Ik deed het altijd met de fiets, nooit problemen gehad eigenlijk. Wel veel kinderen die van die elastieken wilden hebben enzo, maar dat was het eigenlijk wel. Veel pakjes had ik nooit in die wijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb tot nu toe één keer meegemaakt dat ik door iemand werd geattendeerd om mn fiets in de gaten houden, omdat er een man steeds erbij stond en verdacht deed rond de tas met daarin de pakjes.
Toen ik nog fietste hield ik mn fiets altijd in de gaten, alleen als ff portiekjes enzo in moet dan kan je die moeilijk in de gaten houden
Nu doe ik het met de auto, veel chiller
Ha ha bestaat dat nog steeds dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef renz0r het volgende:
ja kinderen die om elastiekjes vragen heb ik ook geregeld
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoel je de wijk met de da costa straat erin?
Geen flauw idee, ik heb me er niet in verdiept.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wint vandaag de wielerronde in Zwijndrecht denken jullie? Ik geef Ritchie veel kans.
Wielerronde was erg gezellig. Lekker in het zonnetje bier staan drinken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wint vandaag de wielerronde in Zwijndrecht denken jullie? Ik geef Ritchie veel kans.
Hier in Krimpen ookquote:
Klopt als een busquote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef karr-1 het volgende:
Hier in Rotterdam is het al ruim 2 uur aan het regenen en onweren. Mijn baas wilde naar Den Haag, maar is niet verder gekomen dan Schiedam. Er schijnt blikseminslag op het spoor te zijn en daardoor geen enkele trein meer of zo.
Als ik nog maar thuis kom vanavond.....
Een Ambachter derde geworden zag ik. Doet ie goed.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wielerronde was erg gezellig. Lekker in het zonnetje bier staan drinken.
Van het fietsen zelf eigenlijk vrij weinig gezien
Daarna nog even tot 2 uur in de tapas bar gehangen.
Jammer dat je ons gaat verlaten danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:50 schreef staticdata het volgende:
Mijn huis in Barendrecht is opgeleverd dus heel lang zal ik niet meer in zwijndrecht wonen
Makkelijk cashen dus....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje fucking HOEREN zijn het, de politie
Krijg ik net een bekeuring van 75 euro vanwege het overtreden van eenrichtingsverkeerweg.
Bij de T-splitsing waar de Vrouwgelenweg eindigt (of begint zeg maar) had men 1 helft van de weg opengebroken zodat het verkeer een meter of 30 over de andere rijbaan moest. Normaal zetten ze dan altijd van die draagbare stoplichten neer. Nu dus niet. Tegemoetkomend verkeer week beetje af en reed stukje over het gras enzo. Stond een hele file aan mijn kant.
Kortom, cashen voor de politie. Hebben waarschijnlijk stiekem camera opgesteld. Echt een naai actie. 10 minuten omrijden of 30 meter langs opengebroken weg...
Ik zou in beroep gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje fucking HOEREN zijn het, de politie
Krijg ik net een bekeuring van 75 euro vanwege het overtreden van eenrichtingsverkeerweg.
Bij de T-splitsing waar de Vrouwgelenweg eindigt (of begint zeg maar) had men 1 helft van de weg opengebroken zodat het verkeer een meter of 30 over de andere rijbaan moest. Normaal zetten ze dan altijd van die draagbare stoplichten neer. Nu dus niet. Tegemoetkomend verkeer week beetje af en reed stukje over het gras enzo. Stond een hele file aan mijn kant.
Kortom, cashen voor de politie. Hebben waarschijnlijk stiekem camera opgesteld. Echt een naai actie. 10 minuten omrijden of 30 meter langs opengebroken weg...
Helaas, het is bij die T splitsing op de weg waar de brandweer zat. Bovendien stond er een bord dat je er niet mocht inrijden, maar goed wij sloten gewoon aan bij alle andere auto's. Stom natuurlijk... 1 auto is er mee begonnen. Als er geen rij had gestaan, waren we waarschijnlijk omgereden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:30 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik zou in beroep gaanWant al is de Vrouwgelenweg nu opgebroken, dan nog is het geen éénrichtingsweg. En het staat ook niet aangegeven.
In Zwijndrecht pakken ze het gelukkig wat moderner aan, meer 21e eeuws. Toen het daar bij de Shell bij de Eemstein opengebroken was plaatsten ze van die mini stoplichtjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef methodmich het volgende:
Oei, niet handig. Ze controleren daar al weken.
Inderdaad, Ambacht is ook een kutdorpquote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In Zwijndrecht pakken ze het gelukkig wat moderner aan, meer 21e eeuws. Toen het daar bij de Shell bij de Eemstein opengebroken was plaatsten ze van die mini stoplichtjes.
't blijft Ambacht he.
Agreedquote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ambacht is ook een kutdorp
Ik zou zeggen "Welkom in Zwijndrecht"quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef renz0r het volgende:
Financieel heeft Ambacht het wel beter op orde denk ik
Die opgebroken Ringdijk, puur drama.
Woonwijk uit dat kan (1 richting op de ringdijk is voor ons vrij gemaakt, het uitrijden), maar heen lukt niet. Wordt je omgeleid en moet je het noordpark in. De weg door t noordpark is dus nu ook afgelsoten
Dus is het niet mogelijk. Ik reed dus gewoon die weg in in t noordpark, Dikke graafmachine op de weg. Die man wat ik hier deed. Ik mn verhaal gedaan dat je de wijk niet meer in kan en hij ging opzij.
Gemeente schijnt om deze rede al genoeg klachten te hebben gehad. Paupers. De dijk is pas na afslag VVGZ afgezet, dus dat omrijden voor ons is totaal niet nodig.
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef TheSorrow het volgende:
De Lindonk stond gister ook in de fik toch? Rook een ranzige lucht, en hoorde aardig wat brandweerwagens scheuren, en de P2000 gaf Lindonk aan
Sportief ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef renz0r het volgende:
Financieel heeft Ambacht het wel beter op orde denk ik
IK reed gisteravond terug van Krimpen naar Zwijntjesdrechtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:36 schreef karr-1 het volgende:
Gelukkig zit ik in een flat op 6 hoog, maar het heeft inderdaad aardig geregend, dat heb ik wel gezien. Onderweg naar het station slingerend over straat om alle plassen te ontwijken.
Ehm ja dat wist ik al. Is nog niet zo heel lang geleden op tv geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:23 schreef staticdata het volgende:net ontdekt dat Ellemieke Vermolen geboren is in zwijndrecht
Met alle respect, maar ik vind het nogal een domme blonde muts. Maar dat is mijn smaak.quote:
Ha ha ha dan laat ik het verder aan jou over. Ik heb geen verstand van vrouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef renz0r het volgende:
Ik oordeelde ff op uiterlijk, verder moet je bij haar niet nadenken
Tot op heden weinig last eigenlijk, maar ik ben er ook het grootste deel van de dag niet. We zijn wel bezig om weg te komen, maar nog geen extreme haast.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef renz0r het volgende:
Haha geeft niet
Is het overigens rustig bij je flatje? Toen ik er wel is post liep had ik wekelijks we te maken met bekvechtende mensen en alles. ... Of valt t wel mee?
Yep, geen reden om de gemeente te verlaten, maar wel behoefte aan een andere plek. We hebben al iets aan geboden gekregen in de Cort van der Lindenstraat, maar dat is niets geworden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:12 schreef renz0r het volgende:
Waar orienteren jullie op? gewoon Zwijndrecht?
Daar dacht ik ook aan toen ik er stond. Maar helaas ging er iemand voor die het kreeg, dus wij hebben het niet gekregen. het was wel een mooie woning, uitkijkend over de sportvelden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef renz0r het volgende:
Cort van der Lindenstraat is redelijk in de buurt van mij
hier kan je nog een repo zien van Ellemieke en Zwijndrechtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:23 schreef staticdata het volgende:net ontdekt dat Ellemieke Vermolen geboren is in zwijndrecht
Ja die bedoelde ik. Ik ken een van de andere mensen in de reportage, die vertelde me er over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
hier kan je nog een repo zien van Ellemieke en Zwijndrecht
http://www.geborenengetogen.nl/default.aspx?cp=uitzendinggemist&id=20
Was t lauw?quote:Op zondag 22 juli 2007 08:07 schreef Lausteen het volgende:
Wat een feest afgelopen nacht weer in de Ridderhal zeg![]()
Julianadorp?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben gisteren of all places in Julianadorp geweest en was pas om 3.30 thuis of zo, dus ik heb weinig van welk feest dan ook meegekregen.
Je wilt het niet weten.... Het is een soort buitenwijk van Den Helder, maar wordt gezien als een apart dorp. We hebben er iets van 2,5 uur over gedaan om er te komen.quote:
Dat heb je van wikipediaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ehm ja dat wist ik al. Is nog niet zo heel lang geleden op tv geweest volgens mij.
Nog meer bekende mensen uit Zwijndrecht :
* Anouk, zangeres
* Arnold Vanderlijde, bokser
* Def Rhymz, rapper
* Ellemieke Vermolen, Fotomodel, presentatrice en actrice
* Justine Pelmelay, Zangeres
* Percy Isenia, honkballer
* Remon Stotijn, Artiest (Anonymous Mis Postman)
* Ramona Stook, ritmisch gymnaste
* Mohammed Benzakour, columnist
Klopt ik heb het lijstje van Wikipedia gepikt. Benzakour ken ik alleen van de column in de krant en daar ben ik het meestal wel mee eens. Voor de rest geef ik niet zoveel om BN'ers, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb je van wikipedia
Ik heb Benzakour toegevoegd hehe, die woont een paar verdiepingen boven me.
Mabel Wisse Smit heeft ook in Zwijndrecht gewoond. Vlak tegenover me![]()
Toen heette ze nog gewoon Mabel Los.
Thnx, handig voor t nieuwe deeltjequote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb je van wikipedia
Ik heb Benzakour toegevoegd hehe, die woont een paar verdiepingen boven me.
Mabel Wisse Smit heeft ook in Zwijndrecht gewoond. Vlak tegenover me![]()
Toen heette ze nog gewoon Mabel Los.
Zwijndrecht - Home of many famous peoplequote:Op maandag 23 juli 2007 16:50 schreef renz0r het volgende:
[..]
Thnx, handig voor t nieuwe deeltje
Mensen een TT voorkeur? Shout!![]()
We gaan vandaag kijken, als we het krijgen gaat de huur ook meteen in en zouden we per 1 september erin kunnen zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef renz0r het volgende:
Zal wel chill zijn als je in die 4 weken dat huis idd kan aanschaffen of anders iets interresants tegenkomt!
Hoelang duurt het dan tot je verhuizing?
Netjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
We gaan vandaag kijken, als we het krijgen gaat de huur ook meteen in en zouden we per 1 september erin kunnen zitten.
Waar is het (ongeveer)?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:13 schreef karr-1 het volgende:
Helaas helaas, het gaat weer niet door. Een of andere huppelkut met d'r vriendje had 1 punt meer als wij en heeft het huis gekregen dus. Allemaal duimen dat ze het niet kan betalen en dat ze mij alsnog bellen.
strevelshoek, bij Walburg tegen Ambacht aan.quote:
have funquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef renz0r het volgende:
Mede-zwijndrechters, ik ben tot 3 augustus op vakantie in Turkije en Griekenland. Hou jullie taai!!
Enjoy yourself, het is er in ieder geval lekker weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef renz0r het volgende:
Mede-zwijndrechters, ik ben tot 3 augustus op vakantie in Turkije en Griekenland. Hou jullie taai!!
Wij zitten nu op 17 punten, maar ik reageer niet op eengezinswoningen, dus ik weet niet of dat verschil maakt. Met 25 punten maak je in Zwijndrecht dus een redelijke kans zo te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1: hoeveel punten hebben jullie nu? Wij zitten na 2,5 jaar op 25 punten en zijn op zoek naar een eengezinswoning (waarschijnlijk Papendrecht ipv Zwijndrecht (don't shoot)). Gisteren gezien dat we op plek 45 zaten van de 200. Wil een beetje inschatten wat de kansen zijn voor oa Zwijndrecht).
@renz0r: Fijne vakantie! Eet een baklava van me als je dit nog leest
@all: nog vakantieplannen? Ik ga niet weg dit jaar (ook met het oog op een ander onderkomen). Wel in november nog een weekje verlof en nog ergens dit jaar een week studieverlof
Volgende week vrijdag een weekje naar de Ardennen met 5 vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1: hoeveel punten hebben jullie nu? Wij zitten na 2,5 jaar op 25 punten en zijn op zoek naar een eengezinswoning (waarschijnlijk Papendrecht ipv Zwijndrecht (don't shoot)). Gisteren gezien dat we op plek 45 zaten van de 200. Wil een beetje inschatten wat de kansen zijn voor oa Zwijndrecht).
@renz0r: Fijne vakantie! Eet een baklava van me als je dit nog leest
@all: nog vakantieplannen? Ik ga niet weg dit jaar (ook met het oog op een ander onderkomen). Wel in november nog een weekje verlof en nog ergens dit jaar een week studieverlof
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodatiesquote:
Welkom in ons midden, je site ziet er ook goed uit !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodaties![]()
* Alpeko meldt zich ook als inwoner van Zwijndrecht
Nou, dat toernooi gaat steeds niet door.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodaties![]()
* Alpeko meldt zich ook als inwoner van Zwijndrecht
Dan hebben we op dezelfde gereageerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1 hoe zijn de eindstanden deze week? Zowel voor een huis in Zwijndrecht als in Papendrecht zijn we 25e geworden. Ach het schiet tenminste op
Deze week staat er ook weer eente van de Cort van Linden. Heb er ook maar op gereageerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |