Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
dit klopt nietquote:Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen
ذَبِيْحَةquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Snakey het volgende:
En degenen die baggerren kunnen een dhabiha verwachten.
De slachter moet een moslim zijn die bekwaam is in het slachten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Snakey het volgende:
En degenen die baggeren kunnen een dhabiha verwachten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef Dirkh het volgende:
Zo, dit topic bewijst maar eens dat bagger gewoon bagger is en gewoonweg geen kans nodig heeft. Wat een afschuwlijk kuttopic.
Maar dat typ ik met een glimlach op mijn gezicht, omdat ik ander zo onvriendelijk over kom.
Ik gooi het even in de groep.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan deze nog TTT worden of is het al te laat?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan deze nog TTT worden of is het al te laat?
Ik heb nog geen PM ontvangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom hier de post'n rondbrengen.
quote:
Te flauw. Maar je mag em wel posten in Slechtste kutgrappen ooit #2 of Slechte moppen 2 hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom moest deze In kanaleneiland een tandarts vermoord! dicht? Iedereen vond hem leuk en het topic krijgt geen kans![]()
Maar moderators zijn ook flauw. Dan zeg ik toch ook niet dat er wat peper in je oog moet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Te flauw. Maar je mag em wel posten in Slechtste kutgrappen ooit #2 of Slechte moppen 2 hoor
We have arrived. Pack your belongings...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
haram, term uit de islam om goederen aan te duiden die niet door moslims gebruikt mogen worden.
Ow nu je het zegtquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef zarGon het volgende:
Kan een mod even de tt aanpassen?
Gefiliciteerd cerror! moet worden Gefeliciteerd cerror!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef zarGon het volgende:
Kan een mod even de tt aanpassen?
Gefeliciteerd cerror! moet worden Gefeliciteerd cerror!
Zo hoort een vredig FB topic toch te lopen..quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:51 schreef Viswijfje het volgende:
en je zei dat ik dood moest mocht dat wel als modje???
Ik zei niks. En ik denk niet dat een topic genaamd lekker dronken schreeuwen tot iets hoogstaands zal leiden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:51 schreef Viswijfje het volgende:
maar waarom want voor de nacht is zo topic om lekker te kletsen zonder regels toch juist gezelig na je drankje??? toch? en je zei dat ik dood moest mocht dat wel als modje???
andere naam mag ook hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei niks. En ik denk niet dat een topic genaamd lekker dronken schreeuwen tot iets hoogstaands zal leiden.
Nee, dat is te hoog gegrepen dat weet ik ook wel. Maar "lekker dronken schreeuwen" is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
andere naam mag ook hooren onzin hoeft toch niet te hoogstaand te zijn toch? das juist het lachen ervan haha
Nergens. Je mag wel slowchatten in één van de centrale SC reeksen. Ik kan [AA SC] :'). Muggenbulten op mijn voet :{ aanbevelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Double-Helix het volgende:
Die wijven
ooh stoute remlof,waar moet ik nu baggeren
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Double-Helix het volgende:
Die wijven
ooh stoute remlof,waar moet ik nu baggeren
Niet meer nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef MASD het volgende:
Het *GROTE* Vaantie Adoratie Topic
kan in de TT vaantie in vakantie verandert worden?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Snakey het volgende:
Het is wat.
mijn pics... wat doe jequote:
Jawel, we wachten weer eens op Snakey, die gozer is zo vlug als dikke stront.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die Diederik gaat het niet worden of wel? Al is het dan postuum..
Ja, maar ik ben tenminste niet racistisch of xenofoobquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef FiXeR999 het volgende:
Remlof, leg mij deze reactie eens uit:
"Wat een gebash weer" in dit topic: Maikuuul's VMBO-BB Eind Examen
Terwijl JIJ hier gewoon heel het VMBO basht:
verzin *HIER* examenvragen Aardrijkskunde voor
Beetje tegenstrijdig?
Ik ben niet racistischquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben tenminste niet racistisch of xenofoob
uuh neequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Xenofoob is haat tegen kontroerders
Snakey jij falerquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef Snakey het volgende:
Een scheurkalender kennen we allemaal wel. Echter, een scheurkalender des doods en verderf kom je niet elke dag tegen. JamesGarner begon het ellendige verhaal van Diederik, velen vulde het aan.
[..]
Hierbij dus de TTT van JamesGarner.
er staat toch een quote in, falerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Snakey jij faler. Je bent de link van het topic vergeten te vermelden.
Ja die quote komt bij één post uit, niet in het begin van het topic. Autist.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef Dirkh het volgende:
Zet het bij je msn naam, huur een reclamevliegtuig, weet ik veel... doe wat. Maar open lekker even geen SC topic.
Morgen is ze voor het eerst ongesteld, ga je daar ook een topic over openen?
Kortom, slotje in verband met hoog slowchat gehalte, niet topic waardig en zeker niet geschikt voor Onzin.
Terwijl ik dit schreef deed ik een dansje, anders komt het zo nors over.
Sorry J en de restquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:02 schreef jogy het volgende:
remlof.
Maar je topicdiarree mag wel stoppen hoor, SoL.
Ik probeer hobje achter de schermen nog even te overtuigen dat ze haar tieten moet postenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:17 schreef zarGon het volgende:
Een minstens 3megapixel close up van me tieten in de OP!!
remlof, je slotje werkt alleen maar averechts.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeer hobje achter de schermen nog even te overtuigen dat ze haar tieten moet posten
Hobsels............die staat nog niet in je sigquote:
Nu welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobsels............die staat nog niet in je sig![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en nu weer ontopic goffedommequote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu wel![]()
en Remlof.. je begint het te snappen geloof ik
MissKoopje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu wel![]()
en Remlof.. je begint het te snappen geloof ik
Verdomd. Staat er nu wel bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Snakey jij faler. Je bent de link van het topic vergeten te vermelden.
Okee ook goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef SiemeN het volgende:
Och, laat ze maar gaan. Een beetje vrijmiddag pret.
Done.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
he healleua, het is avond, biertopic kan wel weer dicht
Alvast een oprecht "eigen schuldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:52 schreef WurM het volgende:
Hoi
Ik ben een kutuser met bier en weekend.
Dus let niet teveel op mijn bagger. Morgen heb ik er spijt van.
Alvast mijn verontschuldigingen
Je bent terecht de beste modquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Alvast een oprecht "eigen schuld" van ons als je morgen niet meer kan posten
Puur dat wordt hem niet.. Maar daarnaast is het _SERIEUS_!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:30 schreef Snakey het volgende:
Je had al antwoord. Daarnaast is het een kuttopic.
Krijg tyfus..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:39 schreef Snakey het volgende:
Breng het anaal in voor mijn part.
ONZ ben jij niet, ONZ zijn de ONZ users, je hebt er niks mee te maken TIRAN! En ik kan heus wel voor me zorgen maar waar moet ik om half 2 snachts tabak weg halen als je in een kut dorp woont!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef Snakey het volgende:
Dat je niet voor jezelf kan zorgen is jou zaak, niet de ONZe.
Bij een benzinepomp?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef Anaalridder het volgende:
[..]
ONZ ben jij niet, ONZ zijn de ONS users, je hebt er niks mee te maken TIRAN! En ik kan heus wel voor me zorgen maar waar moet ik om half 2 snachts tabak weg halen als je in een kut dorp woont!?
Juist BG!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik weet niet wat de fuck er allemaal gezegd is in dit topic maar omdat ik BG ben maak ik ook maar een post.
Had je er maar voor moeten zorgen dat je in een stad woont, òf zoals een echte druggie betaamt een pijpje moeten hebben voor het geval dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef Anaalridder het volgende:
[..]
ONZ ben jij niet, ONZ zijn de ONZ users, je hebt er niks mee te maken TIRAN! En ik kan heus wel voor me zorgen maar waar moet ik om half 2 snachts tabak weg halen als je in een kut dorp woont!?
Die zijn hier ook al dicht...quote:
In dit land is er altijd wel een snelweg in de buurt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:56 schreef Anaalridder het volgende:
[..]
Die zijn hier ook al dicht...
@ Jogy, wat kan ik eraan doen dat ik in een dorp woon? Mafkkes.
Maar ik rook het liever met tabak.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:55 schreef jogy het volgende:
trouwens, een Engelse vriendin van mij rolt de wiet gewoon puur in een vloedje, succes.
Ja duh, je wilt toch stoned worden, of kick je op het roken van tabak met wietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:58 schreef Anaalridder het volgende:
[..]
Maar ik rook het liever met tabak.![]()
Dichtstbijzijnde tankstation is 9km weg. Veel plezier met fietsen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In dit land is er altijd wel een snelweg in de buurt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |