Je vergat een slotjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zal een wat schreeuwen: TIEF OP MET JE KUTTOPICS!
Whahah ja....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:36 schreef Viswijfje het volgende:
dit is toch juist een goeie als dan de mensen zich in de anderen topics gaan gedragen en hier lekker gek doen whaha!!
Zet er dan een gastslotje opquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zal een wat schreeuwen: TIEF OP MET JE KUTTOPICS!
Jawelquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:39 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben toch niet de enigste dronken hier??? haha, kom op jonges!!!
quote:
als je nuchter bent maak je dan minder taalfouten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:39 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben toch niet de enigste dronken hier??? haha, kom op jonges!!!
hoezo??? nuchter let ik wel meer op doet iedereen toch haha maar ik ben dronken ook nog wel goed bezig toch haha vet lachen zo op fokquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
als je nuchter bent maak je dan minder taalfouten?
nou als ik dat zo lees maakt dat niks uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
als je nuchter bent maak je dan minder taalfouten?
wat een lol hebben we met zijn allen zegquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo??? nuchter let ik wel meer op doet iedereen toch haha maar ik ben dronken ook nog wel goed bezig toch haha vet lachen zo op fok![]()
nee het ergste is dat je account nog in gebruik isquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:43 schreef Viswijfje het volgende:
het ergse is dat ik morgen naar me werk moet gaan![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:43 schreef Viswijfje het volgende:
het ergse is dat ik morgen naar me werk moet gaan![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |