Beetje te moeilijke vragen gok ikquote:
"quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:03 schreef beverton het volgende:
Op welke school zitten de meeste allochtonen:
A VWO
B HAVO
C VMBO TL
D VMBO BB
antwoord: op geen van deze voorbeelden aloctonen zitten niet op school, maar hangen rond op straat
Die cito was waarschijnlijk moeilijkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
Ik zag vandaag het VMBO examen wiskunde. Mijn god wat heb ik gelachen, ik dacht dat het de cito toets was
De Cito moet je tenminste maken zonder rekenmachine.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
Ik zag vandaag het VMBO examen wiskunde. Mijn god wat heb ik gelachen, ik dacht dat het de cito toets was
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:03 schreef beverton het volgende:
Op welke school zitten de meeste allochtonen:
A VWO
B HAVO
C VMBO TL
D VMBO BB
antwoord: op geen van deze voorbeelden aloctonen zitten niet op school, maar hangen rond op straat
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Saekerhett het volgende:
Waar ligt Arnhem?
A. Links
B. Rechts van Brussel
C: Boven
D: Arhnem ligt niet in Nederland
Wie pwnde de neuzen:quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef justmattie het volgende:
Wie verzint ff een vraag hierbij :
Voor in examen Geschiedenis![]()
[afbeelding]
E: Maikuulus Von Den Hendieche Sjiekequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wie pwnde de neuzen:
A: Hitler ROFLMAO
B: Schindlers List.
C: Pony-Lover sieg hertst![]()
D: Henny Huisman
D Henny Huismanquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wie pwnde de neuzen:
Te moeilijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef Maisnon het volgende:
Rachid heeft in zijn portomonnee 25 euro. Breezers kosten per stuk 90 cent, Beltegoedkaarten minimaal 5 euro. Bereken de ideale hoeveelheid sletjes die Rachid kan scoren. Ga uit van een maximumleeftijd van 15 met een afwijking van 10%.
hee! je mag niet de antwoorden voorzeggen in een examenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Te moeilijk.![]()
Wat is dichterbij?
A. Engeland
B. De maan
C. Beide even dicht bij
Antwoord: De maan, want Engeland kan je niet zien vanaf hier, maar de maan wel!!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wie pwnde de neuzen:
Ja maar de mijne was in ieder geval niet gejatquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Te moeilijk.![]()
Wat is dichterbij?
A. Engeland
B. De maan
C. Beide even dicht bij
Antwoord: De maan, want Engeland kan je niet zien vanaf hier, maar de maan wel!!!
Waar wachten deze mensen op:quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef justmattie het volgende:
[afbeelding]
Doet me denken aan een kutgrapje dat ik laatst ergens zag:quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar wachten deze mensen op:
A) Ze staan in de rij van het stembureau
B) De trein naar Duitsland omdat ze daar kunnen werken
C) Ze staan in de rij voor kaartjes voor Ajax - Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Doet me denken aan een kutgrapje dat ik laatst ergens zag:
Welk hotel heeft de meeste sterren?Ja, die is nog slechter dan die van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Doet me denken aan een kutgrapje dat ik laatst ergens zag:
Welk hotel heeft de meeste sterren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest lachen
[ Bericht 2% gewijzigd door justmattie op 31-05-2007 19:47:25 ]Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik zou eerst naar jezelf kijken voordat je anderen belachelijk maakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:40 schreef beverton het volgende:
Wat betekend het begrip urbanisatie?
A) verstedelijking
B) 50cent
C) geen idee
Adolf wil gas kopen bij het goedkoopste bedrijf.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef justmattie het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |