Ken ik die?quote:
Ik zeg alleen maar dat ze er erg blij mee waren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met alle respect maar het opslokken van Heerjansdam was en is geen keuze van Zwijndrecht geweest. Het is ons opgelegd door het Rijk vanwege het feit dat Kijfhoek dan onder 1 Gemeente valt ipv 2. En gelijktrekken van de lasten is dan altijd nodig, aangezien je anders een massa mensen krijgt die in Heerjansdam gaan wonen om geld uit te sparen. Is dat wat je wilt?
quote:
Je hebt net op me gereplied, dus dat mag ik wel hopen danquote:
Ze waren er helemaal niet blij mee volgens mij, maar onder de gegeven omstandigheden konden ze niet anders. En als je niet houd van politieke huichelarij, ik zit in de Gemeentepolitiek van deze gemeente. Kots je dan ook op mij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ze er erg blij mee waren.
En ik ben er ook niet tegen om de lasten gelijk te trekken. Ikalleen op de politieke huichelarij. Maar dat doe ik landelijk ook
Zie je mij zeggen dat iedereen die in de politiek ziet huichelt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze waren er helemaal niet blij mee volgens mij, maar onder de gegeven omstandigheden konden ze niet anders. En als je niet houd van politieke huichelarij, ik zit in de Gemeentepolitiek van deze gemeente. Kots je dan ook op mij?
Hier ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef renz0r het volgende:
Gaat hier flink los met regen én onweer!![]()
Ik stond in de sportschool toen het losbarste. Staat er een of andere muts die zegt dat we niet meer mogen douchen omdat het onweert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef renz0r het volgende:
Gaat hier flink los met regen én onweer!![]()
Ja dat is huichelachtig, maar aangezien mijn partij niet in de coalitie zit kunnen wij er weinig aan doen, behalve zeggen dat we het er niet mee eens zijn en daar ook naar handelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat iedereen die in de politiek ziet huichelt?
Ik ken je niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
Vind jij het huichelachtig of niet als iemand eerst zegt iets niet te zullen doen en het vervolgens toch doet?
quote:706161346251405383
13:46:25 16-06-07 25 G BRAN Prio 1 BINNENBRAND WONING ZDT459 ZDT402 MERCURIUSSTRAAT 24 ZWIJNDRECHT
706161346251405383 1405383 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep C Prio 1 )
706161346251405381 1405381 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep D Prio 1 )
706161346251405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
Het gaat lekker hier vandaag.quote:706161721201405383
17:21:20 16-06-07 25 G BRAN Prio 1 GASLUCHT / LEKKAGE IN HET TRAPPENHUIS ZDT402 SATURNUSSTRAAT 341 ZWIJNDRECHT
706161721201405383 1405383 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep C Prio 1 )
706161721201405381 1405381 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep D Prio 1 )
706161721201405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
706161721201403064 1403064 BRW ZH-Zuid ( OvD Drechtsteden Prio 1 )
Mocht je interesse hebben, op mijn website (zie hieronder) staan de foto's van de wereldrecordpogingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:43 schreef renz0r het volgende:
Vanochtend wakker geworden door de toeterende boten. Is weer is zo jaarlijks boten evenement in Dordt. Naja moest er toch vroeg uit vanwege mn werk. Gelukkig hebben ze t aardig droog gehouden, wel een paar fixe buien gehad.
Ik las het in de krant vanmorgen, zag er wel indrukwekkend uit. Helaas was ik dit weekend niet in de regio, dus het is volledig langs me heen gegaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, op mijn website (zie hieronder) staan de foto's van de wereldrecordpoging
Leuke foto's en een vette sitequote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, op mijn website (zie hieronder) staan de foto's van de wereldrecordpoging
jahoor en we moeten al bezuinigenquote:Mooi plein bij gemeentehuis wordt miljoen euro duurder
ZWIJNDRECHT - Het nieuwe plein voor het gemeentehuis van Zwijndrecht wordt een miljoen euro duurder dan verwacht.
Dat heeft CDA-wethouder P. van Steekelenburg aan de gemeenteraad gemeld.
De restauratie van het monumentale oude gemeentehuis en de vervanging van aanbouwen door nieuwbouw vorderen gestaag. Daarna moet er voor de deur een mooi plein komen. Volgens Van Steekelenburg zijn er twee redenen voor de tegenvaller: aan de ene kant is besloten het plein te vergroten, aan de andere kant hebben zijn voorgangers de kosten veel te optimistisch geraamd. ,,Voor dat kleinere plein stond vijf ton begroot. Van dat geld had je er nog geen eens gewone grijze stoeptegels neer kunnen leggen.’’
In plaats van stoeptegels wil de gemeeente een hoogwaardig plein. Daarop wordt in ieder geval een waterpartij aangelegden en komt een speciale verlichtingsinstallatie in komen: ,,Er worden spotlights op de raadszaal gericht als de gemeenteraad vergadert. We krijgen het mooiste plein van Zwijndrecht.’’ De wethouder weigert echter te spreken van een luxe plein: ,,We krijgen een mooi gemeentehuis en daar hoort een bepaalde kwaliteit van de buitenruimte bij. Het moet met elkaar kloppen.
Zwijndrecht heeft momenteel veel grote projecten onderhanden. Van de gemeenteraad mogen die samen niet meer dan 69 miljoen euro mogen kosten. Van Steekelenburg wilde zich daar niet op vastleggen: ,,Dat bedrag blijft uitgangspunt, tot blijkt dat het niet kan voor dat geld.’’
De gemeente kondigde onlangs aan uit geldnood een bibliotheekfiliaal en het buitenbad van De Hoge Devel te moeten sluiten.
Ik las het vanmorgen in de krant inderdaad. Gisteravond was er al vuurwerk in de gemeenteraad hierover. Op 3 juli a.s. wordt de nieuwe begroting en de zogenaamde Perspectiefnota besproken in de gemeenteraad, dus dan verwacht ik nog meer vuurwerk.quote:
Ah dan weet ik volgens mij welke buurt je bedoeld, ik fiets er wel eens doorheen. Heb me altijd afgevraagd waarom er van die pijpen op de weg staan, maar nu weet ik het dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
Sorry hoor, maar wat een bullshit reply is dat
Hij mag hier niet doorheen, dat is nogal simpelDe huizen hier in de straat zijn zo oud, die schudden als er een zwaarbeladen vrachtwagen voorbij komt, er zijn niet voor nix van die mensen langsgekomen die van die foto's maken.... Ons huis heeft ook aardig wat scheurtjes hier en daar..
En aan het begin én het eind staan 2 dikke rioolpijpen, overal borden ZWAAR VERBODEN VOOR BOUWVERKEER... De volgende x weet ik wat ik doe, ik onderneem zelf wel actieDikke steen door zn ruit ofzo, het boeit me echt niets, opflikkeren achterlijke tyfusmongool, leer de borden lezen!
Kun je nagaan hoe vaak ik daar komquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef ThAzOnE het volgende:
altijd? is net 3 weken ofzo
en ja...woon in dezelfde straat
het is geen Nano, het is een shuffle. Ik ben nog van de ouderwetse soortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef renz0r het volgende:
heej karr-1, hip hoor zo ipod NanoEn zomaar in de voorste coupé stappen
![]()
De politie is je beste vriend tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:28 schreef renz0r het volgende:
Van de FP
Hoofdagent nu zelf verdacht
Een 31-jarige hoofdagent van het district Dordrecht en Zwijndrechtse Waard is nu zelf verdachte in een zaak. De hoofdagent wordt verdacht van woninginbraak. Door deze zaak is de man even een tijdje geen agent meer.
De man is vorige week aangehouden en in verzekering gesteld door de politie. Na zijn voorgeleiding aan de rechter-commissaris mocht hij weer naar huis.
Oke dan
Dan nogmaals van harte welkom !!! En uiteraard veel plezier gewenst in ons mooie stadje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:15 schreef Harmen1984 het volgende:
Zaterdag is de grote dag... na ongeveer anderhalve maand klussen gaan mijn vriendin en ik ons nieuwe appartement bewonen!
Goodbye Papendrecht![]()
![]()
Hello Zwijndrecht![]()
![]()
Moet goedkomen, een stormend welkom!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan nogmaals van harte welkom !!! En uiteraard veel plezier gewenst in ons mooie stadje.
MSXquote:MissMSX
En wie ben jij dan int echt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
MSX
Mijn eerste computer...*nostalgies wegdroomt*
Nieuwe baan vanaf 1 augustus (ja Ritchie, ik ga ook weg), verhuizen naar Delft over een half jaar ofzo... Ik zal zwijndrecht missen.
Testen bij een ander bedrijf, maar dan voor 40% meer salaris (maar da's al vrij gauw)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef Ritchie het volgende:
Oh damn.. ik schrok al dat er weer 1 bij ons weg zou gaan.. zijn van de 90 naar 55 gegaan in anderhalf jaar tijd ofzo. Wat ga je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |