Nouja, die is natuurlijk weg. Dat is nog altijd 't meest tekenend hoor, Huub is nog nooit weggestuurd. Die kan zich duidelijk meer beheersen. Brian is zogenaamd 'eng'. Pak voor z'n broek moet ie hebben, belhamel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Zit Wifebeater al in De Witte Bergen?
Idd, Para is wegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Zit Wifebeater al in De Witte Bergen?
Als ik Huub net zo hoorde heeft Brian Huub door de kamer heen getrokken. Huub heeft een duw gegeven en tegen een stoel geschopt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
IK QUOTE EVEN NATATIA......
ik schiet iedere keer in paniek als ik Brian zo uit zijn dak zie gaan........
UNQUOTE
dus........ brian ging weer te ver neem ik aan
Zo ging het ja..Huub duwde het gezicht van Palma steeds omhoog omdat ze in zijn oor stond te tetteren..en Palma sloeg steeds zijn hand weg..de laatste keer erg hard...Palma liep daarna weg..naar buiten..en Huub stond op en smeet iets met grote kracht op het keukenwerkblok stuk...waarop Brian woedend opstond zijn stoel optilde en naar Huub liep..zette zijn stoel neer en liep naar Huub die ondertussen ook stond en ze gingen met de borst tegen elkaar aanstaan.Brian met zijn handen krampachtig op zijn rug..en maar schreeuwen en brullen tegen elkaar..de anderen probeerden ze uit elkaar te halen....streamlock...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Het begon omdat Huub ervan baalde dat hij gisteren ziek was en zij boven zijn gezicht liedjes ging fluiten. Palma kwam steeds dichterbij hem met haar gezicht. Huub gaf aan dat ze weg moest gaan. Hij duwde haar weg. Zij kwam tot twee of driemaal toe terug. Huub bleef duwen en Palma sloeg hem.
Brian weer helemaal gek nu. Huub gooide iets in z'n gezicht.
Ja zo is het gegaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
dus palma en huub ruzie en daarna huub en brian, klopt het zo ongeveer?
ik kijk wel naar tvquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef F04 het volgende:
Wat ik zoooo jammer vind is de streamlock.De vorige keer toen BRian para werd kegen we toch iets meer te zien.
Palma bemoeide zich met Huub terwijl hij over haar klaagde, ze hing te ver over hem heen, Huub duwde haar weg, zij sloeg hem, hij gooie een stukje worst naar haar vanaf een paar meter, Brian flipte en sprong op Huub af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef tipsch het volgende:
even, wat was de aanleiding? waarom bemoeit een brian zich met iets wat tussen palma en huub gebeurt?
wat een kutwijf.........quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo ging het ja..Huub duwde het gezicht van Palma steeds omhoog omdat ze in zijn oor stond te tetteren..en Palma sloeg steeds zijn hand weg..de laatste keer erg hard...Palma liep daarna weg..naar buiten..en Huub stond op en smeet iets met grote kracht op het keukenwerkblok stuk...waarop Brian woedend opstond zijn stoel optilde en naar Huub liep..zetten zijn stoel neer en liep naaar Huub die ondertussen ook stond en ze gingen met de borst tegen elkaar aanstaan.*Brian met zijn handen krampachtig op zijn rug)..en maar schreeuwen en brullen tegen elkaar..de anderen probeerden ze uit elkaar te halen....streamlock...
En ineens was er weer beeld, iedereen zat weer netjes aan de tafel..(ik hoorde iets zeggen over Palma is ontslagen..ben je trots nu..en Jaap feliciteerde Lieke en strooide broodkruimels over haar hoofd...Huub en Brian werden weer kwaad en gingen met eten naar elkaar gooien waarbij Brian iets precies in zijn gezicht kreeg..Huub lachen en Brian kwaad opstaan en daar stonden Huub en Brian weer tegen elkaar aan..Brian wil naar buiten lopen maar Huub volgt hem en blijft hem uitlachen......streamlock..op de achtergrond hoor je dan Natasia weer verschrikkelijk gillen...en toen deed ik het geluid uit...
( moet dit stukje in het updatetopic?)
Ik zie nu weer streams, Palma is terug ( dus niet ontslagen?) en Natasia ligt treurig op bed..
Dit is wel een mooi item voor 't update topic. Dit is de 3e keer of 4e dat Brian weer para was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo ging het ja..Huub duwde het gezicht van Palma steeds omhoog omdat ze in zijn oor stond te tetteren..en Palma sloeg steeds zijn hand weg..de laatste keer erg hard...Palma liep daarna weg..naar buiten..en Huub stond op en smeet iets met grote kracht op het keukenwerkblok stuk...waarop Brian woedend opstond zijn stoel optilde en naar Huub liep..zetten zijn stoel neer en liep naaar Huub die ondertussen ook stond en ze gingen met de borst tegen elkaar aanstaan.*Brian met zijn handen krampachtig op zijn rug)..en maar schreeuwen en brullen tegen elkaar..de anderen probeerden ze uit elkaar te halen....streamlock...
En ineens was er weer beeld, iedereen zat weer netjes aan de tafel..(ik hoorde iets zeggen over Palma is ontslagen..ben je trots nu..en Jaap feliciteerde Lieke en strooide broodkruimels over haar hoofd...Huub en Brian werden weer kwaad en gingen met eten naar elkaar gooien waarbij Brian iets precies in zijn gezicht kreeg..Huub lachen en Brian kwaad opstaan en daar stonden Huub en Brian weer tegen elkaar aan..Brian wil naar buiten lopen maar Huub volgt hem en blijft hem uitlachen......streamlock..op de achtergrond hoor je dan Natasia weer verschrikkelijk gillen...en toen deed ik het geluid uit...
Ik zie nu weer streams, Palma is terug ( dus niet ontslagen?) en Natasia ligt treurig op bed..
Natas mag dat, deed ze eerder ook al bij Lieke.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:12 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft kennelijk een kopje thee over Jaap heen gegooid.
Ja, goed stuk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat was snachtsquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef F04 het volgende:
Wat ik zoooo jammer vind is de streamlock.De vorige keer toen BRian para werd kegen we toch iets meer te zien.
Hij gooide wel heel hard.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Palma bemoeide zich met Huub terwijl hij over haar klaagde, ze hing te ver over hem heen, Huub duwde haar weg, zij sloeg hem, hij gooie een stukje worst naar haar vanaf een paar meter, Brian flipte en sprong op Huub af.
Klopt. Dat heb ik ook live gezien, maar toen krgen we veel meer te zien. Misschien dat er nu andere mensen van de productie aanwezig zijn?quote:
amanda is bang dat ze dr neukertje kwijtraaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Amanda - Jij vergeet dat dit je laatste klap kan zijn, iedereen heeft gezien, dat je Brian weer een knal hebt gegeven.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas mag dat, deed ze eerder ook al bij Lieke.
Ze hadden niet moeten streamlocken dan hadden wij het ook kunnen zien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Amanda - Jij vergeet dat dit je laatste klap kan zijn, iedereen heeft gezien, dat je Brian weer een knal hebt gegeven.
Was het maar waar dat iedereen het gezien heeftquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Ja, en Amanda zat er naast en heeft ALLES gezien!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat ze niet aan het opletten waren toen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik ook live gezien, maar toen krgen we veel meer te zien. Misschien dat er nu andere mensen van de productie aanwezig zijn?
Palingworstquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Palma bemoeide zich met Huub terwijl hij over haar klaagde, ze hing te ver over hem heen, Huub duwde haar weg, zij sloeg hem, hij gooie een stukje worst naar haar vanaf een paar meter, Brian flipte en sprong op Huub af.
Alweer?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, en Amanda zat er naast en heeft ALLES gezien!
Uh uh, het is aan hoor! Behalve een neukertje is ze nu ook zijn vriendinnetje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
amanda is bang dat ze dr neukertje kwijtraakt
met zijn arm tot aan zijn ellenboog in de reet van natasiaquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
waar staat eric in het verhaal?
Die kwam uiteraard weer voor Palma op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
waar staat eric in het verhaal?
Ohja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |