Hier ook niet, maar volgens mij ziet Renz0r wel zonnetjes op zijn behangquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie kijkt naar buiten.
Aan deze kant van Zwijndrecht niet hoor
De zon schijnt hier altijd! Desnoods achter de wolken, hij schijntquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie kijkt naar buiten.
Aan deze kant van Zwijndrecht niet hoor
bijdehandquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
De zon schijnt hier altijd! Desnoods achter de wolken, hij schijnt![]()
Graspop, 3 dagen lang fucking warm, en 1 x 2 fucking erge hoosbuien van een kwartier ofzoquote:Tja, 2 dagen van de 3 dagen regen. Boeiend, hoort erbij, echt festival weer. Stoorde totaal niet je bouwde met zn alleen één groot feest en dan merk je niet eens meer dat t regent
Mijn vriending sport daar ( zo af en toequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef karr-1 het volgende:
Hier in Rotterdam (werk) schijnt momenteel ook de zon. Toen ik vanmorgen in Zwijndrecht naar het station fietste was het frisjes, maar de zon scheen wel. Er wordt later in de middag regen voorspelt.
Zijn er hier eigenlijk mensen die sporten bij Health City aan de Ter Steeghering? Ik wel, maar ik zie er altijd alleen maar ouwe mensen.
Ik twee keer in de week, meestal op donderdagavond en zaterdag of zondag morgen. Ik zou eigenlijk meer moeten gaan, maar ik krijg er niet meer in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Mijn vriending sport daar ( zo af en toe)
Ik vind het daar helemaal niksquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik twee keer in de week, meestal op donderdagavond en zaterdag of zondag morgen. Ik zou eigenlijk meer moeten gaan, maar ik krijg er niet meer in.
Wrom nie? Mij bevalt het prima hoor.quote:
Ja diesportschool trekt mij gewoon nietNiet doordenken ajbquote:
Oke ik moest even glimlachen, tot ik het laatste deel van de zin lasquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja diesportschool trekt mij gewoon nietNiet doordenken ajb
Ik zit dus bij health city, kost me 57 eurie per maand en daarvoor kan ik onbeperkt van alles gebruik maken (douche, sauna, zonnebank etc) en zo vaak komen sporten als ik wil. Daarnaast kan ik meedoen met de groepslessen en sinds kort zelfs DVD's lenen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:05 schreef ThAzOnE het volgende:
als we het toch over sportscholen hebben, welke zijn er, welke ervaringen heb je en vooral weet iemand de prijzen?
Yep die trein heb ik meestal, dus het zou goed kunnen dat je mij gezien hebt. Ik zeul meestal met zo'n grote metalen koffer in het rond, waar volgens mijn collega's de staatsgeheimen van INHOLLAND inzitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:48 schreef renz0r het volgende:
Heej Karr-1, stond jij vanochtend op het station voor de trein van 07.40?
Zo ja dan heb je gezien
Ik neem aan dat je in één van de kantoren ernaast werkt aangezien je niet op inholland zelf werkt? Op die school eb ik trouwens één jaar gezetenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep die trein heb ik meestal, dus het zou goed kunnen dat je mij gezien hebt. Ik zeul meestal met zo'n grote metalen koffer in het rond, waar volgens mijn collega's de staatsgeheimen van INHOLLAND inzitten.
Ik heb jou niet gezien, maar dat zegt niets, ik zie nog niets zo vroeg op de ochtend.
Precies. En daar zit ik dus mijn dagen te slijten, op de 7de verdieping met uitzicht op de Haven en de brug.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:02 schreef renz0r het volgende:
Owja dat is waar ook! Dat zilveren gebouw. Daar heb ik dat jaar al mn lessen gevolgd, in dat gebouw zitten namelijk de internationale studies, zoals de IBMS wat ik deed
Ongetwijveldquote:Op maandag 4 juni 2007 08:47 schreef Lausteen het volgende:
Iemand nog van plan hierheen te gaan?
Ik moet er werken![]()
Hele aardige mensen daar, dus dat gaat vast goed komen. Vlot het een beetje met het appartement?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Zo, druk aan het klussen in ons nieuwe appartement.![]()
Inmiddels ben ik officieel nog steeds Papendrechter, ik zal binnenkort eens naar de gemeente gaan om me in te schrijven....![]()
Ik denk dat ik daar te oud voor benquote:Op maandag 4 juni 2007 08:47 schreef Lausteen het volgende:
Iemand nog van plan hierheen te gaan?
Ik moet er werken![]()
Gaat heel goed, ik kan alleen geen verfroller meer zien, en dan moet de hele woonkamer nog gewit worden...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hele aardige mensen daar, dus dat gaat vast goed komen. Vlot het een beetje met het appartement?
Ha ha ha I know what you mean. Ik heb een maand geleden of zo een kast geschilderd en toen was ik het al zat. Laat staan een heel huis.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:28 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Gaat heel goed, ik kan alleen geen verfroller meer zien, en dan moet de hele woonkamer nog gewit worden...
Ik voel een Zwijndrech-FOK Housewarming aan komenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Zo, druk aan het klussen in ons nieuwe appartement.![]()
Inmiddels ben ik officieel nog steeds Papendrechter, ik zal binnenkort eens naar de gemeente gaan om me in te schrijven....![]()
Dat zijn er al 2quote:
Dat hebben wij al gedaan, is niet origineel meerquote:
Je hebt mij niet gezienquote:Op maandag 4 juni 2007 19:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat hebben wij al gedaan, is niet origineel meer![]()
Ja die afritten van de dijk bij jullie zijn 'ten strengste verboden voor bouwverkeer', zag het alquote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
We hebben hier nu in de buurt van die leuke palen in de grond tegen het bouwverkeer, verdomd smal om met een werkbus doorheen te komen
Ik zie eigenlijk helemaal niets als ik zo vroeg op het station loop. Dan slaap ik nog half en op de automatische piloot loop ik naar waar ik wezen moet. Pas na de eerste koffie wordt ik wakker.quote:
Idd, bij die drempel moet je echt moeilijk doen om hem fatsoenlijk erdoorheen te krijgen, je moet al een halve bocht op de andere weghelft makenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef ThAzOnE het volgende:
@renz0r: staat nu alleen nog maar "verkeer"
@TheSorrow: die palen mogen van mij weg, kutdingen. Ik snap de beweegreden wel voor die huisjes. Maar ze staan knap irritant, vooral die ene aan de kant van het gemeentehuis.
Is al gefixed zie ik!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef ThAzOnE het volgende:
@renz0r: staat nu alleen nog maar "verkeer"
Veel plezier in Romequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:18 schreef soares het volgende:
nou ik ga geliefd zwijndrecht ff verlaten!!
een weekje voor het prachtige rome...
tot ziens mensen
schuldig gemaakt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:50 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
zou de gemeente ook deze foktopic meelezen?
hallo burgemeester![]()
Ik zal het hem eens vragen, de eerstvolgende keer dat ik hem spreek. En anders mail ik hem gewoon de link door of zo, misschien kan ie er nog wat mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:50 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
zou de gemeente ook deze foktopic meelezen?
hallo burgemeester![]()
Ja die is er, mijn vriendje werkt er zelfs. In Kort Ambacht heb je Triplepoint, aan de Kort Ambachtlaan. Ze hebben ook een website www.triplepoint.nl, maar die is een beetje ruk. De winkel is echter best goed en ze kunnen je uitstekend helpen met allerlei zaken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef Ritchie het volgende:
Zeg, is er eigenlijk een beetje een goeie pc toko in Zwijndrecht? Zo eentje waar je gewoon onderdelen kan bestellen enzo.
Daar ben ik nooit geweest, maar volgens verhalen die ik gehoord heb schijnt het inderdaad een vreselijke winkel te zijn. Maar ik dacht dat dat ding al een tijdje weg was daar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef TheSorrow het volgende:
In de passage zit de HC-Shop, althans zo heette t vroeger.. Maar daar word je genaaid waar je bij staat
Die is weg gelukkig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef TheSorrow het volgende:
In de passage zit de HC-Shop, althans zo heette t vroeger.. Maar daar word je genaaid waar je bij staat
Ik had de website gecheckt, en die is idd ruk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja die is er, mijn vriendje werkt er zelfs. In Kort Ambacht heb je Triplepoint, aan de Kort Ambachtlaan. Ze hebben ook een website www.triplepoint.nl, maar die is een beetje ruk. De winkel is echter best goed en ze kunnen je uitstekend helpen met allerlei zaken.
Een beetje sluikreclame mag toch best![]()
Vriendje heeft vandaag vrij dus hij is er niet, maar morgen en zaterdag is ie er wel. De website wordt ergens centraal gemaakt door mensen die er geen bal verstand van hebben, dat valt buiten de verantwoordelijkheid van de winkel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Die is weg gelukkig.
[..]
Ik had de website gecheckt, en die is idd ruk...
Zal er vanavond eens langs fietsen dan
Mijn pc thuis is dood, dus ik moet er vandaag heenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vriendje heeft vandaag vrij dus hij is er niet, maar morgen en zaterdag is ie er wel. De website wordt ergens centraal gemaakt door mensen die er geen bal verstand van hebben, dat valt buiten de verantwoordelijkheid van de winkel.
Tsja dan heb je weinig keuze inderdaad. Maar ik weet zeker dat ze je daar kunnen helpen. Let wel dat ze vanavond maar tot 20.00 open zijn en niet tot 21.00 zoals de meeste winkels op koopavond.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Mijn pc thuis is dood, dus ik moet er vandaag heen
Als je er aankomende zaterdag bent, dan is mijn vriendje er ook. Hij moest eigenlijk vanavond de koopavond doen, maar de zaterdagman wilde een vrije dag en dus hebben ze geruild.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef renz0r het volgende:
Tijdens mn werk maak ik altijd een tussenstop bij triple point om ff te ouwehoeren, aardige gasten!
Geen idee, loop die wijk 1x in de maand ofzo, is iedere zaterdag weer een verassingquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je er aankomende zaterdag bent, dan is mijn vriendje er ook. Hij moest eigenlijk vanavond de koopavond doen, maar de zaterdagman wilde een vrije dag en dus hebben ze geruild.
Ha ha goed zo, ik ben blij dat je geholpen bent. Ze hebben daar airco voor zover ik weet, dus het zal er redelijk koel wezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef Ritchie het volgende:
Zo, het was daarbinnen lekker koel, en ze hadden wat ik nodig had.. koelpasta
Mijn pc doet het weer!
Aan de Ter Steeghe Ring zitten alleen maar bedrijven, geen winkels enzo. Volgens mij is deze het moederbedrijf van Triplepoint, dat zit ook daar ergens. Verkoop aan particulieren zullen ze daar dus wel niet doen, alleen via de winkel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef TheSorrow het volgende:
VCS Computers BV Ter Steeghe Ring 77 3331 LX Zwijndrecht
Misschien is dat een goede zaak? Ik heb geen idee wat het precies is, moet er vandaag wel een pakje bezorgen![]()
Klopt, I stand correctedquote:
Ik las het ook in de krant vanmorgen. Het buitenbad van de Hoge Devel dicht, de bibliotheekvestiging aan de Anjerstraat weg en geen subsidie voor het Cultuurhuis meer (de Uitstek ging zoiezo al weg volgens mij).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef methodmich het volgende:
Alarmerende berichten in de kranten over Zwijndrecht. Is toch wel wat als De Hoge Devel dicht moet en de Uitstek geen subsidie meer krijgt....
Net even naar Walburg gefietst. Het is wel droog, maar af en toe druppelt het wel een beetje. Gisteravond ging het flink tekeer, ik was net op tijd binnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:23 schreef TheSorrow het volgende:
Momenteel zit ik in Paap, lekker droog, koel briesje
Nee die plannen zijn er nog, er moet een zogenaamd Cultuurhuis komen, dus met theater, muziek etc. Maar als de subsidie daar niet naar toe gaat kan het zwaar worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:56 schreef renz0r het volgende:
Gelukkig droog gehad vandaag
Devel dicht? Mmm, tja komt er toch nooit, klote zwembad met asotuig. De louwert in ambacht is veel gezelliger.
Bib anjerstraat ook niet, maar snap best dat de onwonende het zwaar balen vinden.
Uitstek ging sowieso dicht ja, er zou toch een nieuwe komen op de plek waar eerst Euriza stond? Of zijn die plannen ook van de baan?
Daar hebben ze nou net geen geld voor, vandaar de sluitingquote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Robin2130 het volgende:
Ze moeten de Devel gewoon renoveren (als daar geld voor is) want nu zit daar alleen maar teringtuig andere mensen te zieken. En de bieb maakt mij ook weinig uit.
Dat heeft er mee te maken ja, maar vergeet ook de vele andere zaken niet die moeten gebeuren omdat ze jarenlang vergeten zijn of megadure projecten waar we in zitten en niet meer uit kunnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef renz0r het volgende:
Komt allemaal door die nieuwbouwwijk westkeetshaven aan t water....Zeer veel geld aan verloren.
Laat maar lekker stormen en regenen vannacht, ik lig in mijn bed. Zolang het morgenochtend maar droog is.quote:
Niets gezien, maar het was wel vochtig vanmorgen dus er is wel degelijk wat gevallen. Maar ik vind het nog steeds erg warm moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef TheSorrow het volgende:
Net van de Develparkeerplaats vandaan, daar nog een fucking grote bliksem gezien, geen donder though
Zou wel leuk zijn weer ja, ASWH - NAC. Anders misschien in de beker.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Ritchie het volgende:
hehe, ik verheug me weer op een oefenwedstrijd bij ASWH. Damn zeg.. bier voor 90 cent.. wat was ik dronken
Daar heb je ook echt wat aan met openingstijden van 16-22quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef TheSorrow het volgende:
Alles is beter? Het zwembad wel ja, maar er is geen shop
True,en zondag dichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:19 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt wat aan met openingstijden van 16-22
we hebben 5 druppels gehad...quote:
En wat dacht je van het prachtige nieuwe stadhuis?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef renz0r het volgende:
Komt allemaal door die nieuwbouwwijk westkeetshaven aan t water....Zeer veel geld aan verloren.
Met alle respect maar het opslokken van Heerjansdam was en is geen keuze van Zwijndrecht geweest. Het is ons opgelegd door het Rijk vanwege het feit dat Kijfhoek dan onder 1 Gemeente valt ipv 2. En gelijktrekken van de lasten is dan altijd nodig, aangezien je anders een massa mensen krijgt die in Heerjansdam gaan wonen om geld uit te sparen. Is dat wat je wilt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat dacht je van het prachtige nieuwe stadhuis?
Echt, als ik een gemeente zonder geld ken die ook nog eens niet structureel een potje op kan bouwen dan is het Zwijndrecht wel. Ze waren ook niet voor niets zo happig om Heerjansdam op te slokken. En dan eerst zeggen dat de burgers van Heerjansdam er niet op achteruit zullen gaan om vervolgens doodleuk de belastingen gigantisch omhoog te gooien onder het mom van "gelijk trekken met de rest van Zwijndrecht"
Gemeente Zwijndrecht
Ken ik die?quote:
Ik zeg alleen maar dat ze er erg blij mee waren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met alle respect maar het opslokken van Heerjansdam was en is geen keuze van Zwijndrecht geweest. Het is ons opgelegd door het Rijk vanwege het feit dat Kijfhoek dan onder 1 Gemeente valt ipv 2. En gelijktrekken van de lasten is dan altijd nodig, aangezien je anders een massa mensen krijgt die in Heerjansdam gaan wonen om geld uit te sparen. Is dat wat je wilt?
quote:
Je hebt net op me gereplied, dus dat mag ik wel hopen danquote:
Ze waren er helemaal niet blij mee volgens mij, maar onder de gegeven omstandigheden konden ze niet anders. En als je niet houd van politieke huichelarij, ik zit in de Gemeentepolitiek van deze gemeente. Kots je dan ook op mij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ze er erg blij mee waren.
En ik ben er ook niet tegen om de lasten gelijk te trekken. Ikalleen op de politieke huichelarij. Maar dat doe ik landelijk ook
Zie je mij zeggen dat iedereen die in de politiek ziet huichelt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze waren er helemaal niet blij mee volgens mij, maar onder de gegeven omstandigheden konden ze niet anders. En als je niet houd van politieke huichelarij, ik zit in de Gemeentepolitiek van deze gemeente. Kots je dan ook op mij?
Hier ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef renz0r het volgende:
Gaat hier flink los met regen én onweer!![]()
Ik stond in de sportschool toen het losbarste. Staat er een of andere muts die zegt dat we niet meer mogen douchen omdat het onweert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef renz0r het volgende:
Gaat hier flink los met regen én onweer!![]()
Ja dat is huichelachtig, maar aangezien mijn partij niet in de coalitie zit kunnen wij er weinig aan doen, behalve zeggen dat we het er niet mee eens zijn en daar ook naar handelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat iedereen die in de politiek ziet huichelt?
Ik ken je niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
Vind jij het huichelachtig of niet als iemand eerst zegt iets niet te zullen doen en het vervolgens toch doet?
quote:706161346251405383
13:46:25 16-06-07 25 G BRAN Prio 1 BINNENBRAND WONING ZDT459 ZDT402 MERCURIUSSTRAAT 24 ZWIJNDRECHT
706161346251405383 1405383 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep C Prio 1 )
706161346251405381 1405381 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep D Prio 1 )
706161346251405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
Het gaat lekker hier vandaag.quote:706161721201405383
17:21:20 16-06-07 25 G BRAN Prio 1 GASLUCHT / LEKKAGE IN HET TRAPPENHUIS ZDT402 SATURNUSSTRAAT 341 ZWIJNDRECHT
706161721201405383 1405383 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep C Prio 1 )
706161721201405381 1405381 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep D Prio 1 )
706161721201405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
706161721201403064 1403064 BRW ZH-Zuid ( OvD Drechtsteden Prio 1 )
Mocht je interesse hebben, op mijn website (zie hieronder) staan de foto's van de wereldrecordpogingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:43 schreef renz0r het volgende:
Vanochtend wakker geworden door de toeterende boten. Is weer is zo jaarlijks boten evenement in Dordt. Naja moest er toch vroeg uit vanwege mn werk. Gelukkig hebben ze t aardig droog gehouden, wel een paar fixe buien gehad.
Ik las het in de krant vanmorgen, zag er wel indrukwekkend uit. Helaas was ik dit weekend niet in de regio, dus het is volledig langs me heen gegaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, op mijn website (zie hieronder) staan de foto's van de wereldrecordpoging
Leuke foto's en een vette sitequote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, op mijn website (zie hieronder) staan de foto's van de wereldrecordpoging
jahoor en we moeten al bezuinigenquote:Mooi plein bij gemeentehuis wordt miljoen euro duurder
ZWIJNDRECHT - Het nieuwe plein voor het gemeentehuis van Zwijndrecht wordt een miljoen euro duurder dan verwacht.
Dat heeft CDA-wethouder P. van Steekelenburg aan de gemeenteraad gemeld.
De restauratie van het monumentale oude gemeentehuis en de vervanging van aanbouwen door nieuwbouw vorderen gestaag. Daarna moet er voor de deur een mooi plein komen. Volgens Van Steekelenburg zijn er twee redenen voor de tegenvaller: aan de ene kant is besloten het plein te vergroten, aan de andere kant hebben zijn voorgangers de kosten veel te optimistisch geraamd. ,,Voor dat kleinere plein stond vijf ton begroot. Van dat geld had je er nog geen eens gewone grijze stoeptegels neer kunnen leggen.’’
In plaats van stoeptegels wil de gemeeente een hoogwaardig plein. Daarop wordt in ieder geval een waterpartij aangelegden en komt een speciale verlichtingsinstallatie in komen: ,,Er worden spotlights op de raadszaal gericht als de gemeenteraad vergadert. We krijgen het mooiste plein van Zwijndrecht.’’ De wethouder weigert echter te spreken van een luxe plein: ,,We krijgen een mooi gemeentehuis en daar hoort een bepaalde kwaliteit van de buitenruimte bij. Het moet met elkaar kloppen.
Zwijndrecht heeft momenteel veel grote projecten onderhanden. Van de gemeenteraad mogen die samen niet meer dan 69 miljoen euro mogen kosten. Van Steekelenburg wilde zich daar niet op vastleggen: ,,Dat bedrag blijft uitgangspunt, tot blijkt dat het niet kan voor dat geld.’’
De gemeente kondigde onlangs aan uit geldnood een bibliotheekfiliaal en het buitenbad van De Hoge Devel te moeten sluiten.
Ik las het vanmorgen in de krant inderdaad. Gisteravond was er al vuurwerk in de gemeenteraad hierover. Op 3 juli a.s. wordt de nieuwe begroting en de zogenaamde Perspectiefnota besproken in de gemeenteraad, dus dan verwacht ik nog meer vuurwerk.quote:
Ah dan weet ik volgens mij welke buurt je bedoeld, ik fiets er wel eens doorheen. Heb me altijd afgevraagd waarom er van die pijpen op de weg staan, maar nu weet ik het dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
Sorry hoor, maar wat een bullshit reply is dat
Hij mag hier niet doorheen, dat is nogal simpelDe huizen hier in de straat zijn zo oud, die schudden als er een zwaarbeladen vrachtwagen voorbij komt, er zijn niet voor nix van die mensen langsgekomen die van die foto's maken.... Ons huis heeft ook aardig wat scheurtjes hier en daar..
En aan het begin én het eind staan 2 dikke rioolpijpen, overal borden ZWAAR VERBODEN VOOR BOUWVERKEER... De volgende x weet ik wat ik doe, ik onderneem zelf wel actieDikke steen door zn ruit ofzo, het boeit me echt niets, opflikkeren achterlijke tyfusmongool, leer de borden lezen!
Kun je nagaan hoe vaak ik daar komquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef ThAzOnE het volgende:
altijd? is net 3 weken ofzo
en ja...woon in dezelfde straat
het is geen Nano, het is een shuffle. Ik ben nog van de ouderwetse soortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef renz0r het volgende:
heej karr-1, hip hoor zo ipod NanoEn zomaar in de voorste coupé stappen
![]()
De politie is je beste vriend tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:28 schreef renz0r het volgende:
Van de FP
Hoofdagent nu zelf verdacht
Een 31-jarige hoofdagent van het district Dordrecht en Zwijndrechtse Waard is nu zelf verdachte in een zaak. De hoofdagent wordt verdacht van woninginbraak. Door deze zaak is de man even een tijdje geen agent meer.
De man is vorige week aangehouden en in verzekering gesteld door de politie. Na zijn voorgeleiding aan de rechter-commissaris mocht hij weer naar huis.
Oke dan
Dan nogmaals van harte welkom !!! En uiteraard veel plezier gewenst in ons mooie stadje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:15 schreef Harmen1984 het volgende:
Zaterdag is de grote dag... na ongeveer anderhalve maand klussen gaan mijn vriendin en ik ons nieuwe appartement bewonen!
Goodbye Papendrecht![]()
![]()
Hello Zwijndrecht![]()
![]()
Moet goedkomen, een stormend welkom!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan nogmaals van harte welkom !!! En uiteraard veel plezier gewenst in ons mooie stadje.
MSXquote:MissMSX
En wie ben jij dan int echt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
MSX
Mijn eerste computer...*nostalgies wegdroomt*
Nieuwe baan vanaf 1 augustus (ja Ritchie, ik ga ook weg), verhuizen naar Delft over een half jaar ofzo... Ik zal zwijndrecht missen.
Testen bij een ander bedrijf, maar dan voor 40% meer salaris (maar da's al vrij gauw)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef Ritchie het volgende:
Oh damn.. ik schrok al dat er weer 1 bij ons weg zou gaan.. zijn van de 90 naar 55 gegaan in anderhalf jaar tijd ofzo. Wat ga je doen?
quote:0:49:29 29-06-07 25 G BRAN Prio 2. S ZDT459 GROTE BEERSTRAAT ZWIJNDRECHT kleine hulpverlening
706292049291405383 1405383 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep C Prio 1 )
706292049291405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
706292030401405370
20:30:40 29-06-07 25 I BRAN Prio aandachtv. S GROTE BEERSTRAAT ZWIJNDRECHT bellen gmc
706292030401405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
Ik ben jaloersquote:
Bij t balkengat in noordpark, mocht je dat denken klopt dat.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben jaloersMaar dan weet ik ongeveer waar je woont, volgens mij heb ik daar wel eens gelopen met de hond.
Dat soort aso's heb je altijd helaas, die verpesten het voor de rest. Ik ben er al zeker 2 jaar niet meer geweest omdat de hond dood is, maar het was altijd een heel mooi gebied.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bij t balkengat in noordpark, mocht je dat denken klopt dat.
Ja, er lopen vaak zat mensen met hun kinderen of honden langs de waterkant. Als het zondags lekker weer is en we zitten in de tuin lijkt t soms net een constante avondvierdaagse wat voorbij loopt
Sinds een jaar is ook trend dat mensen (vooral jonge pubers) aan t balkengat gaan liggen chillen. Niet erg alleen soms schreeuwen ze de gehele dag de buurt bij elkaar en laten ze een complete vuilnisbelt achter...minder leuk en gewoon aso
he bah ja die stomme wielerronde weer. Ik vergeet het altijd en beland er dan vervolgens midden in...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef ThAzOnE het volgende:
ook om vuurwerk te kijken
btw as donderdag is er een wielerronde in Zwijndrecht. Weet iemand de route? Ik heb deze week thuiswerk alleen moet ik die dag meerdere malen op pad.
Dat is aanstaande zaterdag.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef TheSorrow het volgende:
Is het niet weer in de buurt van de Super de Boer @ Saturnusstraat enzo?
ah dus de oprit richting a16 en de lindtsedijk kan ik zonder problemen benaderenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef TheSorrow het volgende:
Is het niet weer in de buurt van de Super de Boer @ Saturnusstraat enzo?
Ik hou mijn hart vastquote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef karr-1 het volgende:
Morgenmiddag van 14.00 tot 22.00 ben ik weer te vinden in De Uitstek. Hier wordt gesproken over o.a. de beruchte bezuinigingen waardoor mogelijk het buitenbad, de bieb aan de Anjerstraat en nog wat zaken dicht gaan of minder geld krijgen.
Eens kijken wat het eindresultaat zal zijn.
Studio Luijcx aan de Bruinelaan. Ik ken de eigenaresse persoonlijk (zit bij mij in de partij). Soms wel veel oude dames, maar uitstekend knippen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Hey,
Sinds zaterdag wonen we dus in Zwijndrecht, en morgen moet mijn vriendin naar de kapper
Wie weet er een goede dameskapper van rond de 20 euro??
Agreed!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:53 schreef Ritchie het volgende:
Een kapper heb ik zelf al jaren niet meer gezien.
Ik haal thuis de tondeuse er wel over, maar ik kan me voorstellen dat dat bij vrouwen lastiger is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agreed!Lekker laten groeien, af en toe bijpunten, maar dat gebeurt gewoon thuis
ja... bijpunten kan je het ook noemen.. ( zie mijn fotoboek.. )quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agreed!Lekker laten groeien, af en toe bijpunten, maar dat gebeurt gewoon thuis
Lekker gladquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:52 schreef Ritchie het volgende:
[..]
ja... bijpunten kan je het ook noemen.. ( zie mijn fotoboek.. )
Het definitieve besluit over de bezuinigingen is uitgesteld tot na de zomervakantie. Wel is er afgesproken om op zoek te gaan naar alternatieven, om te voorkomen dat er bezuinigd wordt op zaken die je later nodig kunt hebben.quote:
Laura Brugmans.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:53 schreef Ritchie het volgende:
Een kapper heb ik zelf al jaren niet meer gezien, maar mijn vriendin gaat altijd bij die op het Veerplein.
Kan ff niet op een Ron komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Knipoogje het volgende:
Renzor=zaterdagpostbode?
Dat heb ik ook nog jaren gedaan, doe de groeten aan Ron
renzor vergeet je ook altijd. Hij ziet mij op het station, ik zie hem nooitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kan ff niet op een Ron komen
Ken daar sowieso niet iedereen, alleen de jongeren
Laatste tijd heeft het ook weinig zin om namen te onthouden, zie wekelijks zowat nieuwe lopen
Toe maar, een hele postzak nog wel..... Is ie ooit weer terug gevonden of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef Knipoogje het volgende:
Ik was ooit de eerste persoon waarvan een hele postzak gejat werd (bij de van Leeuwen Buizen flat)...heeft de krant nog gehaald
Spionquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
renzor vergeet je ook altijd. Hij ziet mij op het station, ik zie hem nooit![]()
Mensen die dat soort laffe acties uitvoeren mogen ze sowieso kei, maar dan ook keihard straffen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toe maar, een hele postzak nog wel..... Is ie ooit weer terug gevonden of niet?
Ha ha ik zie uberhaupt niet veel op dat station, 's ochtends ben ik te duf om iets te zien en 's avonds wil ik alleen maar zo snel mogelijk naar huis.quote:
Nee...alle straten achter het NS station hebben die dag geen post ontvangenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toe maar, een hele postzak nog wel..... Is ie ooit weer terug gevonden of niet?
Helemaal mee eens, ik ben in een grijs verleden ook zaterdagpostbode geweest dus ik weet wat het is. Mensen die niet van de spullen van anderen af kunnen blijven moeten ze echt slaan en straffen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mensen die dat soort laffe acties uitvoeren mogen ze sowieso kei, maar dan ook keihard straffen.
Ha ha dat zijn er nog al wat denk ik.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee...alle straten achter het NS station hebben die dag geen post ontvangen![]()
Bedoel je de wijk met de da costa straat erin?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee...alle straten achter het NS station hebben die dag geen post ontvangen![]()
Heb tot nu toe één keer meegemaakt dat ik door iemand werd geattendeerd om mn fiets in de gaten houden, omdat er een man steeds erbij stond en verdacht deed rond de tas met daarin de pakjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ben in een grijs verleden ook zaterdagpostbode geweest dus ik weet wat het is. Mensen die niet van de spullen van anderen af kunnen blijven moeten ze echt slaan en straffen.
Ik deed het altijd met de fiets, nooit problemen gehad eigenlijk. Wel veel kinderen die van die elastieken wilden hebben enzo, maar dat was het eigenlijk wel. Veel pakjes had ik nooit in die wijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb tot nu toe één keer meegemaakt dat ik door iemand werd geattendeerd om mn fiets in de gaten houden, omdat er een man steeds erbij stond en verdacht deed rond de tas met daarin de pakjes.
Toen ik nog fietste hield ik mn fiets altijd in de gaten, alleen als ff portiekjes enzo in moet dan kan je die moeilijk in de gaten houden
Nu doe ik het met de auto, veel chiller
Ha ha bestaat dat nog steeds dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef renz0r het volgende:
ja kinderen die om elastiekjes vragen heb ik ook geregeld
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoel je de wijk met de da costa straat erin?
Geen flauw idee, ik heb me er niet in verdiept.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wint vandaag de wielerronde in Zwijndrecht denken jullie? Ik geef Ritchie veel kans.
Wielerronde was erg gezellig. Lekker in het zonnetje bier staan drinken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wint vandaag de wielerronde in Zwijndrecht denken jullie? Ik geef Ritchie veel kans.
Hier in Krimpen ookquote:
Klopt als een busquote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef karr-1 het volgende:
Hier in Rotterdam is het al ruim 2 uur aan het regenen en onweren. Mijn baas wilde naar Den Haag, maar is niet verder gekomen dan Schiedam. Er schijnt blikseminslag op het spoor te zijn en daardoor geen enkele trein meer of zo.
Als ik nog maar thuis kom vanavond.....
Een Ambachter derde geworden zag ik. Doet ie goed.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wielerronde was erg gezellig. Lekker in het zonnetje bier staan drinken.
Van het fietsen zelf eigenlijk vrij weinig gezien
Daarna nog even tot 2 uur in de tapas bar gehangen.
Jammer dat je ons gaat verlaten danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:50 schreef staticdata het volgende:
Mijn huis in Barendrecht is opgeleverd dus heel lang zal ik niet meer in zwijndrecht wonen
Makkelijk cashen dus....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje fucking HOEREN zijn het, de politie
Krijg ik net een bekeuring van 75 euro vanwege het overtreden van eenrichtingsverkeerweg.
Bij de T-splitsing waar de Vrouwgelenweg eindigt (of begint zeg maar) had men 1 helft van de weg opengebroken zodat het verkeer een meter of 30 over de andere rijbaan moest. Normaal zetten ze dan altijd van die draagbare stoplichten neer. Nu dus niet. Tegemoetkomend verkeer week beetje af en reed stukje over het gras enzo. Stond een hele file aan mijn kant.
Kortom, cashen voor de politie. Hebben waarschijnlijk stiekem camera opgesteld. Echt een naai actie. 10 minuten omrijden of 30 meter langs opengebroken weg...
Ik zou in beroep gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje fucking HOEREN zijn het, de politie
Krijg ik net een bekeuring van 75 euro vanwege het overtreden van eenrichtingsverkeerweg.
Bij de T-splitsing waar de Vrouwgelenweg eindigt (of begint zeg maar) had men 1 helft van de weg opengebroken zodat het verkeer een meter of 30 over de andere rijbaan moest. Normaal zetten ze dan altijd van die draagbare stoplichten neer. Nu dus niet. Tegemoetkomend verkeer week beetje af en reed stukje over het gras enzo. Stond een hele file aan mijn kant.
Kortom, cashen voor de politie. Hebben waarschijnlijk stiekem camera opgesteld. Echt een naai actie. 10 minuten omrijden of 30 meter langs opengebroken weg...
Helaas, het is bij die T splitsing op de weg waar de brandweer zat. Bovendien stond er een bord dat je er niet mocht inrijden, maar goed wij sloten gewoon aan bij alle andere auto's. Stom natuurlijk... 1 auto is er mee begonnen. Als er geen rij had gestaan, waren we waarschijnlijk omgereden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:30 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik zou in beroep gaanWant al is de Vrouwgelenweg nu opgebroken, dan nog is het geen éénrichtingsweg. En het staat ook niet aangegeven.
In Zwijndrecht pakken ze het gelukkig wat moderner aan, meer 21e eeuws. Toen het daar bij de Shell bij de Eemstein opengebroken was plaatsten ze van die mini stoplichtjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef methodmich het volgende:
Oei, niet handig. Ze controleren daar al weken.
Inderdaad, Ambacht is ook een kutdorpquote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In Zwijndrecht pakken ze het gelukkig wat moderner aan, meer 21e eeuws. Toen het daar bij de Shell bij de Eemstein opengebroken was plaatsten ze van die mini stoplichtjes.
't blijft Ambacht he.
Agreedquote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ambacht is ook een kutdorp
Ik zou zeggen "Welkom in Zwijndrecht"quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef renz0r het volgende:
Financieel heeft Ambacht het wel beter op orde denk ik
Die opgebroken Ringdijk, puur drama.
Woonwijk uit dat kan (1 richting op de ringdijk is voor ons vrij gemaakt, het uitrijden), maar heen lukt niet. Wordt je omgeleid en moet je het noordpark in. De weg door t noordpark is dus nu ook afgelsoten
Dus is het niet mogelijk. Ik reed dus gewoon die weg in in t noordpark, Dikke graafmachine op de weg. Die man wat ik hier deed. Ik mn verhaal gedaan dat je de wijk niet meer in kan en hij ging opzij.
Gemeente schijnt om deze rede al genoeg klachten te hebben gehad. Paupers. De dijk is pas na afslag VVGZ afgezet, dus dat omrijden voor ons is totaal niet nodig.
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef TheSorrow het volgende:
De Lindonk stond gister ook in de fik toch? Rook een ranzige lucht, en hoorde aardig wat brandweerwagens scheuren, en de P2000 gaf Lindonk aan
Sportief ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef renz0r het volgende:
Financieel heeft Ambacht het wel beter op orde denk ik
IK reed gisteravond terug van Krimpen naar Zwijntjesdrechtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:36 schreef karr-1 het volgende:
Gelukkig zit ik in een flat op 6 hoog, maar het heeft inderdaad aardig geregend, dat heb ik wel gezien. Onderweg naar het station slingerend over straat om alle plassen te ontwijken.
Ehm ja dat wist ik al. Is nog niet zo heel lang geleden op tv geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:23 schreef staticdata het volgende:net ontdekt dat Ellemieke Vermolen geboren is in zwijndrecht
Met alle respect, maar ik vind het nogal een domme blonde muts. Maar dat is mijn smaak.quote:
Ha ha ha dan laat ik het verder aan jou over. Ik heb geen verstand van vrouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef renz0r het volgende:
Ik oordeelde ff op uiterlijk, verder moet je bij haar niet nadenken
Tot op heden weinig last eigenlijk, maar ik ben er ook het grootste deel van de dag niet. We zijn wel bezig om weg te komen, maar nog geen extreme haast.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef renz0r het volgende:
Haha geeft niet
Is het overigens rustig bij je flatje? Toen ik er wel is post liep had ik wekelijks we te maken met bekvechtende mensen en alles. ... Of valt t wel mee?
Yep, geen reden om de gemeente te verlaten, maar wel behoefte aan een andere plek. We hebben al iets aan geboden gekregen in de Cort van der Lindenstraat, maar dat is niets geworden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:12 schreef renz0r het volgende:
Waar orienteren jullie op? gewoon Zwijndrecht?
Daar dacht ik ook aan toen ik er stond. Maar helaas ging er iemand voor die het kreeg, dus wij hebben het niet gekregen. het was wel een mooie woning, uitkijkend over de sportvelden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef renz0r het volgende:
Cort van der Lindenstraat is redelijk in de buurt van mij
hier kan je nog een repo zien van Ellemieke en Zwijndrechtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:23 schreef staticdata het volgende:net ontdekt dat Ellemieke Vermolen geboren is in zwijndrecht
Ja die bedoelde ik. Ik ken een van de andere mensen in de reportage, die vertelde me er over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
hier kan je nog een repo zien van Ellemieke en Zwijndrecht
http://www.geborenengetogen.nl/default.aspx?cp=uitzendinggemist&id=20
Was t lauw?quote:Op zondag 22 juli 2007 08:07 schreef Lausteen het volgende:
Wat een feest afgelopen nacht weer in de Ridderhal zeg![]()
Julianadorp?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben gisteren of all places in Julianadorp geweest en was pas om 3.30 thuis of zo, dus ik heb weinig van welk feest dan ook meegekregen.
Je wilt het niet weten.... Het is een soort buitenwijk van Den Helder, maar wordt gezien als een apart dorp. We hebben er iets van 2,5 uur over gedaan om er te komen.quote:
Dat heb je van wikipediaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ehm ja dat wist ik al. Is nog niet zo heel lang geleden op tv geweest volgens mij.
Nog meer bekende mensen uit Zwijndrecht :
* Anouk, zangeres
* Arnold Vanderlijde, bokser
* Def Rhymz, rapper
* Ellemieke Vermolen, Fotomodel, presentatrice en actrice
* Justine Pelmelay, Zangeres
* Percy Isenia, honkballer
* Remon Stotijn, Artiest (Anonymous Mis Postman)
* Ramona Stook, ritmisch gymnaste
* Mohammed Benzakour, columnist
Klopt ik heb het lijstje van Wikipedia gepikt. Benzakour ken ik alleen van de column in de krant en daar ben ik het meestal wel mee eens. Voor de rest geef ik niet zoveel om BN'ers, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb je van wikipedia
Ik heb Benzakour toegevoegd hehe, die woont een paar verdiepingen boven me.
Mabel Wisse Smit heeft ook in Zwijndrecht gewoond. Vlak tegenover me![]()
Toen heette ze nog gewoon Mabel Los.
Thnx, handig voor t nieuwe deeltjequote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb je van wikipedia
Ik heb Benzakour toegevoegd hehe, die woont een paar verdiepingen boven me.
Mabel Wisse Smit heeft ook in Zwijndrecht gewoond. Vlak tegenover me![]()
Toen heette ze nog gewoon Mabel Los.
Zwijndrecht - Home of many famous peoplequote:Op maandag 23 juli 2007 16:50 schreef renz0r het volgende:
[..]
Thnx, handig voor t nieuwe deeltje
Mensen een TT voorkeur? Shout!![]()
We gaan vandaag kijken, als we het krijgen gaat de huur ook meteen in en zouden we per 1 september erin kunnen zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef renz0r het volgende:
Zal wel chill zijn als je in die 4 weken dat huis idd kan aanschaffen of anders iets interresants tegenkomt!
Hoelang duurt het dan tot je verhuizing?
Netjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
We gaan vandaag kijken, als we het krijgen gaat de huur ook meteen in en zouden we per 1 september erin kunnen zitten.
Waar is het (ongeveer)?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:13 schreef karr-1 het volgende:
Helaas helaas, het gaat weer niet door. Een of andere huppelkut met d'r vriendje had 1 punt meer als wij en heeft het huis gekregen dus. Allemaal duimen dat ze het niet kan betalen en dat ze mij alsnog bellen.
strevelshoek, bij Walburg tegen Ambacht aan.quote:
have funquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef renz0r het volgende:
Mede-zwijndrechters, ik ben tot 3 augustus op vakantie in Turkije en Griekenland. Hou jullie taai!!
Enjoy yourself, het is er in ieder geval lekker weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef renz0r het volgende:
Mede-zwijndrechters, ik ben tot 3 augustus op vakantie in Turkije en Griekenland. Hou jullie taai!!
Wij zitten nu op 17 punten, maar ik reageer niet op eengezinswoningen, dus ik weet niet of dat verschil maakt. Met 25 punten maak je in Zwijndrecht dus een redelijke kans zo te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1: hoeveel punten hebben jullie nu? Wij zitten na 2,5 jaar op 25 punten en zijn op zoek naar een eengezinswoning (waarschijnlijk Papendrecht ipv Zwijndrecht (don't shoot)). Gisteren gezien dat we op plek 45 zaten van de 200. Wil een beetje inschatten wat de kansen zijn voor oa Zwijndrecht).
@renz0r: Fijne vakantie! Eet een baklava van me als je dit nog leest
@all: nog vakantieplannen? Ik ga niet weg dit jaar (ook met het oog op een ander onderkomen). Wel in november nog een weekje verlof en nog ergens dit jaar een week studieverlof
Volgende week vrijdag een weekje naar de Ardennen met 5 vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1: hoeveel punten hebben jullie nu? Wij zitten na 2,5 jaar op 25 punten en zijn op zoek naar een eengezinswoning (waarschijnlijk Papendrecht ipv Zwijndrecht (don't shoot)). Gisteren gezien dat we op plek 45 zaten van de 200. Wil een beetje inschatten wat de kansen zijn voor oa Zwijndrecht).
@renz0r: Fijne vakantie! Eet een baklava van me als je dit nog leest
@all: nog vakantieplannen? Ik ga niet weg dit jaar (ook met het oog op een ander onderkomen). Wel in november nog een weekje verlof en nog ergens dit jaar een week studieverlof
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodatiesquote:
Welkom in ons midden, je site ziet er ook goed uit !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodaties![]()
* Alpeko meldt zich ook als inwoner van Zwijndrecht
Nou, dat toernooi gaat steeds niet door.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodaties![]()
* Alpeko meldt zich ook als inwoner van Zwijndrecht
Dan hebben we op dezelfde gereageerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1 hoe zijn de eindstanden deze week? Zowel voor een huis in Zwijndrecht als in Papendrecht zijn we 25e geworden. Ach het schiet tenminste op
Deze week staat er ook weer eente van de Cort van Linden. Heb er ook maar op gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |