quote:0:49:29 29-06-07 25 G BRAN Prio 2. S ZDT459 GROTE BEERSTRAAT ZWIJNDRECHT kleine hulpverlening
706292049291405383 1405383 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep C Prio 1 )
706292049291405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
706292030401405370
20:30:40 29-06-07 25 I BRAN Prio aandachtv. S GROTE BEERSTRAAT ZWIJNDRECHT bellen gmc
706292030401405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
Ik ben jaloersquote:
Bij t balkengat in noordpark, mocht je dat denken klopt dat.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben jaloersMaar dan weet ik ongeveer waar je woont, volgens mij heb ik daar wel eens gelopen met de hond.
Dat soort aso's heb je altijd helaas, die verpesten het voor de rest. Ik ben er al zeker 2 jaar niet meer geweest omdat de hond dood is, maar het was altijd een heel mooi gebied.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bij t balkengat in noordpark, mocht je dat denken klopt dat.
Ja, er lopen vaak zat mensen met hun kinderen of honden langs de waterkant. Als het zondags lekker weer is en we zitten in de tuin lijkt t soms net een constante avondvierdaagse wat voorbij loopt
Sinds een jaar is ook trend dat mensen (vooral jonge pubers) aan t balkengat gaan liggen chillen. Niet erg alleen soms schreeuwen ze de gehele dag de buurt bij elkaar en laten ze een complete vuilnisbelt achter...minder leuk en gewoon aso
he bah ja die stomme wielerronde weer. Ik vergeet het altijd en beland er dan vervolgens midden in...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef ThAzOnE het volgende:
ook om vuurwerk te kijken
btw as donderdag is er een wielerronde in Zwijndrecht. Weet iemand de route? Ik heb deze week thuiswerk alleen moet ik die dag meerdere malen op pad.
Dat is aanstaande zaterdag.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef TheSorrow het volgende:
Is het niet weer in de buurt van de Super de Boer @ Saturnusstraat enzo?
ah dus de oprit richting a16 en de lindtsedijk kan ik zonder problemen benaderenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef TheSorrow het volgende:
Is het niet weer in de buurt van de Super de Boer @ Saturnusstraat enzo?
Ik hou mijn hart vastquote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef karr-1 het volgende:
Morgenmiddag van 14.00 tot 22.00 ben ik weer te vinden in De Uitstek. Hier wordt gesproken over o.a. de beruchte bezuinigingen waardoor mogelijk het buitenbad, de bieb aan de Anjerstraat en nog wat zaken dicht gaan of minder geld krijgen.
Eens kijken wat het eindresultaat zal zijn.
Studio Luijcx aan de Bruinelaan. Ik ken de eigenaresse persoonlijk (zit bij mij in de partij). Soms wel veel oude dames, maar uitstekend knippen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Hey,
Sinds zaterdag wonen we dus in Zwijndrecht, en morgen moet mijn vriendin naar de kapper
Wie weet er een goede dameskapper van rond de 20 euro??
Agreed!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:53 schreef Ritchie het volgende:
Een kapper heb ik zelf al jaren niet meer gezien.
Ik haal thuis de tondeuse er wel over, maar ik kan me voorstellen dat dat bij vrouwen lastiger is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agreed!Lekker laten groeien, af en toe bijpunten, maar dat gebeurt gewoon thuis
ja... bijpunten kan je het ook noemen.. ( zie mijn fotoboek.. )quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agreed!Lekker laten groeien, af en toe bijpunten, maar dat gebeurt gewoon thuis
Lekker gladquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:52 schreef Ritchie het volgende:
[..]
ja... bijpunten kan je het ook noemen.. ( zie mijn fotoboek.. )
Het definitieve besluit over de bezuinigingen is uitgesteld tot na de zomervakantie. Wel is er afgesproken om op zoek te gaan naar alternatieven, om te voorkomen dat er bezuinigd wordt op zaken die je later nodig kunt hebben.quote:
Laura Brugmans.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:53 schreef Ritchie het volgende:
Een kapper heb ik zelf al jaren niet meer gezien, maar mijn vriendin gaat altijd bij die op het Veerplein.
Kan ff niet op een Ron komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Knipoogje het volgende:
Renzor=zaterdagpostbode?
Dat heb ik ook nog jaren gedaan, doe de groeten aan Ron
renzor vergeet je ook altijd. Hij ziet mij op het station, ik zie hem nooitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kan ff niet op een Ron komen
Ken daar sowieso niet iedereen, alleen de jongeren
Laatste tijd heeft het ook weinig zin om namen te onthouden, zie wekelijks zowat nieuwe lopen
Toe maar, een hele postzak nog wel..... Is ie ooit weer terug gevonden of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef Knipoogje het volgende:
Ik was ooit de eerste persoon waarvan een hele postzak gejat werd (bij de van Leeuwen Buizen flat)...heeft de krant nog gehaald
Spionquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
renzor vergeet je ook altijd. Hij ziet mij op het station, ik zie hem nooit![]()
Mensen die dat soort laffe acties uitvoeren mogen ze sowieso kei, maar dan ook keihard straffen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toe maar, een hele postzak nog wel..... Is ie ooit weer terug gevonden of niet?
Ha ha ik zie uberhaupt niet veel op dat station, 's ochtends ben ik te duf om iets te zien en 's avonds wil ik alleen maar zo snel mogelijk naar huis.quote:
Nee...alle straten achter het NS station hebben die dag geen post ontvangenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toe maar, een hele postzak nog wel..... Is ie ooit weer terug gevonden of niet?
Helemaal mee eens, ik ben in een grijs verleden ook zaterdagpostbode geweest dus ik weet wat het is. Mensen die niet van de spullen van anderen af kunnen blijven moeten ze echt slaan en straffen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mensen die dat soort laffe acties uitvoeren mogen ze sowieso kei, maar dan ook keihard straffen.
Ha ha dat zijn er nog al wat denk ik.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee...alle straten achter het NS station hebben die dag geen post ontvangen![]()
Bedoel je de wijk met de da costa straat erin?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee...alle straten achter het NS station hebben die dag geen post ontvangen![]()
Heb tot nu toe één keer meegemaakt dat ik door iemand werd geattendeerd om mn fiets in de gaten houden, omdat er een man steeds erbij stond en verdacht deed rond de tas met daarin de pakjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ben in een grijs verleden ook zaterdagpostbode geweest dus ik weet wat het is. Mensen die niet van de spullen van anderen af kunnen blijven moeten ze echt slaan en straffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |