kijk aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, heel goed eigenlijk. Het bier is koud, de muziek goed en het is gezellig op FOK!. Wat willen we nog meer![]()
En hoe is het daar?
Gewoon 243 keer omspoelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wat trouwens wel kut is, is dat mijn bier steeds dood gaat![]()
Waarschijnlijk heeft een of andere gorsel het bierglas in de vaatwasser gezet
na neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heeft je vriendje je ruig behandeld?![]()
Uit fles?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nah, in dat geval; zuip ik wel 243 biertjes![]()
Ook een planquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaa spring les hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
na nee
en zowizo tis pas sinds vanmiddag.. en ik heb m sinds gister middag niet gezien
njha t was al voor de springles.quote:
Aha, dan kan dat het niet zijn idd. Naja, zou wel spierpijn zijn, en dat gaat meestal wel snel weer overquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
na nee
en zowizo tis pas sinds vanmiddag.. en ik heb m sinds gister middag niet gezien
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha t was al voor de springles.
de les ging écht slecht![]()
Omdat dat niet kan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef mstr het volgende:
Fiets, waarom kan je geen ² in je username gebruiken?
ja mn rug zal ik morgen wel voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaa spring les he![]()
Edit
ow je voet![]()
Ik houd het vanavond op chocomelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uit het glas uiteraard, dat moet opnieuw ingezopen worden![]()
De tijd gaat nu inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
njha merken we snel genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, dan kan dat het niet zijn idd. Naja, zou wel spierpijn zijn, en dat gaat meestal wel snel weer over![]()
ik lag er 7 keer bijna afquote:
Doe het voortaan eens in bedquote:
Les Pringles eten? Oeh, lijkt mij niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha t was al voor de springles.
de les ging écht slecht![]()
7 keerquote:
wat moek in bed doen, springen ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe het voortaan eens in bedLigt een stuk beter
picsquote:
njha echt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Les Pringles eten? Oeh, lijkt mij niet zo moeilijk hoor![]()
lance was hyperquote:
Als je dat lekker vind wel jaquote:
nee, helaasquote:
pardonquote:
na nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind wel ja![]()
Mini-meet bij Termie thuisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar ik zuip rustig op het moment, morgenavond heb ik ze er wel door denk ik![]()
Nait woarquote:
Jeutjequote:
hmm.. geen idee? : @quote:
Liggend gaat het ook veel beterquote:
njha, ik hou dr niet zo vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nait woar![]()
Pringles zijn lekkerAlleen blijft het soms in mijn gehemelte steken, dat is wel kut
![]()
.Waar Heb Ik Jou Meer Gezien 4:09 VOF De Kunstquote:
quote:
Ik zag jou vrijdag nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |