Mwoh, dat is nog niet zeker. Als ze ook de GPU van de 360 een beetje goed in kunnen zetten dan zou de 360 stukken harder gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd, maar op de PS3 zal het wss wel een stukje harder gaan.
Folding is erg makkelijk parallel te doen, en dan geldt vaak hoe meer cores hoe beterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, dat is nog niet zeker. Als ze ook de GPU van de 360 een beetje goed in kunnen zetten dan zou de 360 stukken harder gaan.
Maar dan nog is de GPU van de 360 superieur. Ik heb er iets over gelezen op T.net, de 360 lijkt er goed uit te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Folding is erg makkelijk parallel te doen, en dan geldt vaak hoe meer cores hoe beter
En 3 tegen 8...
Ik vraag me af hoe het zou lopen op een Niagara van Sun...
X360. Halo 3.quote:
Mja de RSX... geen idee wat die dan weer uit kan halenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar dan nog is de GPU van de 360 superieur. Ik heb er iets over gelezen op T.net, de 360 lijkt er goed uit te komen.
En tja, dan kun je ook wel een Blue Gene inzetten, heb je een petaflop tot je beschikking![]()
Dat wel, maar je moet het als een geheel bekijken he. Naja, alleen de tests zullen de waarheid onthullenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja de RSX... geen idee wat die dan weer uit kan halen. Feit is iig dat de Cell krachtiger is dan die 3-core PPC chip.
Jambolaai de bek vol proai de bek vol pudding, en as't van trap oaf voal'st den hes't een hassenschudding.quote:
Nope, doet het bier goedquote:
rrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Vertel, hoeveel ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef ericajax het volgende:
kanker poker af en toe, godverdomme loop ik daar anderhalf uur voor te spelen
Mmh, das kut iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef ericajax het volgende:
nie zoveel, maar kzat andehralf uur in een toernooi van 180 man, laatste 30, allin voor grote pot, dan stond ik top 10 en konk weer goed verder spelen, maar kverlies een hand waarin ik favo was toen het geld erin ging
echt een jood.. altijd samen met iedereenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Kom maar eric en ik slopen iedereen![]()
![]()
haha iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
![]()
die meet kan me nie snel genoeg zijnquote:
bring it onquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
![]()
pff wat een idioootquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ik ga Ant trouwens ook slopen Eric, die homo had hem buiten het rek gezet en nu is ie weggesleept, jodenzooi
of een lening, bij leen van frisiaquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef ericajax het volgende:
zullen we dan buyin 50 euro doen, dan kan ik meteen mn nieuwe tv bestellen![]()
Ik weet toch dat Eric en ik de laatste 2 zijn die overblijvenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
echt een jood.. altijd samen met iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |