quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef Havoc het volgende:
Heb jij geen leven of zo?
Je bent er nogal erg druk mee om anderen te wijzen op hun fouten cq 'internetverslaving', Heb jij geen vrienden?
Je komt nogal wanhopig over als je met je heilige queeste bezig bent.
Ga bungeejumpen zonder touw.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Hou eens op met dat noobgedrag als je echt zo'n oldbie bent. Negeer me gewoon ofzo.
Ja, de oldbies komen je digitaal aftuigen. Eigenlijk zou je echt gemolesteerd moeten worden.quote:
niet als mensen als jij en wolverine op deze manier doorgaan. vraag het eens vriendelijk of negeer me eens ofzo. dit werkt averechts. dat heb ik jullie gisteren ook al verteld, maar blijkbaar zijn jullie te dom om dat te beseffen. op deze manier vind ik het alleen maar steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Jarno het volgende:
Als je maar opbokt.
oldbies zijn zo vergroeid aan hun computer dat ze de straat niet opdurven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:05 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Ja, de oldbies komen je digitaal aftuigen. Eigenlijk zou je echt gemolesteerd moeten worden.1.
Die oudjes beleven ook niet veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
niet als mensen als jij en wolverine op deze manier doorgaan. vraag het eens vriendelijk of negeer me eens ofzo. dit werkt averechts. dat heb ik jullie gisteren ook al verteld, maar blijkbaar zijn jullie te dom om dat te beseffen. op deze manier vind ik het alleen maar steeds leuker worden.
Waarom zou ik een pisnewbie als jij iets vriendelijk vragen? Je hebt maar te doen wat wij je opdragen. Echt, je beseft het misschien niet, maar er is slecht één PM voor nodig om je voor lange tijd van het forum af te laten vliegen hoor. Is dat wat je wil?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
niet als mensen als jij en wolverine op deze manier doorgaan. vraag het eens vriendelijk of negeer me eens ofzo. dit werkt averechts. dat heb ik jullie gisteren ook al verteld, maar blijkbaar zijn jullie te dom om dat te beseffen. op deze manier vind ik het alleen maar steeds leuker worden.
Ik vond die van Jarno beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oldbies zijn zo vergroeid aan hun computer dat ze de straat niet opdurven.
Wij zijn beter.quote:
ik heb gisteravond al gezegd dat ik er mee op zou houden. het zijn echter de oldbies die telkens weer ouwe koeien uit de sloot halen (zijn ze geloof ik nogal goed in). als er iemand een ban hoort te krijgen zijn het die gasten wel. ik reageer op dit moment alleen maar op jullie, en dat is mijn goed recht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zou ik een pisnewbie als jij iets vriendelijk vragen? Je hebt maar te doen wat wij je opdragen. Echt, je beseft het misschien niet, maar er is slecht één PM voor nodig om je voor lange tijd van het forum af te laten vliegen hoor. Is dat wat je wil?
Ik zou nu ophouden als ik jou was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb gisteravond al gezegd dat ik er mee op zou houden. het zijn echter de oldbies die telkens weer ouwe koeien uit de sloot halen (zijn ze geloof ik nogal goed in). als er iemand een ban hoort te krijgen zijn het die gasten wel. ik reageer op dit moment alleen maar op jullie, en dat is mijn goed recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |