Zei mag dat wel voor 4en?quote:
die zit nu aan de tuintafel met de hele huishoudingquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
waar staat eric in het verhaal?
het is wel triest dat als er eens iets boeiends gebeurd, er meteen een streamlock komt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Klotezooi met die klotestreamlocks...
dat zie ik, maar die trok partij voor Huub of brian?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
die zit nu aan de tuintafel met de hele huishouding
Voor palmaquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zie ik, maar die trok partij voor Huub of brian?
En het is weer huub,huub, huub, huub is alles schuld ( en lieke natuurlijk)quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
Palma wast haar handen in onschuld. Stom wijf! Het is juist begonnen om haar.
Ja, jammer van die herrie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef AnTjUh het volgende:
het lijkt wel of huub en lieke naast de A12 zitten
Maar ze weet wel dat er een vacature is voor een nieuwe hoofd huishouding.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
Palma wast haar handen in onschuld. Stom wijf! Het is juist begonnen om haar.
alleen als huubke mee opzout!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O PLEASE LAAT HET WAAR ZIJN BRIAN EXIT !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was er de streamlock.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
sorry ik dacht je zit op je werk zonder streamsquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze kunnen ons nu alles wijsmaken dankzij de streamlock.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Natasia: Ik was buiten.. en toen keek ik naar binnen en zag ik hem trappen..
Heeft Huub ook getrapt?
Die jongen heeft hulp nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef AnTjUh het volgende:
para gaat janken zo let maar op
Huub heeft tegen een stoel getrapt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Heeft Huub ook getrapt?
tegen een stoel was het verhaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Heeft Huub ook getrapt?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft helemaal niks gedaan joh
gelukkig maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |