*hint *hint*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
weer een verkapt naamtopic
Ben je echt zwanger ?quote:
Het was blijkbaar toch genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je echt zwanger ?![]()
Ik heb je maar eventjes aangeraakt![]()
![]()
neuhquote:
Grafwerkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef oshiro het volgende:
Hey. Muziek maar even geordend
Nog lang niet klaar maar anders moet ik mn winamp lijst opnieuw opbouwen en daar heb ik geen zin in.
Njah maar hij wou nietquote:
Maar jij stak 'm dus nog net even snel naar binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah maar hij wou nietHij duwde me weg ofzoiets... weet het niet meer
![]()
Neuh, pleur gewoon in een keer m'n hele mijn muziek map erin, maar dat duurt zo idioot lang als je een afspeellijst van 7000 nummers wil makenquote:
Ja dat duurt wel even jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neuh, pleur gewoon in een keer m'n hele mijn muziek map erin, maar dat duurt zo idioot lang als je een afspeellijst van 7000 nummers wil maken.
Nee ik kreeg de kans nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij stak 'm dus nog net even snel naar binnen
Er staat zonderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
weer een verkapt naamtopic
en terechtquote:
Neuj morgen weer vroeg rijlessenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er staat zonder![]()
Ik dacht dat je naar de kroeg was
Hoezoooquote:
inderdaadquote:
Nee nietquote:
he's mijnequote:
opzich wel OK, kan alleen geen F meer pakkenquote:
Ik mocht niet eens naast hem zittenquote:
Teerrmieequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, was ff modden in KLB
Thanks for the cake![]()
It was a piece of cakequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, was ff modden in KLB
Thanks for the cake![]()
Ik heb hem maar van internet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij zitten er teveel kaarsjes op![]()
ik weet van nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens naast hem zitten![]()
![]()
Hoe isst daar ?quote:
Ja, heel goed eigenlijk. Het bier is koud, de muziek goed en het is gezellig op FOK!. Wat willen we nog meerquote:
Nja je zag hetquote:
Wat jij wil (op de ma flodder manier gezegt)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je fotosoept de taart ookDus fotosnoepen
kijk aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, heel goed eigenlijk. Het bier is koud, de muziek goed en het is gezellig op FOK!. Wat willen we nog meer![]()
En hoe is het daar?
Gewoon 243 keer omspoelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wat trouwens wel kut is, is dat mijn bier steeds dood gaat![]()
Waarschijnlijk heeft een of andere gorsel het bierglas in de vaatwasser gezet
na neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heeft je vriendje je ruig behandeld?![]()
Uit fles?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nah, in dat geval; zuip ik wel 243 biertjes![]()
Ook een planquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaa spring les hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
na nee
en zowizo tis pas sinds vanmiddag.. en ik heb m sinds gister middag niet gezien
njha t was al voor de springles.quote:
Aha, dan kan dat het niet zijn idd. Naja, zou wel spierpijn zijn, en dat gaat meestal wel snel weer overquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
na nee
en zowizo tis pas sinds vanmiddag.. en ik heb m sinds gister middag niet gezien
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha t was al voor de springles.
de les ging écht slecht![]()
Omdat dat niet kan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef mstr het volgende:
Fiets, waarom kan je geen ² in je username gebruiken?
ja mn rug zal ik morgen wel voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaa spring les he![]()
Edit
ow je voet![]()
Ik houd het vanavond op chocomelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uit het glas uiteraard, dat moet opnieuw ingezopen worden![]()
De tijd gaat nu inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
njha merken we snel genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, dan kan dat het niet zijn idd. Naja, zou wel spierpijn zijn, en dat gaat meestal wel snel weer over![]()
ik lag er 7 keer bijna afquote:
Doe het voortaan eens in bedquote:
Les Pringles eten? Oeh, lijkt mij niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha t was al voor de springles.
de les ging écht slecht![]()
7 keerquote:
wat moek in bed doen, springen ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe het voortaan eens in bedLigt een stuk beter
picsquote:
njha echt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Les Pringles eten? Oeh, lijkt mij niet zo moeilijk hoor![]()
lance was hyperquote:
Als je dat lekker vind wel jaquote:
nee, helaasquote:
pardonquote:
na nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind wel ja![]()
Mini-meet bij Termie thuisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar ik zuip rustig op het moment, morgenavond heb ik ze er wel door denk ik![]()
Nait woarquote:
Jeutjequote:
hmm.. geen idee? : @quote:
Liggend gaat het ook veel beterquote:
njha, ik hou dr niet zo vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nait woar![]()
Pringles zijn lekkerAlleen blijft het soms in mijn gehemelte steken, dat is wel kut
![]()
.Waar Heb Ik Jou Meer Gezien 4:09 VOF De Kunstquote:
quote:
Ik zag jou vrijdag nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |