Amanda heeft ze met haar make-up weggewerkt bij Brian . De visagieles werpt zijn vruchten afquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar zijn de blauwe plekken en het bloed?
Hoge bomen..........quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef brabander01 het volgende:
hij heeft inderdaad nooit wat gedaan he , maar het is weer de lage iq klasse bij elkaar en elkaars verhaaltjes geloven en vertellen maar het is altijd huub huub huub maar nooit iets over japio als ij iets doet
En spugen ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef 2live het volgende:
brian; huub gooit eten op een vrouw
ja, sukkel, wijn is veel minder erg![]()
meen je dat of wil je misschien gewoon niet horen dat huub ook heeft geslagen. Ik ben echt niet voor brain ofzo. Maar ik vind wel dat ze beiden nogal explosief en agressief zijn. ofwel ze hebben beide losse handjes. helaas kunnen we door de streamlock alleen maar speculeren wat er werkelijk gebeurd is. Of we moeten de bewoners op hun woorden geloven. en dat valt niet mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef Dementor het volgende:
Je hoort gewoon dat Amanda liegt.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef shmoopy het volgende:
Je zag Brian echt hoopvol vragen aan Herma(n) hoe die blauwe plek kwam.
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
Als ik Brian zo hoor, heeft hij helemaal niets gedaan en heeft heel coulant steeds z'n handen op z'n rug gehouden.
Palma moet gewoon helemaal wegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef ericahysterica het volgende:
palma is naar achter.......ze wou het zelf oplossen en rat kwam voor haar op. Palma zou dit niet de bedoeling hebben gevonden. PALMA HAD ZICH BUITEN HET SPEL MOETEN HOUDEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |