quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders mailden al "worden we nog verwacht donderdag? zal wel laat worden want we zijn druk bla bla" Dus ik mail terug "welnee joh doe relaxt, komt ander keertje wel weer"
Krijg ik een mailtje terug "Maar worden we nou nog verwacht??"
"Nee" was niet echt een geldig antwoord kennelijk
Hoe raad je 't zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je bent niet zo van een verjaardagvierder
Dat doen ze nu ook gewoon hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef Bengeltje het volgende:Maar ben eens eerlijk, als ze een kopje koffie ofzo kwamen drinken had je
toch wel gewaardeerd?
Oftewel, ik kan ALSNOG een extra kaartje kopen om fatsoenlijk ende legaal de grens over te kunnenquote:Le billet réseau n'est pas valable au départ et ā destination d'un point frontičre.
Dus toch wel handig dat ze komen anders had je het misschien uitgesteld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook gewoon hoor
alleen moet ik straks als een idioot alle was strijken en stofzuigen en mijn bed verschonen en boodschappen doen en de lege flessen naar de keuken schuiven
Maar goed, dan is de hut ook weer een beetje aan kant
niemand. Stil jij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Verjaardag? Wie is er jarig?
Nee want ik moet maandag toch op vakantie en zaterdag heb ik er veel meer tijd voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus toch wel handig dat ze komen anders had je het misschien uitgesteld.![]()
Jij!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand. Stil jij.
Blijkbaar wel heel ergquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Goh, was mijn opmerking zo topicdodend?.
Nee, het was gewoon tijd om naar huis te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Goh, was mijn opmerking zo topicdodend?.
Diablo II , oud spelquote:
Valt toch best wel mee? Ik heb vaak ook mijn was op het bed liggen, wanneer ik zin heb vouw ik het opquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn bed ligt vol ongevouwen was, wat normaal 24/7 op de bank ligt. Verder kan ik moeilijk echt ergens commentaar op krijgen, denk ik
Afwas, stofzuigen, stoffen, planten water geven, etc etcquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn bed ligt vol ongevouwen was, wat normaal 24/7 op de bank ligt. Verder kan ik moeilijk echt ergens commentaar op krijgen, denk ik
planten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afwas, stofzuigen, stoffen, planten water geven, etc etc
Ga die nog maar even snel halen danquote:
*jaloers is, dat wil ik hier ookquote:
Misschien heeft speedy nog wat voor jequote:
Doopie wil vast niet meewerken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft speedy nog wat voor je
Hier ook geen regen trouwens hooralleen wat donderklappen, en dat trekt naar het oosten weg
Niet echt, maar koffie is super-smerig dus dan maar theequote:
Hebben ze gelijk in toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik werd net door mijn ouders een treinenfreak genoemd
En ze weten nog niet de helft
Dat ik dit jaar 50.000 km wil makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk in toch?
En wat weten ze niet dan?
Als je nou zwaar aan de drugs zat, of kleine meisje in de bosjes aan het verkrachten wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik dit jaar 50.000 km wil maken
waarvan 10.000 in de komende maand
en dat ik eind van dit jaar 2000 bordjes wil hebben
Drinken ze alleen maar theequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
speciaal suikersticks en kupjes koffiemelk in huis gehaaldpa en ma komen zo
Als ik iemand uitnodig dan is het voor bierquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Dan nodig je iemand uit die die bagger wel wil
Dan mag ik dus niet komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand uitnodig dan is het voor bier
Snap het al hoorquote:
maandag ga ik pas weg heurquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het al hoor
Moet jij niet een trein richting het zuiden halen oid
En dan lekker een kaartje kopen in luxemburgquote:
ja idd, en nog wat brandbommen door wat ramen van wat kuttenten gooien hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan lekker een kaartje kopen in luxemburgLas ik nou zoiets?
Die winkel ga ik iig nu niets meer halen neequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, en nog wat brandbommen door wat ramen van wat kuttenten gooien hier
Schrijf er een klein programmaatje voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben inmiddels ook gearriveerd. Ik mag weer verder met m'n rendementscijfertjesgedoe.
Het is een Hogeschool heh Ph.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Pheno het volgende:
Schrijf er een klein programmaatje voor.
Ja dus? Ik heb progs geschreven voor banken.quote:
Het is allemaal te ingewikkeld voor ze. Wij lopen hier automatiseringsachtig gezien ongeveer 5 jaar achter.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Ja dus? Ik heb progs geschreven voor banken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is allemaal te ingewikkeld voor ze. Wij lopen hier automatiseringsachtig gezien ongeveer 5 jaar achter.
Ik zou me verdiepen in de zieke kunst van excle functies, dan heb je ze zo gemaakt, denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Excel hebben we dan weer wel.
Werkt het dan ook met het studentenadmi systeem?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zou me verdiepen in de zieke kunst van excle functies, dan heb je ze zo gemaakt, denk ik
Herhalende acties schreeuwen om kleine programma's, al zijn het excel scriptjes.
Mijn aartsvijand.quote:
quote:
Inddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Ieder z'n meug Speedo.
Ja hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:30 schreef Sjowhan het volgende:
Veel werk te doen, maagoed.
Cijfertjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben inmiddels ook gearriveerd. Ik mag weer verder met m'n rendementscijfertjesgedoe.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef JDude het volgende:
Ik blaat ook weer mee.
als je daar cijfertjes kan exporterenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werkt het dan ook met het studentenadmi systeem?
Ik moet weten wie wanneer en hoelang heeft gestudeerd tot ze zijn afgestudeerd in jaar X.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
als je daar cijfertjes kan exporteren
Zoeen mooi weer buiten, ik zou er geen problemen mee hebben om ergens in een wei te moeten staan nu.quote:
Nou inderdaad. En volgende week 25 graden! Bof ik even dat ik slechts 3 dagen werk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:24 schreef JDude het volgende:
Zoeen mooi weer buiten, ik zou er geen problemen mee hebben om ergens in een wei te moeten staan nu.
Kun je dat er digitaal uitkrijgen in een tekstbestand ofzo? Of moet je dat handmatig overtypen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet weten wie wanneer en hoelang heeft gestudeerd tot ze zijn afgestudeerd in jaar X.
Maandag naar Luxembourgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou inderdaad. En volgende week 25 graden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |