ohnee hoorquote:
meerdere hierquote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij doet niet aan sex maar Eric wel![]()
![]()
Alsof je dat erg vondquote:
Tering jij moet echt wel rijk zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef ericajax het volgende:
[..]
morgen half 12 mn bed uit ofzo, dan werken van 12 tot 22, daarna pitten want donderdag!
werken van 8 tot 22![]()
![]()
![]()
(=14 uur
)
en dan meteen pitten, vrijdag werken van 8 tot 17, dan benk er weer, maar wel kort, want dan ga ik goed uitrusten want zaterdag wekker om 7 uur en hele dag voetbaltoernoooI!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
Hij liet me een paar foto's zienquote:
ik welquote:
geen ervaring mitquote:
Die punt na die smiley maakt je post helemaal afquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef ericajax het volgende:
hoe kan ik nu problemen hebben alsk lis hebLis heeft jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Zie mijn post 2 posts terugquote:
vind je ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die punt na die smiley maakt je post helemaal af![]()
Alsof een smiley een hele zin voorsteltquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die punt na die smiley maakt je post helemaal af![]()
Je moest werkenquote:
was het maar zo, kga een nieuwe tv kopen, +ps3 + mn kamer verbouwen dusseeehquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tering jij moet echt wel rijk zijn![]()
Meerdere nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
En mij zeg je nietsquote:
wat wil je nou een Xbox of een Ps3quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
was het maar zo, kga een nieuwe tv kopen, +ps3 + mn kamer verbouwen dusseeeh![]()
Ik vind het geweldig echt waarquote:
okay Ladies én León!quote:
slaap lekker liefquote:
Die smiley zegt in dit geval wel een boelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof een smiley een hele zin voorstelt
Verkeerde streepje maar ik zla het goedrekenen, trustenquote:
quote:
Yamahaquote:
jij ook schatquote:
dankje! jij oookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten![]()
Toch maar welterusten![]()
PS3, zo overrated. Een PS3 gebruik je om hamburgers te bradenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat wil je nou een Xbox of een Ps3elke week verandert t
Ik blijf nog hoorquote:
sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Verkeerde streepje maar ik zla het goedrekenen, trusten![]()
Of om folding op te draaienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
PS3, zo overrated. Een PS3 gebruik je om hamburgers te braden![]()
Doet niet uitmakenquote:
En dan zeg jij dat sommige mensen niet goed lezenquote:
fiets wel, want t zijn fotos van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef ericajax het volgende:
wie kan ff foto's op zn mobiel zetten en naar mij een MMS sturen?1tje hoeft maar, mss 2 als je wilt
![]()
dat heb je goed gelezen jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat sommige mensen niet goed lezen
Ik heb helemaal geen foto's van jouquote:
Idd, maar op de PS3 zal het wss wel een stukje harder gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, kan ook. Kleinsoft wil het overigens ook nog op de 360 hebben![]()
nee die stuurt eric jouquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's van jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |