John de Mol zelf.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Superbink heeft gezegd hij moet je nog 1 x in je gezicht slaan en ik ros m zelf de villa uit, aldu Brian.
Wie is SuperBink?
Sorry hoor, we hebben 't niet gezien natuurlijk, maar ik geloof ook niet dat Brian niets heeft gedaan. En in deze versies (we krijgen geen andere te horen of te zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef ericahysterica het volgende:
superbink zou gezegd hebben als hupie rat nog eenmaal slaat dat hij hem hoogst persoonlijk de villa uit zal rossen![]()
iedereen behalve brianquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Oh wacht, nu is het Lieke's schuld.
Die pruik is bezig met haar werk, en dat is vanaf dag 1 mevrouw Blank onder controle houden en beschermen. Die pruik is absoluut geen werkster.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef Wopper1 het volgende:
Herma ga verdomme aan je werk!
Bijna iedereen ergert zich aan Palma en d'r bemoeienissen. Er is al zo vaak gezegd dat ze op moet rotten. Ze doet d'r werk niet goed en heeft een grote bek tegen de miljonairs. De redaktie had allang in moeten grijpen want je kon er op wachten dat het mis zou gaan. Brian is opgekomen voor Palma. Iets waar hij gewoon niets mee te maken heeft en nu gaat ie weer het zielige jongetje uithangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef ericahysterica het volgende:
palma is naar achter.......ze wou het zelf oplossen en rat kwam voor haar op. Palma zou dit niet de bedoeling hebben gevonden. PALMA HAD ZICH BUITEN HET SPEL MOETEN HOUDEN.
Ik ook. Ze zijn allebei even ergquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
nou ja, als huub de villa uit moet en brian niet ben ik ook meteen genezen van DGK.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik word echt kots en kots misselijk van dat gesprek tussen natasia, amanda, brian en herma
ik kap effe, als huub eruit moet dan kunnen ze de tering krijgen daar, ik heb één keer betaald voor streams voor een maand lang, maar is dan ook meteen de laatste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |