abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:00:16 #101
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49898703
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:09 schreef Nosh het volgende:
Tel daar de wapenbeheersing bij op van de gemiddelde agent, en je hebt een levensgevaarlijke situatie, waarbij er naar volledige willekeur gehandeld kan worden, en er alleen maar meer kwaad bloed gezet wordt. Constructieve oplossing wel.
Nah, gezien de verkrijgbaarheid van wapens in nederland kun je d'r dan op wachten tot supporters zelf ook met revolvers de straat opgaan, en doodleuk terug gaan schieten op de politie.

Goed plan man, om van iedere voetbalwedstrijd een miniatuur burgeroorlogje te maken.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49899048
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Daar heeft wilders dan wel weer over nagedacht: met zijn voorstel blijven de relschoppers gewoon op straat liggen, want die kunnen niet meer wegrennen
Inderdaad, je weet meteen wie er fout waren. Ik bedoel, waar rook is is vuur, en je wordt toch niet zomaar omver geknald.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:12:37 #103
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49899193
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Diederik_Duck het volgende:

Inderdaad, je weet meteen wie er fout waren. Ik bedoel, waar rook is is vuur, en je wordt toch niet zomaar omver geknald.
Precies!

Ik ben trouwens benieuwd hoelang het duurt voordat er rellen worden uitgelokt bij een PVV-vergadering
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49899652
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef gronk het volgende:

[..]

Precies!

Ik ben trouwens benieuwd hoelang het duurt voordat er rellen worden uitgelokt bij een PVV-vergadering
Als Wilders de vergadering belegt in Kedichem huppelepup heb ik nog wel een draaiboek liggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Diederik_Duck op 29-05-2007 19:38:58 (Plaatsnaam verwijderd voor als de AIVD meeleest) ]
pi_49899763
Mij een raadsel waarom hij dit naar buiten brengt. Buiten populistische motieven om wellicht. Het probleem bij de rellenbij Jong marokko was dat er te wienig politie was, niet dat hun middelen ontoereikend waren. Zwakke zet van hem.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_49900064
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Oke, dat is jou mening ik ben het totaal niet met je eens maar goed.
Weinig tegen in te brengen he
pi_49900123
Iemand al nagedacht over het feit dat die relschoppers dan misschien ook terug gaan schieten?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:37:15 #108
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49900266
Absurd plan. Zelfs de Israelische politie schiet niet met scherp tegen Palestijnse stenensmijters.

Bovendien is het nergens voor nodig: de politie moet gewoon de daders achter slot en grendel zetten, laat ze daar maar op focussen. Dat verminken is moet geen doel op zich zijn, zoals Wilders het wil.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:37:18 #109
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49900271
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef X. het volgende:
Iemand al nagedacht over het feit dat die relschoppers dan misschien ook terug gaan schieten?
Jah.
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:00 schreef gronk het volgende:

[..]

Nah, gezien de verkrijgbaarheid van wapens in nederland kun je d'r dan op wachten tot supporters zelf ook met revolvers de straat opgaan, en doodleuk terug gaan schieten op de politie.

Goed plan man, om van iedere voetbalwedstrijd een miniatuur burgeroorlogje te maken.
pi_49900538
Het leuke is dat Wilders zelf ook wel weet dat het niet gaat werken. Maar hij krijgt er alle 'minder slimme' Nederlanders wel lekker mee achter zich.

Wat zal hij zich in zijn handjes wrijven.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:55:28 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49901107
Dus als je het met Wilders eens bent, ben je 'minder slim'? Grappig dat vooral atheïsten zich in Wilders' standpunten zullen kunnen vinden en dat zijn m.i. toch veel slimmere mensen dan christelijke / islamitische schaapjes .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:59:19 #112
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49901273
Collumn van Wilders met enkel afschuwelijke passages, opmerkingen in het cursief zijn van mij:
quote:
Schieten met scherp - Column Wilders Geenstijl
dinsdag 29 mei 2007
Nieuwnieuws.nl - Mijn vorige column, waarin ik pleitte voor het herstel van de Nederlandse cultuur, was velen van u uit het hart gegrepen. Opkomen voor onze culturele normen en waarden betekent ook deze beschermen tegen lieden die deze willen beschadigen.
Vorige week dinsdag was er bij de ‘vriendschappelijke’ jeugdinterland Nederland-Marokko in Tilburg weer een fraai staaltje multiculturele minachting te bewonderen. Na afloop van de wedstrijd bestormden honderden jonge Marokkanen het veld, belaagden stewards, sloopten het stadion en vervolgden hun roof- en vernielingstocht elders in de stad.

Aan het begin van de avond al lieten deze ‘kansenjongeren’ hun afkeer zien van alles wat Nederlands is, middels een oorverdovend fluitconcert tijdens het Nederlandse volkslied. Ook het constant uitjouwen van Oranje-speler Ismaïl Aisati, een jongen van Marokkaanse afkomst die wél voor Nederland koos, was ronduit treurig.
Idd Wilders, Assati is tenminste nog iemand die Arisch wil zijn

Dit alles was echter geen aanleiding voor de organisatie het oefenduel voortijdig af te gelasten. Dat het vervolgens compleet uit de hand liep had een kind nog kunnen zien aankomen, maar PvdA-burgemeester Vreeman bleef verbijsterd achter tussen de kapotgeslagen stoeltjes en gewonde stewards. Achteraf zei hij tijdens de wedstrijd wel “iets van wrok jegens Nederland” geproefd te hebben.
Klopt dat dan niet? Ze haten Nederland toch ook? Of denkt Wilders dat Marrokanen van nature zo slecht zijn?

Onmiddellijk na de veldslag werd de ‘politiek-correcte’ multiculti- propagandamachine in gang gezet. “Het is toch vooral chauvinisme. Een uiting van vreugde of frustratie”, aldus Henk Groenevelt van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme, die er ook nog op wees dat Marokkaanse fans nou eenmaal uitbundiger reageren: “Ze reageren heel emotioneel, ook bij voetbal. En als ze de kans krijgen, lopen ze in hun enthousiasme het veld op”.
Wat een walgelijke verdraaiing van de boodschap van die man. Nergens maar ook echt nergens praatte hij dat goed.
Dat de jongeren vlijmscherpe stukken kunststof van kapotgeslagen stoeltjes als frisbees naar stewards smeten, is dus gewoon een uiting van vaderlandsliefde, géén poging tot zware mishandeling c.q. doodslag!

Uiteraard probeerde de publieke omroep deze kwestie stilletjes onder het multiculturele tapijt te vegen. Bij het NOS Journaal zijn de multiculturalistische waanideeën nog altijd sterker dan het plichtbesef dat miljoenen euro’s aan belastinggeld een objectieve berichtgeving verdienen. Dus volgde een item met vergoelijkende reacties van ‘deskundigen’, zoals technisch directeur van voetbalclub VVV, Mohammed Allach, ook van Marokkaanse afkomst. Hij meent dat het wangedrag van de relschoppers een “duidelijk politiek statement” was. “Deze jongeren voelen zich niet geaccepteerd, niet vrij, achtergesteld en geïsoleerd in buurten en op scholen.”
Alle geldverslindende vlinderreizen, gesubsidieerde jeugdhonken, en andere knuffelprojecten ten spijt; deze groep is niet te helpen. Dat was voor iedereen met gezond verstand allang duidelijk.
Alweer zo'n zin vol met leugens en karikaturen.

En dan over de rol van de politie. Die besloot op te treden tegen de relschoppers buiten het stadion; de verantwoordelijkheid voor de orde binnen het stadion lag namelijk bij de KNVB. Daarom lieten zij de (ongewapende) stewards aan hun lot over. Ik wil voorstellen dat de politie in stadions voortaan altijd aanwezig is. Een politiewoordvoerder zei dat een aantal agenten tijdens de wedstrijd in Tilburg het stadion uiteindelijk toch was binnengegaan, maar “niet herkenbaar, want dan gooi je olie op het vuur.” Dit soort krankzinnige redeneringen zijn ongetwijfeld het resultaat van belachelijke multiculti-projecten zoals de cultuurstages die Nederlandse agenten volgden in Marokko. Doel hiervan is dat agenten de Marokkaanse reljeugd beter leren begrijpen en daardoor de problemen die deze straatterroristen veroorzaken beter kunnen oplossen.

Nuttiger voor de Nederlandse samenleving was geweest als ze van hun Marokkaanse collega-agenten hadden geleerd hoe men daar in Marokko de orde handhaaft. Hoe de Marokkaanse politie rellen de kop in drukt. Criminele jongeren krijgen daar wat ze verdienen: langdurige gevangenisstraf.
Aha, hij wil een dictatuur! Achja, Wilders was ook al voorstander van 'administratieve detentie': iemand opsluiten voor een half jaar zonder proces.

Politieagenten hoeven helemaal geen ‘begrip’ of ontzag te hebben voor deze hondsbrutale Marokkaanse criminelen. Ze hoeven enkel begrip te hebben voor de Nederlandse wet. Agenten moeten weer ‘ordehandhavers’ kunnen zijn in plaats van ingezet te worden als multiculturele welzijnswerkers. Daarom stel ik voor in de wet vast te leggen dat de burgemeester – of desnoods de minister van Binnenlandse Zaken – in het kader van de handhaving van de openbare orde de politie opdracht moet kunnen geven om bij ernstige rellen met scherp te schieten. Hieraan voorafgaand moet er eerst een duidelijke waarschuwing gegeven worden, daarna een waarschuwingsschot en vervolgens dient de politie relschoppers uit te schakelen middels een schot bij voorkeur in het been. Het onomwonden wettelijk vastleggen dat bij het volgen van deze procedure de politie straffeloos is, zal aarzeling bij agenten om relschoppers hard aan te pakken wegnemen en de relschoppers effectief bestrijden. Het maakt overigens geen verschil of de relschoppers bestaan uit voetbalhooligans (Marokkaans of niet), krakers, antiglobalisten of ander verwerpelijk tuig.
Aha, 2 dingen vallen me dus op:
- Politiemannen kunnen straks ongestraft mensen neerschieten, ze worden toch niet bestraft.
- Hij vindt krakers ook al per definitie terroristisch

[ Bericht 0% gewijzigd door Klopkoek op 29-05-2007 20:05:43 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49901408
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Dus als je het met Wilders eens bent, ben je 'minder slim'? Grappig dat vooral atheïsten zich in Wilders' standpunten zullen kunnen vinden en dat zijn m.i. toch veel slimmere mensen dan christelijke / islamitische schaapjes .
Die kansenjongeren mogen wat mij betreft keihard aangepakt worden maar Wilders zal zelf toch ook wel weten dat dit een volslagen kansloze proefballon is
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:02:23 #114
123170 alors
zlata1234
pi_49901410
quote:
Ik vind het een beetje zwak om intelligentie te koppelen aan religie. Heb je daar hard bewijs voor?
know'm sayin?
word? word.
pi_49901527
quote:
De combinatie van atheïst en minder slim kan heel goed hoor .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:13:09 #116
57586 Bananenman
-----------
pi_49901885
Wat een idee

Wat een brulaap is het toch ook.
pi_49902544
kan de premie van de zorgverzekering ook meteen weer omhoog, of denkt hij dat al die kapotte benen vanzelf genezen...
pi_49902650
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef K-mail het volgende:
kan de premie van de zorgverzekering ook meteen weer omhoog, of denkt hij dat al die kapotte benen vanzelf genezen...
Daarom moet ook niet op het been maar op een betere plek gericht worden.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:33:35 #119
14827 Kogando
Modelprutser
pi_49902713
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Viking84 het volgende:
bron: http://www.nu.nl/news/109(...)ernstige_rellen.html

----------------------

Eensch is! Dat zal die etterbakken die het voor de rest verknallen leren .
Goed wel om ze hard aan te pakken. Maar als je iemand in zijn slagader raakt dan bloedtie alsnog hartstikke dood. En dat lijkt me nou ook weer zowat voor een doelpaal slopen.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:47:44 #120
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49903318
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Kogando het volgende:

[..]

Goed wel om ze hard aan te pakken. Maar als je iemand in zijn slagader raakt dan bloedtie alsnog hartstikke dood. En dat lijkt me nou ook weer zowat voor een doelpaal slopen.
Pah, dan had je maar niet moeten rellen!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:36:28 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49905440
quote:
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hoe zwak.
Als je het niet met iemand eens bent maar opmerkingen gaan maken over zijn / haar IQ . Dan heb jij een IQ dat nog lager is dan dat van een bos uien .
Muts.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49906104
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Muts.
Dit topic is echt to easy
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:51:44 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49906191
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef X. het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. Maar wel koddig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49906197
Wilders is met zijn plannetje zelf ook een rel aan het schoppen.

Wie pakt vast een geweer?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:53:22 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49906283
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:17:10 #126
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49920237
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef X. het volgende:
Wilders is met zijn plannetje zelf ook een rel aan het schoppen.

Wie pakt vast een geweer?
Dat laat hij aan zijn kaalkopjes-aanhang over....die nu wel spijt gaan krijgen dat ze op hem gestemd hebben als straks hun knieen aan gort liggen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_49921844
Wat is het toch een held
Nu alsjeblieft ook de doodstraf nog
Ik support gevallen topclubs!
pi_49921877
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef Fetai het volgende:
Wat is het toch een held
Nu alsjeblieft ook de doodstraf nog
Je wilt Wilders dood hebben?

Dat is toch ook wat overdreven.
pi_49922305
Prima. Dan houdt het snel op met dat gedoe altijd na wedstrijden, die het voor de gewone supporters en marchalls verpesten
pi_49922365
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef X. het volgende:

[..]

Engels niet he?
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:25:06 #131
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_49922757
scherp schieten is niet de oplossing.

wat wel een oplossing kan zijn is wat ze in athene doen; daar schieten ze met verfkogels. niet te vergelijken qua pijn met paintball maar wel hetzelfde idee.
Neerkomen wel!
pi_49922902
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:12 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Engels niet he?
Ik geef toe dat ik een foutje gemaakt heb.

Durf jij nu toe te geven dat Wilders ook een foutje is?

Of is dit de enige manier waarop je deze discussie denkt te winnen?
pi_49923531
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef X. het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik een foutje gemaakt heb.

Durf jij nu toe te geven dat Wilders ook een foutje is?

Of is dit de enige manier waarop je deze discussie denkt te winnen?
Neuh, ik heb de hele discussie überhaupt niet gevolgd, was meer dat het me opviel in een recente post.. Ik denk overigens niet echt aan discussies 'winnen' maar gewoon mijn mening te geven.

Wilders, tja ik zou niet op hem stemmen. En de meeste van z'n plannen zie ik ook weinig in, maar met scherp schieten vind ik prima, als er daadwerkelijk mensen worden doogeschoten gaat het wat te ver (ook omdat er dan allemaal ophef ontstaat uiteraard, dat weten we wel van Frankrijk..) Maar Wilders' plannen voor hardere politie-aanpak juich ik toe, het kan een preventief effect hebben.

Maar goed, no offence verder, ik zag toevalling ook eens gelegenheid om een semi-grappige opmerking te plaatsen
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:08:52 #134
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_49924251
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kijken of je dat nog zegt als je bent neergelegd met een rubber kogel, patser. .
Ik zorg er voor dat dat niet nodig is "patser".
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:25:03 #135
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49924868
Als relschoppers weten dat je scherpe munitie in je wapens hebt en toestemming om te gebruiken zullen ze wel wat beter nadenken voordat ze wat willen doen. Dus zul je uiteindelijk je wapens niet eens hoeven te gebruiken. Van mij mag het zo wel.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49924902
Een beetje zoals ze in Pakistan doen dus?
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:30:10 #137
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49925082
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
marchalls
!
Wat?
Bedoel je niet gewoon stewards? En anders is het nog altijd marshals.
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:32:12 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49925153
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Ik zorg er voor dat dat niet nodig is "patser".
Context, smartypants. .
Jij trok de vergelijking met "watjes gooien" doelende op het feit dat rubberkogels nog te lief zijn.
Het enige dat ik stelde was dat als jij een rubberkogel tegen je aan zou krijgen, je heel anders piept en dit soort loze opmerkingen niet meer maakt.
Een rubberkogel kan onwijs veel schade aanrichten als je iemand net ff verkeerd raakt.
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:36:54 #139
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49925339
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Context, smartypants. .
Jij trok de vergelijking met "watjes gooien" doelende op het feit dat rubberkogels nog te lief zijn.
Het enige dat ik stelde was dat als jij een rubberkogel tegen je aan zou krijgen, je heel anders piept en dit soort loze opmerkingen niet meer maakt.
Een rubberkogel kan onwijs veel schade aanrichten als je iemand net ff verkeerd raakt.
Sowieso doen rubberen kogels ook veel pijn. De kracht is erg groot alleen gaat het niet door het lichaam itt een normale kogel.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49925357
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Daarom moet ook niet op het been maar op een betere plek gericht worden.
Wilders ziet buitenlanders graag met een kogel in hun kop in plaats van hun been.
pi_49925479
Nou lekker dan, dan gaan de ziektekosten weer om hoog en moet ik zeker weer extra premies betalen voor mijn zorgverzekering !

Bedankt Geert !

p.s., hij was toch de man van "1 regel erbij, 3 regels eraf" ? Ben benieuwd na invoering van deze regel welke 3 eraf gaan
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_49928143
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef LangeTabbetje het volgende:

p.s., hij was toch de man van "1 regel erbij, 3 regels eraf" ? Ben benieuwd na invoering van deze regel welke 3 eraf gaan
1 vuursalvo erbij, 3 ledematen eraf .
pi_49928295
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

1 vuursalvo erbij, 3 ledematen eraf .
Dat lijkt me ongunstig voor onze WAOcijfers, ik adviseer Geert om dit plan dan ook te combineren met zijn plan aangaande het uitzetten van dubbelepaspoorters.
pi_49928507
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat lijkt me ongunstig voor onze WAOcijfers, ik adviseer Geert om dit plan dan ook te combineren met zijn plan aangaande het uitzetten van dubbelepaspoorters.
Zet dan gelijk ook de gehandicapten uit, ruimt mooi op .
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 15:15:07 #145
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_49928819
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Sowieso doen rubberen kogels ook veel pijn. De kracht is erg groot alleen gaat het niet door het lichaam itt een normale kogel.
Een rubberen kogel tegen het hoofd, vooral diegene met een metalen kern, kunnen ook heel goed dodelijk zijn. Voorbeelden genoeg.
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:27:26 #146
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49929249
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

En de zigeuners, en de communisten, en de homo's.
pi_49929385
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit klinkt als een eindoplossing van ons begrotingstekort.
pi_49929392
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:27 schreef gronk het volgende:

[..]

En de zigeuners, en de communisten, en de homo's.
Vergeet de Polen niet!
pi_49929403
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dit klinkt als een eindoplossing van ons begrotingstekort.
Weet je wel wat kogels kosten?
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:37:49 #150
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49929617
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:

We kunnen d'r altijd nog een spelshow van maken, en die verkopen aan noord-korea en china.
pi_49930799
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Weet je wat, we dienen de rekening in in Marokko. Het is tenslotte hun loslopend tuig. En de eigenaar is naar Nederlands recht aansprakelijk voor daaruit voortvloeiende schade (6:179 BW).
pi_49932024
quote:
Dit is zo'n beetje de domste opmerking van de week. Hoe kom je er verdomme bij dat atheisten zich in Wilders standpunten kunnen vinden. Heb je daar ook maar enig bewijs voor?? Omdat ie anti bepaalde religie standpunten heeft??
Ik ben atheist, heb het niet echt op de islam, of welke andere religie(lees, ik geloof er niet in en snap niet waarom anderen dat wel doen), maar wat wilders uitspreekt is zo kansloos. Ik denk eerder dat het de christelijke bevolking in de lagelonen klasse zijn die op wilders stemmen, de tokkiegroep zeg maar. Ik heb hier geen bron voor, dit is een vermoeden. Maar atheisme koppelen aan wilders stemmers

(vind het wel lief van je dat je atheisten slimmer acht dan gelovigen )
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_49940425
Het is in Nederland niet mogelijk om zoiets dergelijks te doen. Wanneer een relschopper zou worden neergeschoten, krijgt de agent die dat heeft veroorzaakt direct een actiegroep over zich heen. Waarschijnlijk krijgt de relschopper smartegeld omdat hij er toevallig bijstond en helemaal niets heeft gedaan, en de agent wordt uit zijn functie ontheven en moet waarschijnlijk de cel in of een werkstraf doen. Als zoiets mogelijk zou moeten zijn, dan zou ook de politie wettelijk meer mogelijkheden moeten krijgen om in te grijpen en niet zoals nu het geval is, dat er een hele commissie over je heen komt als er een kogel is afgevuurd.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:30:17 #154
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49940504
Ja,schandalig he?
pi_49953129
extreem links gaat zelfs nog verder, die vinden dat je voordat je al relt je dood moet

en bij dit plaatje bedoelen ze niet alleen maar de echte nazis en neo-nazis, maar ook alles wat door hun als nazi gelabeld word.

dus extreem linkse mensen hier, ga niet zeuren, jullie zijn 1000 keer erger.
pi_49953144
Hoi, Onryo, hoe lang ben je van plan hier te blijven? Hoe lang denk je hier te nog te zijn?
pi_49953244
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef Onryo het volgende:
Je hebt gelijk. Ik wil ze dood. Ik wil iedereen dood. Ik wil baden in modder dat doordrenkt is van het mensenbloed, terwijl ik knaag op een mensenspareribje. Elke spiegel wil ik vernietigd hebben om er niet eraan herinnerd te worden dat er nog een mens in leven is. Ik zal dan ook sterven van de honger als ik geen kant uit kan gaan zodra het bloed gestold is.. Dan is het goed.
alias Capriccio Dieu Donné
  donderdag 31 mei 2007 @ 03:38:31 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_49953246
quote:
Wilders die constant hamert op ons gezamenlijke judeo-christelijke cultuur en leefwijze? Nou nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49953252
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik wil ze dood. Ik wil iedereen dood. Ik wil baden in modder dat doordrenkt is van het mensenbloed, terwijl ik knaag op een mensenspareribje. Elke spiegel wil ik vernietigd hebben om er niet eraan herinnerd te worden dat er nog een mens in leven is. Ik zal dan ook sterven van de honger als ik geen kant uit kan gaan zodra het bloed gestold is.. Dan is het goed.
Massamoord leidt tot zelfmoord. Het leven is kut. Iedereen moet dood.
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:23:26 #160
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49953960
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:40 schreef Monidique het volgende:

Massamoord leidt tot zelfmoord. Het leven is kut. Iedereen moet dood.
Maar alles wat rechts is eerst natuurlijk!
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:46:51 #161
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_49954333
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef Onryo het volgende:
extreem links gaat zelfs nog verder, die vinden dat je voordat je al relt je dood moet

[afbeelding]

en bij dit plaatje bedoelen ze niet alleen maar de echte nazis en neo-nazis, maar ook alles wat door hun als nazi gelabeld word.

Oh nee! Dit is schokkend!
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:14:07 #162
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49958441
Extreem-links als geheel zien??
Straks worden er nog "georganiseerde anarchisten" bij gehaald!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:25:27 #163
181126 MouzurX
Misschien?
pi_49966564
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

We kunnen d'r altijd nog een spelshow van maken, en die verkopen aan noord-korea en china.
Of bij iedereen een camera en een chip installeren, waardoor je ze kan besturen en ... EINDELIJK realistisch gamen!
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_49981143
Ondanks het feit dat het nogal onomstreden is dat dit gewoon niet kan is het wel zo dat dat tuig gewoon harder gestraft moet worden. Wilders overdrijft zijn mening, omdat het genuanceerd al zo vaak aan het licht is gebracht (harder straffen blabla, er komt toch geen fuck van).
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:08:02 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49992448
Ik vind het een goed plan. Gewoon met scherp schieten in een been of arm bij rellen.
Als je meedoet met rellen moet je ook de consequenties dragen en die zijn er momenteel niet of nauwelijks. Je kunt rustig een complete binnenstad slopen zonder verdere consequenties, (ja misschien een nachtje cel op zijn hoogst)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49997227
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het een goed plan. Gewoon met scherp schieten in een been of arm bij rellen.
Als je meedoet met rellen moet je ook de consequenties dragen en die zijn er momenteel niet of nauwelijks. Je kunt rustig een complete binnenstad slopen zonder verdere consequenties, (ja misschien een nachtje cel op zijn hoogst)
Todat jij een keer per ongeluk tussen de relschoppers staat en dat er ook op jou geschoten wordt.

wat dan?
pi_49998782
wilders is een enge man....maar liever wilders dan een moslimpartij
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:37:30 #168
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49998864
Voor een 'zen master' nogal kortzichtig
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:52:36 #169
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50005823
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:41 schreef X. het volgende:

[..]

Todat jij een keer per ongeluk tussen de relschoppers staat en dat er ook op jou geschoten wordt.

wat dan?
je staat ook per ongeluk tussen de relschoppers he...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')