Ik hoef het niet toe te lichten denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Even voor the record, is dit een bedreiging?
Nee, een waarschuwing. Een bedreiging maak je niet waar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Even voor the record, is dit een bedreiging?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:12 schreef Nielsch het volgende:
We must do the forbidden internet hero dance!![]()
![]()
![]()
Braaf zo.quote:
Sew himquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wtf, dat is mijn plaatje [afbeelding]
Heul niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Huh? Welk plaatje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Iets met riool enzoquote:
Nou, ik moet zeggen, ik heb best een leuk leven. Ik speel rugby, woon samen met m'n vriendin (de sex is prima), ga geregeld stappen met vrienden, bezoek zo nu en dan een leuk concert of festival en ga graag op reis. Dit weekend komt m'n broertje van 14 logeren en we gaan zondag naar de Amsterdam Dungeon, want daar wil hij graag heen. Morgenavond gaan we zelf pizza's bakken. Volgend weekend heb ik een beachrugby toernooi op Ameland waar ik al erg naar uitkijk trouwens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef Havoc het volgende:
Heb jij geen leven of zo?
ja, Naai hemquote:

Die paint-skilss ookquote:
Nooooooooooooooes doe nou nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef ebrithil het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef ebrithil het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Sew me.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nooooooooooooooes doe nou niet [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Haquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Nog steeds niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:
Hij is me nieteens opgevallen.
O ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef Nielsch het volgende:
on-topic please
Sew me.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mine, mine, mine! Hoor je me. Afblijven [afbeelding]
Wanneer ga je nog een beetje proberen om te rellen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef Nielsch het volgende:
on-topic please
Kanker Niels, mijn naam wat doe je?!quote:
Was rugby niet die sport waar potige kasthomo's een excuus hadden om op zondag ochtend aan elkaars scrotum te voelen?quote:
Dat IS nog steeds die sport. Maar ik speel vaker op zondagmiddag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef BossFight het volgende:
[..]
Was rugby niet die sport waar potige kasthomo's een excuus hadden om op zondag ochtend aan elkaars scrotum te voelen?
Vriendinnetje wil ochtendseks, veel gezweet enzo...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik stink niet ook al heb ik nog niet gedouched
Om te stinken moet je iets uitgevoerd hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik stink niet ook al heb ik nog niet gedouched
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Om te stinken moet je iets uitgevoerd hebben.1.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Om te stinken moet je iets uitgevoerd hebben.1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |