Oh die heb je allemaal al wel ongeveer gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef Merel1808 het volgende:
Aangezien ik er niet was dit weekend; Welke heftige avonturen?
quote:
fvivifquote:
Als jij hier net binnen komt en de enige bent die reageert jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
hebt u het tegen mij?
ikslaap ook bijna ja; na twee nachten amper slapen.
quote:
Waar moet hij een ban voor krijgen dan ?quote:
Hij fantaseerde een nacht met jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar moet hij een ban voor krijgen dan ?
Zou jij ook eens moeten doenquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten doen
eenschquote:
http://www.comedycentral.nl/index.php?channel=tv&page=guidequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef duncannn het volgende:
wanneer south park?
Ok tof. Maar wanneer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef mstr het volgende:
Áls je me boos wilt krijgen..
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.nl/index.php?channel=tv&page=guide
quote:
nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
En een bericht van Chatter.
De rest van Mich
je mist mijquote:
Dan zou hij helemaal niet voetballenquote:
rechtsmid op de bankquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zou hij helemaal niet voetballen![]()
ECHT??!?!?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Anders gaat het streepje de andere kant op
Maar dan is zelfs een draaimolen leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef nijnja het volgende:
Efteling is nu ook nog blij, mits leuke mensen
Daar heb ik dan ook in gezeten toenquote:
Monsieur Cannibalequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:40 schreef duncannn het volgende:
die theekopjes in de efteling zijn wel leuk
Ik was met 2 dames en 1 heer, met zn 4en dus, ik met die andere jongen die 2 dames misselijk gedraaidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:40 schreef duncannn het volgende:
die theekopjes in de efteling zijn wel leuk
Hoezoquote:
Was in april, begin april, alleen vliegende hollander niet gepakt, overal was max 10 min. wachten, daar 2 uurquote:
Dat is wel klote die lange wachttijden somsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Was in april, begin april, alleen vliegende hollander niet gepakt, overal was max 10 min. wachten, daar 2 uur
Gaan we andere keer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |