We gaan vandaag kijken, als we het krijgen gaat de huur ook meteen in en zouden we per 1 september erin kunnen zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef renz0r het volgende:
Zal wel chill zijn als je in die 4 weken dat huis idd kan aanschaffen of anders iets interresants tegenkomt!
Hoelang duurt het dan tot je verhuizing?
Netjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
We gaan vandaag kijken, als we het krijgen gaat de huur ook meteen in en zouden we per 1 september erin kunnen zitten.
Waar is het (ongeveer)?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:13 schreef karr-1 het volgende:
Helaas helaas, het gaat weer niet door. Een of andere huppelkut met d'r vriendje had 1 punt meer als wij en heeft het huis gekregen dus. Allemaal duimen dat ze het niet kan betalen en dat ze mij alsnog bellen.
strevelshoek, bij Walburg tegen Ambacht aan.quote:
have funquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef renz0r het volgende:
Mede-zwijndrechters, ik ben tot 3 augustus op vakantie in Turkije en Griekenland. Hou jullie taai!!
Enjoy yourself, het is er in ieder geval lekker weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef renz0r het volgende:
Mede-zwijndrechters, ik ben tot 3 augustus op vakantie in Turkije en Griekenland. Hou jullie taai!!
Wij zitten nu op 17 punten, maar ik reageer niet op eengezinswoningen, dus ik weet niet of dat verschil maakt. Met 25 punten maak je in Zwijndrecht dus een redelijke kans zo te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1: hoeveel punten hebben jullie nu? Wij zitten na 2,5 jaar op 25 punten en zijn op zoek naar een eengezinswoning (waarschijnlijk Papendrecht ipv Zwijndrecht (don't shoot)). Gisteren gezien dat we op plek 45 zaten van de 200. Wil een beetje inschatten wat de kansen zijn voor oa Zwijndrecht).
@renz0r: Fijne vakantie! Eet een baklava van me als je dit nog leest
@all: nog vakantieplannen? Ik ga niet weg dit jaar (ook met het oog op een ander onderkomen). Wel in november nog een weekje verlof en nog ergens dit jaar een week studieverlof
Volgende week vrijdag een weekje naar de Ardennen met 5 vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1: hoeveel punten hebben jullie nu? Wij zitten na 2,5 jaar op 25 punten en zijn op zoek naar een eengezinswoning (waarschijnlijk Papendrecht ipv Zwijndrecht (don't shoot)). Gisteren gezien dat we op plek 45 zaten van de 200. Wil een beetje inschatten wat de kansen zijn voor oa Zwijndrecht).
@renz0r: Fijne vakantie! Eet een baklava van me als je dit nog leest
@all: nog vakantieplannen? Ik ga niet weg dit jaar (ook met het oog op een ander onderkomen). Wel in november nog een weekje verlof en nog ergens dit jaar een week studieverlof
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodatiesquote:
Welkom in ons midden, je site ziet er ook goed uit !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodaties![]()
* Alpeko meldt zich ook als inwoner van Zwijndrecht
Nou, dat toernooi gaat steeds niet door.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hé Ambachter, jij maak anders wel graag gebruik van de Zwijndrechtse pokeraccomodaties![]()
* Alpeko meldt zich ook als inwoner van Zwijndrecht
Dan hebben we op dezelfde gereageerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef ThAzOnE het volgende:
@karr-1 hoe zijn de eindstanden deze week? Zowel voor een huis in Zwijndrecht als in Papendrecht zijn we 25e geworden. Ach het schiet tenminste op
Deze week staat er ook weer eente van de Cort van Linden. Heb er ook maar op gereageerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |