*hint *hint*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
weer een verkapt naamtopic
Ben je echt zwanger ?quote:
Het was blijkbaar toch genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je echt zwanger ?![]()
Ik heb je maar eventjes aangeraakt![]()
![]()
neuhquote:
Grafwerkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef oshiro het volgende:
Hey. Muziek maar even geordend
Nog lang niet klaar maar anders moet ik mn winamp lijst opnieuw opbouwen en daar heb ik geen zin in.
Njah maar hij wou nietquote:
Maar jij stak 'm dus nog net even snel naar binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah maar hij wou nietHij duwde me weg ofzoiets... weet het niet meer
![]()
Neuh, pleur gewoon in een keer m'n hele mijn muziek map erin, maar dat duurt zo idioot lang als je een afspeellijst van 7000 nummers wil makenquote:
Ja dat duurt wel even jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neuh, pleur gewoon in een keer m'n hele mijn muziek map erin, maar dat duurt zo idioot lang als je een afspeellijst van 7000 nummers wil maken.
Nee ik kreeg de kans nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij stak 'm dus nog net even snel naar binnen
Er staat zonderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
weer een verkapt naamtopic
en terechtquote:
Neuj morgen weer vroeg rijlessenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er staat zonder![]()
Ik dacht dat je naar de kroeg was
Hoezoooquote:
inderdaadquote:
Nee nietquote:
he's mijnequote:
opzich wel OK, kan alleen geen F meer pakkenquote:
Ik mocht niet eens naast hem zittenquote:
Teerrmieequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, was ff modden in KLB
Thanks for the cake![]()
It was a piece of cakequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, was ff modden in KLB
Thanks for the cake![]()
Ik heb hem maar van internet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij zitten er teveel kaarsjes op![]()
ik weet van nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens naast hem zitten![]()
![]()
Hoe isst daar ?quote:
Ja, heel goed eigenlijk. Het bier is koud, de muziek goed en het is gezellig op FOK!. Wat willen we nog meerquote:
Nja je zag hetquote:
Wat jij wil (op de ma flodder manier gezegt)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je fotosoept de taart ookDus fotosnoepen
kijk aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, heel goed eigenlijk. Het bier is koud, de muziek goed en het is gezellig op FOK!. Wat willen we nog meer![]()
En hoe is het daar?
Gewoon 243 keer omspoelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wat trouwens wel kut is, is dat mijn bier steeds dood gaat![]()
Waarschijnlijk heeft een of andere gorsel het bierglas in de vaatwasser gezet
na neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heeft je vriendje je ruig behandeld?![]()
Uit fles?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nah, in dat geval; zuip ik wel 243 biertjes![]()
Ook een planquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaa spring les hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
na nee
en zowizo tis pas sinds vanmiddag.. en ik heb m sinds gister middag niet gezien
njha t was al voor de springles.quote:
Aha, dan kan dat het niet zijn idd. Naja, zou wel spierpijn zijn, en dat gaat meestal wel snel weer overquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
na nee
en zowizo tis pas sinds vanmiddag.. en ik heb m sinds gister middag niet gezien
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha t was al voor de springles.
de les ging écht slecht![]()
Omdat dat niet kan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef mstr het volgende:
Fiets, waarom kan je geen ² in je username gebruiken?
ja mn rug zal ik morgen wel voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaa spring les he![]()
Edit
ow je voet![]()
Ik houd het vanavond op chocomelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uit het glas uiteraard, dat moet opnieuw ingezopen worden![]()
De tijd gaat nu inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
njha merken we snel genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, dan kan dat het niet zijn idd. Naja, zou wel spierpijn zijn, en dat gaat meestal wel snel weer over![]()
ik lag er 7 keer bijna afquote:
Doe het voortaan eens in bedquote:
Les Pringles eten? Oeh, lijkt mij niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha t was al voor de springles.
de les ging écht slecht![]()
7 keerquote:
wat moek in bed doen, springen ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe het voortaan eens in bedLigt een stuk beter
picsquote:
njha echt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Les Pringles eten? Oeh, lijkt mij niet zo moeilijk hoor![]()
lance was hyperquote:
Als je dat lekker vind wel jaquote:
nee, helaasquote:
pardonquote:
na nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind wel ja![]()
Mini-meet bij Termie thuisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar ik zuip rustig op het moment, morgenavond heb ik ze er wel door denk ik![]()
Nait woarquote:
Jeutjequote:
hmm.. geen idee? : @quote:
Liggend gaat het ook veel beterquote:
njha, ik hou dr niet zo vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nait woar![]()
Pringles zijn lekkerAlleen blijft het soms in mijn gehemelte steken, dat is wel kut
![]()
.Waar Heb Ik Jou Meer Gezien 4:09 VOF De Kunstquote:
quote:
Ik zag jou vrijdag nogquote:
waar in godsnaam heb je t nu over?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Liggend gaat het ook veel beter![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]nou, heheh
Maar ben er weer vandoor dus
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaaaa, dat doen we ooit nog wel een keer. Nu ligt iedereen te slapen![]()
Sexquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]nou, heheh
Maar ben er weer vandoor dus
euh, naar schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
.Waar Heb Ik Jou Meer Gezien 4:09 VOF De Kunst
wat gaat lis morgen doen?
en de rest?
klopt vet spannend!quote:
Veel plesier, lang?quote:
daar doe ik toch niet aanquote:
Begrijpelijkquote:
Heb haar nog niet gezien vandaagquote:
WAAUUUWquote:
en ja, tot 5 uurquote:
hamka's chips daar in tegenquote:
kzou me zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gezien vandaag![]()
![]()
Sex met lis ?quote:
je ging me nog smsen enzo!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef ericajax het volgende:
[..]
kzou me zorgen gaan maken
mij zie je de komende 3 dagen ook hier nietmaar no worries
Weer die puntquote:
chips lust je amper, maar de meest gore chips ooit uitgevonden vind je dan weerquote:
neequote:
JA tijdens het etenquote:
das nog engeeeer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Begrijpelijksex is stom
Neuken is veel toffer![]()
Succes, vanaf hoevroeg?quote:
Poor youquote:
Ik ben vandaag nog niet zoveel online geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gezien vandaag![]()
![]()
Ojaa je bent nog maagdquote:
DOE IK TOCH NIET AAN JOHquote:
Hijs mooi!quote:
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef ericajax het volgende:
[..]
chips lust je amper, maar de meest gore chips ooit uitgevonden vind je dan weer![]()
![]()
![]()
moets ik een kusje aan eric doenquote:
Sommige mensen kunnen zo niet lezenquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet zoveel online geweest
morgen half 12 mn bed uit ofzo, dan werken van 12 tot 22, daarna pitten want donderdag!quote:
volgens mn rooster half 10quote:
Hij welquote:
Jij doet niet aan sex maar Eric welquote:
TOEVALLIG WEL JAquote:
já tochquote:
Hier half 9 - half 5quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
volgens mn rooster half 10
maar no way
kwart voro 11 dus
ohnee hoorquote:
meerdere hierquote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij doet niet aan sex maar Eric wel![]()
![]()
Alsof je dat erg vondquote:
Tering jij moet echt wel rijk zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef ericajax het volgende:
[..]
morgen half 12 mn bed uit ofzo, dan werken van 12 tot 22, daarna pitten want donderdag!
werken van 8 tot 22![]()
![]()
![]()
(=14 uur
)
en dan meteen pitten, vrijdag werken van 8 tot 17, dan benk er weer, maar wel kort, want dan ga ik goed uitrusten want zaterdag wekker om 7 uur en hele dag voetbaltoernoooI!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
Hij liet me een paar foto's zienquote:
ik welquote:
geen ervaring mitquote:
Die punt na die smiley maakt je post helemaal afquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef ericajax het volgende:
hoe kan ik nu problemen hebben alsk lis hebLis heeft jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Zie mijn post 2 posts terugquote:
vind je ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die punt na die smiley maakt je post helemaal af![]()
Alsof een smiley een hele zin voorsteltquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die punt na die smiley maakt je post helemaal af![]()
Je moest werkenquote:
was het maar zo, kga een nieuwe tv kopen, +ps3 + mn kamer verbouwen dusseeehquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tering jij moet echt wel rijk zijn![]()
Meerdere nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
En mij zeg je nietsquote:
wat wil je nou een Xbox of een Ps3quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
was het maar zo, kga een nieuwe tv kopen, +ps3 + mn kamer verbouwen dusseeeh![]()
Ik vind het geweldig echt waarquote:
okay Ladies én León!quote:
slaap lekker liefquote:
Die smiley zegt in dit geval wel een boelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof een smiley een hele zin voorstelt
Verkeerde streepje maar ik zla het goedrekenen, trustenquote:
quote:
Yamahaquote:
jij ook schatquote:
dankje! jij oookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten![]()
Toch maar welterusten![]()
PS3, zo overrated. Een PS3 gebruik je om hamburgers te bradenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat wil je nou een Xbox of een Ps3elke week verandert t
Ik blijf nog hoorquote:
sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Verkeerde streepje maar ik zla het goedrekenen, trusten![]()
Of om folding op te draaienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
PS3, zo overrated. Een PS3 gebruik je om hamburgers te braden![]()
Doet niet uitmakenquote:
En dan zeg jij dat sommige mensen niet goed lezenquote:
fiets wel, want t zijn fotos van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef ericajax het volgende:
wie kan ff foto's op zn mobiel zetten en naar mij een MMS sturen?1tje hoeft maar, mss 2 als je wilt
![]()
dat heb je goed gelezen jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat sommige mensen niet goed lezen
Ik heb helemaal geen foto's van jouquote:
Idd, maar op de PS3 zal het wss wel een stukje harder gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, kan ook. Kleinsoft wil het overigens ook nog op de 360 hebben![]()
nee die stuurt eric jouquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's van jou![]()
Mwoh, dat is nog niet zeker. Als ze ook de GPU van de 360 een beetje goed in kunnen zetten dan zou de 360 stukken harder gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd, maar op de PS3 zal het wss wel een stukje harder gaan.
Folding is erg makkelijk parallel te doen, en dan geldt vaak hoe meer cores hoe beterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, dat is nog niet zeker. Als ze ook de GPU van de 360 een beetje goed in kunnen zetten dan zou de 360 stukken harder gaan.
Maar dan nog is de GPU van de 360 superieur. Ik heb er iets over gelezen op T.net, de 360 lijkt er goed uit te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Folding is erg makkelijk parallel te doen, en dan geldt vaak hoe meer cores hoe beter
En 3 tegen 8...
Ik vraag me af hoe het zou lopen op een Niagara van Sun...
X360. Halo 3.quote:
Mja de RSX... geen idee wat die dan weer uit kan halenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar dan nog is de GPU van de 360 superieur. Ik heb er iets over gelezen op T.net, de 360 lijkt er goed uit te komen.
En tja, dan kun je ook wel een Blue Gene inzetten, heb je een petaflop tot je beschikking![]()
Dat wel, maar je moet het als een geheel bekijken he. Naja, alleen de tests zullen de waarheid onthullenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja de RSX... geen idee wat die dan weer uit kan halen. Feit is iig dat de Cell krachtiger is dan die 3-core PPC chip.
Jambolaai de bek vol proai de bek vol pudding, en as't van trap oaf voal'st den hes't een hassenschudding.quote:
Nope, doet het bier goedquote:
rrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Vertel, hoeveel ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef ericajax het volgende:
kanker poker af en toe, godverdomme loop ik daar anderhalf uur voor te spelen
Mmh, das kut iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef ericajax het volgende:
nie zoveel, maar kzat andehralf uur in een toernooi van 180 man, laatste 30, allin voor grote pot, dan stond ik top 10 en konk weer goed verder spelen, maar kverlies een hand waarin ik favo was toen het geld erin ging
echt een jood.. altijd samen met iedereenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Kom maar eric en ik slopen iedereen![]()
![]()
haha iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
![]()
die meet kan me nie snel genoeg zijnquote:
bring it onquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
![]()
pff wat een idioootquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ik ga Ant trouwens ook slopen Eric, die homo had hem buiten het rek gezet en nu is ie weggesleept, jodenzooi
of een lening, bij leen van frisiaquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef ericajax het volgende:
zullen we dan buyin 50 euro doen, dan kan ik meteen mn nieuwe tv bestellen![]()
Ik weet toch dat Eric en ik de laatste 2 zijn die overblijvenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
echt een jood.. altijd samen met iedereen
Veel te weinigquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik weet toch dat Eric en ik de laatste 2 zijn die overblijven![]()
Joden arrogantie![]()
Hell yeahquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef ericajax het volgende:
hahahahaha, oshiro begint ook al uit te dagen
jordy en rein pokeren ook
ik zou zeggen; dit moeten we snel regelen![]()
Laat mij er buiten jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Waarom is de SC niet centraal fjezza ? Dat was toch zo superduper handig enzo
Vandaag Number 23 geweest, was je daar al geweest?quote:
Jij was de invalmodquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat mij er buiten ja![]()
Ik heb hem toen niet centraal gezet![]()
Ik poker niet. Ik sloop fysiekquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef ericajax het volgende:
Morgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:43 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Vandaag Number 23 geweest, was je daar al geweest?
Helemaal scare die shit, echt ik spacede hem dood na die film![]()
masseurquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:44 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ohja als Lis de serveerster is dan is het goed![]()
![]()
Kloptquote:
Tis wel een goede film alleen het spaced wel alle kanten op, maargoed hij duurt gelukkig niet heel lang dus is wel relaxedquote:
Je had wel de verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar toch had ik hem niet centraal gezet, maakt verder niet uit
Ja nou, dat doet Fracture ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:45 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Tis wel een goede film alleen het spaced wel alle kanten op, maargoed hij duurt gelukkig niet heel lang dus is wel relaxed![]()
whehehehehquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:46 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
![]()
Net zoals die ene van EPT oeeeh![]()
quote:
rein is wel fishquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef ericajax het volgende:
jij niet dan?quote:
Bijgekomen van Zaterdag?quote:
Ja we wilde daar nog snel naar binnen sneaken omdat het toch gelijk daarna begon maar we waren helemaal space van die filmquote:
pwndquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:47 schreef ericajax het volgende:
godverdomme, ik baal, kzit gwn anderhalf uur GEDULDIG (belangrijk) en geconcentreerd te pokeren, nagenoeg foutloos, krijg ik zo'n tyfushand weer die het verpest... grmbl
Ja, allangquote:
Pussiesquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:48 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ja we wilde daar nog snel naar binnen sneaken omdat het toch gelijk daarna begon maar we waren helemaal space van die film![]()
Offline gek, niet livequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
minder
live heb ik altijd wel winst.. online minder :p
Nouja, ik ben zondagnacht ook nog doorgegaan. Ook dat ging tot 5:15 doorquote:
Hoelang speel je al ong?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
minder
kben benieuwdquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
minder
Haha, dat zal wel jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben zondagnacht ook nog doorgegaan. Ook dat ging tot 5:15 door
Maandag tot 18:15 in bed gelegen en vannacht maar 4 uur geslapenIk had moeite om in slaap te komen
Dus lichtelijk gaar vanmorgen
Haha gekquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:50 schreef oshiro het volgende:
Godverdomme, ik haal m'n bek open aan een koekje
Te enthousiast proberen die rol op te schranzen heeft dus ook zo z'n nadelen
laatste maanden pas echt veel..quote:
Dan zeg ik:quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
laatste maanden pas echt veel..
daarvoor af en toe...
oeh zatedrdag ghosttownen ik kan meerijden
SPACENNNN!!![]()
ohnee.. biertje drinkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
daarvoor af en toe...
SPACENNNN!!![]()
waar speel je online? en doe je het elke dag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
daarvoor af en toe...
SPACENNNN!!![]()
Nee, preciesquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel jaNaja ik was zaterdag ook pas half 4 gaan slapen en half 9 weer op
Werkt niet echt goed
Damn, Ghosttown, als ik geld had ging ik meequote:
Hoezo, het is nog vroegquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, preciesEn vannacht word ook weer een kort nachtje zo te zien
partypoker, pokerstars, everest.. en full tilt pokerquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:53 schreef ericajax het volgende:
[..]
waar speel je online? en doe je het elke dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |