Slijmbalquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef JDude het volgende:
Koffie + Kuukske = Gezelliger.
Gaarne.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Knuffelen?
*Knuffelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef JDude het volgende:
Gaarne.
quote:
Maak eens wat foto's van die pizza dan hequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weer. eerst pizza eten en dan lekker met mijn vette nieuwe cam spelen
Je zat weer druk te F5en op bladzijde 6? Geeft niet hoor Sjo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, hij was al vol.
Neh, ff 3FM luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je zat weer druk te F5en op bladzijde 6? Geeft niet hoor Sjo.
Kip en pinda's. Als het goed is.quote:
Je werkt wat af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef leonieke het volgende:
Idd
Alhoewel morgen van 8u tot 19u werken ook vermoeiend zal zijn
Maar dan vrijdag thuis (om zaterdag nog 4 uur te gaan werken)
Ja hoorquote:
Toch een nieuw fototoestel gekocht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorDruk aan 't klooien met m'n nieuwe speuleke
Nouja, met zaterdag erbij enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef leonieke het volgende:
38u per week. Valt toch mee?
Jij bent best pienter, voor een Belgquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je ondertussen toch al een foto van gemaakt?
Tonen!
Ah, dat is uitzonderlijk hoor. Normaalgezien 4 keer per jaar (opendeurdag en infodag).quote:
Je verdient een pak rammel, maar ik geef het jou niet omdat je het te graag krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent best pienter, voor een Belg
Okayquote:Komt eraan
Daar hebben we het straks tussen de lakens nog wel even over jongedamequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef leonieke het volgende:
Je verdient een pak rammel, maar ik geef het jou niet omdat je het te graag krijgt![]()
Ohhw. Dan valt het wel meequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat is uitzonderlijk hoor. Normaalgezien 4 keer per jaar (opendeurdag en infodag).
Zaterdag moet Phille bijzitten en aangezien we dan rechtstreeks naar mijn ma zullen gaan, ga ik gewoon mijn vier uur van vrijdag op zaterdag werkenZijn we vrijdag samen thuis en zaterdag samen op het werk
(en kunnen we vrijdag de laatste regelingen treffen voor ons krediet en onze nieuwe bankrekening).
Ik dacht dat dat een mannending wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef leonieke het volgende:
Mooi ding
Met zoveel knopjesIk hou van knopjes
![]()
![]()
Ik mag niet klagen over mijn urenquote:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een mannending was.
Aan de achterkant zitten er nog veel meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mooi ding
Met zoveel knopjesIk hou van knopjes
![]()
![]()
Had ik er ook maar zoveelquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de achterkant zitten er nog veel meer![]()
[afbeelding]
Kom je wat tekort of zo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef leonieke het volgende:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoorvind ik wel leuk
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef leonieke het volgende:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag ook niet klagen.
Dat scheelt een dag. 4 dagen per week lijkt me ook wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag ook niet klagen. Maar ja, ik werk ook maar 31 uur per week.
Naah, minder knopjes = Meer aandacht per knopjequote:
Wij nederlanders lezen dat zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Het is toch niet omdat ik mijn appreciatie uitdruk dat ik iets tekort kom?
quote:
Jullie Nederlanders zullen op die manier nooit een vrouw helemaal kunnen begrijpen als je niet tussen de regels door kunt lezenquote:
Nee, maar goed, dat heeft met nederlander zijn geen moer te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie Nederlanders zullen op die manier nooit een vrouw helemaal kunnen begrijpen als je niet tussen de regels door kunt lezen
Hmz.. heb je misschien ook wel een punt. Maar toch... Nederlandersquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat heeft met nederlander zijn geen moer te maken.
Leer eerst zelf maar eens leven met je historische keuzes julliequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:
Hmz.. heb je misschien ook wel een punt. Maar toch... Nederlanders![]()
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leer eerst zelf maar eens leven met je historische keuzes jullie
kwijt zijn weljaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.
Ik ben met 15 minuutjes fietsen bij jullie Belgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.
Dat schermpje ziet er vet hip uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de achterkant zitten er nog veel meer![]()
[afbeelding]
Had mijn vorige ook alquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat schermpje ziet er vet hip uit.
Met draaiding
Wallonie bij Frankrijk, Vlaanderen bij Brabant en Limburg en het Nederland van boven de rivieren zoekt het maar uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
NEEE! WEG ERMEE!quote:
quote:
Je mist ons, he?quote:
Altijd goed voor een glimlach.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zet ff wat anders op
en twee oranje poten
Ja, wat jij wilquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mist ons, he?Maar je vindt het moeilijk om het hier zomaar ff te zeggen. Begrijp ik wel hoor
Ik speel anders het spelletje wel eventjes mee
Met mijn moeder prima, mijn vrouw ook overigens.. Mijn vader daarintegen een stuk minder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het met moeder de vrouw, Pheno?
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik denk dat dat ook maar beter zo kan blijvenquote:
Dat laatste is wel minderquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn moeder prima, mijn vrouw ook overigens.. Mijn vader daarintegen een stuk minder.
Houden zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik denk dat dat ook maar beter zo kan blijven
tja, ze kunnen niet echt vinden wat voor bacterie er in zijn lichaam huist. Dus nu weer een kuur gehad, maar het slaat niet aan.quote:
Das wel heel shit dan. Ze blijven iedere keer maar gokkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, ze kunnen niet echt vinden wat voor bacterie er in zijn lichaam huist. Dus nu weer een kuur gehad, maar het slaat niet aan.
Zoals doktoren werken, echte kennis hebben ze al lang niet meer. Tenminste, ik vraag het me iedere keer weer erg af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel shit dan. Ze blijven iedere keer maar gokken
Ze mogen haar Hiv inspuiten. Virtueel dan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee kan deze ongein anders ook ff kappen wezen?
http://www.nu.nl/news/109(...)et_niet_meer%27.html
Stout geweest, foei, 3 weken de cel in, lekker belangrijk. Ga er even een drama van maken dat het een naam heeft zeg. En dan de rest van de wereld de schuld geven. Jankhoer.
zal me de tering wezen wat ze in dr spuiten. Als dat gejank maar eens kappen mag wezen heel de tijd. Net alsof die snol wat voorstelt omdat ze toevallig een rijke pa heeft en graag alles doet wat ter wereld ooit verboden is. En dan gaan janken alsof de wereld vergaat omdat ze ff 3 weken de cel in moet. Wie denkt ze wel dat ze is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze mogen haar Hiv inspuiten. Virtueel dan.
Tussendoor slapen op de bank is niet slim hequote:
Ik niet eens. tenminste, niet dat ik weet. Maar het lijkt net of ik een hele nacht heb lopen feesten of zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Heb ik me daar even een partij slecht geslapen.
Gewoon bovenop JD liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb van 4 tot 5 wakker gelegen, dekens weggetrapt, kussens omgedraaid en door het huis gegooid en genoten van de pijn in mijn rug die ons bed op de grond mij oplevert.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb van 4 tot 5 wakker gelegen, dekens weggetrapt, kussens omgedraaid en door het huis gegooid en genoten van de pijn in mijn rug die ons bed op de grond mij oplevert.
Nee, 18 juni bellen ze over een datum om de boel te leveren. Vannacht was ik in staat om op de bank te gaan slapen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, het bed dat je besteld had was nog niet geleverd ofzo toch?
Damnquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, 18 juni bellen ze over een datum om de boel te leveren. Vannacht was ik in staat om op de bank te gaan slapen.
Hmmz oké.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Het is 21 april besteld.. Da's nog redelijk vlot geweest. We hadden er gewoon nog niet echt over nagedacht destijds.
Een ***leveringstijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom is er dan niet eerder een beter bed besteld
Nja, iig is het besteld, dus kan je uitkijken naar -hoop ik- een betere nachtrustquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Mja, we hadden het allang kunnen hebben. Als IKEA braaf had geleverd.
Dat kan ook wel op de bank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Pheno het volgende:
en betere sex
Voor bepaalde standjes lastigerquote:
Waarom sleep je die niet naar je huisje toe als overbrugging?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik kijk er ook echt naar uit. Alleen het duurt nog zo lang.. en vannacht was ik echt gewoon kwaad. We slapen het weekend dan ook bij m'n ouders thuis, daar staat mijn oude tweepersoonsbedje nog intact te wezen.
Uit elkaar schroeven, verhuizen, in elkaar zetten. Uit elkaar schroeven, terugverhuizen en weer in elkaar zitten. No thanksquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom sleep je die niet naar je huisje toe als overbrugging?
Shake fucking handsquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Heb ik me daar even een partij slecht geslapen.
Was je zo onder de indruk van je nieuwe camera Fles?quote:
Nee. Gewoon. Ik wou dat vandaag over was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was je zo onder de indruk van je nieuwe camera Fles?
Maandag ga ik op vakantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mm..niet te snel Flesje..
een dagje rust zal me goed doen
Ik kan me niet voorstellen dat Fles niet met de trein gaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe
vandaar![]()
gezellig! have fun alvast
met de trein?![]()
Waar ga je ook weer heen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb over 3 maanden ook zin in mijn treinreis. Moet ik nog wat meenemen dan Fles?
TransSiberieExpressquote:
Een camera om voor Fles alle stationsnaambordjes vast te leggen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Fles niet met de trein gaat.
Ik heb over 3 maanden ook zin in mijn treinreis. Moet ik nog wat meenemen dan Fles?
WJDzquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Een camera om voor Fles alle stationsnaambordjes vast te leggen!
De politie heeft groot gelijkquote:AMSTERDAM - Een Duitse vrouw is woensdag per ongeluk met haar auto een metrostation in Düsseldorf binnengereden. De 52-jarige automobiliste zag de trappen van het metrostation aan voor de ingang van een parkeergarage, zo meldt de BBC.
De auto kwam op de trap tot stilstand. De vrouw raakte niet gewond, maar was wel in shock door het incident.
Vier jaar geleden vond een soortgelijk ongeval plaats in hetzelfde metrostation. Een 50-jarige man zag de ingang van het metrostation toen ook aan voor een ondergrondse parkeergarage.
Volgens de politie zal de ingang van het metrostation niet worden aangepast.
Je gaat me niet vertellen dat je ook nog Duits bent he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat zei Marc ook van de week. Blondt en Duits =was de conclusie.
Nou ja, dat zullen we nog weleens zien danquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. 100% Brabantse schoonheid.
Ik zal een poging doenquote:
Verdulle. Als ik gewoon had gezegd Brabants, dan had je het zelf toegevoegd. Doe ik eens niet minderwaardig over mijzelf, stamp je het weer de grond in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, dat zullen we nog weleens zien dan
Je weet dan iig zeker dat je steeds wat bijzonders te pakken hebtquote:
Gelukkig, jullie begrijpen ons ook eens een keer nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Als ik gewoon had gezegd Brabants, dan had je het zelf toegevoegd. Doe ik eens niet minderwaardig over mijzelf, stamp je het weer de grond in.
Maar doen het nietquote:
Ahwquote:
Dat gaat dus vanzelf goedkomen, zo te zien?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
Het moest niet gekker worden, een klant die geen zin heeft in mij te woord te staan nadat ik had opgemerkt dat hij het beste even kon reply-en ipv direct in de telefoon te kruipen![]()
Och, ik maak me geen zorgen, collega heeft het overgenomen, en hij eist dat hij teruggebeld wordt door de manager.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat dus vanzelf goedkomen, zo te zien?
Van die huilies heb je overal iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
Och, ik maak me geen zorgen, collega heeft het overgenomen, en hij eist dat hij teruggebeld wordt door de manager.
Het was zeker schattigquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die huilies heb je overal iddSchattig, wel
Ik denk dat de muis dat niet lief vind, vooral als het warme thee is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:00 schreef es70 het volgende:
Hoe ziek wordt een muis van een plens thee over zijn scrollwieltje
Ongeveer net zo niet lief als een toetsenbord dat doorgaans vindtquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk dat de muis dat niet lief vind, vooral als het warme thee is.
wraps, guacemole, mexicaanse bonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
Dusch.
vanavond maar een bak nasi + saté halen bij de supermarkt.
Pasta met salade vanavond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
Dusch.
vanavond maar een bak nasi + saté halen bij de supermarkt.
Ik denk dat het meer boeit of er suiker in de thee zatquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef es70 het volgende:
Ongeveer net zo niet lief als een toetsenbord dat doorgaans vindt.
Want dan kan ik erop gaan wachten dat ze het allebei gaan begeven... Alweer.
Natuurlijk warme thee, kouwe thee is goor.
Daar zou ik ook nog voor kunnen opteren. Met geraspte kaas. Keuzes.quote:
Een zoetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer boeit of er suiker in de thee zat
en er is altijd nog wel iemand die nog een muis en/of toetsenbord heeft liggen. Tip: zoek naar IT-poppetjes in je kennissenkring
Lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Pheno het volgende:
Daar zou ik ook nog voor kunnen opteren. Met geraspte kaas. Keuzes.
Ik voorzie een drama, ik moet naar het postkantoor. Ik sluit de tent gewoon om kwart over 3 al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker.
Ik voorzie hier overwerk. Gatverdamme.
Bahquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker.
Ik voorzie hier overwerk. Gatverdamme.
Check je werkmail eens even lieverd... of meteen je Hotmail, mag ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger. Niet normaal.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:24 schreef JDude het volgende:
Check je werkmail eens even lieverd... of meteen je Hotmail, mag ook.
Probeer moed te houden; er zal heus wel een werkgever zijn die je wel wilt aannemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:Wat is solliciteren k*t, nouja afwijzingen.
Ik hoop het, alleen die moed zakt wel steeds dieper.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Probeer moed te houden; er zal heus wel een werkgever zijn die je wel wilt aannemen
heerlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we samen klagen.![]()
met zijn allen tegelijk.
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoop het, alleen die moed zakt wel steeds dieper.![]()
Dat is het hem juist, wisten ze dat maar, dan werd ik niet afgewezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakEn wie je niet wil, verdient je niet
Ze weten gewoon niet wat ze missen
Ja, en ja. Stil hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je jarig ? vandaag?![]()
Waarom staat dat nergens?![]()
Woon jij DAAR ja?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.nu.nl/news/109(...)de_Bollenstreek.html > Verdorie. Mijn mooie dorp weer in slecht nieuws
Ohhh niet zo gek doen, dit zijn geen toestanden, maar welgemeende felicitaties.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en ja. Stil hoor
omdat ik geen zin in toestanden en zulks heb.
Dank je wel![]()
In S'heim jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij DAAR ja?Dat had ik nou nooit gedacht, eigenlijk
Mijn ouders mailden al "worden we nog verwacht donderdag? zal wel laat worden want we zijn druk bla bla" Dus ik mail terug "welnee joh doe relaxt, komt ander keertje wel weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh niet zo gek doen, dit zijn geen toestanden, maar welgemeende felicitaties.![]()
![]()
Je bent niet zo van een verjaardagvierderquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders mailden al "worden we nog verwacht donderdag? zal wel laat worden want we zijn druk bla bla" Dus ik mail terug "welnee joh doe relaxt, komt ander keertje wel weer"
Krijg ik een mailtje terug "Maar worden we nou nog verwacht??"
"Nee" was niet echt een geldig antwoord kennelijk
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders mailden al "worden we nog verwacht donderdag? zal wel laat worden want we zijn druk bla bla" Dus ik mail terug "welnee joh doe relaxt, komt ander keertje wel weer"
Krijg ik een mailtje terug "Maar worden we nou nog verwacht??"
"Nee" was niet echt een geldig antwoord kennelijk
Hoe raad je 't zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je bent niet zo van een verjaardagvierder
Dat doen ze nu ook gewoon hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef Bengeltje het volgende:Maar ben eens eerlijk, als ze een kopje koffie ofzo kwamen drinken had je
toch wel gewaardeerd?
Oftewel, ik kan ALSNOG een extra kaartje kopen om fatsoenlijk ende legaal de grens over te kunnenquote:Le billet réseau n'est pas valable au départ et ā destination d'un point frontičre.
Dus toch wel handig dat ze komen anders had je het misschien uitgesteld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook gewoon hoor
alleen moet ik straks als een idioot alle was strijken en stofzuigen en mijn bed verschonen en boodschappen doen en de lege flessen naar de keuken schuiven
Maar goed, dan is de hut ook weer een beetje aan kant
niemand. Stil jij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Verjaardag? Wie is er jarig?
Nee want ik moet maandag toch op vakantie en zaterdag heb ik er veel meer tijd voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus toch wel handig dat ze komen anders had je het misschien uitgesteld.![]()
Jij!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand. Stil jij.
Blijkbaar wel heel ergquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Goh, was mijn opmerking zo topicdodend?.
Nee, het was gewoon tijd om naar huis te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Goh, was mijn opmerking zo topicdodend?.
Diablo II , oud spelquote:
Valt toch best wel mee? Ik heb vaak ook mijn was op het bed liggen, wanneer ik zin heb vouw ik het opquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn bed ligt vol ongevouwen was, wat normaal 24/7 op de bank ligt. Verder kan ik moeilijk echt ergens commentaar op krijgen, denk ik
Afwas, stofzuigen, stoffen, planten water geven, etc etcquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn bed ligt vol ongevouwen was, wat normaal 24/7 op de bank ligt. Verder kan ik moeilijk echt ergens commentaar op krijgen, denk ik
planten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afwas, stofzuigen, stoffen, planten water geven, etc etc
Ga die nog maar even snel halen danquote:
*jaloers is, dat wil ik hier ookquote:
Misschien heeft speedy nog wat voor jequote:
Doopie wil vast niet meewerken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft speedy nog wat voor je
Hier ook geen regen trouwens hooralleen wat donderklappen, en dat trekt naar het oosten weg
Niet echt, maar koffie is super-smerig dus dan maar theequote:
Hebben ze gelijk in toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik werd net door mijn ouders een treinenfreak genoemd
En ze weten nog niet de helft
Dat ik dit jaar 50.000 km wil makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk in toch?
En wat weten ze niet dan?
Als je nou zwaar aan de drugs zat, of kleine meisje in de bosjes aan het verkrachten wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik dit jaar 50.000 km wil maken
waarvan 10.000 in de komende maand
en dat ik eind van dit jaar 2000 bordjes wil hebben
Drinken ze alleen maar theequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
speciaal suikersticks en kupjes koffiemelk in huis gehaaldpa en ma komen zo
Als ik iemand uitnodig dan is het voor bierquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Dan nodig je iemand uit die die bagger wel wil
Dan mag ik dus niet komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand uitnodig dan is het voor bier
Snap het al hoorquote:
maandag ga ik pas weg heurquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het al hoor
Moet jij niet een trein richting het zuiden halen oid
En dan lekker een kaartje kopen in luxemburgquote:
ja idd, en nog wat brandbommen door wat ramen van wat kuttenten gooien hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan lekker een kaartje kopen in luxemburgLas ik nou zoiets?
Die winkel ga ik iig nu niets meer halen neequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, en nog wat brandbommen door wat ramen van wat kuttenten gooien hier
Schrijf er een klein programmaatje voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben inmiddels ook gearriveerd. Ik mag weer verder met m'n rendementscijfertjesgedoe.
Het is een Hogeschool heh Ph.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Pheno het volgende:
Schrijf er een klein programmaatje voor.
Ja dus? Ik heb progs geschreven voor banken.quote:
Het is allemaal te ingewikkeld voor ze. Wij lopen hier automatiseringsachtig gezien ongeveer 5 jaar achter.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Ja dus? Ik heb progs geschreven voor banken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is allemaal te ingewikkeld voor ze. Wij lopen hier automatiseringsachtig gezien ongeveer 5 jaar achter.
Ik zou me verdiepen in de zieke kunst van excle functies, dan heb je ze zo gemaakt, denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Excel hebben we dan weer wel.
Werkt het dan ook met het studentenadmi systeem?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zou me verdiepen in de zieke kunst van excle functies, dan heb je ze zo gemaakt, denk ik
Herhalende acties schreeuwen om kleine programma's, al zijn het excel scriptjes.
Mijn aartsvijand.quote:
quote:
Inddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Ieder z'n meug Speedo.
Ja hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:30 schreef Sjowhan het volgende:
Veel werk te doen, maagoed.
Cijfertjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben inmiddels ook gearriveerd. Ik mag weer verder met m'n rendementscijfertjesgedoe.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef JDude het volgende:
Ik blaat ook weer mee.
als je daar cijfertjes kan exporterenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werkt het dan ook met het studentenadmi systeem?
Ik moet weten wie wanneer en hoelang heeft gestudeerd tot ze zijn afgestudeerd in jaar X.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
als je daar cijfertjes kan exporteren
Zoeen mooi weer buiten, ik zou er geen problemen mee hebben om ergens in een wei te moeten staan nu.quote:
Nou inderdaad. En volgende week 25 graden! Bof ik even dat ik slechts 3 dagen werk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:24 schreef JDude het volgende:
Zoeen mooi weer buiten, ik zou er geen problemen mee hebben om ergens in een wei te moeten staan nu.
Kun je dat er digitaal uitkrijgen in een tekstbestand ofzo? Of moet je dat handmatig overtypen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet weten wie wanneer en hoelang heeft gestudeerd tot ze zijn afgestudeerd in jaar X.
Maandag naar Luxembourgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou inderdaad. En volgende week 25 graden!
Een querydingetje invoeren, dan komen er resultaten uit. Dan moet ik iedere student aanklikken, nog een knopje aanklikken, nog een knopje inklikken en dan op sluiten drukken. Herhaal dit ongeveer 5 collegejaren * 70 studenten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:34 schreef Pheno het volgende:
Kun je dat er digitaal uitkrijgen in een tekstbestand ofzo? Of moet je dat handmatig overtypen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |