Slijmbalquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef JDude het volgende:
Koffie + Kuukske = Gezelliger.
Gaarne.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Knuffelen?
*Knuffelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef JDude het volgende:
Gaarne.
quote:
Maak eens wat foto's van die pizza dan hequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weer. eerst pizza eten en dan lekker met mijn vette nieuwe cam spelen
Je zat weer druk te F5en op bladzijde 6? Geeft niet hoor Sjo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, hij was al vol.
Neh, ff 3FM luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je zat weer druk te F5en op bladzijde 6? Geeft niet hoor Sjo.
Kip en pinda's. Als het goed is.quote:
Je werkt wat af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef leonieke het volgende:
Idd
Alhoewel morgen van 8u tot 19u werken ook vermoeiend zal zijn
Maar dan vrijdag thuis (om zaterdag nog 4 uur te gaan werken)
Ja hoorquote:
Toch een nieuw fototoestel gekocht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorDruk aan 't klooien met m'n nieuwe speuleke
Nouja, met zaterdag erbij enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef leonieke het volgende:
38u per week. Valt toch mee?
Jij bent best pienter, voor een Belgquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je ondertussen toch al een foto van gemaakt?
Tonen!
Ah, dat is uitzonderlijk hoor. Normaalgezien 4 keer per jaar (opendeurdag en infodag).quote:
Je verdient een pak rammel, maar ik geef het jou niet omdat je het te graag krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent best pienter, voor een Belg
Okayquote:Komt eraan
Daar hebben we het straks tussen de lakens nog wel even over jongedamequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef leonieke het volgende:
Je verdient een pak rammel, maar ik geef het jou niet omdat je het te graag krijgt![]()
Ohhw. Dan valt het wel meequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat is uitzonderlijk hoor. Normaalgezien 4 keer per jaar (opendeurdag en infodag).
Zaterdag moet Phille bijzitten en aangezien we dan rechtstreeks naar mijn ma zullen gaan, ga ik gewoon mijn vier uur van vrijdag op zaterdag werkenZijn we vrijdag samen thuis en zaterdag samen op het werk
(en kunnen we vrijdag de laatste regelingen treffen voor ons krediet en onze nieuwe bankrekening).
Ik dacht dat dat een mannending wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef leonieke het volgende:
Mooi ding
Met zoveel knopjesIk hou van knopjes
![]()
![]()
Ik mag niet klagen over mijn urenquote:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een mannending was.
Aan de achterkant zitten er nog veel meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mooi ding
Met zoveel knopjesIk hou van knopjes
![]()
![]()
Had ik er ook maar zoveelquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de achterkant zitten er nog veel meer![]()
[afbeelding]
Kom je wat tekort of zo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef leonieke het volgende:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoorvind ik wel leuk
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef leonieke het volgende:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag ook niet klagen.
Dat scheelt een dag. 4 dagen per week lijkt me ook wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag ook niet klagen. Maar ja, ik werk ook maar 31 uur per week.
Naah, minder knopjes = Meer aandacht per knopjequote:
Wij nederlanders lezen dat zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Het is toch niet omdat ik mijn appreciatie uitdruk dat ik iets tekort kom?
quote:
Jullie Nederlanders zullen op die manier nooit een vrouw helemaal kunnen begrijpen als je niet tussen de regels door kunt lezenquote:
Nee, maar goed, dat heeft met nederlander zijn geen moer te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie Nederlanders zullen op die manier nooit een vrouw helemaal kunnen begrijpen als je niet tussen de regels door kunt lezen
Hmz.. heb je misschien ook wel een punt. Maar toch... Nederlandersquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat heeft met nederlander zijn geen moer te maken.
Leer eerst zelf maar eens leven met je historische keuzes julliequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:
Hmz.. heb je misschien ook wel een punt. Maar toch... Nederlanders![]()
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leer eerst zelf maar eens leven met je historische keuzes jullie
kwijt zijn weljaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.
Ik ben met 15 minuutjes fietsen bij jullie Belgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.
Dat schermpje ziet er vet hip uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de achterkant zitten er nog veel meer![]()
[afbeelding]
Had mijn vorige ook alquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat schermpje ziet er vet hip uit.
Met draaiding
Wallonie bij Frankrijk, Vlaanderen bij Brabant en Limburg en het Nederland van boven de rivieren zoekt het maar uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
NEEE! WEG ERMEE!quote:
quote:
Je mist ons, he?quote:
Altijd goed voor een glimlach.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zet ff wat anders op
en twee oranje poten
Ja, wat jij wilquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mist ons, he?Maar je vindt het moeilijk om het hier zomaar ff te zeggen. Begrijp ik wel hoor
Ik speel anders het spelletje wel eventjes mee
Met mijn moeder prima, mijn vrouw ook overigens.. Mijn vader daarintegen een stuk minder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het met moeder de vrouw, Pheno?
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik denk dat dat ook maar beter zo kan blijvenquote:
Dat laatste is wel minderquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn moeder prima, mijn vrouw ook overigens.. Mijn vader daarintegen een stuk minder.
Houden zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik denk dat dat ook maar beter zo kan blijven
tja, ze kunnen niet echt vinden wat voor bacterie er in zijn lichaam huist. Dus nu weer een kuur gehad, maar het slaat niet aan.quote:
Das wel heel shit dan. Ze blijven iedere keer maar gokkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, ze kunnen niet echt vinden wat voor bacterie er in zijn lichaam huist. Dus nu weer een kuur gehad, maar het slaat niet aan.
Zoals doktoren werken, echte kennis hebben ze al lang niet meer. Tenminste, ik vraag het me iedere keer weer erg af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel shit dan. Ze blijven iedere keer maar gokken
Ze mogen haar Hiv inspuiten. Virtueel dan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee kan deze ongein anders ook ff kappen wezen?
http://www.nu.nl/news/109(...)et_niet_meer%27.html
Stout geweest, foei, 3 weken de cel in, lekker belangrijk. Ga er even een drama van maken dat het een naam heeft zeg. En dan de rest van de wereld de schuld geven. Jankhoer.
zal me de tering wezen wat ze in dr spuiten. Als dat gejank maar eens kappen mag wezen heel de tijd. Net alsof die snol wat voorstelt omdat ze toevallig een rijke pa heeft en graag alles doet wat ter wereld ooit verboden is. En dan gaan janken alsof de wereld vergaat omdat ze ff 3 weken de cel in moet. Wie denkt ze wel dat ze is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze mogen haar Hiv inspuiten. Virtueel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |