Tussendoor slapen op de bank is niet slim hequote:
Ik niet eens. tenminste, niet dat ik weet. Maar het lijkt net of ik een hele nacht heb lopen feesten of zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Heb ik me daar even een partij slecht geslapen.
Gewoon bovenop JD liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb van 4 tot 5 wakker gelegen, dekens weggetrapt, kussens omgedraaid en door het huis gegooid en genoten van de pijn in mijn rug die ons bed op de grond mij oplevert.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb van 4 tot 5 wakker gelegen, dekens weggetrapt, kussens omgedraaid en door het huis gegooid en genoten van de pijn in mijn rug die ons bed op de grond mij oplevert.
Nee, 18 juni bellen ze over een datum om de boel te leveren. Vannacht was ik in staat om op de bank te gaan slapen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, het bed dat je besteld had was nog niet geleverd ofzo toch?
Damnquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, 18 juni bellen ze over een datum om de boel te leveren. Vannacht was ik in staat om op de bank te gaan slapen.
Hmmz oké.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Het is 21 april besteld.. Da's nog redelijk vlot geweest. We hadden er gewoon nog niet echt over nagedacht destijds.
Een ***leveringstijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom is er dan niet eerder een beter bed besteld
Nja, iig is het besteld, dus kan je uitkijken naar -hoop ik- een betere nachtrustquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Mja, we hadden het allang kunnen hebben. Als IKEA braaf had geleverd.
Dat kan ook wel op de bank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Pheno het volgende:
en betere sex
Voor bepaalde standjes lastigerquote:
Waarom sleep je die niet naar je huisje toe als overbrugging?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik kijk er ook echt naar uit. Alleen het duurt nog zo lang.. en vannacht was ik echt gewoon kwaad. We slapen het weekend dan ook bij m'n ouders thuis, daar staat mijn oude tweepersoonsbedje nog intact te wezen.
Uit elkaar schroeven, verhuizen, in elkaar zetten. Uit elkaar schroeven, terugverhuizen en weer in elkaar zitten. No thanksquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom sleep je die niet naar je huisje toe als overbrugging?
Shake fucking handsquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Heb ik me daar even een partij slecht geslapen.
Was je zo onder de indruk van je nieuwe camera Fles?quote:
Nee. Gewoon. Ik wou dat vandaag over was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was je zo onder de indruk van je nieuwe camera Fles?
Maandag ga ik op vakantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mm..niet te snel Flesje..
een dagje rust zal me goed doen
Ik kan me niet voorstellen dat Fles niet met de trein gaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe
vandaar![]()
gezellig! have fun alvast
met de trein?![]()
Waar ga je ook weer heen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb over 3 maanden ook zin in mijn treinreis. Moet ik nog wat meenemen dan Fles?
TransSiberieExpressquote:
Een camera om voor Fles alle stationsnaambordjes vast te leggen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Fles niet met de trein gaat.
Ik heb over 3 maanden ook zin in mijn treinreis. Moet ik nog wat meenemen dan Fles?
WJDzquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Een camera om voor Fles alle stationsnaambordjes vast te leggen!
De politie heeft groot gelijkquote:AMSTERDAM - Een Duitse vrouw is woensdag per ongeluk met haar auto een metrostation in Düsseldorf binnengereden. De 52-jarige automobiliste zag de trappen van het metrostation aan voor de ingang van een parkeergarage, zo meldt de BBC.
De auto kwam op de trap tot stilstand. De vrouw raakte niet gewond, maar was wel in shock door het incident.
Vier jaar geleden vond een soortgelijk ongeval plaats in hetzelfde metrostation. Een 50-jarige man zag de ingang van het metrostation toen ook aan voor een ondergrondse parkeergarage.
Volgens de politie zal de ingang van het metrostation niet worden aangepast.
Je gaat me niet vertellen dat je ook nog Duits bent he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat zei Marc ook van de week. Blondt en Duits =was de conclusie.
Nou ja, dat zullen we nog weleens zien danquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. 100% Brabantse schoonheid.
Ik zal een poging doenquote:
Verdulle. Als ik gewoon had gezegd Brabants, dan had je het zelf toegevoegd. Doe ik eens niet minderwaardig over mijzelf, stamp je het weer de grond in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, dat zullen we nog weleens zien dan
Je weet dan iig zeker dat je steeds wat bijzonders te pakken hebtquote:
Gelukkig, jullie begrijpen ons ook eens een keer nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Als ik gewoon had gezegd Brabants, dan had je het zelf toegevoegd. Doe ik eens niet minderwaardig over mijzelf, stamp je het weer de grond in.
Maar doen het nietquote:
Ahwquote:
Dat gaat dus vanzelf goedkomen, zo te zien?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
Het moest niet gekker worden, een klant die geen zin heeft in mij te woord te staan nadat ik had opgemerkt dat hij het beste even kon reply-en ipv direct in de telefoon te kruipen![]()
Och, ik maak me geen zorgen, collega heeft het overgenomen, en hij eist dat hij teruggebeld wordt door de manager.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat dus vanzelf goedkomen, zo te zien?
Van die huilies heb je overal iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
Och, ik maak me geen zorgen, collega heeft het overgenomen, en hij eist dat hij teruggebeld wordt door de manager.
Het was zeker schattigquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die huilies heb je overal iddSchattig, wel
Ik denk dat de muis dat niet lief vind, vooral als het warme thee is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:00 schreef es70 het volgende:
Hoe ziek wordt een muis van een plens thee over zijn scrollwieltje
Ongeveer net zo niet lief als een toetsenbord dat doorgaans vindtquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk dat de muis dat niet lief vind, vooral als het warme thee is.
wraps, guacemole, mexicaanse bonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
Dusch.
vanavond maar een bak nasi + saté halen bij de supermarkt.
Pasta met salade vanavond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
Dusch.
vanavond maar een bak nasi + saté halen bij de supermarkt.
Ik denk dat het meer boeit of er suiker in de thee zatquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef es70 het volgende:
Ongeveer net zo niet lief als een toetsenbord dat doorgaans vindt.
Want dan kan ik erop gaan wachten dat ze het allebei gaan begeven... Alweer.
Natuurlijk warme thee, kouwe thee is goor.
Daar zou ik ook nog voor kunnen opteren. Met geraspte kaas. Keuzes.quote:
Een zoetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer boeit of er suiker in de thee zat
en er is altijd nog wel iemand die nog een muis en/of toetsenbord heeft liggen. Tip: zoek naar IT-poppetjes in je kennissenkring
Lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Pheno het volgende:
Daar zou ik ook nog voor kunnen opteren. Met geraspte kaas. Keuzes.
Ik voorzie een drama, ik moet naar het postkantoor. Ik sluit de tent gewoon om kwart over 3 al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker.
Ik voorzie hier overwerk. Gatverdamme.
Bahquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker.
Ik voorzie hier overwerk. Gatverdamme.
Check je werkmail eens even lieverd... of meteen je Hotmail, mag ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger. Niet normaal.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:24 schreef JDude het volgende:
Check je werkmail eens even lieverd... of meteen je Hotmail, mag ook.
Probeer moed te houden; er zal heus wel een werkgever zijn die je wel wilt aannemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:Wat is solliciteren k*t, nouja afwijzingen.
Ik hoop het, alleen die moed zakt wel steeds dieper.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Probeer moed te houden; er zal heus wel een werkgever zijn die je wel wilt aannemen
heerlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we samen klagen.![]()
met zijn allen tegelijk.
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoop het, alleen die moed zakt wel steeds dieper.![]()
Dat is het hem juist, wisten ze dat maar, dan werd ik niet afgewezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakEn wie je niet wil, verdient je niet
Ze weten gewoon niet wat ze missen
Ja, en ja. Stil hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je jarig ? vandaag?![]()
Waarom staat dat nergens?![]()
Woon jij DAAR ja?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.nu.nl/news/109(...)de_Bollenstreek.html > Verdorie. Mijn mooie dorp weer in slecht nieuws
Ohhh niet zo gek doen, dit zijn geen toestanden, maar welgemeende felicitaties.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en ja. Stil hoor
omdat ik geen zin in toestanden en zulks heb.
Dank je wel![]()
In S'heim jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij DAAR ja?Dat had ik nou nooit gedacht, eigenlijk
Mijn ouders mailden al "worden we nog verwacht donderdag? zal wel laat worden want we zijn druk bla bla" Dus ik mail terug "welnee joh doe relaxt, komt ander keertje wel weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh niet zo gek doen, dit zijn geen toestanden, maar welgemeende felicitaties.![]()
![]()
Je bent niet zo van een verjaardagvierderquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders mailden al "worden we nog verwacht donderdag? zal wel laat worden want we zijn druk bla bla" Dus ik mail terug "welnee joh doe relaxt, komt ander keertje wel weer"
Krijg ik een mailtje terug "Maar worden we nou nog verwacht??"
"Nee" was niet echt een geldig antwoord kennelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |