Natasia zei ook, dat mag jij eigenlijk helemaal niet gebruiken. Hij laat het bestellen uit Amerika. Vond het toevallig omdat het gisteren over de kleur van de ogen ging.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef RSie het volgende:
[..]
bedoel je dat druppelspul?
voor zover ik weet heeft Huub lenzen!
Een Spina Bifida-truitje dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft ook een groene met een open ruggetje.
Huubquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef getl0st het volgende:
Wie was nou de volgende die mocht gaan motorrijden? En wanneer gaat dat beginnen? Dat is toch ook al een tijdje terug
Het zou Huub worden, gewoon autorijles, maar dat gaat niet door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef getl0st het volgende:
Wie was nou de volgende die mocht gaan motorrijden? En wanneer gaat dat beginnen? Dat is toch ook al een tijdje terug
Truitje staat inmiddels ook op de wachtlijst. Tante Joan en Astrid verzorgen het truitje maar als ze willen stappen dan past de verpleegkundige op. Wie kan er immers beter voor je truitje zorgen dan de verpleegkundige.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Truitje staat inmiddels ook op de wachtlijst. Tante Joan en Astrid verzorgen het truitje maar als ze willen stappen dan past de verpleegkundige op. Wie kan er immers beter voor je truitje zorgen dan de verpleegkundige.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou Huub worden, gewoon autorijles, maar dat gaat niet door.
Ja gezellig hequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef AnTjUh het volgende:
en we zitten weer gezellig aan tafel met zn allen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef shmoopy het volgende:
Deze streamlock is werkelijk te asociaal voor woorden, dan kun je net zo goed alleen de uitzendingen kijken.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef schatje het volgende:
Brian was wel slim om zijn handjes achter op de rug te houden.
Ik ben van nature een vreedzaam mens, echt, maar ik had me niet in kunnen houden en die schorre palmboom alle hoeken van het huis laten zien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef schatje het volgende:
Huub had natuurlijk wel zijn handen moeten thuishouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |