Slijmbalquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef JDude het volgende:
Koffie + Kuukske = Gezelliger.
Gaarne.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Knuffelen?
*Knuffelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef JDude het volgende:
Gaarne.
quote:
Maak eens wat foto's van die pizza dan hequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weer. eerst pizza eten en dan lekker met mijn vette nieuwe cam spelen
Je zat weer druk te F5en op bladzijde 6? Geeft niet hoor Sjo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, hij was al vol.
Neh, ff 3FM luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je zat weer druk te F5en op bladzijde 6? Geeft niet hoor Sjo.
Kip en pinda's. Als het goed is.quote:
Je werkt wat af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef leonieke het volgende:
Idd
Alhoewel morgen van 8u tot 19u werken ook vermoeiend zal zijn
Maar dan vrijdag thuis (om zaterdag nog 4 uur te gaan werken)
Ja hoorquote:
Toch een nieuw fototoestel gekocht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorDruk aan 't klooien met m'n nieuwe speuleke
Nouja, met zaterdag erbij enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef leonieke het volgende:
38u per week. Valt toch mee?
Jij bent best pienter, voor een Belgquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je ondertussen toch al een foto van gemaakt?
Tonen!
Ah, dat is uitzonderlijk hoor. Normaalgezien 4 keer per jaar (opendeurdag en infodag).quote:
Je verdient een pak rammel, maar ik geef het jou niet omdat je het te graag krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent best pienter, voor een Belg
Okayquote:Komt eraan
Daar hebben we het straks tussen de lakens nog wel even over jongedamequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef leonieke het volgende:
Je verdient een pak rammel, maar ik geef het jou niet omdat je het te graag krijgt![]()
Ohhw. Dan valt het wel meequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat is uitzonderlijk hoor. Normaalgezien 4 keer per jaar (opendeurdag en infodag).
Zaterdag moet Phille bijzitten en aangezien we dan rechtstreeks naar mijn ma zullen gaan, ga ik gewoon mijn vier uur van vrijdag op zaterdag werkenZijn we vrijdag samen thuis en zaterdag samen op het werk
(en kunnen we vrijdag de laatste regelingen treffen voor ons krediet en onze nieuwe bankrekening).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |