal.
Nee dat was in het zelfde jaar als dat filmpje, toen we in kuip binnen 10 minuten met 2-0 achter stonden. Maar dat we nog met 2-4 wonnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
het stadion. En die wedstrijd was vorig jaar?
Geweldig artikel.quote:
quote:Soms lachen we samen over de toekomst. Dan zeg ik tegen hem dat hij nog een jaar moet wachten en dat hij eerst naar Barcelona moet gaan en dat ik later kom. Ik zeg ook altijd dat blaugrana hem beter staat dan het wit van Valencia.
Volgens mij stond ik rond die goal ergens op een treinspoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:35 schreef MaxC het volgende:
Deze kwam ik net tegen
Waarom denk je dat het de laatste paar topics zo veel over Boulah gaat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Longmen het volgende:
Boulah naar Bayern?
'Chelsea bereid door PSV gewilde Boulahrouz te verkopen aan Bayern'
Chelsea is bereid om Khalid Boulahrouz voor 3,5 miljoen pond (zo’n 5 miljoen euro) te laten vertrekken naar Bayern München. Dat schrijft The Daily Mirror. Dat is de helft van het bedrag dat Chelsea vorig jaar aan Hamburger SV overmaakte om de Nederlander in te lijven. Bayern struint de markt af op zoek naar defensieve versterkingen. De Tsjech Tomas Ujfalusi van Fiorentina is een andere optie. Boulahrouz zou ook in de belangstelling staan van PSV.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:51 schreef BobbyHill het volgende:
En via dit filmpje kwam ik dit tegen: een aantal ajacieden feliciteren ene Marjolein http://www.youtube.com/watch?v=9RtrBj30CL8&mode=related&search=
Die kop van Roger]
Vervelendquote:Volgens het doorgaans bij Valencia goed geïnformeerde Las Provincias wil de Spaanse club zijn bod op Wesley Sneijder niet meer verhogen. De Spaanse club houdt er nu serieus rekening mee dat het niet meer tot een transfer van de middenvelder zal komen en zou inmiddels bezig zijn met alternatieven voor versterking van het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |