j de mol geniet nu!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok. Nou ik ben benieuwd of die dat letterlijk zo heeft gezegd, geloof er niks van.
Nou hier is er toch niemand die daar nog intrapt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef getl0st het volgende:
Wat klinkt Natasia walgelijk
Eerlijk is eerlijk.. het is wel een goeie tactiek.. Elke keer als er ook maar iets gebeurd met Brian of iemand anders in het groepje ligt iedereen opeens op bed te janken over hoe erg het wel niet is wat een ander heeft misdaan.. Zo onder de indruk ervan want wij hebben toch niets gedaan
juist terug naar de oorsprongquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Maar goed, even terug naar het begin...Palma heeft Huub geslagen!
Wat doet ze daar nog?
John zou hoogstpersoonlijk het hek openen om Huub en Brian naar huis te sturen wanneer ze ook maar zouden blazen tegen elkaar. Dat is er wat er kennelijk is gezegd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok. Nou ik ben benieuwd of die dat letterlijk zo heeft gezegd, geloof er niks van.
eensch als huub er niet meer inzit dan komt japio ook niet meer uit de verf en zitten we te kijken naar van die lowlife types dan nok ik ermeequote:
kwekken, hetzelfde als toen ze Lieke had geslagenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Maar goed, even terug naar het begin...Palma heeft Huub geslagen!
Wat doet ze daar nog?
Dat geloof ik wel, maar het 'rossen' is meer een woord voor Brian, schat ik zo in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
John zou hoogstpersoonlijk het hek openen om Huub en Brian naar huis te sturen wanneer ze ook maar zouden blazen tegen elkaar. Dat is er wat er kennelijk is gezegd.
het gaat er niet om wie er hier intrapt of niet..de febo trapt er keer op keer inquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou hier is er toch niemand die daar nog intrapt.
ik denk dat lieke ook een sterke dame is (fysiek)quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Dark het volgende:
Lieke is echt gek, volgens Brian en Amanda. Ze heeft Brian gekeeld en weggeduwd, wat een leipe chick!
Toch goed van Lieke, die is echt niet bang.
Ja, die heeft er natuurlijk een eigen interpretatie van gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar het 'rossen' is meer een woord voor Brian, schat ik zo in.
Dus.........exit voor beiden!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
John zou hoogstpersoonlijk het hek openen om Huub en Brian naar huis te sturen wanneer ze ook maar zouden blazen tegen elkaar. Dat is er wat er kennelijk is gezegd.
Deze wil ik even in de herhaling zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef lorence1 het volgende:
ach als brian netjes had blijven zitten had er niks gebeurt geweest alleen 1 van de zoveelste ruzies tussen huub en palma
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Huub gooide brood. Zo zeg! Waar is de ehbo koffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |