Ik deed het altijd met de fiets, nooit problemen gehad eigenlijk. Wel veel kinderen die van die elastieken wilden hebben enzo, maar dat was het eigenlijk wel. Veel pakjes had ik nooit in die wijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb tot nu toe één keer meegemaakt dat ik door iemand werd geattendeerd om mn fiets in de gaten houden, omdat er een man steeds erbij stond en verdacht deed rond de tas met daarin de pakjes.
Toen ik nog fietste hield ik mn fiets altijd in de gaten, alleen als ff portiekjes enzo in moet dan kan je die moeilijk in de gaten houden
Nu doe ik het met de auto, veel chiller
Ha ha bestaat dat nog steeds dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef renz0r het volgende:
ja kinderen die om elastiekjes vragen heb ik ook geregeld
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoel je de wijk met de da costa straat erin?
Geen flauw idee, ik heb me er niet in verdiept.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wint vandaag de wielerronde in Zwijndrecht denken jullie? Ik geef Ritchie veel kans.
Wielerronde was erg gezellig. Lekker in het zonnetje bier staan drinken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wint vandaag de wielerronde in Zwijndrecht denken jullie? Ik geef Ritchie veel kans.
Hier in Krimpen ookquote:
Klopt als een busquote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef karr-1 het volgende:
Hier in Rotterdam is het al ruim 2 uur aan het regenen en onweren. Mijn baas wilde naar Den Haag, maar is niet verder gekomen dan Schiedam. Er schijnt blikseminslag op het spoor te zijn en daardoor geen enkele trein meer of zo.
Als ik nog maar thuis kom vanavond.....
Een Ambachter derde geworden zag ik. Doet ie goed.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wielerronde was erg gezellig. Lekker in het zonnetje bier staan drinken.
Van het fietsen zelf eigenlijk vrij weinig gezien
Daarna nog even tot 2 uur in de tapas bar gehangen.
Jammer dat je ons gaat verlaten danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:50 schreef staticdata het volgende:
Mijn huis in Barendrecht is opgeleverd dus heel lang zal ik niet meer in zwijndrecht wonen
Makkelijk cashen dus....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje fucking HOEREN zijn het, de politie
Krijg ik net een bekeuring van 75 euro vanwege het overtreden van eenrichtingsverkeerweg.
Bij de T-splitsing waar de Vrouwgelenweg eindigt (of begint zeg maar) had men 1 helft van de weg opengebroken zodat het verkeer een meter of 30 over de andere rijbaan moest. Normaal zetten ze dan altijd van die draagbare stoplichten neer. Nu dus niet. Tegemoetkomend verkeer week beetje af en reed stukje over het gras enzo. Stond een hele file aan mijn kant.
Kortom, cashen voor de politie. Hebben waarschijnlijk stiekem camera opgesteld. Echt een naai actie. 10 minuten omrijden of 30 meter langs opengebroken weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |