een toneelhaak die volkomen terecht zou zijn. rat is een afschuivert, eng "schmerig" mannetjequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Er zijn wat activiteiten van hem geschrapt. Misschien hebben ze commentaar geleverd op zijn bijdrage aan het programma en dreigen ze met een toneelhaak![]()
helemaal mee eens...........quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
een toneelhaak die volkomen terecht zou zijn. rat is een afschuivert, eng "schmerig" mannetje![]()
Dan krijg je daar weer een streamlock op, en dan zonder geluid.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef AnTjUh het volgende:
kunnen ze niet bij het zwembad ruzie gaan maken
brian loopt normaal ook altijd naar buiten toch
Platgespoten hopelijk.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef AnTjUh het volgende:
die aanstellerige piepstem ook van natas
eenzame aftochtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian in de taxi ???
Nouja, die is natuurlijk weg. Dat is nog altijd 't meest tekenend hoor, Huub is nog nooit weggestuurd. Die kan zich duidelijk meer beheersen. Brian is zogenaamd 'eng'. Pak voor z'n broek moet ie hebben, belhamel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Zit Wifebeater al in De Witte Bergen?
Idd, Para is wegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Zit Wifebeater al in De Witte Bergen?
Als ik Huub net zo hoorde heeft Brian Huub door de kamer heen getrokken. Huub heeft een duw gegeven en tegen een stoel geschopt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
IK QUOTE EVEN NATATIA......
ik schiet iedere keer in paniek als ik Brian zo uit zijn dak zie gaan........
UNQUOTE
dus........ brian ging weer te ver neem ik aan
Zo ging het ja..Huub duwde het gezicht van Palma steeds omhoog omdat ze in zijn oor stond te tetteren..en Palma sloeg steeds zijn hand weg..de laatste keer erg hard...Palma liep daarna weg..naar buiten..en Huub stond op en smeet iets met grote kracht op het keukenwerkblok stuk...waarop Brian woedend opstond zijn stoel optilde en naar Huub liep..zette zijn stoel neer en liep naar Huub die ondertussen ook stond en ze gingen met de borst tegen elkaar aanstaan.Brian met zijn handen krampachtig op zijn rug..en maar schreeuwen en brullen tegen elkaar..de anderen probeerden ze uit elkaar te halen....streamlock...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Het begon omdat Huub ervan baalde dat hij gisteren ziek was en zij boven zijn gezicht liedjes ging fluiten. Palma kwam steeds dichterbij hem met haar gezicht. Huub gaf aan dat ze weg moest gaan. Hij duwde haar weg. Zij kwam tot twee of driemaal toe terug. Huub bleef duwen en Palma sloeg hem.
Brian weer helemaal gek nu. Huub gooide iets in z'n gezicht.
Ja zo is het gegaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
dus palma en huub ruzie en daarna huub en brian, klopt het zo ongeveer?
ik kijk wel naar tvquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef F04 het volgende:
Wat ik zoooo jammer vind is de streamlock.De vorige keer toen BRian para werd kegen we toch iets meer te zien.
Palma bemoeide zich met Huub terwijl hij over haar klaagde, ze hing te ver over hem heen, Huub duwde haar weg, zij sloeg hem, hij gooie een stukje worst naar haar vanaf een paar meter, Brian flipte en sprong op Huub af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef tipsch het volgende:
even, wat was de aanleiding? waarom bemoeit een brian zich met iets wat tussen palma en huub gebeurt?
wat een kutwijf.........quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo ging het ja..Huub duwde het gezicht van Palma steeds omhoog omdat ze in zijn oor stond te tetteren..en Palma sloeg steeds zijn hand weg..de laatste keer erg hard...Palma liep daarna weg..naar buiten..en Huub stond op en smeet iets met grote kracht op het keukenwerkblok stuk...waarop Brian woedend opstond zijn stoel optilde en naar Huub liep..zetten zijn stoel neer en liep naaar Huub die ondertussen ook stond en ze gingen met de borst tegen elkaar aanstaan.*Brian met zijn handen krampachtig op zijn rug)..en maar schreeuwen en brullen tegen elkaar..de anderen probeerden ze uit elkaar te halen....streamlock...
En ineens was er weer beeld, iedereen zat weer netjes aan de tafel..(ik hoorde iets zeggen over Palma is ontslagen..ben je trots nu..en Jaap feliciteerde Lieke en strooide broodkruimels over haar hoofd...Huub en Brian werden weer kwaad en gingen met eten naar elkaar gooien waarbij Brian iets precies in zijn gezicht kreeg..Huub lachen en Brian kwaad opstaan en daar stonden Huub en Brian weer tegen elkaar aan..Brian wil naar buiten lopen maar Huub volgt hem en blijft hem uitlachen......streamlock..op de achtergrond hoor je dan Natasia weer verschrikkelijk gillen...en toen deed ik het geluid uit...
( moet dit stukje in het updatetopic?)
Ik zie nu weer streams, Palma is terug ( dus niet ontslagen?) en Natasia ligt treurig op bed..
Dit is wel een mooi item voor 't update topic. Dit is de 3e keer of 4e dat Brian weer para was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo ging het ja..Huub duwde het gezicht van Palma steeds omhoog omdat ze in zijn oor stond te tetteren..en Palma sloeg steeds zijn hand weg..de laatste keer erg hard...Palma liep daarna weg..naar buiten..en Huub stond op en smeet iets met grote kracht op het keukenwerkblok stuk...waarop Brian woedend opstond zijn stoel optilde en naar Huub liep..zetten zijn stoel neer en liep naaar Huub die ondertussen ook stond en ze gingen met de borst tegen elkaar aanstaan.*Brian met zijn handen krampachtig op zijn rug)..en maar schreeuwen en brullen tegen elkaar..de anderen probeerden ze uit elkaar te halen....streamlock...
En ineens was er weer beeld, iedereen zat weer netjes aan de tafel..(ik hoorde iets zeggen over Palma is ontslagen..ben je trots nu..en Jaap feliciteerde Lieke en strooide broodkruimels over haar hoofd...Huub en Brian werden weer kwaad en gingen met eten naar elkaar gooien waarbij Brian iets precies in zijn gezicht kreeg..Huub lachen en Brian kwaad opstaan en daar stonden Huub en Brian weer tegen elkaar aan..Brian wil naar buiten lopen maar Huub volgt hem en blijft hem uitlachen......streamlock..op de achtergrond hoor je dan Natasia weer verschrikkelijk gillen...en toen deed ik het geluid uit...
Ik zie nu weer streams, Palma is terug ( dus niet ontslagen?) en Natasia ligt treurig op bed..
Natas mag dat, deed ze eerder ook al bij Lieke.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:12 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft kennelijk een kopje thee over Jaap heen gegooid.
Ja, goed stuk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat was snachtsquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef F04 het volgende:
Wat ik zoooo jammer vind is de streamlock.De vorige keer toen BRian para werd kegen we toch iets meer te zien.
Hij gooide wel heel hard.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Palma bemoeide zich met Huub terwijl hij over haar klaagde, ze hing te ver over hem heen, Huub duwde haar weg, zij sloeg hem, hij gooie een stukje worst naar haar vanaf een paar meter, Brian flipte en sprong op Huub af.
Klopt. Dat heb ik ook live gezien, maar toen krgen we veel meer te zien. Misschien dat er nu andere mensen van de productie aanwezig zijn?quote:
amanda is bang dat ze dr neukertje kwijtraaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Amanda - Jij vergeet dat dit je laatste klap kan zijn, iedereen heeft gezien, dat je Brian weer een knal hebt gegeven.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas mag dat, deed ze eerder ook al bij Lieke.
Ze hadden niet moeten streamlocken dan hadden wij het ook kunnen zien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Amanda - Jij vergeet dat dit je laatste klap kan zijn, iedereen heeft gezien, dat je Brian weer een knal hebt gegeven.
Was het maar waar dat iedereen het gezien heeftquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Ja, en Amanda zat er naast en heeft ALLES gezien!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat ze niet aan het opletten waren toen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik ook live gezien, maar toen krgen we veel meer te zien. Misschien dat er nu andere mensen van de productie aanwezig zijn?
Palingworstquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Palma bemoeide zich met Huub terwijl hij over haar klaagde, ze hing te ver over hem heen, Huub duwde haar weg, zij sloeg hem, hij gooie een stukje worst naar haar vanaf een paar meter, Brian flipte en sprong op Huub af.
Alweer?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, en Amanda zat er naast en heeft ALLES gezien!
Uh uh, het is aan hoor! Behalve een neukertje is ze nu ook zijn vriendinnetje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
amanda is bang dat ze dr neukertje kwijtraakt
met zijn arm tot aan zijn ellenboog in de reet van natasiaquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
waar staat eric in het verhaal?
Die kwam uiteraard weer voor Palma op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
Ohja!quote:
Zei mag dat wel voor 4en?quote:
die zit nu aan de tuintafel met de hele huishoudingquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
het is wel triest dat als er eens iets boeiends gebeurd, er meteen een streamlock komt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Klotezooi met die klotestreamlocks...
dat zie ik, maar die trok partij voor Huub of brian?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
die zit nu aan de tuintafel met de hele huishouding
Voor palmaquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zie ik, maar die trok partij voor Huub of brian?
En het is weer huub,huub, huub, huub is alles schuld ( en lieke natuurlijk)quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
Palma wast haar handen in onschuld. Stom wijf! Het is juist begonnen om haar.
Ja, jammer van die herrie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef AnTjUh het volgende:
het lijkt wel of huub en lieke naast de A12 zitten
Maar ze weet wel dat er een vacature is voor een nieuwe hoofd huishouding.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
Palma wast haar handen in onschuld. Stom wijf! Het is juist begonnen om haar.
alleen als huubke mee opzout!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O PLEASE LAAT HET WAAR ZIJN BRIAN EXIT !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was er de streamlock.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
sorry ik dacht je zit op je werk zonder streamsquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze kunnen ons nu alles wijsmaken dankzij de streamlock.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Natasia: Ik was buiten.. en toen keek ik naar binnen en zag ik hem trappen..
Heeft Huub ook getrapt?
Die jongen heeft hulp nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef AnTjUh het volgende:
para gaat janken zo let maar op
Huub heeft tegen een stoel getrapt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Heeft Huub ook getrapt?
tegen een stoel was het verhaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Heeft Huub ook getrapt?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft helemaal niks gedaan joh
gelukkig maar
Ze kunnen nu ook gewoon iemand er uit gooien want het kan niet via beelden ontkracht wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze kunnen ons nu alles wijsmaken dankzij de streamlock.
Hij wou een dikke slijm in mun gezicht spugenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef AnTjUh het volgende:
brian hij ging me gorgelen????
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef AnTjUh het volgende:
brian hij ging me gorgelen????
Computeren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:27 schreef ericahysterica het volgende:
waar is japie nu?
Amanda heeft ze met haar make-up weggewerkt bij Brian . De visagieles werpt zijn vruchten afquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar zijn de blauwe plekken en het bloed?
Hoge bomen..........quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef brabander01 het volgende:
hij heeft inderdaad nooit wat gedaan he , maar het is weer de lage iq klasse bij elkaar en elkaars verhaaltjes geloven en vertellen maar het is altijd huub huub huub maar nooit iets over japio als ij iets doet
En spugen ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef 2live het volgende:
brian; huub gooit eten op een vrouw
ja, sukkel, wijn is veel minder erg![]()
meen je dat of wil je misschien gewoon niet horen dat huub ook heeft geslagen. Ik ben echt niet voor brain ofzo. Maar ik vind wel dat ze beiden nogal explosief en agressief zijn. ofwel ze hebben beide losse handjes. helaas kunnen we door de streamlock alleen maar speculeren wat er werkelijk gebeurd is. Of we moeten de bewoners op hun woorden geloven. en dat valt niet mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef Dementor het volgende:
Je hoort gewoon dat Amanda liegt.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef shmoopy het volgende:
Je zag Brian echt hoopvol vragen aan Herma(n) hoe die blauwe plek kwam.
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
Als ik Brian zo hoor, heeft hij helemaal niets gedaan en heeft heel coulant steeds z'n handen op z'n rug gehouden.
Palma moet gewoon helemaal wegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef ericahysterica het volgende:
palma is naar achter.......ze wou het zelf oplossen en rat kwam voor haar op. Palma zou dit niet de bedoeling hebben gevonden. PALMA HAD ZICH BUITEN HET SPEL MOETEN HOUDEN.
John de Mol zelf.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Superbink heeft gezegd hij moet je nog 1 x in je gezicht slaan en ik ros m zelf de villa uit, aldu Brian.
Wie is SuperBink?
Sorry hoor, we hebben 't niet gezien natuurlijk, maar ik geloof ook niet dat Brian niets heeft gedaan. En in deze versies (we krijgen geen andere te horen of te zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef ericahysterica het volgende:
superbink zou gezegd hebben als hupie rat nog eenmaal slaat dat hij hem hoogst persoonlijk de villa uit zal rossen![]()
iedereen behalve brianquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Oh wacht, nu is het Lieke's schuld.
Die pruik is bezig met haar werk, en dat is vanaf dag 1 mevrouw Blank onder controle houden en beschermen. Die pruik is absoluut geen werkster.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef Wopper1 het volgende:
Herma ga verdomme aan je werk!
Bijna iedereen ergert zich aan Palma en d'r bemoeienissen. Er is al zo vaak gezegd dat ze op moet rotten. Ze doet d'r werk niet goed en heeft een grote bek tegen de miljonairs. De redaktie had allang in moeten grijpen want je kon er op wachten dat het mis zou gaan. Brian is opgekomen voor Palma. Iets waar hij gewoon niets mee te maken heeft en nu gaat ie weer het zielige jongetje uithangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef ericahysterica het volgende:
palma is naar achter.......ze wou het zelf oplossen en rat kwam voor haar op. Palma zou dit niet de bedoeling hebben gevonden. PALMA HAD ZICH BUITEN HET SPEL MOETEN HOUDEN.
Ik ook. Ze zijn allebei even ergquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
nou ja, als huub de villa uit moet en brian niet ben ik ook meteen genezen van DGK.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik word echt kots en kots misselijk van dat gesprek tussen natasia, amanda, brian en herma
ik kap effe, als huub eruit moet dan kunnen ze de tering krijgen daar, ik heb één keer betaald voor streams voor een maand lang, maar is dan ook meteen de laatste keer
j de mol geniet nu!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok. Nou ik ben benieuwd of die dat letterlijk zo heeft gezegd, geloof er niks van.
Nou hier is er toch niemand die daar nog intrapt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef getl0st het volgende:
Wat klinkt Natasia walgelijk
Eerlijk is eerlijk.. het is wel een goeie tactiek.. Elke keer als er ook maar iets gebeurd met Brian of iemand anders in het groepje ligt iedereen opeens op bed te janken over hoe erg het wel niet is wat een ander heeft misdaan.. Zo onder de indruk ervan want wij hebben toch niets gedaan
juist terug naar de oorsprongquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Maar goed, even terug naar het begin...Palma heeft Huub geslagen!
Wat doet ze daar nog?
John zou hoogstpersoonlijk het hek openen om Huub en Brian naar huis te sturen wanneer ze ook maar zouden blazen tegen elkaar. Dat is er wat er kennelijk is gezegd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok. Nou ik ben benieuwd of die dat letterlijk zo heeft gezegd, geloof er niks van.
eensch als huub er niet meer inzit dan komt japio ook niet meer uit de verf en zitten we te kijken naar van die lowlife types dan nok ik ermeequote:
kwekken, hetzelfde als toen ze Lieke had geslagenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Maar goed, even terug naar het begin...Palma heeft Huub geslagen!
Wat doet ze daar nog?
Dat geloof ik wel, maar het 'rossen' is meer een woord voor Brian, schat ik zo in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
John zou hoogstpersoonlijk het hek openen om Huub en Brian naar huis te sturen wanneer ze ook maar zouden blazen tegen elkaar. Dat is er wat er kennelijk is gezegd.
het gaat er niet om wie er hier intrapt of niet..de febo trapt er keer op keer inquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou hier is er toch niemand die daar nog intrapt.
ik denk dat lieke ook een sterke dame is (fysiek)quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Dark het volgende:
Lieke is echt gek, volgens Brian en Amanda. Ze heeft Brian gekeeld en weggeduwd, wat een leipe chick!
Toch goed van Lieke, die is echt niet bang.
Ja, die heeft er natuurlijk een eigen interpretatie van gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar het 'rossen' is meer een woord voor Brian, schat ik zo in.
Dus.........exit voor beiden!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
John zou hoogstpersoonlijk het hek openen om Huub en Brian naar huis te sturen wanneer ze ook maar zouden blazen tegen elkaar. Dat is er wat er kennelijk is gezegd.
Deze wil ik even in de herhaling zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef lorence1 het volgende:
ach als brian netjes had blijven zitten had er niks gebeurt geweest alleen 1 van de zoveelste ruzies tussen huub en palma
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Huub gooide brood. Zo zeg! Waar is de ehbo koffer?
broodje met salami hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Ja want niet relevant en blabla...Palma zie je ook niet slaan. Het begint met Huub die iets gooit tegen Palma.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef AnTjUh het volgende:
GVD en wij als "betalende"streamers krijgen volgende week pas te zien wat er is gebeurt
en dan ook nog verdraaid bah
Het zal een keer tijd worden.... het is al maanden 1 grote ergernis met dat waardeloze personeel met hun grote bekken elke ochtend maar weer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef tipsch het volgende:
umm redactie, dit lijkt me wel de laatste werkdag van dit huishoudpersoneel
Smoel is bij de twee kindjes ook "sjmoel".quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
brian wilde stoel sjmijten[, nieuwe uitspraak.]![]()
Als je nu de streams uitzet en over een uurtje weer luistert is het inmiddels een tweezitsbank geworden, hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Brian is joods, daarom was het ook zo'n belediging dat hij paling(onrein)worst in z'n schmoel kreeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
brian wilde stoel sjmijten[, nieuwe uitspraak.]![]()
iedereenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef F04 het volgende:
Ik had juist gehoopt op betaalde streams zonder streamlock.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Brian is joods, daarom was het ook zo'n belediging dat hij paling(onrein)worst in z'n schmoel kreeg.![]()
Tuurlijk, maar........... Brian is de grote beschermer van vrouwen die bekogeld worden met stukjes broodquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef lorence1 het volgende:
ach als brian netjes had blijven zitten had er niks gebeurt geweest alleen 1 van de zoveelste ruzies tussen huub en palma
nee, we moet verplicht luisteren naar de versie dat huub verschrikkelijk is bezig geweest, wat brian heeft gedaan houden ze liever verborgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef 2live het volgende:
kan de stream nu op iets anders als dat stelletje *&^%$^&
deze mensen vergeten dat ze in een spel zitten...............nivootjuh. Sint Rat heeft het weer helemaal naar zijn zin met die harem om zich heen. Nu is het al een slachtpartij volgens ratquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef akveor het volgende:
En waarom moeten we naar het gemekker van Brian en Natasia luisteren? Het gaat toch om Huub en Lieke?
natas wil info wat er boven word gezegtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef 2live het volgende:
natas; snuitje wat zegt jouw gezicht
Die salami kwam niet zomaar even op het broodje. Dat varken gaf niet mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef demins het volgende:
Iedereen loopt mank! Het is een slachtpartij daar...
dat is denk ik meer als hij aan kan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef tipsch het volgende:
ah, Brian haalt Instanbul even aan - over Huub, en zo iemand willen ze naar Istanbul sturen? - Dus dit is dan toch inderdaad wat rat ook onder hoogspanning heeft gezet.
Slachten heeft geen zin. Niet te vreten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef demins het volgende:
Iedereen loopt mank! Het is een slachtpartij daar...
Je vindt het lullig als alleen jouw kaartje binnenkomt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef 2live het volgende:
Gaat VOL al een kaartenactie doen voor Huub en Lieke?
Hij vergeet Nena's nichtje die leukemie had en diezelfde avond noemde hij Nena een kankerhoer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef ericahysterica het volgende:
palma is terug.ze is nerveus. volgens mij moeten ze vanachter aan het werk de zwabbers. Palma maant hen om weer naar het huis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |