quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
De broeikastheorie ontkracht
Waarom? Het hoort juist in dit subforum. Deze beslissing snap ik niet. Het heeft niets met samenzweringstheoriën te maken. Nauwelijks, althans, en past perfect bij andere topics in dit forum.
Jullie hebben gelijk, beslissing was te snel genomen, is inmiddels ook teruggedraaid. Had inmiddels al in dat topic een eventueel andere aangedragen die misschien water zou kunnen. Vinden jullie dat een beter plan dan? Ben het met jullie eens dat het erg onoverzichtelijk wordt op deze manier, maar ja.... het is ook een erg algemeen begrip...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Mee eens. We behandelen het humaan versterkt broeikas effect al in DE, NWS en WFL, (en eventueel in POL), waarom moet daar nu ook nog BNW bij? Hoe vaker je een discussie moet voeren, hoe vaker je exact dezelfde redenatie krijgt en dus een weinig spannend verhaaltje.
zoiets?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:48 schreef aloa het volgende:
Kan dit topic veranderd worden in:
Moesson: regen regen en nog eens regen.
of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Leuke link: http://www2.buienradar.nl/onweer.kmz
Als je Google Earth hebt geinstalleerd, dan krijg je hiermee een overlay met alle geregistreerde blikseminslagen van de afgelopen periode, inclusief de stroomsterkte.
Het gaat dus alleen om inslagen (CG met negatieve stroomsterkte en GC met positieve stroomsterkte), niet om CC bliksems.
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Nieuwe link gevonden? Meldt het in het FB topic, de mods zullen 'm zo snel mogelijk toevoegen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rolwolken en Shelfclouds
Maak daar maar Rolwolken en shelfclouds van .
DE wordt niet zoveel gebaggerd he Weinig klachtenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Piles het volgende:
Zo, hier is al een tijdje niet meer gepost
Nu zware storm op komst - Superstorm eind november? 2
De atmosfeer staat op ontploffen #232 Storm op komst!
En toch gaan ze allebei over de huidige storm
Ik vind het nu een beetje dubbelop, maar goed, dan nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
De andere is van dit moment, omdat de storm in het nieuws is Kunnen prima naast elkaar lopen.
Het topic over de storm van nu kan ook in NWS hequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het nu een beetje dubbelop, maar goed, dan niet
En voor die ene dag boeit het ook niet zoveel
donequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:34 schreef aloa het volgende:
Winterweer VS: Monsterstorm Aftermath
Kan het stukje 'Monsterstorm Aftermath' er afgehaald worden zodat Winterweer in de VS overblijft
Alvast Bedankt.
Zo goed?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even twee vergissingen gemaakt bij het posten in een ander topic. Kunnen jullie hier ( Weerstations ) de door mij veroorzaakte puinhoop een beetje opruimen .... ? Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |