http://lydje.web-log.nl/lydje/files/KJHVermegen.wmvquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Huntelaars reactie op al die aandacht
Vijf miljoen euro, dat moet Ajax toch ook kunnen betalen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
'Chelsea bereid tot verkopen Boulahrouz aan Bayern München'
Chelsea is bereid om Khalid Boulahrouz voor 3,5 miljoen pond (zo'n 5 miljoen euro) te laten vertrekken naar Bayern München. Dat schrijft The Daily Mirror. Dat is de helft van het bedrag dat Chelsea vorig jaar aan Hamburger SV overmaakte om de Nederlander in te lijven. Bayern struint de markt af op zoek naar defensieve versterkingen. De Tsjech Tomas Ujfalusi van Fiorentina is een andere optie. Boulahrouz zou ook in de belangstelling staan van PSV. (MA)
tuurlijk wel, maar wilt hij dat wel? dat heb ik nog nergens gelezen namelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vijf miljoen euro, dat moet Ajax toch ook kunnen betalen?
Ik vraag me eigenlijk wel af of Ajax (Van Geel/Ten Cate) wil twee van die houthakkers als Japie en Khalid in het centrum willen hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Lijkt me wel, gelijk halen die gast.
Ajax zou een mooi opstapje kunnen zijn, je wilt toch niet naar Bayern München?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af of Ajax (Van Geel/Ten Cate) wil twee van die houthakkers als Japie en Khalid in het centrum willen hebben.
5 Miljoen is niet veel en ik vind het een uitstekende verdediger, maar ik denk dat 'Boula' nog niet terug wilt naar Nederland.
ja preciesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Misschien wil hij ook wel wat rechtzetten bij de club die hem op zijn veertiende o.i.d. wegstuurde?
En Nederlandse toppers willen toch wel ooit bij een Nederlandse topclub gespeeld hebben, voor sommigen is dat toch een soort van jongensdroom.
We blijven hoop houden.
Hoop heb ik ook wel, maar is het reëel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Misschien wil hij ook wel wat rechtzetten bij de club die hem op zijn veertiende o.i.d. wegstuurde?
En Nederlandse toppers willen toch wel ooit bij een Nederlandse topclub gespeeld hebben, voor sommigen is dat toch een soort van jongensdroom.
We blijven hoop houden.
Een klein beetje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop heb ik ook wel, maar is het reëel?
Die aflevering blijft zó geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://lydje.web-log.nl/lydje/files/KJHVermegen.wmv
Klaas Jan zo nuchter als altijd. Schitterend
filmpje waarin Huntelaar iemand van de fiets moet schoppen.![]()
Volgens mij was hier al een keer een bericht gepost dat Ajax wel interesse had in Boulahrouz.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Vraag me altijd af of Ajax net zo denkt als wij hier? Zullen ze ook al oriënterend contact opgenomen hebben met Khalid Boulahrouz? Of wachten ze het allemaal af? Persoonlijk was ik allang in London geweest.
Ja, maar op basis waarvan verscheen dat bericht? Heeft Martin van Geel zich daarover uitgelaten? Henk ten Cate? Of was het een bericht uit één of andere kut-tabloid overgenomen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij was hier al een keer een bericht gepost dat Ajax wel interesse had in Boulahrouz.
Mail van Geel even dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Vraag me altijd af of Ajax net zo denkt als wij hier? Zullen ze ook al oriënterend contact opgenomen hebben met Khalid Boulahrouz? Of wachten ze het allemaal af? Persoonlijk was ik allang in London geweest.
Heb even gezocht naar wat bronnen:quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, maar op basis waarvan verscheen dat bericht? Heeft Martin van Geel zich daarover uitgelaten? Henk ten Cate? Of was het een bericht uit één of andere kut-tabloid overgenomen?
m.vangeel@ajax.nl of m.van.geel@ajax.nl?quote:
Probeer ze allemaal maar, als Boula volgend jaar bij ajax speelt krijg je een biertjequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
m.vangeel@ajax.nl of m.van.geel@ajax.nl?
"Hij doorliep zijn jeugd bij achtereenvolgens Excelsior Maassluis, DSOV, Ajax, Haarlem en AZ."quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:56 schreef Ordinair het volgende:
Ja hij komt toch ook uit onze jeugd?
Allemaal even mailen mensen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
m.vangeel@ajax.nl of m.van.geel@ajax.nl?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:56 schreef Ordinair het volgende:
Ja hij komt toch ook uit onze jeugd?
Heb hem gemaild, voor bier doe ik alles.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Probeer ze allemaal maar, als Boula volgend jaar bij ajax speelt krijg je een biertje.
Top, tot wanneer loopt de transerperiode?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem gemaild, voor bier doe ik alles.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem gemaild, voor bier doe ik alles.
Nog exact drie maanden, maar heb Martin geadviseerd snel te handelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Top, tot wanneer loopt de transerperiode?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan zal ik alvast gaan sparen.
*U vraagt, wij draaien: klik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef TIM-846 het volgende:
@ Cyberia, Heb je gifje nog ergens van die actie van huntelaar?
Ja, vieze stinkerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
Was toen ook een mooi itempje bij die Zuid-Afrika docu. Harry Vermeegen die de slaapkamer van Stam en Klaas ging bezoeken. Die Huntelaar was de hele tijd aan het ruften
Haha was een mooi duo jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
Was toen ook een mooi itempje bij die Zuid-Afrika docu. Harry Vermeegen die de slaapkamer van Stam en Klaas ging bezoeken. Die Huntelaar was de hele tijd aan het ruften
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klaas Jan zo nuchter als altijd. Schitterend filmpje waarin Huntelaar iemand van de fiets moet schoppen.![]()
Whaha ja en op het laatst: Leeft hij nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef w00h00 het volgende:
"Het is dat die bert geen haar heeft anders was die raak geweest!"
Geweldig die klaas.
quote:'Kinderachtig. Dat deed ik in de D'tjes.'
Ryan Donk over het provocerende juichen van Klaas-Jan Huntelaar na het eigen doelpunt van de AZ-verdediger tegen Ajax (De Telegraaf)
Dat VI er nou weer mee komt, wil niet zeggen dat Ryan Donk het steeds blijft roepen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
Hij zit er nog steeds mee , zit hem wel diep![]()
Telegraafquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat VI er nou weer mee komt, wil niet zeggen dat Ryan Donk het steeds blijft roepen.
Mompelt iets over de moraal van het verhaal.quote:
Ik heb me toch zo kapot gelachenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
Dat 'ie 's nachts niet durfde te slapen vanwege die geldwof op de arm van Stam enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb me toch zo kapot gelachenPrachtig was dat !
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat 'ie 's nachts niet durfde te slapen vanwege die geldwof op de arm van Stam enzo
Iets voor Ajaxquote:Fellaini wil breken met Standard
Marouane Felliani wil weg bij Standard. De 19-jarige middenvelder zou volgens Het Laatste Nieuws zelfs de wet van '78 willen gebruiken om onder zijn lopende contract tot 2011 uit te komen. Fellaini speelt nog maar sinds dit seizoen in het eerste elftal van de Rouches.
De reden dat Fellaini wil vertrekken, is omdat hij te weinig verdient. De Rode Duivel zou een maandsalaris hebben van een middelmatige speler in eerste klasse hebben.
Met de wet van '78 kan hij zonder veel problemen onder zijn contract uit. De verbrekingsvergoeding zou slechts een paar honderdduizend euro bedragen.
Voor geďnteresseerde clubs is dat een peulschil. Als Fellaini de beruchte wet zal gebruiken dan kan hij in principe niet naar een Belgische club. De clubs sloten immers een gentlemen's agreement dat ze geen spelers van mekaar aantrekken op basis van de wet van '78.
Het valt nog maar af te wachten of alle clubs zich aan deze afspraak houden. Standard kan de speler nog proberen te overhalen met een eventueel sterk verbeterd contract.
Belgiumsoccer.be
Ten Cate wilde er nog een sterke middenvelder bij, dan zou Fellaini een goede optie kunnen zijn.quote:
Kijkt iedereen hem nu ofso, het gaat hier echt rete traagquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klaas Jan zo nuchter als altijd. Schitterend filmpje waarin Huntelaar iemand van de fiets moet schoppen.![]()
Dit stond in het wereldje bij VI.nlquote:
quote:• Klaas-Jan Huntelaar: 'Eigen doelpunten maken en penalty's missen, dat deed ik zelfs niet eens in de D'tjes.
• Huntelaar: 'Liever kinderachtig naar de CL, dan volwassen de bal in eigen goal schieten.'
Zowel letterlijk (1.94 cm) als figuurlijk een van de grootste talenten van België. Verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, wat is het voor soort speler?
Duurt ff.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kijkt iedereen hem nu ofso, het gaat hier echt rete traag![]()
ja ff een zingende harrie vermegen weggehaald en de post van VAkkie_W en al die reacties daaropquote:
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ff een zingende harrie vermegen weggehaald en de post van VAkkie_W en al die reacties daarop
Je kunt hem ook negeren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?
Doe ik, maar vervuiling blijft vervuiling, voor je het weet wilt hij ons bestuur en de familie ook aanvallenquote:
Huiliequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit stond in het wereldje bij VI.nl
[..]
Kerel tyf op man. Ook zonder mijn inbreng word er hier vol op offtopic gelult over Harry Vermegen en zijn Dennis bier en weet ik het allemaal. Of over Huntelaar die een scheet laat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:
als je nou eens stopt met vervelen zou dat al heel wat slowchat schelen Vakkie_W en verder maar weer ontopic graag.
De eerste wedstrijden gespeeld op 14 en 15 augustus, de returns op 28 en 29 augustus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:41 schreef Bananenman het volgende:
Wanneer zijn de wedstrijden voor de voorronde CL? Welke data?
Waar ging die Defour nou uiteindelijk heen, en hoe heeft hij het daar gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef Black-Death het volgende:
Die speler is pas 19! En daarnaast weet ik niet of het een goed idee is om hem om te pikken via de wet van '78, aangezien Belgische clubs dan sneller geneigd zijn minder te onderhandelen in de toekomst. Overigens hield Ajax zich bij de zaak-Defour ook aan dat gentlemen-agreement die de Belgische clubs hebben gesloten, dus het zou vreemd zijn als Ajax nu wel toehapt.
Over de speler zelf weet ik niets overigens.
28 juliquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wanneer is de loting?
De loting vindt plaats op 27 juliquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wanneer is de loting?
Ja dat is één van de twee definitieve aankopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het nou met Delorge? Dat is toch gewoon rond?
Omdat Henk maar over diepgaande middenvelders blijft praten, dacht dat Delorge dat moest worden.
Het contract is getekend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het nou met Delorge? Dat is toch gewoon rond?
Omdat Henk maar over diepgaande middenvelders blijft praten, dacht dat Delorge dat moest worden.
François Sterchele zou wel een stoere spits zijn.
Hij ging naar een andere Belgische clubquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Omega het volgende:
[..]
Waar ging die Defour nou uiteindelijk heen, en hoe heeft hij het daar gedaan?
Vond ik wel netjes van Ajax.
Maar omdat hij dus weg wil (zelfs uiteindelijk via de wet van ´78, kunnen ze hem ook proberen te kopen voor een weliswaar iets hoger bedrag, maar dat alle partijen er beter van worden.
Overigens ken ik hem niet dus weet niet of hij wat waard is.
Omdat die dit jaar een sterke prestatie heeft geleverd in Belgie en daarnaast de Ajax-cultuur wel kentquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij ging naar een andere Belgische clubMaar ik weet niet of dat contract uiteindelijk nog op een normale manier is afgekocht. Het zal haast wel, denk ik. Hoe hij het heeft gedaan weet ik niet, maar ik zie Boussoufa denk ik liever komen.
Eigenlijk had hij moeten blijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Ordinair het volgende:
Misschien kunnen we Boukhari terug halen.Aangezien AZ hem toch niet meer nodig heeft.
Boukhariquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Ordinair het volgende:
Misschien kunnen we Boukhari terug halen.Aangezien AZ hem toch niet meer nodig heeft.
Zoals al eerder werd gezegd, Beyern kan meer bieden qua inkomsten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef MCH het volgende:
Over het Boula gerucht --> wij hebben nog kans op CL (Wij spelen CL), Bayern nur Uefa Cup voetbal.
Qua salaris, weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zoals al eerder werd gezegd, Beyern kan meer bieden qua inkomsten.
Natuurlijk wel, Bayern is een van de rijkste clubs ter wereld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Qua salaris, weet het zo net nog niet.
Dan moet Stam nog 4 jaar doorspelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
Maar, dat gaat ten koste van een Vermaelen. Hoezo niet wachten en dan Chivu proberen als stam stopt?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Qua salaris, weet het zo net nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |